Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Zastepca_czyni kierownika projektu - dla osób z niepełnospranwościami
Kraków, małopolskie
Wygasła: 16.05.2024
Część etatu
Umowa zlecenie
Kierownik
Obowiązki:
udzielanie porad osobom z niepełnosprawnością, ich rodzinom i instytucjom w zakresie korzystania ze sprzętu asystującego oraz innych form wsparcia w ramach działań ośrodka
reprezentowanie placówki na zewnątrz w spotkaniach z instytucjami i organizacjami
współorganizacja i prowadzenie spotkań informacyjno-promocyjnych
prowadzenie instruktaży w zakresie stosowania technologii asystujących dla i przez osoby z niepełnosprawnościami
współpraca z pozostałą kadrą ośrodka – specjaliści udzielający wsparcia osobom z niepełnosprawnościami
monitoring działań projektowych
pomoc w przygotowywaniu sprawozdań, raportów i dokumentacji
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie dla osób z niepełnosprawnościami
Warszawa, mazowieckie
Wygasła: 15.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)
Wrocław, dolnośląskie
Wygasła: 28.02.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Józefa Marcika 12, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje