Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie kontroli warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem ustalonych zasad i procedur w zakresie BHP,
opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie dokumentów systemu zarządzania bezpieczeństwem, procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji zgodnie z normami BHP,
sporządzanie okresowych raportów i analiz stanu bezpieczeństwa,
współpraca z wydziałami produkcyjnymi zakładu, laboratoriami oraz zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT),
inspekcje i wizyty na wydziałach produkcyjnych ,
prowadzenie audytów BHP, rozmowy z pracownikami na temat bezpieczeństwa,
planowanie wysyłki wyrobów huty z uwzględnieniem możliwości logistycznych zakładu oraz podwykonawców w celu zapewnienia terminowych dostaw do klientów,
zamawianie środków transportu zgodnie z wymaganiami klientów i obowiązującymi procedurami,
współpraca z przewoźnikami w celu zapewnienia terminowych załadunków i dostaw,
współpraca z agencjami celnymi, w tym kompletowanie i dostarczanie wymaganych do odpraw celnych dokumentów,
ścisła współpraca z powiązanymi obszarami przedsiębiorstwa, w celu zapewnienia właściwego planowania i wykonania załadunku i wysyłki wyrobów,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w zakresie procesów logistyki wysyłki produktów huty i powiązanych procesów,
przygotowywanie, procesowanie, dystrybucja i archiwizacja dokumentów załadunkowych, wysyłkowych i innych niezbędnych do prawidłowej obsługi wysyłki,
obsługa reklamacji logistycznych,
prowadzenie i utrzymywanie archiwum dokumentów spedycyjnych,
praca w systemach informatycznych – SAP, AS400, Transporeon
Odpowiedzialność za gospodarkę odpadami zakładu i wystawianie dokumentów DPR,
Obsługa BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami),
Współpraca z firmami odbierającymi odpady, ustalanie harmonogramów i nadzór nad odbiorami wytwarzanych odpadów,
Zlecanie badań wody i ścieków,
Weryfikacja merytoryczna i koordynacja opracowań przygotowywanych przez firmy zewnętrzne w zakresie decyzji administracyjnych i badań ochrony środowiska,
Kontakt z urzędami w celu uzyskania niezbędnych informacji, decyzji i pozwoleń,
Stałe monitorowanie warunków decyzji administracyjnych,
Opracowywanie, aktualizacja i kontrola przestrzegania procedur z zakresu ochrony środowiska,
Ścisła współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie zagadnień środowiskowych,
Przygotowywanie zestawień danych środowiskowych do sprawozdań, analiz i raportów,
Udział w audytach ISO,
Realizacja zaleceń wynikających z audytów, kontroli, itp
Prezentacje i szkolenia dla pracowników spółki z zakresu ochrony środowiska
realizacja zadań służby BHP wynikających z Rozporządzania Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagań korporacyjnych
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
inicjowanie działań mających na celu wzrost świadomości pracowników i podwykonawców w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony życia
aktualizowanie dokumentów systemu zarządzania bezpieczeństwem, standardów korporacyjnych (instrukcje, procedury)
codzienna współpraca z pionami produkcyjnymi oraz administrowanie danymi BHP
przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania rocznej analizy stanu BHP
prowadzenie dokumentacji wypadkowej, ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji BHP
współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, zgodnie z przepisami prawa
Wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym; udział w rekrutacji oraz kwestiach związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy
Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Obsługa PPK
Obsługa świadczeń pracowniczych, w tym ZFŚS, usług medycznych i innych benefitów
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, zgodnie z przepisami prawa
Wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym; udział w rekrutacji oraz kwestiach związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy
Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS
Obsługa PPK
Obsługa świadczeń pracowniczych, w tym ZFŚS, usług medycznych i innych benefitów
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, zgodnie z przepisami prawa
Wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym; udział w rekrutacji oraz kwestiach związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy
Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS
Obsługa PPK
Obsługa świadczeń pracowniczych, w tym ZFŚS, usług medycznych i innych benefitów
Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych, koordynacja i kontrola dostaw, prowadzenie bieżącej oceny dostawców, operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Księgowości
Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie przelewów bankowych krajowych i zagranicznych oraz księgowanie wyciągów bankowych
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
księgowanie faktur zakupu
prowadzenie i kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald z kontrahentami
przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń podatku VAT ( mi.in. WDT, Export)