Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywny udział w realizacji projektów m.in integracja pracowników tymczasowych w miejscu zatrudnienia, przeprowadzanie niezbędnych szkoleń dla pracowników oraz wszelkich tłumaczeń na rzecz Klienta w zakresie bieżącej współpracy
Bieżący kontakt z klientem w zakresie: przedstawiania profili kandydatów, weryfikowanie harmonogramu pracy pracowników, informowanie Klienta o urlopach i nieobecnościach pracowników, przedłużenia umów pracowników i zakańczanie bieżących kontraktów, pozyskiwania nowych zamówień od bieżących klientów i określanie profilu szukanego kandydata dla Klienta
Wsparcie działu operacyjnego w procesie wynajmu kwater dla pracowników tymczasowych
Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie sprawnego funkcjonowania naszego zakładu, abyśmy mogli realizować zamówienia z doskonałą efektywnością
Jako ekspert w dziale utrzymania ruchu, będziesz nie tylko diagnozować i usuwać awarie, ale również zapobiegać im, aby zapewnić ciągłość produkcji
Twój obszar odpowiedzialności obejmuje bieżącą konserwację i naprawę form, maszyn i urządzeń, aby zapewnić ich niezawodność i długotrwałą wydajność
Będziesz również skutecznie eliminować wszelkie usterki w instalacjach elektrycznych
Jako specjalista od aparatury elektrycznej, będziesz nie tylko naprawiać bezpieczniki, styczniki i przekaźniki, ale także dbać o ich optymalne działanie
kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy w zakresie zamówień, reklamacji, płatności oraz udzielania informacji o oferowanych produktach,
sporządzanie ofert handlowych,
zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia sprzedaży i innych działów firmy,
zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację,
cross selling,
przygotowywanie zleceń dla produkcji,
koordynacja tras wyjazdowych handlowców wraz z organizacją spotkań biznesowych,
akcje produktowe - aktywny udział w kampaniach marketingowych oferowanych produktów,
Sprzedaż usług rekrutacyjnych - będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów na rekrutacje na stanowiska specjalistyczne oraz menadżerskie, doradzać klientom w zakresie najlepszych rozwiązań i monitorować efektywność realizowanych projektów
Rozwijanie i utrzymanie relacji z klientami - będziesz nawiązywać i podtrzymywać kontakty z firmami z różnych branż, prezentować im naszą ofertę i negocjować warunki współpracy
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych - będziesz analizować potrzeby klientów, aktywnie wyszukiwać i selekcjonować kandydatów, przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, przedstawiać rekomendacje i raporty z rekrutacji
Obsługa Gości i Partnerów Biznesowych- do Twoich zadań należeć będzie nie tylko profesjonalne przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, ale także skupienie się na budowaniu trwałych relacji
Obsługa korespondencji- będziesz pełnić kluczową funkcję w kompleksowej obsłudze korespondencji, zarówno przychodzącej, jak i wychodzącej. DodatkowoTwoja rola obejmie skuteczną administrację faktur, przekazywanych drogą elektroniczną
Zarządzanie materiałami i zaopatrzeniem- Twoje zadania będą obejmować realizację zamówień związanych z aktualnymi potrzebami biura. Będziesz dbać o ciągłość dostaw, zwłaszcza w zakresie artykułów biurowych, a także skrupulatnie monitorować stan techniczny urządzeń biurowych
Organizacja spotkań- Twoje zadanie to nie tylko planowanie, ale i kompleksowe przygotowywanie spotkań. Będziesz gwarantować sprawną logistykę oraz stworzenie odpowiednich warunków
Zarządzanie dokumentacją i informacjami- Twoja rola obejmie skrupulatne zajmowanie się dokumentacją i informacjami, zapewniając ich uporządkowanie oraz łatwą dostępność dla wszystkich zainteresowanych
Wsparcie pracowników- Zaangażujesz się w różnorodne działania na rzecz pracowników, obejmujące nie tylko obsługę przesyłek zagranicznych, ale również w realizację Usługi Concierge
W roli lidera będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie zespołem rekrutacji i obsługi pracowników na rynku holenderskim
Twój obszar działania to utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zdobywania nowych zamówień. Obejmuje to zarządzanie zamówieniami, aktywne uczestnictwo w tworzeniu ofert handlowych, nadzorowanie procesu podpisywania aneksów, negocjacje stawek oraz wstępne działania w obszarze odzyskiwania należności
