Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzania nadzoru nad usługami świadczonymi przez Spółkę w obszarze HORECA (Hotel, Restauracja oraz Catering); opracowania celów sprzedażowych i rozwojowych na kolejne lata działalności w podległym obszarze; prowadzenia gospodarki magazynowej zgodnie z potrzebami wynikającymi z funkcjonowania spółki
Realizacja planów sprzedażowych w obszarze HORECA oraz maksymalizacja przychodów i minimalizacja kosztów
Opracowanie i wsparcie działań marketingowych
Rekrutacja i zarządzanie zespołem pracowników
Zarządzanie systemami ( komputerowymi) funkcjonującymi w obszarze hoteli i restauracji
Efektywne zarządzanie personelem-przygotowywanie grafików, szkolenie, rozwój kompetencji
Sprzedaż i organizacja Spółki w zakresie działalności HORECA
Kompleksowa obsługa klienta w podległym obszarze poprzez zbadanie potrzeb, przygotowanie oferty, przygotowanie I podpisywanie umowy, realizację usług oraz jej rozliczanie finansowe
Prowadzenie spotkań handlowych I negocjowanie warunków współpracy
Obsługa systemów(programów) sprzedaży usług
Przygotowanie cyklicznych raportów i analiz z wykonanych działań
należyte prowadzenie i przechowywanie akt osobowych dotyczących osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę, a także dokumentacji osobowej dotyczącej osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
przygotowywanie umów o pracę, dokumentów związanych z ich zmianami oraz rozwiązaniami,
przygotowanie umów cywilnoprawych w zakresie powierzonych zadań i usług świadczonych przez Spółkę,
kontrola dyscypliny pracy, prowadzenie ewidencji wykorzystania czasu pracy – w tym zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i innej nieobecności,
nadzór i koordynacja działań z placówkami służby zdrowia nad terminowym wykonywaniem przez osoby zatrudnione w Spółce badań lekarskich oraz sanitarno-epidemiologicznych, a także szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych w uzgodnieniu ze specjalistą na stanowisku BHP,
prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie zatrudnienia, wynagrodzenia i wykorzystania czasu pracy,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, GUS, PUP, PIP, komornicy oraz
w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji Zarządu i innych działów Spółki,
dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupu towarów, faktur oraz raportów z kas fiskalnych dotyczących sprzedaży,
Obsługa klienta Restauracji oraz pomoc na Snack barze przy obsłudze gości
Dbałość o czystość w miejscu pracy
Przygotowywanie i obsługa śniadania, przerw kawowych, bankietów, cateringów, posiłków dla uczestników konferencji, podawanie posiłków do pokoju itp
Troska się o wszystkich gości hotelowych, a w szczególności o stałych klientów
Podczas usługi, bieżące sprzątanie ze stołów i uzupełnianie nakryć w zależności od zamówienia
Sortowanie naczyń odnoszonych do zmywalni, sortowanie odpadów i umieszczanie ich w przeznaczonych do tego celu pojemnikach
W razie potrzeby zmywanie naczyń, sprzątanie zaplecze gastronomii, dbałość o czystość przed hotelem/ na odcinku od wejścia do restauracji do wejścia służbowego
Obsługa klienta Restauracji oraz pomoc na Snack barze przy obsłudze gości
Dbałość o czystość w miejscu pracy
Przygotowywanie i obsługa śniadania, przerw kawowych, bankietów, cateringów, posiłków dla uczestników konferencji, podawanie posiłków do pokoju itp
Troska się o wszystkich gości hotelowych, a w szczególności o stałych klientów
Podczas usługi, bieżące sprzątanie ze stołów i uzupełnianie nakryć w zależności od zamówienia
Sortowanie naczyń odnoszonych do zmywalni, sortowanie odpadów i umieszczanie ich w przeznaczonych do tego celu pojemnikach
W razie potrzeby zmywanie naczyń, sprzątanie zaplecze gastronomii, dbałość o czystość przed hotelem/ na odcinku od wejścia do restauracji do wejścia służbowego
sporządzanie ofert dla klientów, w tym ubieganie się o realizację zamówień publicznych;
stała współpraca ze związkami, federacjami i klubami sportowymi;
stała współpraca z agencjami artystycznymi, biurami podróży, portalami internetowymi do rezerwacji zakwaterowania oraz sprzedaży usług;
obsługa systemów (programów) sprzedaży usług;
organizowanie, prowadzenie i zapewnienie prawidłowości przebiegu wszelkich imprez, kulturalnych, sportowych, i rozrywkowych, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
organizowanie, sprzedaż i realizacja półkolonii, zimowisk i innych form opieki nad dziećmi;
planowanie, organizowanie i koordynowanie obozów oraz zgrupowań sportowych;
działania public relations Spółki poprzez obsługę strony internetowej, mediów społecznościowych oraz współpracę z mediami;
planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych;
aktywna współpraca z Urzędem Miejskim w Wałbrzychu, jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy Wałbrzych;
zapewnienie ciągłości ubezpieczenia uczestników imprez masowych;
zapewnienie stałej ochrony imprez (masowych i niemasowych);
współpraca z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi