Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (142)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 142 )
Specjalista ds. upowszechniania wiedzy o Sejmie w Biurze Komunikacji Społecznej
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie projektów edukacyjnych,
koordynowanie procesu opracowywania materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym współpraca z grafikami/projektantami oraz wykonawcami tj. drukarnie,
przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy usług,
przygotowywanie i wygłaszanie wykładów z historii Sejmu, jego funkcjonowania oraz procesu legislacyjnego,
udział w organizacji i obsłudze spotkań, uroczystości, konkursów, wystaw oraz innych wydarzeń organizowanych przez Biuro Komunikacji Społecznej, w tym przygotowywanie ich oprawy wizualnej
Pracownik Zaplecza Kuchennego w Biurze Administracyjnym - Wydział Obsługi Domu Poselskiego
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
pomoc w kuchni polegająca na zmywaniu naczyń, sztućców, utrzymaniu w czystości przyborów i urządzeń kuchennych, wykonywanie prac porządkowych w kuchni,
wykonywanie prostych prac przy wstępnym przygotowywaniu potraw tj. przenoszenie składników, ich mycie, sortowanie, obieranie, itp.,
Udział w aukcjach antykwarycznych, w tym przygotowanie materiałów informacyjnych koniecznych do podjęcia decyzji o zakupie oraz współpraca przy organizacji transportu i zabezpieczenia muzealiów
Udział w projektach wystawienniczych i popularyzatorskich związanych z dziejami parlamentaryzmu polskiego
Prace związane z zabezpieczeniem i przechowywaniem obiektów zabytkowych
Prowadzenie kwerend naukowych w muzeach, bibliotekach i archiwach dotyczących dziejów parlamentaryzmu polskiego
realizacja zamówień publicznych w oparciu o zapotrzebowania komórek organizacyjnych Kancelarii Sejmu, w tym przygotowywanie umów z kontrahentami realizującymi dostawy, weryfikacja pod względem merytorycznym faktur i innych dokumentów finansowych,
sporządzanie zamówień w systemie SAP na zakupione produkty i planowane zakupy,
aktualizacja w systemie SAP baz danych o towarach i wykonawcach oraz zrealizowanych zamówieniach,
systematyczna współpraca z magazynem centralnym i innymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii Sejmu w zakresie realizacji kontraktów, w tym uzupełnienie bieżącego zapasu,
pobieranie zaliczek gotówkowych i terminowe ich rozliczanie,
przygotowywanie analiz i bieżących informacji z zakresu zadań Zespołu Realizacji Zakupów
Recepcjonista w Biurze Administracyjnym - Wydział Obsługi Domu Poselskiego
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprawna i profesjonalna obsługa gości uprawnionych do zakwaterowania w Domu Poselskim, polegająca na dokonywaniu rezerwacji, zameldowaniu i wymeldowaniu gości, udzieleniu gościom hotelowym wszelkiej pomocy w sprawach związanych z pobytem,
współpraca z pracownikami służby pięter, gastronomii, obsługi transportowej oraz technicznej,
Specjalista ds. Organizacyjnych w Biurze Administracyjnym
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym przygotowywanie zgłoszeń do projektu Planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, umów i zleceń z kontrahentami realizującymi dostawy i usługi, weryfikacja pod względem merytorycznym faktur i innych dokumentów finansowych,
udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, współpraca przy opracowaniu Specyfikacji Warunków Zamówienia,
dokonywanie odbioru umów i zleceń udzielanych przez Kancelarię Sejmu oraz podpisywania protokołów odbioru, kalkulacji, kosztorysów w zakresie działania Zespołu,
udział w przygotowywaniu projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań Zespołu Administrowania,
przygotowywanie analiz i bieżących informacji z zakresu zadań Zespołu,
wyposażanie pomieszczeń w meble oraz dekoracje roślinne
Ekspert do spraw legislacji w Wydziale Analiz Konstytucyjnych w Biurze Analiz Sejmowych
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie projektów stanowisk Sejmu i innych pism w postępowaniu przed Trybunałem Konstytucyjnym, a także dokumentów urzędowych Kancelarii Sejmu związanych z kontrolą konstytucyjności prawa,
przygotowywanie opinii prawnych w sprawach zleconych do Biura Analiz Sejmowych,
udział w posiedzeniach komisji sejmowych w związku z prezentowaniem projektów stanowisk lub opinii opracowanych w Wydziale Analiz Konstytucyjnych,