Twoim zadaniem będzie optymalizacja istniejących procedur i procesów oraz skuteczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Zapewnisz wsparcie w procesie wyszukiwania efektywnych rozwiązań związanych z zakwaterowaniem pracowników oraz zarządzaniem flotą, skupiając się jednocześnie na optymalizacji kosztów
Jako lider będziesz odpowiedzialny/a za regularną kontrolę procesów związanych z wynajmem mieszkań oraz zarządzaniem flotą transportową
Będziesz aktywnie uczestniczyć w negocjacjach dotyczących cen oraz zawieraniu umów dotyczących mieszkań
Twoje wsparcie będzie kluczowe w obszarze kontaktów działu obsługi pracowników z holenderskimi urzędami- sprawy związane z rejestracją pracowników, uzyskiwaniem pozwoleń na pracę oraz utrzymywanie kontaktów z prawnikami
Będziesz aktywnie uczestniczyć w przeprowadzaniu audytów zewnętrznych u naszych klientów
Do Twoich zadań należeć będzie bieżące raportowanie i analiza wyników pod względem założeń budżetowych oraz indywidualnych wymagań klientów, a także przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb zarządu, działu księgowości oraz kontrolingu
Tworzenie i analizowanie raportów finansowych, w tym P&L, overheads, cash flow, budżet i prognozy
Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca i aktywny udział w tym procesie poprzez zapewnianie poprawności danych i zachowanie terminów, w tym m.in. weryfikacja przychodów, kalkulacja rezerw na koszty
Rozwój narzędzi kontrolingowych oraz procesów raportowania, aby zwiększyć ich efektywność i przejrzystość
Monitorowanie i nadzorowanie wyników poszczególnych business unitów oraz projektów, wraz z analizą odchyleń, wnioskami i podejmowaniem działań korygujących
Pełnienie roli Biznes Partnera dla biznesu, w tym przygotowywanie analiz zarządczych i ocena wpływu przyszłych projektów na P&L i cash flow
Współudział w tworzeniu KPI i ich kontrola dla poszczególnych obszarów biznesowych
Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak sprzedaż, logistyka, kadry i płace, aby zapewnić niezbędne wsparcie analityczne
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Sprzedaż usług rekrutacyjnych - będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów na rekrutacje na stanowiska specjalistyczne oraz menadżerskie, doradzać klientom w zakresie najlepszych rozwiązań i monitorować efektywność realizowanych projektów
Rozwijanie i utrzymanie relacji z klientami - będziesz nawiązywać i podtrzymywać kontakty z firmami z różnych branż, prezentować im naszą ofertę i negocjować warunki współpracy
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych - będziesz analizować potrzeby klientów, aktywnie wyszukiwać i selekcjonować kandydatów, przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, przedstawiać rekomendacje i raporty z rekrutacji
W roli lidera będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie zespołem rekrutacji i obsługi pracowników na rynku holenderskim
Twój obszar działania, to utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zdobywania nowych zamówień. Obejmuje to zarządzanie zamówieniami, aktywne uczestnictwo w tworzeniu ofert handlowych, nadzorowanie procesu podpisywania aneksów, negocjacje stawek oraz wstępne działania w obszarze odzyskiwania należności
Twoim zadaniem będzie optymalizacja istniejących procedur i procesów
Zapewnisz wsparcie w procesie wyszukiwania efektywnych rozwiązań związanych z zakwaterowaniem pracowników oraz zarządzaniem flotą, skupiając się jednocześnie na optymalizacji kosztów
Jako lider będziesz odpowiedzialny/a za regularną kontrolę procesów związanych z wynajmem mieszkań oraz zarządzaniem flotą transportową
Będziesz aktywnie uczestniczyć w negocjacjach dotyczących cen oraz zawieraniu umów dotyczących mieszkań
Twoje wsparcie będzie kluczowe w obszarze kontaktów działu obsługi pracowników z holenderskimi urzędami - sprawy związane z rejestracją pracowników, uzyskiwaniem pozwoleń na pracę oraz utrzymywanie kontaktów z prawnikami
Będziesz aktywnie uczestniczyć w przeprowadzaniu audytów zewnętrznych u naszych klientów
Do Twoich zadań należeć będzie bieżące raportowanie i analiza wyników pod względem założeń budżetowych oraz indywidualnych wymagań klientów, a także przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb zarządu, działu księgowości oraz kontrolingu
Pełnienie funkcji Partnera dla Biznesu poprzez aktywną współpracę z kontrolerem finansowym, kadrą zarządzającą i pozostałymi działami w organizacji
