Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (865)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 865 )
Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń
Kręta 5, Zielona Góra
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych, szkoleń kolektorów, szkoleń obowiązkowych i cyklicznych na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
organizowanie i przeprowadzanie innych szkoleń organizowanych na potrzeby Spółki,
rekomendacja działań po badaniach tajemniczego klienta
przygotowywanie, gromadzenie oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
wnioskowanie, organizowanie, przeprowadzanie i rozliczania innych szkoleń i spotkań roboczych
prowadzenie ewidencji w bazach i rejestrach zgodnie z obowiązującymi procedurami
współpraca z pozostałymi komórkami w Oddziale oraz Centrali w zakresie szkoleń wstępnych oraz szkoleń obowiązkowych, jak również pozostałych działań rozwojowych dla pracowników Oddziału i Kolektorów
przygotowanie i przekazywanie raportów, sprawozdań, zaświadczeń i dyplomów
realizacja działań w zakresie bezpośredniego wsparcia sprzedaży, w szczególności debiutów loterii pieniężnych, w tym telemarketing
Specjalista IT / Specjalistka IT ds. wsparcia informatycznego
Macieja Palacza 81, Grunwald, Poznań
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie uprawnieniami użytkowników w kilkudziesięciu systemach stosowanych w firmie, w tym zarządzanie tożsamością w AD oraz Entra ID,
wsparcie użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń i systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie, w tym: identyfikacja i rozwiązywanie problemów, instalowanie oprogramowania, konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych,
konfigurowanie i modernizację sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego, w tym zlecanie napraw na zewnątrz, relokację sprzętu, reinstalację systemów i oprogramowania na stacjach roboczych,
udział w regularnym przeglądzie uprawnień użytkowników,
zarządzanie użytkownikami w usługach Active Directory, Exchange, O365, Entra ID
koordynowanie wdrażania strategii produktowej, w szczególności przygotowanie roadmapy rozwoju produktu zgodnie z celami danej jednostki biznesowej oraz architekturą korporacyjną,
zarządzanie pełnym cyklem życia produktu – od pomysłu, przez wdrożenie i dalszy rozwój,
wspieranie pracy zespołu deweloperskiego/projektowego podczas wdrożeń i rozwoju,
monitorowanie parametrów działania produktów oraz doświadczenia użytkowników w celu wprowadzania usprawnień,
utrzymywanie skutecznej komunikacji z interesariuszami, w tym klientami wewnętrznymi, zespołem i kierownictwem,
promowanie kultury zarządzania produktami technologicznymi w organizacji,
wdrożenie Polityki Zarządzania Produktami Technologicznymi
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji i remontów
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w punktach sprzedaży, w tym salonach gier na automatach, kolekturach, kioskach oraz wyspach handlowych
Przygotowywanie i składanie dokumentów do organów administracji publicznej zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym Ustawą Prawo Budowlane, oraz normami i procedurami wewnętrznymi
Opracowywanie harmonogramów prac i dbałość o terminowość realizacji inwestycji i remontów zgodnie z umowami
Prowadzenie okresowych analiz przebiegu inwestycji wraz z raportowaniem postępów robót
Współuczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót wraz z kontrolą jakości
Weryfikacja kosztorysów oraz współtworzenie planu inwestycji i remontów
Sporządzanie sprawozdań z rozliczenia i zakończenia inwestycji, w tym opisywanie faktur i rachunków
Prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego i zarządzanie dokumentacją techniczną
Opracowywanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do wyboru biur projektowych, wykonawców robót oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego
Realizacja postępowań ofertowych oraz przygotowywanie umów i zleceń na roboty budowlane i usługi
bieżąca kontrola i monitoring wykonania planu sprzedaży w rejonie,
ocena działalności punktów sprzedaży oraz podniesienie efektywności sprzedaży,
uruchamianie nowych punktów sprzedaży,
weryfikacja stanów losów, paczek aktywowanych i poziomu sprzedaży,
nadzór nad przestrzeganiem standardów wizualizacji i obsługi klienta w podległych kolekturach,
utrzymanie parametrów sprzedażowych w punktach sprzedaży oraz statusów realizacji zadań,
praca na indywidualnych celach i wskaźnikach sprzedażowych,
działania szkoleniowe w punkcie sprzedaży (weryfikację stopnia przeszkolenia kolektorów z prawidłowej obsługi graczy, przestrzeganie przepisów wewnętrznych, regulacji wynikających z UGH, stosowania aplikacji loteryjnej, uzupełnianie wiedzy kolektorów),
działania naprawcze, w tym asysty sprzedażowe w punktach,
odbiór i rozliczenie losów loterii pieniężnych z punktów,
bieżąca kontrola i monitoring wykonania planu sprzedaży w rejonie,
ocena działalności punktów sprzedaży oraz podniesienie efektywności sprzedaży,
uruchamianie nowych punktów sprzedaży,
weryfikacja stanów losów, paczek aktywowanych i poziomu sprzedaży,
nadzór nad przestrzeganiem standardów wizualizacji i obsługi klienta w podległych kolekturach,
utrzymanie parametrów sprzedażowych w punktach sprzedaży oraz statusów realizacji zadań,
praca na indywidualnych celach i wskaźnikach sprzedażowych,
działania szkoleniowe w punkcie sprzedaży (weryfikację stopnia przeszkolenia kolektorów z prawidłowej obsługi graczy, przestrzeganie przepisów wewnętrznych, regulacji wynikających z UGH, stosowania aplikacji loteryjnej, uzupełnianie wiedzy kolektorów),
działania naprawcze, w tym asysty sprzedażowe w punktach,
odbiór i rozliczenie losów loterii pieniężnych z punktów,
opracowywanie niezbędnej dokumentacji dla właściwych Urzędów Celno-Skarbowych oraz Izby Administracji Skarbowej,
organizacja i nadzór nad terminowym obiegiem dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej w związku z uruchomieniem i funkcjonowaniem Salonów Gier na Automatach,
prowadzenie ewidencji salonów gier na automatach oraz opracowywanie analiz i raportów dotyczących ich funkcjonowania,
rozpatrywanie reklamacji graczy w oparciu o dostępne dane systemowe,
uczestnictwo w procesie otwierania i przygotowywania do uruchomienia nowych salonów gier na automatach,
archiwizacja dokumentów na zasadach określonych przepisami wewnętrznymi Spółki
