Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Logistics and Customer Service Specialist
Gdańsk
Wygasła: 02.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Effective coordination of logistics processes related to the sale of specialized agricultural fertilizers to the markets of Ukraine & other countries in the region, through cooperation with logistics service providers. Direct supervision over the process of unloading/packing/warehousing and releasing goods from ICL locations; Ensuring proper flow of warehouse and transport documentation related to these operations
Import & export coordination in cooperation with the customs agency
Customer service for Ukraine and the region: including telephone contact, providing product availability and the conditions of sale information, as well as the status of customer orders
Handling orders from Ukraine and the region: timely registration of customer orders, issuing sales invoices, completing transaction documents, and ensuring the correctness of all customer documentation
Handling complaints, customer complaints registration, and activities coordination aimed to solve them
Tolling production coordination based on ICL raw materials: coordination of production and supply of raw materials, system settlement of the process, and handling product releases
Zapewnienie efektywnego przebiegu procesów logistycznych, dotyczących sprzedaży specjalistycznych nawozów rolniczych, na rynek Ukraiński oraz innych krajów w regionie, poprzez współpracę z dostawcami usług logistycznych. Bezpośredni nadzór nad procesem rozładunku/pakowania/magazynowania i wydawania towaru z magazynów ICL oraz przepływem dokumentacji magazynowej i transportowej dotyczącej tych operacji
Koordynacja importu i eksportu towarów przy współpracy z agencją celną
Bieżąca obsługa Klientów z Ukrainy i regionu: kontakt telefoniczny, udzielanie handlowcom i klientom informacji na temat dostępności produktów i warunków ich sprzedaży oraz statusu zamówień klientów
Obsługa zamówień z Ukrainy i regionu: terminowa rejestracja zamówień klientów, wystawianie faktur sprzedaży, kompletowanie dokumentów transakcyjnych i czuwanie nad poprawnością całości dokumentacji klienta
Obsługa reklamacji, rejestracja reklamacji klienta oraz koordynacja działań w zakresie ich rozwiązywania
Koordynacja produkcji nawozów na bazie surowców ICL: zlecanie produkcji i dostaw surowców, systemowe rozliczanie procesu, obsługa wydań
Bieżąca obsługa Klientów w tym: kontakt telefoniczny, udzielanie handlowcom i klientom informacji na temat dostępności i warunków sprzedaży produktów oraz statusu ich zamówień
Obsługa zamówień: terminowa rejestracja zamówień klientów, wystawianie faktur sprzedaży, kompletowanie dokumentów transakcyjnych i czuwanie nad poprawnością całości dokumentacji;
Obsługa logistyczna zamówień we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług magazynowych i transportowych
Obsługa reklamacji: rejestracja reklamacji klienta oraz koordynacja działań w zakresie ich rozwiązywania
Codzienna współpraca z innymi działami w firmie w szczególności z zespołami: sprzedaży, logistyki i księgowości w celu zapewnienia terminowej i kompleksowej realizacji zamówień
Archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętą procedurą
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta / Sales Support Assistant w zakresie specjalistycznych nawozów ogrodniczych
Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Bieżąca obsługa Klientów w tym: kontakt telefoniczny, udzielanie handlowcom i klientom informacji na temat dostępności i warunków sprzedaży produktów oraz statusu ich zamówień
Obsługa zamówień: terminowa rejestracja zamówień klientów, wystawianie faktur sprzedaży, kompletowanie dokumentów transakcyjnych i czuwanie nad poprawnością całości dokumentacji
Obsługa logistyczna zamówień we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług magazynowych i transportowych
Obsługa reklamacji: rejestracja reklamacji klienta oraz koordynacja działań w zakresie ich rozwiązywania
Codzienna współpraca z innymi działami w firmie w szczególności z zespołami: sprzedaży, logistyki i księgowości w celu zapewnienia terminowej i kompleksowej realizacji zamówień
Archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętą procedurą
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta / Sales Support Assistant
Warszawa
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Bieżąca obsługa Klientów w tym: kontakt telefoniczny, udzielanie handlowcom i klientom informacji na temat dostępności i warunków sprzedaży produktów oraz statusu ich zamówień
Obsługa zamówień: terminowa rejestracja zamówień klientów, wystawianie faktur sprzedaży, kompletowanie dokumentów transakcyjnych i czuwanie nad poprawnością całości dokumentacji;
Obsługa logistyczna zamówień we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług magazynowych i transportowych
Obsługa reklamacji: rejestracja reklamacji klienta oraz koordynacja działań w zakresie ich rozwiązywania
Codzienna współpraca z innymi działami w firmie w szczególności z zespołami: sprzedaży, logistyki i księgowości w celu zapewnienia terminowej i kompleksowej realizacji zamówień
Archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętą procedurą