Aktywne monitorowanie realizacji budżetu i prognoz, prowadzenie szczegółowej analizy odchyleń, a następnie proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych
Przeprowadzanie szczegółowej analizy rentowności projektów, identyfikowanie obszarów potencjalnego wzrostu i kreowanie strategii opartych na wynikach tych analiz
Monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników zapewniając wsparcie w identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji. Proaktywne zarządzanie potencjalnym ryzykiem wraz z dostarczaniem efektywnych rozwiązań
Pełnienie istotnej funkcji w procesie zamykania miesiąca i roku obrotowego poprzez zapewnienie prawidłowości danych przy pełnej zgodności z procedurami księgowymi
Opracowywanie analiz ad hoc dostosowanych do bieżących potrzeb umożliwiających efektywne zarządzanie i podejmowanie decyzji
Proaktywne podejmowanie inicjatyw w zakresie optymalizacji i automatyzacji procesów raportowania
Tworzenie i analizowanie raportów finansowych, w tym P&L, overheads, cash flow, budżet i prognozy
Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca i aktywny udział w tym procesie poprzez zapewnianie poprawności danych i zachowanie terminów, w tym m.in. weryfikacja przychodów, kalkulacja rezerw na koszty
Rozwój narzędzi kontrolingowych oraz procesów raportowania, aby zwiększyć ich efektywność i przejrzystość
Monitorowanie i nadzorowanie wyników poszczególnych business unitów oraz projektów, wraz z analizą odchyleń, wnioskami i podejmowaniem działań korygujących
Pełnienie roli Biznes Partnera dla biznesu, w tym przygotowywanie analiz zarządczych i ocena wpływu przyszłych projektów na P&L i cash flow
Współudział w tworzeniu KPI i ich kontrola dla poszczególnych obszarów biznesowych
Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak sprzedaż, logistyka, kadry i płace, aby zapewnić niezbędne wsparcie analityczne
Kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy w zakresie zamówień, reklamacji, płatności oraz udzielania informacji o oferowanych produktach
Sporządzanie ofert handlowych
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia sprzedaży i innych działów firmy
Przygotowywanie zleceń dla produkcji
Koordynacja tras wyjazdowych handlowców wraz z organizacją spotkań biznesowych
Aktywny udział w kampaniach marketingowych oraz w sprzedaży dodatkowych produktów
Windykacja należności
Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację
Wybrana osoba będzie odpowiedzialną za 2-osobowy zespół specjalistów ds. sprzedaży eksportowej oraz aktywne pozyskiwanie klientów na rynku niemieckim poprzez sprzedaż rozwiązań i produktów. Do zadań na stanowisku należeć będzie także budowanie sieci dystrybucji, negocjowanie warunków współpracy z klientami oraz opieka posprzedażowa. Menadżer ds. Eksportu będzie współpracować z działami projektowym oraz produkcji w zakresie realizacji kontraktów
Praca wymaga otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego. Jeśli posiadasz sukcesy w sprzedaży na rynkach DACH i chciałbyś/abyś dołączyć do firmy, która swoją renomą i jakością wyrobów zdobywa kolejne rynki – to ta propozycja jest właśnie dla Ciebie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Spedytor z j. niemieckim
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i koordynacja wysyłek krajowych, eksportowych oraz dostaw bezpośrednich
Zapewnienie optymalnego procesu przyjmowania towarów
Przygotowanie, sprawdzenie oraz terminowe przekazywanie kompletnych dokumentów związanych z przewozem
Obsługa formalności celnych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów celno- skarbowych danego kraju i preferencji klienta
Systematyczne monitorowanie terminów dostaw, zleceń oraz bieżąca kontrola procesów logistycznych - skuteczne reagowanie na ewentualne opóźnienia i rozwiązywanie problemów związanych z dostawami
Pełnienie funkcji osoby kontaktowej w relacji z klientami, dystrybutorami i usługodawcami w celu stałej wymiany informacji dotyczących przewozów
Generowanie danych statystycznych istotnych dla skutecznego zarządzania operacjami logistycznymi
Planowanie i koordynacja wysyłek krajowych, eksportowych oraz dostaw bezpośrednich
Zapewnienie optymalnego procesu przyjmowania towarów
Przygotowanie, sprawdzenie oraz terminowe przekazywanie kompletnych dokumentów związanych z przewozem
