Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w planowaniu rocznego kalendarza aktywności sprzedażowych, prowadzonych działań i kampanii BTL wspierających obecną i nową ofertę produktową;
Samodzielne planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych BTL ze szczególnym uwzględnieniem działań o charakterze eventowym;
Rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o określone cele. Dbanie o wizerunek oraz wsparcie sieci sprzedaży: Biur Obsługi Klienta, Doradców Biznesowych;
Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniu materiałów reklamowych, gadżetów marketingowych na potrzeby promocji oferty, zarówno B2B, jak i B2C;
Współpraca z agencjami eventowymi przy organizacji wydarzeń o charakterze zewnętrznym oraz wewnętrznym;
Przygotowanie ulotek, katalogów oraz innych projektów graficznych na potrzeby promocji oferty, zarówno B2B, jak i B2C;
Udział w planowaniu i rozliczaniu budżetu związanego z powierzonymi projektami;
Analiza, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań
Planowanie, wykonanie i nadzór nad pomiarami cyberbezpieczeństwa;
Organizacja testów penetracyjnych systemów sieci teleinformatycznych;
Tworzenie standardów, wytycznych oraz procedur i instrukcji w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz ich opiniowanie;
Nadzór i koordynacja obsługi zdarzeń i incydentów cyberbezpieczeństwa;
Definiowanie wymagań niefunkcjonalnych w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego dla projektowanych systemów oraz opiniowanie rozwiązań w tym zakresie;
Wdrażanie narzędzi, metod pracy oraz sposobów zarządzania ryzykiem, zapewniania zgodności z Regulacjami i podnoszeniem świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa
zarządzanie pracą zespołu, koordynowanie projektów związanych z działalnością Biura Zarządzania Ryzykiem Rynkowym
ustalanie i monitorowanie poziomów ostrzegawczych ryzyk rynkowych, prowadzenie regularnej oceny ryzyka rynkowego, na które narażona jest Spółka z perspektywy odchyleń pozycji / planów sprzedażowych jak również realizowanych strategii zabezpieczeń
rozwijanie oraz przeprowadzanie regularnej walidacji, w tym testowania wstecznego modeli pomiaru ryzyka rynkowego
tworzenie narzędzi optymalizujących proces raportowania
Specjalista ds. Wsparcia Klientów Instytucjonalnych
Gazowa 14b, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań związanych ze wsparciem sprzedaży bezpośredniej produktów i usług Klientom Instytucjonalnym poprzez przygotowywanie ofert
przygotowanie umów dla Klientów Instytucjonalnych obsługiwanych przez Dział Klientów Instytucjonalnych wyłaniających sprzedawcę w trybie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Ustawy Kodeks Cywilny
kontakt z Klientem w celu uzupełnienia brakujących dokumentów / informacji
dbanie o kompletność oraz prawidłowy obieg dokumentacji
weryfikacja oraz przekazanie dokumentacji do archiwizacji
sporządzanie analiz zgodnie z ustalonymi zasadami
udział i wsparcie w bieżących projektach realizowanych przez jednostkę organizacyjną
pozyskiwanie Klientów poprzez prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki
przygotowywanie oferty sprzedaży LNG, prowadzenie negocjacji, udział w przetargach na sprzedaż LNG oraz produktów pochodnych
obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami poprzez wspieranie Klientów w kontaktach z wykonawcami infrastruktury oraz poprzez doradztwo techniczno-ekonomiczne w zakresie oferowanych produktów i usług
utrzymywanie Klientów poprzez aneksowanie umów z Klientami w ramach potrzeb wynikających z oczekiwań Klientów lub zmian regulacyjno-prawnych
Wsparcie w prowadzeniu działań informacyjnych Spółki;
Współpraca z mediami w zakresie promocji działań biznesowych PGNiG Obrót Detaliczny;
Wsparcie komunikacyjne wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych z udziałem przedstawicieli Spółki;
Przygotowanie przeglądów prasy oraz opracowań problemowych dla Zarządu, ze szczególnym uwzględnieniem informacji dotyczących PGNiG Obrót Detaliczny o dużym potencjale kryzysowym;
Opracowywanie analiz funkcjonalnych i technicznych w zakresie prowadzonych projektów informatycznych, identyfikacja i analiza wymagań interesariuszy projektu;