Kreowanie i realizacja polityki remontowej oraz zarządzanie infrastrukturą na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec,
Nadzorowanie prac projektowych i remontowych, w obiektach i na terenie TWKS, przez wykonawców zewnętrznych w zakresie prac, kosztów, jakości i terminowości, w tym prowadzenie nadzoru inwestorskiego w trakcie ich realizacji,
Nadzorowanie robót i rozliczanie kosztów usuwania skutków awarii w branży elektrycznej
i energetycznej,
Ujednolicanie procesów remontowych w obiektach i na terenie TWKS,
Opracowywanie rozwiązań projektowych, wsadów do budżetów i harmonogramów działań realizowanych przez dział,
Opracowywanie wsadów merytorycznych do dokumentacji przygotowywanej w ramach postępowań własnych oraz realizowanych przez komórki Spółki,
Analiza dokumentacji projektowej planowanych i realizowanych remontów,
Sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych w branży elektrycznej i energetycznej,
Współpraca z projektantami, wykonawcami, inspektorami oraz urzędami i odpowiednimi instytucjami w zakresie przygotowania i przeprowadzania procesów remontowych w obiektach i na terenie TWKS,
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w Oddziale przy realizacji zadań realizowanych przez Oddział
bieżąca kontrola i monitoring wykonania planu sprzedaży w rejonie,
ocena działalności punktów sprzedaży oraz podniesienie efektywności sprzedaży,
uruchamianie nowych punktów sprzedaży,
weryfikacja stanów losów, paczek aktywowanych i poziomu sprzedaży,
nadzór nad przestrzeganiem standardów wizualizacji i obsługi klienta w podległych kolekturach,
utrzymanie parametrów sprzedażowych w punktach sprzedaży oraz statusów realizacji zadań,
praca na indywidualnych celach i wskaźnikach sprzedażowych,
działania szkoleniowe w punkcie sprzedaży (weryfikację stopnia przeszkolenia kolektorów z prawidłowej obsługi graczy, przestrzeganie przepisów wewnętrznych, regulacji wynikających z UGH, stosowania aplikacji loteryjnej, uzupełnianie wiedzy kolektorów),
działania naprawcze, w tym asysty sprzedażowe w punktach,
odbiór i rozliczenie losów loterii pieniężnych z punktów,
kierowanie Zespołem Inwestycji w Departamencie Administracji,
współtworzenie i nadzór nad realizacją planów rzeczowo-finansowych,
zapewnienie prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz związanych z wyposażeniem meblowym i POS punktów sieci sprzedaży i oddziałów,
nadzorowanie harmonogramów prac, czuwanie nad terminowością realizacji inwestycji i remontów oraz dostaw wyposażenia meblowego i materiałów POS zgodnie z zawartymi umowami,
współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót wraz z kontrolą ich jakości,
tworzenie i opiniowanie planów inwestycji i remontów,
opracowywanie dokumentacji przetargowej,
inicjowanie nowych rozwiązań oraz udział w realizacji wprowadzanych zmian merytorycznych i organizacyjnych
Główny Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie rozwiązań oraz wdrażanie rekomendacji w obszarze strategicznego zarządzania nieruchomościami biurowymi, magazynowymi i ośrodkami szkoleniowo-wypoczynkowymi Spółki w ujęciu portfelowym,
analizę rynku nieruchomości komercyjnych, pozyskiwanie obiektów biurowych na siedziby jednostek organizacyjnych spółki oraz powierzchni magazynowych, negocjowanie warunków oraz nadzór nad realizacją umów najmu,
opracowywanie wniosków do zarządu dotyczących sprzedaży nieruchomości własnych spółki,
zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości własne spółki, gromadzenie,
i przetwarzanie informacji o posiadanych zasobach, ich stanie technicznym i dokumentacji oraz generowanie raportów,
monitorowanie i interpretowanie realizacji planów rzeczowo-finansowych dla poszczególnych nieruchomości, identyfikacja pól możliwej optymalizacja kosztów najmu i eksploatacji skutkujące poprawą efektywności ekonomicznej całego portfela,
prowadzenie analizy porównawczej zasadności ponoszenia nakładów kapitałowych na rzecz posiadanych nieruchomości w odniesieniu do ich wartość rynkowej,
współprojektowanie modelowych wymogów infrastrukturalnych, ilościowych i estetycznych dla powierzchni biurowych w celu dostosowania ich do obecnie obowiązujących standardów, umożliwiających stosowanie form pracy hybrydowej,
współpraca z zarządcami, administratorami nieruchomości oraz osobami na stanowiskach realizujących procesy administracyjne w poszczególnych jednostkach organizacyjnych spółki,
tworzenie i aktualizacja obowiązujących regulaminów wewnętrznych, procedur, wytycznych, instrukcji dotyczących działalności Zespołu Zarządzania Nieruchomościami oraz opiniowanie projektów aktów wewnętrznych jednostek i komórek organizacyjnych spółki,
przygotowywanie wniosków zakupowych do Zarządu zgodnie z obowiązującymi procedurami
Rozwożenie i dostarczanie materiałów przeznaczonych do zaopatrzenia kolektur zgodnie z odpowiednimi harmonogramami i obowiązującymi trasami zaopatrzenia,
Systematyczny odbiór z kolektur dokumentacji dotyczącej rozliczenia wygranych, zbieranie miesięcznych kopert rozliczeniowych oraz terminowe przekazywanie tej dokumentacji do magazynów,
Terminowe rozliczanie się z właściwymi magazynami pobranych i wydanych kolektorom materiałów
Kontrolowanie dokumentów finansowych Oddziału oraz ich przygotowanie i przesyłanie do Centrali Spółki,
Nadzorowanie i kontrolowanie prac związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym oraz zabezpieczenie środków pieniężnych niezbędnych do zapewnienia płynnego regulowania zobowiązań,
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Centralnego Systemu Gier na Automatach
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór i koordynację przebiegu realizacji zapisów umowy z dostawcą. Umowa dotyczy dostarczenia, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego obsługującego sieć sprzedaży gier na automatach oraz dostarczenia automatów do gry (Contract Management),
współpraca przy rozliczaniu świadczonej przez dostawcę usługi systemowej, w tym gwarantowanych parametrów usługi (Service Level Agreement),
obsługę potrzeb modyfikacji systemu sprzedaży gier na automatach we współpracy z Linią Biznesową Produktów Gier Rozrywkowych (współpraca z dostawcą systemu, przygotowanie i obsługa procesu zmian, udział w testach i odbiorze zmian, Change Management),
wsparcie komórek merytorycznych przy wdrażaniu zmian związanych z systemem sprzedaży gier na automatach,
nadzór nad incydentami zgłoszonymi do dostawcy dot. funkcjonowania systemu (Incident Management),