Obsługa formalności celnych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów celno- skarbowych danego kraju i preferencji klienta
Systematyczne monitorowanie terminów dostaw, zleceń oraz bieżąca kontrola procesów logistycznych - skuteczne reagowanie na ewentualne opóźnienia i rozwiązywanie problemów związanych z dostawami
Pełnienie funkcji osoby kontaktowej w relacji z klientami, dystrybutorami i usługodawcami w celu stałej wymiany informacji dotyczących przewozów
Generowanie danych statystycznych istotnych dla skutecznego zarządzania operacjami logistycznymi
Planowanie i koordynacja wysyłek krajowych, eksportowych oraz dostaw bezpośrednich
Zapewnienie optymalnego procesu przyjmowania towarów
Przygotowanie, sprawdzenie oraz terminowe przekazywanie kompletnych dokumentów związanych z przewozem
Obsługa formalności celnych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów celno- skarbowych danego kraju i preferencji klienta
Systematyczne monitorowanie terminów dostaw, zleceń oraz bieżąca kontrola procesów logistycznych - skuteczne reagowanie na ewentualne opóźnienia i rozwiązywanie problemów związanych z dostawami
Pełnienie funkcji osoby kontaktowej w relacji z klientami, dystrybutorami i usługodawcami w celu stałej wymiany informacji dotyczących przewozów
Generowanie danych statystycznych istotnych dla skutecznego zarządzania operacjami logistycznymi
Opracowywanie strategii rekrutacyjnych skupionych na pozyskiwaniu zarówno wykwalifikowanych pracowników tymczasowych, jak i tych z mniejszym doświadczeniem zawodowym
Przeprowadzenie kompletnego procesu rekrutacyjnego – od aktywnego pozyskiwania potencjalnych kandydatów po rekomendację dopasowanych profili
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, ocena umiejętności, kompetencji i motywacji kandydatów
Aktywne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami, dbając o ich satysfakcję z procesu rekrutacyjnego oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Monitoring rynku pracy i identyfikowanie potencjalnych źródeł rekrutacyjnych, zapewniając bieżącą wiedzę na temat trendów i możliwości rekrutacyjnych
Aktywne zarządzanie bazą kandydatów, uwzględniając aktualność danych i efektywne wykorzystanie narzędzi rekrutacyjnych
Systematyczne raportowanie działań rekrutacyjnych przy użyciu systemu Salesforce
Współpraca z innymi działami m.in.: sprzedaż i logistyka
Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i kalkulacji, które stanowią źródło informacji, ale także podstawę w procesie decyzyjnym
Pełnienie funkcji Partnera dla Biznesu poprzez aktywną współpracę z kontrolerem finansowym, kadrą zarządzającą i pozostałymi działami w organizacji
Aktywne monitorowanie realizacji budżetu i prognoz, prowadzenie szczegółowej analizy odchyleń, a następnie proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych
Przeprowadzanie szczegółowej analizy rentowności projektów, identyfikowanie obszarów potencjalnego wzrostu i kreowanie strategii opartych na wynikach tych analiz
Monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników zapewniając wsparcie w identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji. Proaktywne zarządzanie potencjalnym ryzykiem wraz z dostarczaniem efektywnych rozwiązań
Pełnienie istotnej funkcji w procesie zamykania miesiąca i roku obrotowego poprzez zapewnienie prawidłowości danych przy pełnej zgodności z procedurami księgowymi
Opracowywanie analiz ad hoc dostosowanych do bieżących potrzeb umożliwiających efektywne zarządzanie i podejmowanie decyzji
Proaktywne podejmowanie inicjatyw w zakresie optymalizacji i automatyzacji procesów raportowania
Tworzenie i analizowanie raportów finansowych na poziomie Grupy oraz projektów, w tym P&L, overheads, cash flow, budżet i prognozy
Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca i aktywny udział w tym procesie poprzez zapewnianie prawidłowości danych i zachowanie terminów, w tym m.in. weryfikacja przychodów, kalkulacja rezerw na koszty
Optymalizacja i rozwój narzędzi kontrolingowych oraz procesów raportowania, aby zwiększyć ich efektywność i przejrzystość
Monitorowanie i nadzorowanie wyników poszczególnych business unitów oraz projektów, wraz z analizą odchyleń, wnioskami i podejmowaniem działań korygujących
Pełnienie roli Biznes Partnera i Doradcy dla Zarządu i Dyrektora Finansowego, w tym przygotowywanie analiz zarządczych i ocena wpływu przyszłych projektów na P&L i cash flow