Udział w projektach informatycznych, tworzenie i weryfikacja wymagań biznesowych pod kątem zgodności z przyjętą architekturą rozwiązań;
Zapewnienie zgodności rozwiązań informatycznych z obowiązującymi politykami i standardami;
Analizowanie jakości danych w systemach informatycznych;
Tworzenie specyfikacji funkcjonalnej, dokumentacji projektowej, słowników, reguł na podstawie wymagań biznesowych;
Opracowywanie wariantów rozwiązań biznesowych oraz rekomendacji optymalnego modelu wdrożenia zmian;
Koordynacja prac projektowych oraz udział w testach i wdrożeniach;
analizowanie wymagań ofertowych oraz weryfikacja możliwości wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym
rejestracja postępowań i prowadzenie kalendarza przetargowego
prowadzenie procesu przygotowania oferty w ramach przetargu na podstawie ustawy PZP, zadanie pytań, weryfikacja zapisów w umowie, wpłata wadium, udzielanie wyjaśnień, przygotowanie oferty i przesłanie jej do Zamawiającego, monitorowanie wyboru oferty
współpraca wewnątrz z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi postępowań przetargowych
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwej komunikacji wewnętrznej
Modelowanie Procesów w notacji BPMN oraz prowadzenie przeglądów procesów i dokumentowanie ich wyników;
Przygotowywanie rekomendacji i inicjowanie działań związanych z poprawą efektywności oraz w zakresie optymalizacji procesów biznesowych;
Udział w realizacji programów optymalizacyjnych (planowanie, wdrożenie i stabilizacja) we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi;
Współtworzenie propozycji zmian w docelowych modelach pracy, procesach biznesowych i procedurach oraz tworzenie i wdrażanie zleconych narzędzi wspierających monitoring i optymalizację procesów;
Udział w tworzeniu z interesariuszami docelowych standardów pracy (opisy procesów, modelu struktur organizacyjnych, architektury procesów, map procesowych, procedur, modeli kompetencyjnych itp.);
Analiza procesów biznesowych pod kątem potencjału optymalizacji, Identyfikowanie i wdrażanie uproszczeń w procesach (zapewnianie wsparcia procesowego dla zespołów wewnątrz Spółki);
Prowadzenie warsztatów/szkoleń, spotkań projektowych;
Współpraca przy projektowaniu założeń dla nowych rozwiązań biznesowych;
Bieżąca analiza procesów, definiowanie obszarów do zmiany;
Specjalista ds. Obsługi Klientów Instytucjonalnych
Suwak 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami i pozyskiwanie nowych
doradzanie i obsługa Klientów Instytucjonalnych w zakresie oferowanych produktów i usług, przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, zgłoszenia i reklamacje Klientów
przygotowanie umów, aneksów, sprzedaż produktów zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi
wspieranie Klientów Instytucjonalnych w procesie przyłączeniowym
przygotowywanie dokumentacji przetargowej na potrzeby Komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych
Kompletowanie, weryfikacja i wpinanie do akt osobowych dokumentacji pracowniczej
Prace archiwizacyjne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Trener Wewnętrzny
Grobla 15, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza potrzeb szkoleniowych i planowania działań rozwojowych;
Opracowywanie, organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych, w tym prowadzenie administracji dokumentacji szkoleniowej;
Realizacja zadań w ramach programu wdrożenia nowych pracowników, w tym realizacja szkoleń produktowych, kompetencyjnych i narzędziowych;
Opracowywanie argumentów sprzedaży dla wprowadzonych produktów i ofert we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
Opracowywanie szkoleń e-learningowych, quizów i testów wiedzy realizowanych poprzez dostępne narzędzia szkoleniowe, IT, samodzielne przygotowywanie raportów w tym zakresie;
Samodzielne wsparcie w rozwoju pracowników służb handlowych;
Opracowywanie, aktualizacja i wdrażanie manuali w zakresie rozwoju wiedzy branżowej i kompetencji zawodowych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie rozwoju związanego z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów
Analiza potrzeb szkoleniowych i planowania działań rozwojowych;
Opracowywanie, organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych, w tym prowadzenie administracji dokumentacji szkoleniowej;
Realizacja zadań w ramach programu wdrożenia nowych pracowników, w tym realizacja szkoleń produktowych, kompetencyjnych i narzędziowych;
Opracowywanie argumentów sprzedaży dla wprowadzonych produktów i ofert we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
Opracowywanie szkoleń e-learningowych, quizów i testów wiedzy realizowanych poprzez dostępne narzędzia szkoleniowe, IT, samodzielne przygotowywanie raportów w tym zakresie;
Samodzielne wsparcie w rozwoju pracowników służb handlowych;
Opracowywanie, aktualizacja i wdrażanie manuali w zakresie rozwoju wiedzy branżowej i kompetencji zawodowych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie rozwoju związanego z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów
pozyskiwanie Klientów poprzez prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki
przygotowywanie oferty sprzedaży LNG, prowadzenie negocjacji, udział w przetargach na sprzedaż LNG oraz produktów pochodnych
obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami poprzez wspieranie Klientów w kontaktach z wykonawcami infrastruktury oraz poprzez doradztwo techniczno-ekonomiczne w zakresie oferowanych produktów i usług
utrzymywanie Klientów poprzez aneksowanie umów z Klientami w ramach potrzeb wynikających z oczekiwań Klientów lub zmian regulacyjno-prawnych
zarządzanie pracą zespołu, koordynowanie projektów związanych z działalnością Biura Zarządzania Ryzykiem Rynkowym
ustalanie i monitorowanie poziomów ostrzegawczych ryzyk rynkowych, prowadzenie regularnej oceny ryzyka rynkowego, na które narażona jest Spółka z perspektywy odchyleń pozycji / planów sprzedażowych jak również realizowanych strategii zabezpieczeń
rozwijanie oraz przeprowadzanie regularnej walidacji, w tym testowania wstecznego modeli pomiaru ryzyka rynkowego
tworzenie narzędzi optymalizujących proces raportowania
bieżący i bezpośredni nadzór techniczny nad prowadzonymi inwestycjami budowlanymi
raportowanie i prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych inwestycji w przypisanym obszarze, zarządzanie budżetem inwestycyjnym
koordynacja prac oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych inwestycji
analiza i nadzór techniczny wybranych Biur Obsługi Klienta w planie inwestycyjnym oraz wsparcie przy wypracowywaniu aranżacji i modernizacji Biur Obsługi Klienta
udział w procesach projektowania Biur Obsługi Klienta
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, pozyskiwanie zgód korporacyjnych oraz administracyjnych
Wydawanie opinii prawnych w sprawach dotyczących działalności Spółki;
Opiniowanie dokumentów i wniosków pod kątem zgodności z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
Reprezentowanie Spółki na podstawie przyznanych pełnomocnictw przed organami wymiaru sprawiedliwości, przed organami administracji rządowej i samorządowej, urzędami, instytucjami;
Wspieranie komórek organizacyjnych m.in. w procesach zawierania umów oraz negocjacji;
Zapewnienie formalno – prawnego wsparcia zespołów zadaniowych;
Opiniowanie, współtworzenie oraz opracowywanie regulacji wewnętrznych Spółki;
Koordynowanie i uczestnictwo w procesach nowelizacji regulacji wewnętrznych mających wpływ na działalność Spółki;
Monitorowanie zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego pod kątem ich wpływu na zapisy procedur i umów obowiązujących w Spółce
zarządzanie pracą zespołu, koordynowanie projektów związanych z działalnością Biura Zarządzania Ryzykiem Rynkowym
ustalanie i monitorowanie poziomów ostrzegawczych ryzyk rynkowych, prowadzenie regularnej oceny ryzyka rynkowego, na które narażona jest Spółka z perspektywy odchyleń pozycji / planów sprzedażowych jak również realizowanych strategii zabezpieczeń
rozwijanie oraz przeprowadzanie regularnej walidacji, w tym testowania wstecznego modeli pomiaru ryzyka rynkowego
tworzenie narzędzi optymalizujących proces raportowania
wydawanie opinii prawnych w sprawach dotyczących działalności Spółki
