Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Junior Product Manager
Kalinowa 1, Luboń
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
przygotowywanie oraz korygowanie ofert programów wydarzeń na potrzeby działu sprzedaży oraz portfela własnych klientów,
odpowiedzialność za merytoryczną, graficzną i stylistyczną jakość tworzonych programów,
koordynacja pracy działu Product Managerów w zakresie niezbędnym do przygotowania lub korekty ofert,
kreowanie nowatorskich pomysłów imprez integracyjnych, eventów wieczornych oraz gier miejskich,
poszukiwanie obiektów, podwykonawców oraz kontrahentów niezbędnych do realizacji bieżących projektów i utrzymywanie z nimi pozytywnych i długoterminowych relacji biznesowych,
poszerzanie wewnętrznej bazy firmowej obiektów, podwykonawców i kontrahentów będących przydatnymi w realizacji bieżących oraz przyszłych przedsięwzięć,
przygotowywanie umów z podwykonawcami,
opracowywanie kalkulacji kosztów dla przygotowywanych wydarzeń firmowych przy założonym budżecie,
przygotowywanie materiałów poligraficznych na potrzeby organizowanych eventów także przy współpracy z firmami zewnątrznymi (grafik, drukarnia),
realizacja firmowych wyjazdów turystycznych, imprez team-building'owych, eventów, spotkań konferencyjno – szkoleniowych oraz pozostałych wydarzeń typu tailor made na terenie Polski dla naszych klientów, przy współpracy z działem Product Managerów oraz działem Sprzedaży,
sprawowanie funkcji koordynatora eventów podczas ich przebiegu,
czuwanie nad prawidłową realizacją ustalonych z klientem świadczeń,
dbanie o utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek Grupy Adventure Planet,
w przypadku pracy zdalnej (Home office) pełna dyspozycyjność (telefon, mail) w ogólnie przyjętych godzin pracy biura
umowa o pracę
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie oraz korygowanie ofert programów wydarzeń na potrzeby działu sprzedaży oraz portfela własnych klientów,
odpowiedzialność za merytoryczną, graficzną i stylistyczną jakość tworzonych programów,
koordynacja pracy działu Product Managerów w zakresie niezbędnym do przygotowania lub korekty ofert,
kreowanie nowatorskich pomysłów imprez integracyjnych, eventów wieczornych oraz gier miejskich,
poszukiwanie obiektów, podwykonawców oraz kontrahentów niezbędnych do realizacji bieżących projektów i utrzymywanie z nimi pozytywnych i długoterminowych relacji biznesowych,
poszerzanie wewnętrznej bazy firmowej obiektów, podwykonawców i kontrahentów będących przydatnymi w realizacji bieżących oraz przyszłych przedsięwzięć,
przygotowywanie umów z podwykonawcami,
opracowywanie kalkulacji kosztów dla przygotowywanych wydarzeń firmowych przy założonym budżecie,
przygotowywanie materiałów poligraficznych na potrzeby organizowanych eventów także przy współpracy z firmami zewnątrznymi (grafik, drukarnia),
realizacja firmowych wyjazdów turystycznych, imprez team-building'owych, eventów, spotkań konferencyjno – szkoleniowych oraz pozostałych wydarzeń typu tailor made na terenie Polski dla naszych klientów, przy współpracy z działem Product Managerów oraz działem Sprzedaży,
sprawowanie funkcji koordynatora eventów podczas ich przebiegu,
czuwanie nad prawidłową realizacją ustalonych z klientem świadczeń,
dbanie o utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek Grupy Adventure Planet,
w przypadku pracy zdalnej (Home office) pełna dyspozycyjność (telefon, mail) w ogólnie przyjętych godzin pracy biura
przygotowywanie oraz korygowanie ofert programów wydarzeń na potrzeby działu sprzedaży oraz portfela własnych klientów,
odpowiedzialność za merytoryczną, graficzną i stylistyczną jakość tworzonych programów,
koordynacja pracy działu Product Managerów w zakresie niezbędnym do przygotowania lub korekty ofert,
kreowanie nowatorskich pomysłów imprez integracyjnych, eventów wieczornych oraz gier miejskich,
poszukiwanie obiektów, podwykonawców oraz kontrahentów niezbędnych do realizacji bieżących projektów i utrzymywanie z nimi pozytywnych i długoterminowych relacji biznesowych,
poszerzanie wewnętrznej bazy firmowej obiektów, podwykonawców i kontrahentów będących przydatnymi w realizacji bieżących oraz przyszłych przedsięwzięć,
przygotowywanie umów z podwykonawcami,
opracowywanie kalkulacji kosztów dla przygotowywanych wydarzeń firmowych przy założonym budżecie,
przygotowywanie materiałów poligraficznych na potrzeby organizowanych eventów także przy współpracy z firmami zewnątrznymi (grafik, drukarnia),
realizacja firmowych wyjazdów turystycznych, imprez team-building'owych, eventów, spotkań konferencyjno – szkoleniowych oraz pozostałych wydarzeń typu tailor made na terenie Polski dla naszych klientów, przy współpracy z działem Product Managerów oraz działem Sprzedaży,
sprawowanie funkcji koordynatora eventów podczas ich przebiegu,
czuwanie nad prawidłową realizacją ustalonych z klientem świadczeń,
dbanie o utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek Grupy Adventure Planet,
w przypadku pracy zdalnej (Home office) pełna dyspozycyjność (telefon, mail) w ogólnie przyjętych godzin pracy biura
przygotowywanie oraz korygowanie ofert programów wydarzeń na potrzeby działu sprzedaży oraz portfela własnych klientów,
odpowiedzialność za merytoryczną, graficzną i stylistyczną jakość tworzonych programów,
koordynacja pracy działu Product Managerów w zakresie niezbędnym do przygotowania lub korekty ofert,
kreowanie nowatorskich pomysłów imprez integracyjnych, eventów wieczornych oraz gier miejskich,
poszukiwanie obiektów, podwykonawców oraz kontrahentów niezbędnych do realizacji bieżących projektów i utrzymywanie z nimi pozytywnych i długoterminowych relacji biznesowych,
poszerzanie wewnętrznej bazy firmowej obiektów, podwykonawców i kontrahentów będących przydatnymi w realizacji bieżących oraz przyszłych przedsięwzięć,
przygotowywanie umów z podwykonawcami,
opracowywanie kalkulacji kosztów dla przygotowywanych wydarzeń firmowych przy założonym budżecie,
przygotowywanie materiałów poligraficznych na potrzeby organizowanych eventów także przy współpracy z firmami zewnątrznymi (grafik, drukarnia),
realizacja firmowych wyjazdów turystycznych, imprez team-building'owych, eventów, spotkań konferencyjno – szkoleniowych oraz pozostałych wydarzeń typu tailor made na terenie Polski dla naszych klientów, przy współpracy z działem Product Managerów oraz działem Sprzedaży,
sprawowanie funkcji koordynatora eventów podczas ich przebiegu,
czuwanie nad prawidłową realizacją ustalonych z klientem świadczeń,
dbanie o utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek Grupy Adventure Planet,
w przypadku pracy zdalnej (Home office) pełna dyspozycyjność (telefon, mail) w ogólnie przyjętych godzin pracy biura