Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Asystentka Prezesa
Boczna 2, Dzierżążno (pow. kartuski)
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Zatrudnimy Asystentkę Prezesa
Zapraszamy do Zespołu osoby, które:
bardzo dobrze czują się w:
- wykorzystaniu Pakietu Office,
- prowadzeniu kont w mediach społecznościowych,
- przygotowywaniu notatek ze spotkań, przygotowaniu prezentacji i materiałów
informacyjnych, prowadzeniu korespondencji,
- organizacji spotkań,
- planowaniu
· posiadają Prawo Jazdy kat.B,
· posiadają min. średnie wykształcenie,
- traktują swoją pracę odpowiedzialnie i dotrzymują terminów,
- znają język angielski na poziomie komunikatywnym,
- chcą się rozwijać
Cenimy sobie otwartość, uczciwość, kreatywność, dyspozycyjność, punktualność, skoncentrowanie na rozwiązaniach i proaktywność
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- organizacja spraw bieżących biura,
- korespondencja firmowa,
- zebranie i przygotowanie dokumentów dla księgowości i kadr,
- organizacja spotkań firmowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań i wysyłanie zaproszeń na spotkania,
- przygotowanie notatek ze spotkań i list „to do”,
- planowanie i publikowanie treści na profile społecznościowe,
- dystrybucja materiałów firmowych,
- zbieranie zapotrzebowań i zgłoszeń od kierowników placówek,
- pomoc w sprawach marketingowych (kartki i gadżety świąteczne),
- zbieranie i opracowanie danych z rynku
Oferujemy:
· atrakcyjne miejsce pracy,
· elastyczny czas pracy,
· rozwój osobisty,
· możliwość pracy zdalnej,
· niezbędne narzędzia pracy,
· pracę w energicznym zespole,
· wsparcie merytoryczne,
· rodzinną atmosferę
Wynagrodzenie:
· przejrzyste zasady wynagradzania,
· premie,
· terminowe wypłaty wynagrodzenia
Administratorem Twoich danych osobowych jest FARMJUG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bocznej 2 , zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla miasta ………, ………Wydział Gospodarczy KRS pod numerem ……….., NIP 5890009663, REGON 002845026 (dalej także jako: ADO)
Dane osobowe zbierane przez FARMJUG SP. Z O.O. za pośrednictwem tego formularza zgłoszeniowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
Jeśli poszukujesz dla Siebie ciekawego miejsca pracy w wyjątkowym Zespole - zapraszamy Cię do zapoznania się z naszym zaproszeniem do współpracy
Jesteśmy firmą rodzinną z piękną historią zbudowaną na dobrych relacjach z pracownikami , klientami , współpracownikami , dostawcami
Zapraszamy do naszego Zespołu ludzi , którzy kochają pracę - ponieważ sami z pasją ją realizujemy
Dziś nasza firma to sieć aptek zlokalizowanych na Kaszubach , obsługiwanych przez sześćdziesięciu pracowników i zapewniających dostęp do profesjonalnego doradztwa oraz świetnie zaopatrzonych aptek tysiące osób miesięcznie
Aby nasza organizacja sprawnie funkcjonowała coraz bardziej liczą się dla nas dobre analizy i trafne wnioski . Abyśmy mogli podejmować dobre decyzje dla rozwoju naszej organizacji i ciągłego doskonalenia potrzebujemy zwiększyć zespół księgowo-kadrowy