Współudział w tworzeniu KPI i kontrola KPI dla poszczególnych obszarów biznesowych
Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak sprzedaż, logistyka, kadry i płace, aby zapewnić niezbędne wsparcie analityczne
Rozwijanie i utrzymanie relacji z klientami - będziesz nawiązywać i podtrzymywać kontakty z firmami z różnych branż, prezentować im naszą ofertę i negocjować warunki współpracy
Sprzedaż usług rekrutacyjnych - będziesz aktywnie pozyskiwać nowe zamówienia na rekrutację na stanowisko specjalistyczne oraz menadżerskie, doradzać klientom w zakresie najlepszych rozwiązań i monitorować efektywność realizowanych projektów
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych - będziesz analizować potrzeby klientów, przygotowywać ogłoszenia o pracę, wyszukiwać i selekcjonować kandydatów, przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne i testy kompetencyjne, przedstawiać rekomendacje i raporty z rekrutacji
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kandydatów - będziesz korzystać z różnych źródeł rekrutacji, takich jak bazy danych, portale pracy, media społecznościowe, networking, headhunting, polecenia
Opracowanie standardów BHP, instrukcji procedur oraz polityki BHP w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej. To twoje pomysły i innowacje wpłyną na bezpieczeństwo naszych pracowników
Nadzór nad warunkami pracy i przestrzeganiem przepisów to dla Ciebie priorytet. Twoja rola to dbanie o bezpieczeństwo środowiska pracy pracowników
Przeprowadzanie audytów w obszarze BHP. Twoje analizy i działania pomogą nam zminimalizować ryzyko pojawienia się wypadków w pracy
Tworzenie dokumentacji powypadkowej
Aktualizowanie danych w zakresie czynników szkodliwych
Twoja ocena ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy będzie kluczowa dla naszej strategii BHP
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi pozwoli nam na budowanie pozytywnych relacji i dostęp do najnowszych rozwiązań w obszarze BHP
Tworzenie i zarządzanie bazą BDO
Zarządzanie obszarem ochrony środowiska. Twoje zaangażowanie w tworzenie dokumentacji oraz procedur wpłynie na naszą odpowiedzialność ekologiczną
Opracowanie standardów BHP, instrukcji procedur oraz polityki BHP w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej. To twoje pomysły i innowacje wpłyną na bezpieczeństwo naszych pracowników
Nadzór nad warunkami pracy i przestrzeganiem przepisów to dla Ciebie priorytet. Twoja rola to dbanie o bezpieczeństwo środowiska pracy pracowników
Przeprowadzanie audytów w obszarze BHP. Twoje analizy i działania pomogą nam zminimalizować ryzyko pojawienia się wypadków w pracy
Tworzenie dokumentacji powypadkowej
Aktualizowanie danych w zakresie czynników szkodliwych
Twoja ocena ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy będzie kluczowa dla naszej strategii BHP
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi pozwoli nam na budowanie pozytywnych relacji i dostęp do najnowszych rozwiązań w obszarze BHP
Tworzenie i zarządzanie bazą BDO
Zarządzanie obszarem ochrony środowiska. Twoje zaangażowanie w tworzenie dokumentacji oraz procedur wpłynie na naszą odpowiedzialność ekologiczną
Opracowanie standardów BHP, instrukcji procedur oraz polityki BHP w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej. To twoje pomysły i innowacje wpłyną na bezpieczeństwo naszych pracowników
Nadzór nad warunkami pracy i przestrzeganiem przepisów to dla Ciebie priorytet. Twoja rola to dbanie o bezpieczeństwo środowiska pracy pracowników
Przeprowadzanie audytów w obszarze BHP. Twoje analizy i działania pomogą nam zminimalizować ryzyko pojawienia się wypadków w pracy
Tworzenie dokumentacji powypadkowej
Aktualizowanie danych w zakresie czynników szkodliwych
Twoja ocena ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy będzie kluczowa dla naszej strategii BHP
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi pozwoli nam na budowanie pozytywnych relacji i dostęp do najnowszych rozwiązań w obszarze BHP
Tworzenie i zarządzanie bazą BDO
Zarządzanie obszarem ochrony środowiska. Twoje zaangażowanie w tworzenie dokumentacji oraz procedur wpłynie na naszą odpowiedzialność ekologiczną
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Koordynowanie pracy zespołu managerów projektów, który składa się z kilku osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji zleceń
Nadzorowanie wdrażania projektów od momentu nawiązania kontaktu z klientem i ustalenia założeń technicznych, po dostarczenie gotowego produktu i odbiór końcowy
Inicjowanie i prowadzenie spotkań zespołu interdyscyplinarnego, który łączy wiedzę i umiejętności inżynierów, programistów i techników pracujących nad rozwiązaniami technicznymi dla klientów
Monitorowanie postępu i jakości projektów na podstawie opracowanych harmonogramów i standardów, a także wprowadzanie korekt i zmian w razie potrzeby
Raportowanie do Dyrektora Technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych projektów oraz sygnalizowanie zagrożeń lub problemów, które mogą powodować opóźnienia w harmonogramie lub obniżenie jakości produktu
Planowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nowych produktów i projektów, mających na celu zwiększenie efektywności pracy zespołu i satysfakcji klientów
Koordynowanie pracy zespołu managerów projektów, który składa się z kilku osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji zleceń
Nadzorowanie wdrażania projektów od momentu nawiązania kontaktu z klientem i ustalenia założeń technicznych, po dostarczenie gotowego produktu i odbiór końcowy
Inicjowanie i prowadzenie spotkań zespołu interdyscyplinarnego, który łączy wiedzę i umiejętności inżynierów, programistów i techników pracujących nad rozwiązaniami technicznymi dla klientów
Monitorowanie postępu i jakości projektów na podstawie opracowanych harmonogramów i standardów, a także wprowadzanie korekt i zmian w razie potrzeby
Raportowanie do Dyrektora Technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych projektów oraz sygnalizowanie zagrożeń lub problemów, które mogą powodować opóźnienia w harmonogramie lub obniżenie jakości produktu
Planowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nowych produktów i projektów, mających na celu zwiększenie efektywności pracy zespołu i satysfakcji klientów
Koordynowanie pracy zespołu managerów projektów, który składa się z kilku osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji zleceń
Nadzorowanie wdrażania projektów od momentu nawiązania kontaktu z klientem i ustalenia założeń technicznych, po dostarczenie gotowego produktu i odbiór końcowy
Inicjowanie i prowadzenie spotkań zespołu interdyscyplinarnego, który łączy wiedzę i umiejętności inżynierów, programistów i techników pracujących nad rozwiązaniami technicznymi dla klientów
Monitorowanie postępu i jakości projektów na podstawie opracowanych harmonogramów i standardów, a także wprowadzanie korekt i zmian w razie potrzeby
Raportowanie do Dyrektora Technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych projektów oraz sygnalizowanie zagrożeń lub problemów, które mogą powodować opóźnienia w harmonogramie lub obniżenie jakości produktu
Planowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nowych produktów i projektów, mających na celu zwiększenie efektywności pracy zespołu i satysfakcji klientów
Zarządzanie systemem ERP - dbanie o jego sprawne działanie, rozwiązywanie problemów i identyfikowanie błędów, aktualizowanie i konfigurowanie systemu
Szkolenia użytkowników systemu - wprowadzanie nowych użytkowników do systemu, pokazywanie im jego możliwości i funkcji, odpowiadanie na ich pytania i wątpliwości
Rozwój systemu ERP o nowe funkcjonalności - analizowanie potrzeb biznesowych i proponowanie rozwiązań, które usprawnią i ułatwią pracę z systemem, testowanie i wdrażanie nowych funkcji
Kontakt z konsultantami - współpraca z zewnętrznymi ekspertami od systemu ERP, uzgadnianie warunków i zakresu współpracy, nadzorowanie realizacji projektów
Tworzenie skryptów, podstawowe projektowanie - pisanie skryptów, które automatyzują i ułatwiają pracę z systemem, projektowanie prostych interfejsów i formularzy
Migracje danych między systemami, rozwój raportowania - przenoszenie danych z innych systemów do systemu ERP lub odwrotnie, tworzenie raportów i zestawień z danych z systemu ERP
Rozwijanie i utrzymanie relacji z klientami - będziesz nawiązywać i podtrzymywać kontakty z firmami z różnych branż, prezentować im naszą ofertę i negocjować warunki współpracy
Sprzedaż usług rekrutacyjnych - będziesz aktywnie pozyskiwać nowe zamówienia na rekrutację na stanowisko specjalistyczne oraz menadżerskie, doradzać klientom w zakresie najlepszych rozwiązań i monitorować efektywność realizowanych projektów