opiniowanie dokumentów i wniosków pod kątem zgodności z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
reprezentowanie Spółki na podstawie przyznanych pełnomocnictw przed organami wymiaru sprawiedliwości, przed organami administracji rządowej i samorządowej, urzędami, instytucjami
wspieranie komórek organizacyjnych m.in. w procesach zawierania umów oraz negocjacji
zapewnienie formalno – prawnego wsparcia zespołom zadaniowym
opiniowanie, współtworzenie oraz opracowywanie regulacji wewnętrznych Spółki
koordynowanie i uczestnictwo w procesach nowelizacji regulacji wewnętrznych mających wpływ na działalność Spółki
monitorowanie zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego pod kątem ich wpływu na zapisy procedur i umów obowiązujących w Spółce
realizacja zadań Kancelarii Ogólnej, w zakresie rozdysponowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbiór, analiza, segregacja, rejestracja, dekretacja) do/z Centrali i Regionu Mazowieckiego
terminowe kierowanie dokumentów do poszczególnych Departamentów
obsługa systemu obsługującego elektroniczny obieg faktur (skrzynki funkcyjne, skanowanie oraz bieżące przekazywanie dokumentów księgowych)
obsługa systemy e-nadawca, e-kancelaria oraz testowanie nowych aplikacji;
wykonywanie wszelkich zadań wynikających z realizacji pracy Kancelarii Ogólnej
Odpowiedzialność za utrzymywanie właściwego stanu technicznego instalacji - kontrola parametrów pracy sprężarek, szczelności instalacji gazowych, lokalizowanie wycieki płynów eksploatacyjnych oraz zgłaszanie firmie serwisującej wszelkich usterek, awarii i nieprawidłowości pracy urządzeń stacji CNG/L-CNG;
Koordynacja terminowej realizacji przeglądów na stacjach CNG/L-CNG w szczególności kontroli terminowości oraz przebiegu przeglądów urządzeń technologicznych stacji paliw, w tym urządzeń podległych UDT, kas fiskalnych oraz sprzętu P.poż.;
Rozliczanie zleconych usług serwisowych oraz kontrola zgodności ze zleceniem/umową faktur za usługi i dostawy rozliczane centralnie;
Prowadzenie dokumentacji obiektów budowlanych i urządzeń technicznych;
Współpraca z UDT, PINB, Strażą Pożarną oraz innymi instytucjami w zakresie dotyczącym budowy i utrzymania stacji CNG/L-CNG;
Koordynacja rozliczenia sprzedaży na stacjach paliw, w tym nadzór nad procesem prawidłowego wystawiania dokumentów fiskalnych oraz faktur z tytułu gotówkowej sprzedaży CNG;
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej z zakresu obsługi stacji CNG/L-CNG, w tym obsługi handlowej, obsługi technicznej, serwisu i utrzymania, a także realizowanych projektów inwestycyjnych dot. budowy lub rozbudowy stacji
Opracowywanie analiz funkcjonalnych i technicznych w zakresie prowadzonych projektów informatycznych, identyfikacja i analiza wymagań interesariuszy projektu;
Udział w projektach informatycznych, tworzenie i weryfikacja wymagań biznesowych pod kątem zgodności z przyjętą architekturą rozwiązań;
Zapewnienie zgodności rozwiązań informatycznych z obowiązującymi politykami i standardami;
Analizowanie jakości danych w systemach informatycznych;
Tworzenie specyfikacji funkcjonalnej, dokumentacji projektowej, słowników, reguł na podstawie wymagań biznesowych;
Opracowywanie wariantów rozwiązań biznesowych oraz rekomendacji optymalnego modelu wdrożenia zmian;
Koordynacja prac projektowych oraz udział w testach i wdrożeniach;
Prowadzenie ewidencji zakupu materiałów, towarów, usług, robót remontowych, nakładów inwestycyjnych oraz składników majątkowych Spółki;
Nadzór nad bieżącą analizą kont księgi głównej i terminowym oraz poprawnym rozliczaniem dostawców, rozliczeń międzyokresowych oraz prowadzeniem rozrachunków z podmiotami zewnętrznymi;
Nadzór nad uzgadnianiem rozrachunków z ZUS, US, pracownikami oraz nad rozliczaniem delegacji służbowych;
Nadzór nad uzgadnianiem operacji magazynowych (m.in. gaz, energia elektryczna, świadectwa pochodzenia) w SAP oraz rozliczeniami MSSF16;
Udział w projektach z obszaru rachunkowości (min. w zakresie optymalizacji procesów księgowych);
Rozpoznawanie kosztów oraz rozliczeń w SAP wynikających z księgowanych dokumentów finansowo-księgowych;
Analiza i optymalizacja procesów związanych z rozliczaniem dokumentów finansowo-księgowych we współpracy z właściwymi merytorycznie Komórkami organizacyjnymi
Kompletowanie, weryfikacja i wpinanie do akt osobowych dokumentacji pracowniczej
Prace archiwizacyjne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praktyka w Sekcji Administracji Personalnej
Jana Kazimierza 3, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
część etatu
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Kompletowanie, weryfikacja i wpinanie do akt osobowych dokumentacji pracowniczej
Prace archiwizacyjne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Trade Marketingu
Jana Kazimierza 3, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w planowaniu rocznego kalendarza aktywności, prowadzonych działań i kampanii BTL wspierających obecną i nową ofertę produktową;
Samodzielne planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych BTL;
Rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o określone cele. Dbanie o wizerunek oraz wsparcie sieci sprzedaży: Biur Obsługi Klienta, Doradców Biznesowych w tym o ekspozycje oraz wyposażenie w narzędzia i materiały marketingowe;
Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniu materiałów reklamowych, gadżetów marketingowych na potrzeby promocji oferty, zarówno B2B, jak i B2C;
Przygotowanie ulotek, katalogów oraz innych projektów graficznych (activity plan, sales folder, booklety, filmy promocyjne) na potrzeby promocji oferty, zarówno B2B, jak i B2C;
Udział w planowaniu i rozliczaniu budżetu związanego z powierzonymi projektami;
Analiza, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań
prowadzenie nadzoru nad urządzeniami i sprzętem pomiarowym zamontowanym na stacjach CNG;
prowadzeniem nadzoru nad prawidłowym przeliczaniem kg na Nm3;
dokonywanie oceny stanu technicznego stacji CNG;
przyjmowanie powiadomień od ajentów o problemach i sytuacjach awaryjnych jakie wystąpiły na stacjach CNG;
prowadzenie obsługi systemu bilingowego, który jest zainstalowany na każdej stacji CNG (rejestrowanie w systemie nowych Klientów, nowych pojazdów i przypisywanie im kart flotowych, blokowanie sprzedaży przelewowej dla dłużników);
nadzorowanie procesu prawidłowego wystawiania dokumentów fiskalnych oraz faktur z tytułu gotówkowej sprzedaży gazu CNG;
kontrolowanie zgodności otrzymywanych faktur za usługi i dostawy materiałów eksploatacyjnych ze zleceniami lub umowami;
prowadzenie nadzoru nad terminowym wykonaniem obligatoryjnych przeglądów: urządzeń technicznych, sprzętu ppoż., kas fiskalnych, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie rewizji zbiorników ciśnieniowych zamontowanych na stacjach CNG zgodnie z wyznaczonym harmonogramem (rewizje zewnętrzne, wewnętrzne i próby ciśnieniowe) oraz Strażą Pożarną
dokonywania pomiarów emisji metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
raportowania oraz weryfikacji uwalnianych ilości metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
prowadzenia badań mających na celu wykrywanie nieszczelności na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
napraw oraz ograniczenia uwalniania metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG
dodatkowo, do Twoich zadań należeć będzie:
monitorowanie i raportowanie danych dotyczących emisji metanu na poszczególnych stacjach gazu ziemnego;
wykonywanie pomiarów emisji metanu na poszczególnych stacjach gazu ziemnego,
dokonywać oceny stanu technicznego stacji CNG/LNG;
przyjmowanie powiadomień od ajentów o problemach i sytuacjach awaryjnych jakie wystąpiły na stacjach CNG/LNG;
prowadzenie obsługi systemu bilingowego, który jest zainstalowany na każdej stacji CNG/LNG (rejestrowanie w systemie nowych Klientów, nowych pojazdów i przypisywanie im kart flotowych, blokowanie sprzedaży przelewowej dla dłużników);
nadzorowanie procesu prawidłowego wystawiania dokumentów fiskalnych oraz faktur z tytułu gotówkowej sprzedaży gazu CNG/LNG;
kontrolowanie zgodności otrzymywanych faktur za usługi i dostawy materiałów eksploatacyjnych ze zleceniami lub umowami;
