Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. Opracowanie koncepcji, projektu technicznego, dokonywanie wszelkich uzgodnień branżowych i uzyskanie pozwoleń dla realizacji inwestycji drogowych i sieciowych (sieć kanalizacyjna, sieć wodociągowa, oświetlenie)
2. Realizacja i rozliczanie inwestycji drogowych i sieciowych
3. Opracowanie opisów technicznych do wniosków o zewnętrzne finansowanie
4. Opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji drogowych i sieciowych
5. Przygotowywanie opisów technicznych do sprawozdań, wniosków o płatność itd
6. Przygotowywanie bieżącej informacji o realizacji projektu „w terenie”
7. Opracowywanie dokumentacji osiągnięcia efektu realizacji projektu
8. Wdrażanie projektów wyznaczonych w programach jako kluczowe, dla podniesienia jakości życia mieszkańców oraz procesów rewitalizacyjnych, zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji oraz powiązanych
9. Przekazywanie środków trwałych do użytkowania
10. Sporządzanie informacji o stanie mienia w zakresie prowadzonych spraw
11. Uczestnictwo w kontrolach
12. Uczestnictwo w konsultacjach społecznych i spotkaniach z mieszkańcami
13. Współpraca z urzędami i innymi podmiotami, w tym z jednostkami administracji państwowej, Urzędem Marszałkowskim, Starostwem Powiatowym, samorządami gminnymi, spółkami i związkami komunalnymi w zakresie prowadzonych zadań
1. Opracowanie koncepcji, projektu technicznego, dokonywanie wszelkich uzgodnień branżowych i uzyskanie pozwoleń dla realizacji inwestycji drogowych i sieciowych (sieć kanalizacyjna, sieć wodociągowa, oświetlenie)
2. Realizacja i rozliczanie inwestycji drogowych i sieciowych
3. Opracowanie opisów technicznych do wniosków o zewnętrzne finansowanie
4. Opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji drogowych i sieciowych
5. Przygotowywanie opisów technicznych do sprawozdań, wniosków o płatność itd
6. Przygotowywanie bieżącej informacji o realizacji projektu „w terenie”
7. Opracowywanie dokumentacji osiągnięcia efektu realizacji projektu
8. Wdrażanie projektów wyznaczonych w programach jako kluczowe, dla podniesienia jakości życia mieszkańców oraz procesów rewitalizacyjnych, zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji oraz powiązanych
9. Przekazywanie środków trwałych do użytkowania
10. Sporządzanie informacji o stanie mienia w zakresie prowadzonych spraw
11. Uczestnictwo w kontrolach
12. Uczestnictwo w konsultacjach społecznych i spotkaniach z mieszkańcami
13. Współpraca z urzędami i innymi podmiotami, w tym z jednostkami administracji państwowej, Urzędem Marszałkowskim, Starostwem Powiatowym, samorządami gminnymi, spółkami i związkami komunalnymi w zakresie prowadzonych zadań
1. Wykonywanie całokształtu czynności w zakresie procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powyżej progu bagatelności, w szczególności:
1) weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych urzędu w sprawie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz projektu umowy, opisu przedmiotu zamówienia i innych załączonych do wniosku dokumentów pod względem zgodności z obowiązującym Prawem zamówień publicznych,
2) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania wymaganej przepisami Prawa zamówień publicznych, począwszy od momentu wystąpienia komórki organizacyjnej z wnioskiem o uruchomienie postępowania do momentu jego zakończenia,
3) sporządzanie projektów ogłoszeń oraz specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, począwszy od momentu wystąpienia komórki organizacyjnej z wnioskiem o uruchomienie postępowania, zapewnienie kompletności dokumentacji,
6) udział w pracach komisji przetargowych,
7) przygotowanie ogłoszeń wymaganych Prawem zamówień publicznych i ich opublikowanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą formularzy umieszczonych na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych - ogłoszenie postępowania, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) przygotowywanie, w porozumieniu z odpowiednią komórką organizacyjną, odpowiedzi na ewentualne zapytania oraz modyfikacje dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
9) przygotowanie wniosków komisji w sprawach uzupełnienia oferty, poprawienia omyłek rachunkowych, wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty,
10) przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub propozycji unieważnienia postępowania,
11) przygotowanie dyspozycji zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium,
12) prowadzenie procedury odwoławczej w zakresie zamówień publicznych,
13) weryfikowanie dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przed podpisaniem umowy
2. Przechowywanie dokumentacji z postępowań w sposób gwarantujący ich nienaruszalność
3. Przygotowanie:
1) sprawozdania o udzielonych zamówieniach i jego opublikowanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą formularza umieszczonego na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych,
2) sprawozdań na potrzeby Burmistrza z zakończonych postępowań przetargowych,
3) sprawozdań statystycznych GUS z zakresu prowadzonych spraw,
4) pozostałej sprawozdawczości w zakresie Prawa zamówień publicznych
4. Aktualizacja planu zamówień publicznych i jego publikacja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą formularzy umieszczonych na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych,
5. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zbioru umów