konsultacje poselskie w zakresie przygotowania posła-przedstawiciela Sejmu do rozprawy przed Trybunałem Konstytucyjnym,
prace studialne na potrzeby realizacji zadań Biura Analiz Sejmowych,
przygotowywanie i udział merytoryczny w seminariach lub spotkaniach merytorycznych organizowanych przez organy Sejmu, Kancelarię Sejmu lub Biuro Analiz Sejmowych
Ekspert do spraw legislacji w Biurze Analiz Sejmowych
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie opinii legislacyjnych do projektów ustaw oraz analiza bieżących prac,
przygotowywanie opinii prawnych w sprawach zleconych do Biura Analiz Sejmowych przez posłów, komisje sejmowe i inne organy Sejmu,
udział w posiedzeniach komisji sejmowych w związku z prezentowaniem opinii lub projektów stanowisk opracowanych w Biurze Analiz Sejmowych,
prace studialne w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego, karnego lub konstytucyjnego na potrzeby realizacji zadań Biura Analiz Sejmowych,
opracowywanie opinii, stanowisk, informacji na temat projektów aktów prawnych Unii Europejskiej oraz dokumentów Unii Europejskiej podlegających konsultacjom z państwami członkowskimi,
przygotowanie i udział merytoryczny w seminariach lub spotkaniach merytorycznych organizowanych przez organy Sejmu, Kancelarię Sejmu lub Biuro Analiz Sejmowych
obsługa prawno-legislacyjna procesu legislacyjnego - przygotowywanie i przedstawianie uwag i wniosków o charakterze prawno-legislacyjnym do projektu ustaw i uchwał,
opiniowanie projektów aktów prawnych,
udział w posiedzeniach komisji sejmowych,
opracowywanie tekstów projektów aktów prawnych i aktów prawnych na poszczególnych etapach sejmowego procesu legislacyjnego,
analiza poprawności procedury legislacyjnej oraz innych zagadnień konstytucyjnych
Nadzorowanie pracy automatyki i zabezpieczeń dla rozdzielni oddziałowych budynkowych
Monitorowanie zmieniającego się układu energetycznego zasilania w poszczególnych rozdzielniach budynków oraz prowadzenie bieżącej współpracy w zakresie ruchu energetycznego z Główną Stacją Zasilania
Codzienny obchód wyznaczonego obszaru działania i usuwanie usterek
Sporządzanie raportów uwzględniających nieprawidłowości oraz sposoby ich usunięcia (przeglądy i remonty urządzeń oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych)
Bieżąca rejestracja odczytów i zapisów aparatury kontrolno-pomiarowej – zgodnie z dokumentacją techniczną i eksploatacyjną)
Podejmowanie bezzwłocznych działań w zakresie czynności niezbędnych dla utrzymania ciągłości zasilania energetycznego w sytuacjach awaryjnych
Branie czynnego udziału w przeglądach, pomiarach okresowych oraz naprawach i modernizacjach urządzeń i instalacji
Uaktualnianie schematu sieci dla stacji oddziałowych i rozdzielni
Dbanie o kompletność dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej
Wykonywanie drobnych modernizacji urządzeń i instalacji
Specjalista ds. kontaktów zagranicznych w Biurze Spraw Międzynarodowych
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa merytoryczna i organizacyjno – techniczna kontaktów zagranicznych Komisji ds. Unii Europejskiej, Wydziału ds. Unii Europejskiej oraz komisji sejmowych w zakresie wynikającym z członkostwa Polski w Unii Europejskiej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. monitoringu mediów w Centrum Informacyjnym Sejmu
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie publikacji prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych oraz treści rozpowszechnianych w mediach społecznościowych dotyczących tematyki parlamentarnej,
Przygotowywanie codziennych omówień najważniejszych publikacji medialnych,
Opracowywanie profilowanych przeglądów mediów o charakterze analitycznym,
Przygotowywanie opracowań tematycznych dotyczących bieżących zagadnień społeczno-politycznych
Nadzorowanie pracy automatyki i zabezpieczeń dla rozdzielni oddziałowych budynkowych
Monitorowanie zmieniającego się układu energetycznego zasilania w poszczególnych rozdzielniach budynków oraz prowadzenie bieżącej współpracy w zakresie ruchu energetycznego z Główną Stacją Zasilania
Codzienny obchód wyznaczonego obszaru działania i usuwanie usterek
Sporządzanie raportów uwzględniających nieprawidłowości oraz sposoby ich usunięcia (przeglądy i remonty urządzeń oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych)
Bieżąca rejestracja odczytów i zapisów aparatury kontrolno-pomiarowej – zgodnie z dokumentacją techniczną i eksploatacyjną)
Podejmowanie bezzwłocznych działań w zakresie czynności niezbędnych dla utrzymania ciągłości zasilania energetycznego w sytuacjach awaryjnych
Branie czynnego udziału w przeglądach, pomiarach okresowych oraz naprawach i modernizacjach urządzeń i instalacji
Uaktualnianie schematu sieci dla stacji oddziałowych i rozdzielni
Dbanie o kompletność dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej
Wykonywanie drobnych modernizacji urządzeń i instalacji
Ekspert do spraw legislacji w Biurze Analiz Sejmowych
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie opinii legislacyjnych do projektów ustaw oraz analiza bieżących prac,
Przygotowywanie opinii prawnych w sprawach zleconych do Biura Analiz Sejmowych przez posłów, komisje sejmowe i inne organy Sejmu,
Przygotowywanie projektów stanowisk Sejmu i innych pism w postępowaniu przed Trybunałem Konstytucyjnym, a także dokumentów urzędowych Kancelarii Sejmu związanych z kontrolą konstytucyjności prawa,
Udział w posiedzeniach komisji sejmowych w związku z prezentowaniem opinii lub projektów stanowisk opracowanych w Biurze Analiz Sejmowych oraz konsultacje poselskie w zakresie przygotowania posła-przedstawiciela Sejmu do rozprawy przed Trybunałem Konstytucyjnym,
Prace studialne w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego, karnego lub konstytucyjnego na potrzeby realizacji zadań Biura Analiz Sejmowych,
Opracowywanie opinii, stanowisk, informacji na temat projektów aktów prawnych Unii Europejskiej oraz dokumentów Unii Europejskiej podlegających konsultacjom z państwami członkowskimi,
Przygotowanie i udział merytoryczny w seminariach lub spotkaniach merytorycznych organizowanych przez organy Sejmu, Kancelarię Sejmu lub Biuro Analiz Sejmowych
Ekspert do Spraw Legislacji w Biurze Analiz Sejmowych
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie opinii legislacyjnych do projektów ustaw oraz analiza bieżących prac
Przygotowywanie opinii prawnych w sprawach zleconych do Biura Analiz Sejmowych przez posłów, komisje sejmowe i inne organy Sejmu
Przygotowywanie projektów stanowisk Sejmu i innych pism w postępowaniu przed Trybunałem Konstytucyjnym, a także dokumentów urzędowych Kancelarii Sejmu związanych z kontrolą konstytucyjności prawa
Udział w posiedzeniach komisji sejmowych w związku z prezentowaniem opinii lub projektów stanowisk opracowanych w Biurze Analiz Sejmowych oraz konsultacje poselskie w zakresie przygotowania posła-przedstawiciela Sejmu do rozprawy przed Trybunałem Konstytucyjnym
Prace studialne w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego, karnego lub konstytucyjnego na potrzeby realizacji zadań Biura Analiz Sejmowych
Opracowywanie opinii, stanowisk, informacji na temat projektów aktów prawnych Unii Europejskiej oraz dokumentów Unii Europejskiej podlegających konsultacjom z państwami członkowskimi
Przygotowanie i udział merytoryczny w seminariach lub spotkaniach merytorycznych organizowanych przez organy Sejmu, Kancelarię Sejmu lub Biuro Analiz Sejmowych
Nadzorowanie pracy automatyki i zabezpieczeń dla rozdzielni oddziałowych budynkowych
Monitorowanie zmieniającego się układu energetycznego zasilania w poszczególnych rozdzielniach budynków oraz prowadzenie bieżącej współpracy w zakresie ruchu energetycznego z Główną Stacją Zasilania
Codzienny obchód wyznaczonego obszaru działania i usuwanie usterek
Sporządzanie raportów uwzględniających nieprawidłowości oraz sposoby ich usunięcia (przeglądy i remonty urządzeń oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych)
Bieżąca rejestracja odczytów i zapisów aparatury kontrolno-pomiarowej – zgodnie z dokumentacją techniczną i eksploatacyjną)
Podejmowanie bezzwłocznych działań w zakresie czynności niezbędnych dla utrzymania ciągłości zasilania energetycznego w sytuacjach awaryjnych
Branie czynnego udziału w przeglądach, pomiarach okresowych oraz naprawach i modernizacjach urządzeń i instalacji
Uaktualnianie schematu sieci dla stacji oddziałowych i rozdzielni
Dbanie o kompletność dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej
Wykonywanie drobnych modernizacji urządzeń i instalacji
praca na rzecz sekretariatów komisji sejmowych, w tym: przepisywanie tekstów, zawiadomień, adresowanie kopert, pism i innej korespondencji,
wspieranie sekretariatów komisji w opracowywaniu protokołów posiedzeń komisji i podkomisji w zakresie niezbędnych poprawek redakcyjnych, interpunkcyjnych i technicznych oraz edycji tekstu,
gromadzenie i wprowadzanie do systemu informatycznego danych o planowanych posiedzeniach komisji i podkomisji,
przekazywanie zawiadomień o pierwszych czytaniach projektów ustaw,
sporządzanie na podstawie zapisu dźwiękowego stenogramów z różnych posiedzeń,
Kierownik Zespołu ds. Budżetu w Biurze Administracyjnym
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu w zakresie merytorycznej i terminowej realizacji zadań, w tym: planowanie środków finansowych na realizację zadań statutowych biura w układzie klasyfikacji budżetowej i układzie zadaniowym, monitorowanie realizacji planu finansowego biura, sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji budżetu biura, informacji z realizacji zawartych umów, przygotowywanie analiz i opracowań zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi, nadzorowanie rozliczeń związanych z działalnością biura
Prowadzenie obsługi ubezpieczeń we współpracy z brokerem
Udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, współpraca przy opracowywaniu SWZ
Naczelnik Wydziału Gospodarczego w Biurze Administracyjnym
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizacja i nadzór nad pracą podległych Zespołów: Prac Gospodarczych, Magazynów, Obsługi Biurowej, Administrowania
Nadzorowanie terminowego i prawidłowego wykonywania obowiązków przez zatrudnionych w wydziale pracowników
Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z zakresu zadań Wydziału
Udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, współpraca przy opracowaniu SWZ
Nadzór nad realizacją spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału, w tym weryfikacja zgłoszeń do projektu Planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie oraz realizacja umów i zleceń z kontrahentami realizującymi dostawy i usługi, weryfikacja pod względem merytorycznym faktur i innych dokumentów finansowych
Dokonywanie odbioru przedmiotów umów i zleceń i udzielanych przez Kancelarię Sejmu oraz podpisywanie protokołów odbioru, kalkulacji, kosztorysów w imieniu Kancelarii Sejmu - w zakresie działania Wydziału
Opracowanie projektów rocznych planów rzeczowo - finansowych w zakresie zadań Wydziału Gospodarczego
Organizacja pracy i prowadzenie magazynu (w tym: przyjęcia i wydawanie materiałów oraz wprowadzanie ich do bazy komputerowej, wystawianie dokumentów, faktur za usługi poligraficzne dla zleceniodawców oraz ich archiwizacja, rejestracja umów z firmami zewnętrznymi SAP/R3-CRU); przyjęcie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie
Obsługa systemu SAP w zakresie zadań na stanowisku magazyniera
Przygotowywanie zamówień związanych z zakupem materiałów
Przygotowywanie informacji o zużyciu papieru i innych materiałów do sprawozdań
Współpraca z magazynem centralnym, działem gospodarczym i działem zaopatrzenia
Specjalista (wiedza prawnicza) w Wydziale Dokumentowania Ustawodawstwa w Ośrodku Informatyki
Wiejska 4/6/8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Praca redakcyjna przy bazach danych Internetowego Systemu Aktów Prawnych obejmująca opracowywanie struktury aktu prawnego i relacji między nimi a innymi aktami
Nadzorowanie pracy automatyki i zabezpieczeń dla rozdzielni oddziałowych budynkowych
Monitorowanie zmieniającego się układu energetycznego zasilania w poszczególnych rozdzielniach budynków oraz prowadzenie bieżącej współpracy w zakresie ruchu energetycznego z Główną Stacją Zasilania
Codzienny obchód wyznaczonego obszaru działania i usuwanie usterek
Sporządzanie raportów uwzględniających nieprawidłowości oraz sposoby ich usunięcia (przeglądy i remonty urządzeń oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych)
Bieżąca rejestracja odczytów i zapisów aparatury kontrolno-pomiarowej - zgodnie z dokumentacją techniczną i eksploatacyjną)
Podejmowanie bezzwłocznych działań w zakresie czynności niezbędnych dla utrzymania ciągłości zasilania energetycznego w sytuacjach awaryjnych
Branie czynnego udziału w przeglądach, pomiarach okresowych oraz naprawach i modernizacjach urządzeń i instalacji
Uaktualnianie schematu sieci dla stacji oddziałowych i rozdzielni
Dbanie o kompletność dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej
Wykonywanie drobnych modernizacji urządzeń i instalacji