zarządzanie zespołem realizującym proces zdalnej weryfikacji klientów salonów gier na automatach w tym nadzór, monitorowanie oraz weryfikację poprawności funkcjonowania procesu. Wprowadzanie usprawnień do procesu i monitorowanie skuteczności wprowadzonych zmian. Proces weryfikacji jest realizowany 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 – 2:00,
weryfikację zapisów umowy, dokumentacji funkcjonalnej i opisowej – nadzorowanie zgodność funkcjonalności z dokumentacją techniczną systemu, jak również weryfikację wymagań dla nowych funkcjonalności i produktów w odniesieniu do aktualnego stanu systemu i koniecznych zmian,
łączenie interesu biznesu z możliwościami technicznymi i funkcjonalnymi systemu
przygotowywanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych kolektur,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie zapewniania komunikacji terminali z systemem on-line,
zbieranie informacji o nowych lokalizacjach kolektur w celu weryfikacji ofert,
udzielanie informacji o możliwościach i zasadach otwierania kolektur oraz odpowiedzi na zgłaszane oferty,
prowadzenie ewidencji sieci kolektur,
wprowadzanie i aktualizacja danych,
przygotowywanie raportów wewnętrznych
udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji dotyczących kanału naziemnego i internetowego,
doraźne obsługiwanie umów cywilno-prawnych z kolektorami
wsparcie przy planowaniu koncepcyjnym i realizacji projektów sprzedażowo-konkursowych w kanale online,
inicjowanie nowych działań i aktywności w obrębie promocji i konkursów przeprowadzanych na lotto.pl,
tworzenie stron konkursowych, na intuicyjnym narzędziu „Landingi.com, wyszukiwanie inspiracji dotyczących ich wyglądu”, nie wymagamy umiejętności kodowania czy znajomości WordPressa
pomoc przy procesie zlecania grafik – tworzeniu briefów, ich weryfikacji oraz akceptacji zgodnie z przyjętymi założeniami
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży (obsługa kasy)
Kręta 5, Zielona Góra
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa kasy gotówkowej w Oddziale Spółki oraz procesów z tym związanych,
Organizacja i realizacja prac związanych z obrotem gotówkowym oraz zabezpieczenie środków pieniężnych niezbędnych do zapewnienia płynności finansowej zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Przygotowywanie płatności do realizacji przelewów w Oddziale,
Sporządzanie dokumentów kasowych,
Wystawianie imiennych zaświadczeń o uzyskanej wygranej,
Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o uzyskanej wygranej oraz rejestru wypłaconych wyższych wygranych,
Zgłaszanie wypłat wygranych powyżej 15 000 Euro do Centralnego Inspektora Informacji Finansowej,
Rejestrowanie faktur prowizyjnych,
Obsługa kolektury w kasie Oddziału,
Realizacja zadań w zakresie bezpośredniego wsparcia sprzedaży
przygotowywanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych kolektur,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie zapewniania komunikacji terminali z systemem on-line,
zbieranie informacji o nowych lokalizacjach kolektur w celu weryfikacji ofert,
udzielanie informacji o możliwościach i zasadach otwierania kolektur oraz odpowiedzi na zgłaszane oferty,
prowadzenie ewidencji sieci kolektur, wprowadzanie i aktualizacja danych,
obsługa graczy – udzielanie informacji, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji związanych z grami liczbowymi oraz loteriami pieniężnymi,
współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie zgłaszanych skarg i reklamacji dotyczących gier liczbowych oraz loterii pieniężnych,
przyjmowanie zgłoszeń związanych z podaniem o wyrównanie rozliczenia i zastępczym kuponem uaktualnionym,
współpraca z Centralą w zakresie reklamacji, podań o wyrównanie zastępczych kuponów uaktualnionych, roszczeń graczy,
analizowanie ilości unieważnień kuponów gier liczbowych oraz ich przyczyn powstawania,
obsługa punktów sprzedaży w zakresie m.in.: nadzoru montażu i demontażu sprzętu, usuwanie awarii i usterek poprzez współpracę z serwisem terenowym,
obsługa bazy on-line obejmującą ewidencję punktów sprzedaży z uwzględnieniem aktualizacji i modyfikacji danych
Specjalista / Specjalistka ds. płatności i zarządzania płynnością finansową
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i autoryzacja płatności w systemie bankowości elektronicznej,
rozliczanie prowizji agentów prawnych,
rozliczanie wydatków realizowanych przez pracowników (karty przedpłacone, VISA, gotówka), w tym wydatków związanych z podróżami krajowymi i zagranicznymi,
prowadzenie rozliczeń spółek zależnych oraz Fundacji (płatności, rozliczenia z pracownikami inne niż wynagrodzenia),
rozliczanie zabezpieczeń (kaucji) wpłacanych przez kontrahentów,
operacyjna obsługa umów z bankami w zakresie obsługi finansowej Spółki, spółek zależnych i Fundacji (aktualizacja dokumentacji, listy wrzutni bankowych, wyjaśnianie niezgodności na rachunkach, obsługa świadczonych usług bankowych),
rozliczenia wydatków realizowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
prowadzenie programów, projektów strategicznych i inicjatyw projektowych w Spółce wraz z prowadzeniem dokumentacji projektowej i raportowaniem do organów Spółki,
zarządzanie projektami w obszarze Data Governance / Data Science / BI / CRM / Business Proces Management w całym cyklu życia projektu,
realizacja projektów związanych z wytworzeniem, rozwojem lub zakupem systemów informatycznych,
wsparcie zespołu w przygotowywaniu analiz biznesowych, definiowanie zakresu projektu, uzgadnianie i potwierdzanie wymagań biznesowych,
zarządzanie zespołem projektowym, koordynowanie działań uczestników projektu zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych,
zapewnienie osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych projektu oraz terminową i jakościową realizację projektu,
współpraca z innymi komórkami/jednostkami organizacyjnymi, w tym kluczowymi menedżerami w organizacji oraz członkami Zarządu,
planowanie i organizacja projektów, w tym wypracowywanie ich priorytetów i zyskowności,
budowanie kultury współpracy i efektywnej komunikacji w zespole projektowym
Analiza wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań IT,
Opracowywanie projektów technicznych, standardów i metodyk oraz harmonogramów wdrożeń dla nowych rozwiązań informatycznych, systemów i aplikacji back office, narzędzi administracyjnych,
Udział w projektach w roli analityka systemowego, tworzenie nowych platform, modyfikacja funkcji istniejących systemów oraz dobór technologii i narzędzi do projektowanego rozwiązania,
Analiza potrzeb biznesowych mających wpływ na rozwój systemów informatycznych (usługi informatyczne, sprzęt, oprogramowanie wytwarzane wewnętrznie oraz dostarczane przez dostawców zewnętrznych),
Wsparcie klienta biznesowego w specyfikowaniu wymagań,
Analiza rynku pod kątem nowych rozwiązań informatycznych,
Opracowywanie wymagań SIWZ,
Udział w procesie wdrażania nowych produktów informatycznych, nadzór merytoryczny nad tworzonymi rozwiązaniami,
Tworzenie dokumentacji przedwdrożeniowej i utrzymywanie specyfikacji wymagań na etapie realizacji projektu,
Pełnienie roli eksperckiej w ramach wsparcia dla użytkownika (udział w zespołach projektowych),
Wsparcie w procesie realizacji testów oraz koordynacji wdrożeń na środowiska testowe i produkcyjne
stała współpraca, przekazywanie informacji oraz sprawozdań w zakresie umowy o współdziałanie z Szefem Krajowej Administracji Skarbowej (Szefem KAS), w tym m.in. odpowiedzialność za przekazywanie:
sprawozdań z funkcjonowania ram wewnętrznego nadzoru podatkowego;
sprawozdań z realizacji strategii podatkowej;
aktualnej matrycy odpowiedzialności za funkcję podatkową;
informacji dotyczących uzgodnienia wyniku bilansowego do wyniku podatkowego;
planów operacyjnych, finansowych i podatkowych na następny rok obrotowy;
grupowej dokumentacji cen transferowych sporządzonej za dany rok obrotowy;
informacji o przeprowadzonych kontrolach i audytach;
informacji o istotnych zdarzeniach finansowych, rachunkowych i prawnych mających wpływ lub mogących mieć wpływ na zmianę funkcjonowania przedsiębiorstwa;
Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK);
odpowiedzi na wnioski Szefa KAS o udzielenie informacji lub przekazanie dokumentacji;
umiejętność kontrolowania dokumentów źródłowych pod względem prawidłowości naliczenia podatku VAT (w tym w zakresie importu usług i WNT) oraz odliczenia podatku VAT; pobrania podatku zryczałtowanego (w tym podatku WHT);
umiejętność analizowania projektów umów pod względem podatkowym
Specjalista / Specjalistka IT ds. wsparcia informatycznego
Macieja Palacza 81, Grunwald, Poznań
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie uprawnieniami użytkowników w kilkudziesięciu systemach stosowanych w firmie, w tym zarządzanie tożsamością w AD oraz Entra ID,
wsparcie użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń i systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie, w tym: identyfikacja i rozwiązywanie problemów, instalowanie oprogramowania, konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych,
konfigurowanie i modernizację sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego, w tym zlecanie napraw na zewnątrz, relokację sprzętu, reinstalację systemów i oprogramowania na stacjach roboczych,
udział w regularnym przeglądzie uprawnień użytkowników,
zarządzanie użytkownikami w usługach Active Directory, Exchange, O365, Entra ID
Główny Specjalista ds. marketingu i wizualizacji marki
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie strategii komunikacji marketingowej i promocji dla wybranych produktów,
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami produkcyjnymi przy tworzeniu kampanii reklamowych (ATL i BTL) dla wybranych produktów,
Współpraca z domem mediowym w zakresie wsparcia i promocji poszczególnych produktów,
Prowadzenie analizy efektywności działań komunikacyjnych i promocyjnych dla wybranych produktów,
Współpraca z Departamentem Sprzedaży, Departamentem Produktów LOTTO oraz innymi komórkami w celu wypracowania działań reklamowych i promocyjnych dla poszczególnych produktów,
Współpraca z Departamentem Zakupów przy tworzeniu dokumentacji przetargowej i realizacji przetargu
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sieci Własnej
Kijowska 1, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych kolektur,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie zapewniania komunikacji terminali z systemem on-line,
zbieranie informacji o nowych lokalizacjach kolektur w celu weryfikacji ofert,
udzielanie informacji o możliwościach i zasadach otwierania kolektur oraz odpowiedzi na zgłaszane oferty,
prowadzenie ewidencji sieci kolektur,
wprowadzanie i aktualizacja danych,
przygotowywanie raportów wewnętrznych
udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji dotyczących kanału naziemnego i internetowego,
doraźne obsługiwanie umów cywilno-prawnych z kolektorami
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji i remontów
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa, koordynacja i rozliczanie usterek oraz awarii w lokalach Totalizatora Sportowego,
przygotowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie inwestycji budowlanych i remontów w obiektach należących do Totalizatora Sportowego,
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie opisywania merytorycznego faktur,
przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie regulaminów zakupowych w spółce,
współpraca z dostawcami usług w celu zapewnienia niezbędnych środków do funkcjonowania lokalów należących do Totalizatora Sportowego oraz monitorowanie bieżącego zużycia,
planowanie wydatków na przyszły rok budżetowy,
nadzór nad umowami koniecznymi do wykonywania w/w obowiązków,
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sieci Salonów Gier
Warszawa
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w planowaniu rozwoju sieci salonów gier na automatach premium oraz ich optymalizacja i organizacja we współpracy z komórkami wewnątrz Spółki oraz podmiotami zewnętrznymi,
uruchamianie nowych salonów, zapewnienie zezwoleń i zgód koniecznych do otwarcia nowego salonu, a także koordynacja procesów inwestycyjnych, wyposażenia oraz zatrudnienia we współpracy z komórkami wewnątrz organizacji,
relokowanie istniejących salonów,
poszukiwanie nieruchomości spełniających kryteria określone w planie rozwoju i kryteriów nieruchomości uprawdopodabniających rentowność inwestycji w rozwój, w ramach otwierania lub relokacji salonów,
prowadzenie negocjacji i utrzymywanie relacji z właścicielami nieruchomości, pośrednikami, architektami i innymi podmiotami niezbędnymi do realizacji planu rozwoju oraz wzrostu rentowności salonów,
udział w procesie aranżacji, adaptacji lokali według ustalonych standardów firmy
udział w zamykaniu salonów, w tym koordynacja spraw związanych z zakończeniem zatrudnienia i najmu oraz przeznaczeniem majątku po salonach
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji i remontów
Straganiarska 31/33, Gdańsk
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa, koordynacja i rozliczanie usterek oraz awarii w lokalach Totalizatora Sportowego,
przygotowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie inwestycji budowlanych i remontów w obiektach należących do Totalizatora Sportowego,
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie opisywania merytorycznego faktur,
przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie regulaminów zakupowych w spółce,
współpraca z dostawcami usług w celu zapewnienia niezbędnych środków do funkcjonowania lokalów należących do Totalizatora Sportowego oraz monitorowanie bieżącego zużycia,
planowanie wydatków na przyszły rok budżetowy,
nadzór nad umowami koniecznymi do wykonywania w/w obowiązków,
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi platformy kasyna internetowego
Warszawa
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Raportowanie sprzedaży gier kasynowych, przychodów i kosztów, ruchu bonusów do komórek księgowych,
Koordynacja przebiegu realizacji umowy z dostawcą platformy kasynowej,
Redagowanie pism i korespondencji biznesowej,
Obsługa zgłoszeń potrzeb modyfikacji platformy kasynowej we współpracy z Linią Biznesową Produktów Online (współpraca z dostawcą systemu, przygotowanie i obsługa procesu zmian, udział w testach i odbiorze zmian),
Wsparcie komórek merytorycznych przy wdrażaniu zmian związanych z systemem kasynowym,
Współpraca z dostawcami systemów kasynowych w ramach realizowanych projektów
wsparcie Inspektora Ochrony Danych w realizacji bieżących zadań,
udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych,
przygotowywanie rekomendacji dotyczących zabezpieczenia danych pod względem prawnym, technicznym i organizacyjnym,
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących obszaru danych osobowych,
opracowywanie opinii, zaleceń i rekomendacji na podstawie interpretacji wytycznych organu nadzoru oraz analizy orzecznictwa w obszarze ochrony danych osobowych,
opiniowanie umów oraz tworzenie projektów umów powierzenia,
współpracowanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie doradztwa w obszarze ochrony danych osobowych,
prowadzenie szkoleń i innych działań podnoszących świadomość w zakresie wymogów prawnych ochrony danych osobowych,
realizowanie procesów zarządzania incydentami bezpieczeństwa,
obsługiwanie wniosków dotyczących realizacji praw osób, których dane dotyczą
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji i remontów
Ligocka 103, Katowice
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa, koordynacja i rozliczanie usterek oraz awarii w lokalach Totalizatora Sportowego w województwie śląskim
przygotowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie inwestycji budowlanych i remontów w obiektach należących do Totalizatora Sportowego
likwidacja szkód, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia w Oddziale
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie opisywania merytorycznego faktur
przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie regulaminów zakupowych w spółce
współpraca z dostawcami usług w celu zapewnienia niezbędnych środków do funkcjonowania lokalów należących do Totalizatora Sportowego oraz monitorowanie bieżącego zużycia
planowanie wydatków na przyszły rok budżetowy
nadzór nad umowami koniecznymi do wykonywania w/w obowiązków
Główny Specjalista ds. administracyjno-technicznych
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odpowiedzialność za monitorowanie z poziomu centrali procesów związanych z funkcjonowaniem lokali/nieruchomości/punktów sprzedaży na terenie oddziałów w całej Polsce,
monitorowanie wykorzystania środków finansowych na realizację prac adaptacyjnych w uruchamianych punktach sprzedaży,
udział w postępowaniach zakupowych na usługi remontowe/interwencyjne realizowane w punktach sprzedaży na terenie całej Polski,
koordynowanie i monitorowanie umów centralnych zawartych na usługi remontowe/interwencyjne,
udział w procesie uruchomień/przekształceń punktów sprzedaży w zakresie prac adaptacyjnych, monitorowania budżetu na ich realizację, zgodności prac z harmonogramem, kwestii formalnych (umowy, wnioski do komórki ds. zakupów), wyposażenia i wizualizacji punktów,
stworzenie we współpracy z innymi komórkami procesu zgłoszeń usterek, awarii w punktach sprzedaży oraz jego wdrożenie,
koordynowanie obiegu wniosków dot. umów na usługi remontowo-budowlane realizowane na terenie oddziałów,
weryfikacja zgodności dostosowania lokali do przepisów wewnętrznych dot. Bezpieczeństwa,
opiniowanie wniosków wynikających ze strategii zarzadzania nieruchomościami dotyczących relokacji i prac remontowych lokali Spółki
Analiza wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań IT,
Opracowywanie projektów technicznych, standardów i metodyk oraz harmonogramów wdrożeń dla nowych rozwiązań informatycznych, systemów i aplikacji back office, narzędzi administracyjnych,
Udział w projektach w roli analityka systemowego, tworzenie nowych platform, modyfikacja funkcji istniejących systemów oraz dobór technologii i narzędzi do projektowanego rozwiązania,
Analiza potrzeb biznesowych mających wpływ na rozwój systemów informatycznych (usługi informatyczne, sprzęt, oprogramowanie wytwarzane wewnętrznie oraz dostarczane przez dostawców zewnętrznych),
Wsparcie klienta biznesowego w specyfikowaniu wymagań,
Analiza rynku pod kątem nowych rozwiązań informatycznych,
Opracowywanie wymagań SIWZ,
Udział w procesie wdrażania nowych produktów informatycznych, nadzór merytoryczny nad tworzonymi rozwiązaniami,
Tworzenie dokumentacji przedwdrożeniowej i utrzymywanie specyfikacji wymagań na etapie realizacji projektu,
Pełnienie roli eksperckiej w ramach wsparcia dla użytkownika (udział w zespołach projektowych),
Wsparcie w procesie realizacji testów oraz koordynacji wdrożeń na środowiska testowe i produkcyjne
obsługa graczy – udzielanie informacji, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji związanych z grami liczbowymi oraz loteriami pieniężnymi,
współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie zgłaszanych skarg i reklamacji dotyczących gier liczbowych oraz loterii pieniężnych,
przyjmowanie zgłoszeń związanych z podaniem o wyrównanie rozliczenia i zastępczym kuponem uaktualnionym,
