Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wystawianie faktur sprzedażowych (krajowych i zagranicznych)
Wprowadzanie faktur kosztowych do wewnętrznego systemu
Prowadzenie ewidencji magazynowej
Ewidencjonowanie transakcji gotówkowych na kasie fiskalnej
Koordynowanie procesów i transakcji bankowych (m. in. wykonywanie przelewów; wpłaty gotówki z prowadzonych zbiórek - na konto; zakładanie lokat bankowych)
Sporządzanie umów cywilnoprawnych (m.in. umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy darowizny)
Udział w sporządzaniu analiz i sprawozdań finansowych
Opieka nad kwestiami administracyjnymi (m. in. wysyłka poczty; nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; zakupy art. biurowych)
Bieżące wsparcie w obsłudze zagadnień prawno-finansowych
• Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads dla naszych Klientów
• Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google
• Tworzenie raportów (Excel, PowerPoint, Google Data Studio)
• Przeprowadzanie audytów kont
• Będziesz współpracować bezpośrednio z content designerami, accountami i osobami od Paidu w Socialach
• Będziesz realizować kampanie zarówno performance, jak i wizerunkowe dla Klientów z różnych branż
• W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje. Na co dzień zajmują się tym content designerzy z designerami, ale jeśli będziesz potrzebować innej, lepszej kreacji np. pod testy A/B, zespół stworzy je na podstawie Twoich wskazówek
• Pod Twoim okiem, jako senior specjalisty, rozwijać swoje kompetencje będzie zespół juniorski
• Jeśli czujesz, że ścieżka managerska jest dla Ciebie - tematem otwartym do naszej rozmowy jest Twoja rola team leadera i czynnego specjalisty w jednym
Co Cię ominie?
• Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracować dla jednego Klienta, ani dla jednej branży. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia, więc jest możliwość zmiany obsługiwanych marek po jakimś czasie
• Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
• Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury
• Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads dla naszych Klientów
• Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google
• Tworzenie raportów (Excel, PowerPoint, Google Data Studio)
• Przeprowadzanie audytów kont
• Będziesz współpracować bezpośrednio z content designerami, accountami i osobami od Paidu w Socialach
• Będziesz realizować kampanie zarówno performance, jak i wizerunkowe dla Klientów z różnych branż
• W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje. Na co dzień zajmują się tym content designerzy z designerami, ale jeśli będziesz potrzebować innej, lepszej kreacji np. pod testy A/B, zespół stworzy je na podstawie Twoich wskazówek
• Pod Twoim okiem, jako senior specjalisty, rozwijać swoje kompetencje będzie zespół juniorski
• Jeśli czujesz, że ścieżka managerska jest dla Ciebie - tematem otwartym do naszej rozmowy jest Twoja rola team leadera i czynnego specjalisty w jednym
Co Cię ominie?
• Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracować dla jednego Klienta, ani dla jednej branży. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia, więc jest możliwość zmiany obsługiwanych marek po jakimś czasie
• Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
• Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury
• Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads dla naszych Klientów
• Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google
• Tworzenie raportów (Excel, PowerPoint, Google Data Studio)
• Przeprowadzanie audytów kont
• Będziesz współpracować bezpośrednio z content designerami, accountami i osobami od Paidu w Socialach
• Będziesz realizować kampanie zarówno performance, jak i wizerunkowe dla Klientów z różnych branż
• W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje. Na co dzień zajmują się tym content designerzy z designerami, ale jeśli będziesz potrzebować innej, lepszej kreacji np. pod testy A/B, zespół stworzy je na podstawie Twoich wskazówek
Co Cię ominie?
• Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracować dla jednego Klienta, ani dla jednej branży. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia więc, jest możliwość zmiany obsługiwanych marek po jakimś czasie
• Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
• Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury
• Będziesz prowadził profile social mediowe dla naszych Klientów na różnych platformach. To znaczy, że będziesz wymyślał grafiki, animacje, copy i tworzył harmonogramy komunikacji. Jesteśmy silni w animacji i bardzo często produkujemy je zamiast statycznych obrazków
• Będziesz współpracował bezpośrednio z designerami, motion designerami i osobami od paid’u
• Będziesz tworzył i realizował strategie social mediowe
• Twoim celem będzie tworzenie angażujących treści i budowanie zaangażowanych społeczności
Co Cię ominie?
• Moderacja. Tym zajmują się moderatorzy, którzy z Tobą współpracują. Twoją rolą jest to, żeby moderatorzy wiedzieli, jak mają się komunikować z użytkownikami. Chyba, że bardzo Ci zależy na samodzielnej moderacji, bez problemu zrobimy wyjątek :)
• Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz opiekował się jedną marką. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia więc robimy zmiany teamów na markach. Po trzecie, poza social mediami będziesz mógł napisać niejeden scenariusz pod animację na YouTube i wymyślić koncepcję na kreację rich mediową
• Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba, że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację z Klientem. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
• Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury
• Będziesz budował wartościowe i szczere relacje z naszymi Klientami. I nie bez powodu jest to na pierwszym miejscu :)
• Ty znasz najlepiej Klienta więc to Ty ostatecznie decydujesz, co Klientowi proponujemy, jakie narzędzia i kanały komunikacji wykorzystamy. U nas Account nie ma nic wspólnego z forwardowaniem
• Ogarniasz digital, a jak czegoś nie ogarniasz to masz zespół, który ogarnia. Musisz to wykorzystać tak, żeby realizować cele naszych Klientów
• Będzie koordynował przebieg kampanii, czuwał nad realizacją celów, po prostu trzymał nad wszystkim pieczę
• Będziesz współpracował bezpośrednio z zespołem SEM, Media Planning, Social Media, Content, Kreacja etc
• Koordynowanie przetargów, ale tylko jeśli potrafisz i chcesz
Co Cię ominie?
• Rutyna. Mamy w Grupie kilka spółek i Fundację więc projekty są bardzo różnorodne. Wpisz na YT “Sataku showreel” i zerknij na nasze Rich Media
• Jeden “nudny” Klient, na którym utkniesz na zawsze. Przede wszystkim, nic na siłę. Możesz pracować z kilkoma średnimi Klientami lub jednym dużym. W razie chęci, raz na jakiś czas, robimy roszady, tak żebyśmy się nie zanudzili
• Brak decyzyjności. Absolutnie! Od 10 lat mamy poukładany proces mocno Accountocentrycznie. To Ty znasz Klienta. Mamy na pokładzie bardzo ogarniętych Accountów, którzy często nawet nie potrzebują konsultować się z media plannerem bo są w stanie samodzielnie doradzić Klientowi
• Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury
• Poprowadzisz kilkuosobowy zespół (2 back-end dev, 5 front-end dev)
• Będziesz miał pełną autonomię technologiczną dla siebie i zespołu: wybierasz technologię, która pasuje do rozwiązania (nie trzeba zgody “góry” - to zespół decyduje)
• Będziesz odpowiadał za etykę kodu oraz code review
• Co jakiś czas będziesz przeprowadzać statusy z zespołem
• Będziesz pomagać innym w rozwoju, w tym określać potrzeby szkoleniowe dla siebie i całego zespołu
• Razem z Eweliną z HR będziesz rekrutować nowe osoby
Jako Developer:
• Będziesz rozwijał nasze autorskie technologie (np. system do emisji kampanii w największej w Polsce sieci reklamy rich media)
• Optymalizował duże zbiory danych
• Rozwijał nasze wewnętrzne aplikacje
• Tworzył aplikacje webowe dla nas oraz naszych klientów
Aktualnie stosowane technologie i narzędzia:
• Frameworki: Symfony 4+, Laravel5, Yii2, Zend
• