Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Sekretarz / Sekretarka
Metalowców 13, Chorzów
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Bieżące prowadzenie sekretariatu
Obieg dokumentacji - obsługa, koordynacja i nadzór nad pocztą przychodzącą i wychodzącą, tzn. Obsługa, prowadzenie ewidencji oraz nadzór nad sposobem archiwizacji oraz obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarówno administracyjnej, jak i projektowej
Nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych i kurierskich
Archiwizacja oraz nadzór nad archiwizacją dokumentów projektowych w formie papierowej
Koordynacja terminów wysyłek zwrotnych/ odpowiedzi na pisma - dot. poczty zarchiwizowanej (ponoć tego się nie da robić)
Obsługa bieżącej pracy biura (telefony, domofon)
Przyjmowanie Gości w biurze
Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, przede wszystkim w zakresie organizacji posiłków (wg potrzeb i ustaleń) oraz serwowania napojów i posiłków i drobnych przekąsek (bez transportu, zakupu)
Rozliczenia dot. użycia sprzętu biurowego, np. drukarki, ploter
Koordynacja organizacji spotkań w biurze - nadzór nad kalendarzami
Nadzór nad utrzymaniem porządku w biurze
Serwis urządzeń takich jak np. ekspres do kawy, lodówka itp
Wykonywanie zleconych zadań z procesu HR i Administracji, np. redagowanie ogłoszeń o pracę i inne
Archiwizacja dokumentów firmowych związanych z prowadzeniem Sekretariatu
Odpowiedzialność za wygląd biura i sal konferencyjnych w całości (porządki na półkach, organizacja porządku we wszystkich pomieszczeniach biurowych i magazynie zewnętrznym (składziku). Dbałość o estetykę i porządek w biurze oraz przestrzeni wspólnej. Nadzór nad pracą sprzątaczek (zwracanie uwagi na ewentualne braki i nieprawidłowości)
Wspieranie architektów w obsłudze spraw techniczno - projektowych w zakresie procedur administracyjnych, przygotowania pism i dokumentacji - współpraca z Architektami
Dbałość o zachowanie odpowiednich relacji w biurze, o pozytywne rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą administracyjną (np. zorganizowanie transportu, pomocy logistycznej itp.)
W sytuacjach awaryjnych - maszynowe przepisywanie pism (np. ze skanów) - pomoc architektom
Dofinansowanie z UE (np. szkolenia) - pomoc w wypełnianiu wniosków na zlecenie Kierownika Administracji
Planowanie i koordynacja działań administracyjnych w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta i partnerów biznesowych oraz sprawnej współpracy w ramach zespołu
Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz osobami współpracującymi, w celu zapewnienia spójności i synergii działań (Biurem Księgowym/ Radcą Prawnym/ Specjalistą ds. BHP / Zarządcą nieruchomości)
Zawieranie/ koordynacja umów z gestorami mediów dot. firmy
Obsługa umów leasingowych i polis ubezpieczeniowych / nadzór nad flotą
Archiwizacja dokumentów firmowych (związanych z administracją i sprawami biura)
Obsługa korespondencji wrażliwej
Opracowywanie i wdrażanie procedur administracyjnych mających na celu optymalizację pracy biura
Ekspedycja - dostarczanie i odbieranie np. pism, projektów i innych materiałów do urzędów, inwestorów
Koordynacja i nadzór pracy w zakresie umów o współpracę
Nadzór nad zasobami biurowymi
Prowadzenie spraw bieżących w biurze (koordynacja prac dodatkowych, np. remontowych)
Koordynowanie i ewentualne podzlecanie zadań Sekretariatowi związanych z działalnościami
Współpraca ze stażystami w ramach praktyk studenckich i stażu zawodowego
Współpraca z Uczelniami w zakresie programu kształcenia studentów
Koordynacja procesu rekrutacji stażystów
Zapewnienie efektywnej pracy infrastruktury IT poprzez koordynację działań związanych z utrzymaniem systemów IT, we współpracy z firmą zewnętrzną świadczącą usługi z zakresu utrzymania infrastruktury IT
Zarządzanie licencjami, obejmujące zakup i przedłużenie subskrypcji, w celu zapewnienia legalności i ciągłości działania oprogramowania
Koordynacja dotycząca wyposażenia stanowisk komputerowych oraz innego sprzętu elektronicznego używanego w Pracowni, obejmująca zakup sprzętu i współpracę z firmą zewnętrzną świadczącą usługi z zakresu utrzymania infrastruktury IT
Nadzór nad pracą Sekretariatu
Koordynacja i organizacja szkoleń rozwojowych zewnętrznych, w tym organizacja finansowania (np. dofinansowania z UE ) - koordynacja terminów, składu osobowego, z uwzględnieniem warunków wewnętrznych
Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb funkcjonowania pracowni