współpraca z Centralą w zakresie reklamacji, podań o wyrównanie zastępczych kuponów uaktualnionych, roszczeń graczy,
analizowanie ilości unieważnień kuponów gier liczbowych oraz ich przyczyn powstawania,
obsługa punktów sprzedaży w zakresie m.in.: nadzoru montażu i demontażu sprzętu, usuwanie awarii i usterek poprzez współpracę z serwisem terenowym,
obsługa bazy on-line obejmującą ewidencję punktów sprzedaży z uwzględnieniem aktualizacji i modyfikacji danych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sieci Sprzedaży
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych kolektur,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie zapewniania komunikacji terminali z systemem on-line,
zbieranie informacji o nowych lokalizacjach kolektur w celu weryfikacji ofert,
udzielanie informacji o możliwościach i zasadach otwierania kolektur oraz odpowiedzi na zgłaszane oferty,
prowadzenie ewidencji sieci kolektur,
wprowadzanie i aktualizacja danych,
przygotowywanie raportów wewnętrznych
udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg , wniosków i reklamacji dotyczących kanału naziemnego i internetowego,
doraźne obsługiwanie umów cywilno-prawnych z kolektorami
Specjalista / Specjalistka ds. raportowania i wsparcia sprzedaży
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analizowanie i monitorowanie z poziomu centrali procesów związanych ze wsparciem w działach administracji na terenie oddziałów w całej Polsce,
udział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w obszarze działań administracyjnych na terenie oddziałów,
monitorowanie wykorzystania budżetu administracyjnego dedykowanego oddziałom terenowym oraz rekomendacja jego optymalizacji,
weryfikacja realizacji procesu mającego na celu ewidencję środków trwałych, prawidłowości samej ewidencji i prowadzenia gospodarki magazynowej na terenie oddziałów,
wsparcie komunikacyjne procesu inwentaryzacji na terenie oddziałów, ustalanie harmonogramów inwentaryzacji w poszczególnych oddziałach,
monitorowanie stanu wyposażenia punktów sprzedaży w wybrane narzędzia,
analiza dużych ilości danych z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych, raportowanie i prezentowanie danych,
tworzenie, optymalizacja, wdrożenie procesów związanych z działaniami administracyjnymi w oddziałach terenowych, przepisów wewnętrznych i narzędzi ich wspierających
zaopatrzenie punktów sprzedaży w materiały niezbędne do prowadzenia działalności na rzecz spółki,
dostarczanie materiałów do punktów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi harmonogramami i trasami zaopatrzenia,
wydawanie optymalnej ilości materiałów eksploatacyjnych na podstawie analizy potrzeb w punktach sprzedaży, optymalizowanie kosztów związanych z ich zaopatrzeniem,
terminowe rozliczanie się z właściwymi magazynami z pobranych i wydanych materiałów,
optymalizowanie harmonogramów tras na podstawie bieżących analiz,
uczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu nowych lub aktualizowaniu funkcjonujących rozwiązań logistycznych na poziomie zespołu,
wykonywanie drobnych prac naprawczych w Punktach Sprzedaży Sieci Własnej
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży
Kijowska 1, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w opracowywaniu i wdrażaniu standardów rozwoju sieci sprzedaży,
opracowywanie i wdrażanie wytycznych oraz procedur związanych z procesem uruchamiania i zamykania punktów sprzedaży,
przygotowywanie prezentacji i raportów z realizowanych projektów oraz pracy zespołu
nadzór nad prawidłową realizacją procesu kontrolnego w zakresie uruchamiania punktów sprzedaży,
udział i koordynacja procesu przygotowywania nowych procedur, instrukcji i wytycznych związanych z realizacją strategicznych projektów w kanale sieci własnej
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania procesami Contact Center
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad procesem obsługi zgłoszeń klientów realizowanym w Contact Center,
Bieżąca współpraca i merytoryczne wsparcie z Contact Center, polegająca m.in.: na przekazywaniu informacji o zmianach procedur, procesów, instrukcji mających wpływ na obsługę klientów,
Przygotowywanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur dotyczących obsługi klientów, zgłoszeń,
Czynny udział w projektach: opracowywanie założeń, składanie niezbędnych wymagań, tworzenie procesów, we współpracy z Contact Center,
Nadzór merytoryczny nad narzędziami wykorzystywanymi do wsparcia realizacji procesu obsługi klientów,
Składanie wymagań do systemów informatycznych w obszarze obsługi klientów, uczestnictwo w testach systemowych,
Przygotowanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych dla Contact Center, oraz przeprowadzanie szkoleń (w tym online),
Generowanie i analiza raportów związanych z procesowaniem zgłoszeń
Rejestrowanie oraz klasyfikacja zgłoszeń oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi informatycznej,
Obsługa centralnego systemu druku,
Tworzenie oraz prowadzenie dokumentacji i inwentaryzacji w zakresie sprzętu, oprogramowania i konfiguracji systemów informatycznych,
Współudział w prowadzeniu przeglądów uprawnień użytkowników, raportowaniu, zmianach w obszarze urządzeń i obsługi użytkowników w rozproszonej infrastrukturze informatycznej,
Zarządzanie systemem druku oraz drukarkami wraz z zamówieniami materiałów eksploatacyjnych oraz realizowanie zgłoszeń dotyczących zasobów IT,
Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń, dbałość o wysoki poziom obsługi użytkownika
Specjalista / Specjalistka ds. Personalnych z obsługą SAP
Kijowska 1, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługę pełnego procesu zatrudniania i zwalniania pracowników,
przygotowywanie dokumentacji wynikającej z nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz zmian warunków umów o pracę,
prowadzenie akt osobowych oraz wymaganej dokumentacji kadrowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach i ustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego,
przygotowywanie raportów z zakresu spraw personalnych,
ewidencjonowanie w systemie kadrowo-płacowym informacji niezbędnych do prawidłowego rozliczania wynagrodzeń i innych świadczeń oraz rozliczania czasu pracy,
nadzór nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
obsługę administracyjną benefitów będących w ofercie spółki,
utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami w zakresie udzielania odpowiedzi, rozwiązywania problemów związanych z obszarem kadrowym,
administrowanie budżetem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz pozostałych benefitów w zakresie odpowiedzialności zespołu,
monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych w zakresie benefitów i wprowadzanie ich do organizacji
Specjalista / Specjalistka ds. Inwestycji i Remontów
Ligocka 103, Katowice
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie inwestycji budowlanych i remontów w obiektach należących do Totalizatora Sportowego
obsługa, koordynacja i rozliczanie usterek oraz awarii w lokalach Totalizatora Sportowego w województwie śląskim
likwidacja szkód, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia w Oddziale
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie opisywania merytorycznego faktur
przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie regulaminów zakupowych w spółce
współpraca z dostawcami usług w celu zapewnienia niezbędnych środków do funkcjonowania lokalów należących do Totalizatora Sportowego oraz monitorowanie bieżącego zużycia
planowanie wydatków na przyszły rok budżetowy
nadzór nad umowami koniecznymi do wykonywania w/w obowiązków
prowadzenie programów, projektów strategicznych i inicjatyw projektowych w Spółce wraz z prowadzeniem dokumentacji projektowej i raportowaniem do organów Spółki,
zarządzanie projektami w obszarze Data Governance / Data Science / BI / CRM / Business Proces Management w całym cyklu życia projektu,
realizacja projektów związanych z wytworzeniem, rozwojem lub zakupem systemów informatycznych,
wsparcie zespołu w przygotowywaniu analiz biznesowych, definiowanie zakresu projektu, uzgadnianie i potwierdzanie wymagań biznesowych,
zarządzanie zespołem projektowym, koordynowanie działań uczestników projektu zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych,
zapewnienie osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych projektu oraz terminową i jakościową realizację projektu,
współpraca z innymi komórkami/jednostkami organizacyjnymi, w tym kluczowymi menedżerami w organizacji oraz członkami Zarządu,
planowanie i organizacja projektów, w tym wypracowywanie ich priorytetów i zyskowności,
budowanie kultury współpracy i efektywnej komunikacji w zespole projektowym
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Finansowej
Puławska 266, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
rozliczanie wyścigów konnych, w tym: prowadzenie rozrachunków oraz rozliczeń, terminowe wypłaty nagród, rozpatrywanie skarg oraz zażaleń,
rozliczanie najemców, w tym: rejestr umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych oraz stajni na terenie O/TWKS (Służewiec), prowadzenie rozliczeń z najemcami za czynsz i media,
nadzór nad pracą podległych pracowników Działu Obsługi Finansowej,
windykacja należności O/TWKS (Służewiec),
przygotowywanie dokumentów dla komórki prawnej w celu prowadzenia dochodzenia należności na drodze sądowej,
rozliczanie zajęć komorniczych,
weryfikacja faktur w systemie workflow pod kątem księgowym,
wsparcie innych działów w obszarze finansowo-księgowym oraz Dyrektora O/TWKS (Służewiec)
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie w tworzeniu przepisów wewnętrznych związanych z procesami nadzorowanymi i realizowanymi w Departamencie,
organizacja procesu zakupowego w ramach pełnomocnictwa dyrektora Departamentu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Spółki w tym zakresie,
dystrybucja do odpowiednich komórek i stanowisk organizacyjnych w Departamencie zgłoszeń i dokumentacji uzyskanych od pozostałych komórek organizacyjnych Centrali lub z Oddziałów,
planowanie i nadzór nad realizacją budżetu Departamentu,
wsparcie projektów realizowanych w Spółce, w zakresie zadań i czynności wykonywanych przez Departament,
wsparcie przy organizacji spotkań, narad, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Spółki oraz zarządzanie dokumentacją Departamentu
Analiza wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań IT,
Opracowywanie projektów technicznych, standardów i metodyk oraz harmonogramów wdrożeń dla nowych rozwiązań informatycznych, systemów i aplikacji back office, narzędzi administracyjnych,
Udział w projektach w roli analityka systemowego, tworzenie nowych platform, modyfikacja funkcji istniejących systemów oraz dobór technologii i narzędzi do projektowanego rozwiązania,
Analiza potrzeb biznesowych mających wpływ na rozwój systemów informatycznych (usługi informatyczne, sprzęt, oprogramowanie wytwarzane wewnętrznie oraz dostarczane przez dostawców zewnętrznych),
Wsparcie klienta biznesowego w specyfikowaniu wymagań,
Analiza rynku pod kątem nowych rozwiązań informatycznych,
Opracowywanie wymagań SIWZ,
Udział w procesie wdrażania nowych produktów informatycznych, nadzór merytoryczny nad tworzonymi rozwiązaniami,
Tworzenie dokumentacji przedwdrożeniowej i utrzymywanie specyfikacji wymagań na etapie realizacji projektu,
Pełnienie roli eksperckiej w ramach wsparcia dla użytkownika (udział w zespołach projektowych),
Wsparcie w procesie realizacji testów oraz koordynacji wdrożeń na środowiska testowe i produkcyjne
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sieci Sprzedaży
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych kolektur,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie zapewniania komunikacji terminali z systemem on-line,
zbieranie informacji o nowych lokalizacjach kolektur w celu weryfikacji ofert,
udzielanie informacji o możliwościach i zasadach otwierania kolektur oraz odpowiedzi na zgłaszane oferty,
prowadzenie ewidencji sieci kolektur,
wprowadzanie i aktualizacja danych,
przygotowywanie raportów wewnętrznych
udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg , wniosków i reklamacji dotyczących kanału naziemnego i internetowego,
doraźne obsługiwanie umów cywilno-prawnych z kolektorami
Opiniowanie i udział w projektach w zakresie zapewnienia cyberbezpieczeństwa nowobudowanych systemów,
realizacja działań związanych z wdrażaniem procesów, rozwiązań i systemów bezpieczeństwa, zgodnie z przyjętą architekturą bezpieczeństwa IT oraz strategią bezpieczeństwa Spółki,
koordynacja procesu modelowania zagrożeń w ramach projektów,
identyfikacja luk/podatności technicznych i procesowych w systemie teleinformatycznym Spółki,