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych - będziesz analizować potrzeby klientów, przygotowywać ogłoszenia o pracę, wyszukiwać i selekcjonować kandydatów, przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne i testy kompetencyjne, przedstawiać rekomendacje i raporty z rekrutacji
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kandydatów - będziesz korzystać z różnych źródeł rekrutacji, takich jak bazy danych, portale pracy, media społecznościowe, networking, headhunting, polecenia
Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie sprawnego funkcjonowania naszego zakładu, abyśmy mogli realizować zamówienia z doskonałą efektywnością
Jako ekspert w dziale utrzymania ruchu, będziesz nie tylko diagnozować i usuwać awarie, ale również zapobiegać im, aby zapewnić ciągłość produkcji
Twój obszar odpowiedzialności obejmuje bieżącą konserwację i naprawę form, maszyn i urządzeń, aby zapewnić ich niezawodność i długotrwałą wydajność
Będziesz również skutecznie eliminować wszelkie usterki w instalacjach elektrycznych
Jako specjalista od aparatury elektrycznej, będziesz nie tylko naprawiać bezpieczniki, styczniki i przekaźniki, ale także dbać o ich optymalne działanie
Specjalista ds. Legalizacji Zatrudnienia z j. ukraińskim
Poznań
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja legalności i możliwości zatrudnienia cudzoziemców do pracy
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców (oświadczenia do UP, zezwolenia na pracę, dokumenty do kart pobytu itp.)
Kontakt z instytucjami państwowymi w zakresie procedur związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
Koordynowanie przebiegu procesów legalizacyjnych i dbanie o ich terminowość
Monitorowanie zmian w prawie dotyczących legalizacji zatrudnienia cudzoziemców
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla spółek IPF oraz klientów zewnętrznych na stanowiska specjalistyczne i menadżerskie z zachowaniem najwyższej dbałości o Candidate Experience
Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych, ich wdrażanie oraz dobór optymalnych i najbardziej skutecznych narzędzi rekrutacyjnych
Współpraca z Hiring Managerami – zarządzanie ich oczekiwaniami oraz dostarczanie im informacji o realiach rynku pracy
Aktywne kształtowanie kultury organizacyjnej i wizerunku firmy
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku polskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne niższego szczebla (praca tymczasowa oraz rekrutacja stała), od przygotowania ogłoszenia po złożenie oferty kandydatowi
Bezpośrednia współpraca z klientami zewnętrznymi w trakcie realizacji procesów rekrutacyjnych
Budowanie relacji z kandydatem, budowanie bazy kontaktów i wiedzy pod kątem przyszłych rekrutacji
Obsługa systemu rekrutacyjnego oraz portali ogłoszeniowych
Kluczowym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż rozwiązań usług pracy tymczasowej i stałej na rynku holenderskim
Będziesz budować i rozwijać relacje z nowo pozyskanymi Klientami
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów biznesowych oraz ich renegocjacje
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie przeglądu rynku pracy oraz trendów w tym zakresie
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych w systemie Salesforce – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą
Specjalista ds. Wsparcia Projektów z j. francuskim
Poznań
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz odpowiedzialny/a za koordynację zakwaterowania pracowników tymczasowych, nadzorowanie kosztów kwater oraz budowanie relacji z właścicielami kwater
Będziesz mieć możliwość negocjacji umów wynajmu
Będziesz współpracować z działem handlowym, działem rekrutacji, kadrą kierowniczą oraz zarządem firmy
Będziesz odpowiedzialny/a za koordynację zakwaterowania pracowników tymczasowych, nadzorowanie kosztów kwater oraz budowanie relacji z właścicielami kwater
Będziesz mieć możliwość negocjacji umów wynajmu
Będziesz współpracować z działem handlowym, działem rekrutacji, kadrą kierowniczą oraz zarządem firmy
Będziesz samodzielnie prowadzić projekty rekrutacyjne na stanowiska niższego szczebla
Będziesz odpowiedzialna/y za opracowanie strategii rekrutacyjnej oraz metod pozyskiwania kandydatów na poszczególne stanowiska
Będziesz odpowiadać za selekcję aplikacji oraz organizację i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Będziesz poszukiwać, budować i rozwijać bazę kandydatów w oparciu o różne źródła
Pierwszym etapem Twojej pracy będzie wprowadzenie, w którym krok po kroku pokażemy Tobie ścieżki rozwiązań, ale liczymy na Twoją kreatywność oraz traktowanie wyzwań jako okazji do osiągania sukcesów
Będziesz odpowiedzialny/a za koordynację zakwaterowania pracowników tymczasowych, nadzorowanie kosztów kwater oraz budowanie relacji z właścicielami kwater
Będziesz mieć możliwość negocjacji umów wynajmu
Będziesz współpracować z działem handlowym, działem rekrutacji, kadrą kierowniczą oraz zarządem firmy
Odpowiedzialność za opracowanie i realizację kampanii generowania leadów
Samodzielna analiza efektywności biznesowej prowadzonych działań online (SEM, SEO, Content Marketing, Social Media) oraz wyciąganie wniosków i optymalizacja działań w oparciu o dane
Nadzór nad digital ads, mediami społecznościowymi i procesami B2B leads w oparciu o cele biznesowe firmy
Odpowiedzialność za budżet marketingowy w poszczególnych projektach
Monitorowanie i budowanie zasięgu marki, dbanie o spójny przekaz we wszystkich kanałach komunikacji
Weryfikowanie i analizowanie ruchu na stronie www
Obserwowanie działań konkurencji i wyciąganie najlepszych praktyk rynkowych
Współudział w planowaniu kampanii marketingowych, mających na celu wzrost świadomości marki
Ścisła współpraca z zarządem i innymi działami firmy
Wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji dla spółek wchodzących w skład Grupy poprzez sporządzanie planów finansowych, analiz i rekomendacji, w tym tych na potrzeby zarządu
Optymalizacja procesów w obszarze kontrolingu, w tym projektowanie i wdrażanie nowych procedur oraz narzędzi raportowych (udoskonalanie systemu raportowania zarządczego)
Udział w kreowaniu polityki optymalizacji kosztów oraz windykacji należności
kontrola i analiza kluczowych wskaźników operacyjnych i finansowych, proponowanie działań naprawczych i korygujących poprawiających efektywność kosztową i przychodową spółek
Wsparcie biznesu w zakresie mierzenia efektywności działań, analizowanie rentowności według usług, projektów, klientów
Nadzorowanie procedury zamknięcia miesiąca - kontrolowanie płynności finansowej firmy
Będziesz samodzielnie prowadzić projekty rekrutacyjne na stanowiska niższego szczebla
Będziesz odpowiedzialna/y za opracowanie strategii rekrutacyjnej oraz metod pozyskiwania kandydatów na poszczególne stanowiska
Będziesz odpowiadać za selekcję aplikacji oraz organizację i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Będziesz poszukiwać, budować i rozwijać bazę kandydatów w oparciu o różne źródła
Pierwszym etapem Twojej pracy będzie wprowadzenie, w którym krok po kroku pokażemy Tobie ścieżki rozwiązań, ale liczymy na Twoją kreatywność oraz traktowanie wyzwań jako okazji do osiągania sukcesów
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Identyfikowanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami B2B w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług profesjonalnych
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży na powierzonym regionie
Dzięki znajomości rynku będziesz tworzyć plany rozwoju rynku oraz klientów przy równoczesnym realizowaniu celów biznesowych i sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za prowadzenie spotkań sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, a także negocjowanie warunków współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie wdrażanie i realizacja strategii cenowej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku IPF Group
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Ważnym elementem Twojej pracy będzie pozyskiwanie oraz efektywne rozwijanie relacji z kluczowymi klientami biznesowymi – w zakresie sprzedaży rozwiązań oraz usług HR
Będziesz odpowiadać za przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy oraz regularne spotkania z klientami
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie badanie rynku – poszukiwanie potencjału biznesowego, przygotowanie pełnego przeglądu rynku usług HR oraz trendów w branży HR
Liczymy na Twoje zaangażowanie w kreowaniu strategii sprzedaży, opracowywaniu planów sprzedaży oraz wprowadzeniu najlepszych praktyk sprzedażowych
Będziesz odpowiadać za przygotowanie analiz i raportów odnośnie działań sprzedażowych – to pozwoli na realizację postawionych przed Tobą celów biznesowych
Na co dzień będziesz współpracować z wewnętrznymi działami IPF oraz kadrą zarządzającą