prowadzenie nadzoru na terminowym wykonaniem obligatoryjnych przeglądów: urządzeń technicznych, sprzętu ppoż., kas fiskalnych, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie rewizji zbiorników ciśnieniowych zamontowanych na stacjach CNG/LNG zgodnie z wyznaczonym harmonogramem (rewizje zewnętrzne, wewnętrzne i próby ciśnieniowe) oraz Strażą Pożarną
dokonywania pomiarów emisji metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
raportowania oraz weryfikacji uwalnianych ilości metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
prowadzenia badań mających na celu wykrywanie nieszczelności na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG,
napraw oraz ograniczenia uwalniania metanu do atmosfery na stacjach gazowych CNG, LNG, L-CNG
dodatkowo, do Twoich zadań należeć będzie:
monitorowanie i raportowanie danych dotyczących emisji metanu na poszczególnych stacjach gazu ziemnego;
wykonywanie pomiarów emisji metanu na poszczególnych stacjach gazu ziemnego,
dokonywać oceny stanu technicznego stacji CNG/LNG;
przyjmowanie powiadomień od ajentów o problemach i sytuacjach awaryjnych jakie wystąpiły na stacjach CNG/LNG;
prowadzenie obsługi systemu bilingowego, który jest zainstalowany na każdej stacji CNG/LNG (rejestrowanie w systemie nowych Klientów, nowych pojazdów i przypisywanie im kart flotowych, blokowanie sprzedaży przelewowej dla dłużników);
nadzorowanie procesu prawidłowego wystawiania dokumentów fiskalnych oraz faktur z tytułu gotówkowej sprzedaży gazu CNG/LNG;
kontrolowanie zgodności otrzymywanych faktur za usługi i dostawy materiałów eksploatacyjnych ze zleceniami lub umowami;
prowadzenie nadzoru na terminowym wykonaniem obligatoryjnych przeglądów: urządzeń technicznych, sprzętu ppoż., kas fiskalnych, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie rewizji zbiorników ciśnieniowych zamontowanych na stacjach CNG/LNG zgodnie z wyznaczonym harmonogramem (rewizje zewnętrzne, wewnętrzne i próby ciśnieniowe) oraz Strażą Pożarną
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej z zakresu realizowanych projektów inwestycyjnych z zakresu modernizacji, budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji CNG/LNG w tym przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów, pełnomocnictw, kalkulacji i wycen dla poszczególnych inwestycji, ustalanie harmonogramów realizowanych projektów inwestycyjnych;
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej z zakresu realizowanych zadań remontowych stacji CNG/LNG;
Współpraca z innymi pracownikami Działu przy przygotowaniu oraz uzgadnianiu dokumentacji przetargowej z zakresu obsługi stacji CNG/LNG, w tym obsługi handlowej, obsługi technicznej, oraz serwisu i utrzymania stacji CNG/LNG;
Nadzorowanie wykonania umów przez wykonawców robót remontowo-budowlanych, związanych z realizacją prowadzonych przez Departament CNG i LNG projektów inwestycyjnych oraz zadań remontowych;
Tworzenie planu inwestycyjnego, planu zakupów oraz prowadzenie budżetu inwestycji;
Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w powołanych przez zamawiającego komisjach odbiorowych;
Sprawdzanie i weryfikacja projektów budowlanych;
Sprawdzania zgodności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami podpisanej umowy;
Raportowanie przebiegu inwestycji, weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert podwykonawców
Wydawanie opinii prawnych w sprawach dotyczących działalności Spółki;
Opiniowanie dokumentów i wniosków pod kątem zgodności z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
Reprezentowanie Spółki na podstawie przyznanych pełnomocnictw przed organami wymiaru sprawiedliwości, przed organami administracji rządowej i samorządowej, urzędami, instytucjami;
Wspieranie komórek organizacyjnych m.in. w procesach zawierania umów oraz negocjacji;
Zapewnienie formalno – prawnego wsparcia zespołów zadaniowych;
Opiniowanie, współtworzenie oraz opracowywanie regulacji wewnętrznych Spółki;
Koordynowanie i uczestnictwo w procesach nowelizacji regulacji wewnętrznych mających wpływ na działalność Spółki;
Monitorowanie zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego pod kątem ich wpływu na zapisy procedur i umów obowiązujących w Spółce