zbieranie, analizowanie, syntetyzowanie i definiowanie wymagań z zakresu cyberbezpieczeństwa w oparciu o różne źródła: wymagania prawne, wymagania certyfikacyjne, standardy branżowe, wymagania dotyczące ciągłości działania, wymagania kontraktowe itp.,
uzgadnianie standardów w zakresie cyberbezpieczeństwa; definiowanie miar, KRI, KPI i SLA dla domeny cyberbezpieczeństwa,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie kształtowania cyberbezpieczeństwa,
Specjalista / Specjalistka ds. raportowania i wsparcia sprzedaży
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analizowanie i monitorowanie z poziomu centrali procesów związanych ze wsparciem w działach administracji na terenie oddziałów w całej Polsce,
udział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w obszarze działań administracyjnych na terenie oddziałów,
monitorowanie wykorzystania budżetu administracyjnego dedykowanego oddziałom terenowym oraz rekomendacja jego optymalizacji,
weryfikacja realizacji procesu mającego na celu ewidencję środków trwałych, prawidłowości samej ewidencji i prowadzenia gospodarki magazynowej na terenie oddziałów,
wsparcie komunikacyjne procesu inwentaryzacji na terenie oddziałów, ustalanie harmonogramów inwentaryzacji w poszczególnych oddziałach,
monitorowanie stanu wyposażenia punktów sprzedaży w wybrane narzędzia,
analiza dużych ilości danych z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych, raportowanie i prezentowanie danych,
tworzenie, optymalizacja, wdrożenie procesów związanych z działaniami administracyjnymi w oddziałach terenowych, przepisów wewnętrznych i narzędzi ich wspierających
Starszy Inspektor ds. wsparcia sprzedaży (koordynacji sieci online i obsługi graczy)
Augustyna Kośnego 22, Opole
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
uczestniczenie w procesie uruchamiania i likwidowania punktów sprzedaży,
nadzorowanie utrzymania ciągłości działania terminali, modemów i łączy,
koordynowanie serwisu zakresie prac związanych z instalacjami, deinstalacjami, usuwaniem awarii,
współpracowanie z „gorącą linią” i serwisem w zakresie obsługi awarii,
obsługa zgłoszeń za pośrednictwem HelpDesk
ewidencjonowanie sprzętu oraz sporządzanie raportów i zestawień,
obsługiwanie graczy - udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji związanych z grami liczbowymi oraz loteriami pieniężnymi,
współpracowanie z Działem Sprzedaży oraz Centralą w zakresie skarg i reklamacji,
koordynowanie bieżących projektów zleconych przez Centralę w zakresie infrastruktury technologicznej w punktach sprzedaży,
raportowanie i wykonywanie analiz dotyczących sieci sprzedaży
wsparcie Inspektora Ochrony Danych w realizacji bieżących zadań,
udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych,
przygotowywanie rekomendacji dotyczących zabezpieczenia danych pod względem prawnym, technicznym i organizacyjnym,
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących obszaru danych osobowych,
opracowywanie opinii, zaleceń i rekomendacji na podstawie interpretacji wytycznych organu nadzoru oraz analizy orzecznictwa w obszarze ochrony danych osobowych,
opiniowanie umów oraz tworzenie projektów umów powierzenia,
współpracowanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie doradztwa w obszarze ochrony danych osobowych,
prowadzenie szkoleń i innych działań podnoszących świadomość w zakresie wymogów prawnych ochrony danych osobowych,
realizowanie procesów zarządzania incydentami bezpieczeństwa,
obsługiwanie wniosków dotyczących realizacji praw osób, których dane dotyczą
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania treścią / Content Manager
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie treścią na stronach internetowych Lotto.pl i TotalCasino.pl oraz w aplikacjach mobilnych zgodnie z harmonogramem, w tym praca w systemie CMS nad publikacją bannerów i landing pages
Optymalizacja działań na stronach internetowych i w aplikacji mobilnej
Tworzenie harmonogramów promocji produktów i zmian contentowych na stronach oraz w aplikacjach mobilnych
Monitoring stron internetowych i aplikacji mobilnych Lotto i Total Casino przy użyciu narzędzi SEO, Google Search Console i Senuto
Współpraca z zewnętrznymi agencjami w zakresie analityki i prowadzenia działań SEO, oraz współpraca z zespołem deweloperskim przy wdrażaniu rekomendacji technicznych
Opracowywanie raportów i rekomendacji dla zespołu sprzedaży dotyczących źródeł ruchu na stronie i w aplikacji mobilnej
Specjalista / Specjalistka ds. raportowania i analiz
Targowa 25, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżący monitoring i analiza wyników sprzedaży,
nadzorowanie realizacji planów sprzedaży,
proponowanie rozwiązań i działań mających na celu realizację planu i wzrost sprzedaży,
przygotowywanie oraz rozliczanie akcji wspierających działania sprzedażowe,
wspieranie projektów wdrożeniowych związanych z procesem monitorowania i zarządzania sprzedażą z wykorzystaniem narzędzi IT,
opracowywanie i proponowanie rozwiązań analityczno–raportowych w obszarze mobilnych aplikacji na potrzeby sił sprzedaży,
tworzenie i dostarczanie analiz sprzedażowych, wyciąganie wniosków z dostępnych danych wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby innych komórek wchodzących w skład departamentu
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w opracowywaniu i wdrażaniu standardów rozwoju sieci własnej,
opracowywanie i wdrażanie wytycznych oraz procedur związanych z procesem uruchamiania i zamykania punktów sprzedaży,
nadzór nad prawidłową realizacją procesu kontrolnego w zakresie uruchamiania punktów sprzedaży,
udział i koordynacja procesu przygotowywania nowych procedur, instrukcji i wytycznych związanych z realizacją strategicznych projektów w kanale sieci własnej,
przygotowywanie prezentacji i raportów z realizowanych projektów oraz pracy zespołu
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników,
monitorowanie i egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP, analizowanie zgłaszanych zagrożeń,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wymagań ergonomii na stanowisku pracy,
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej pracowników oraz środków ochrony zbiorowej,
współpraca w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
monitorowanie terminów szkoleń okresowych pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w drodze do lub z pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
inicjowanie i rozwijanie różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy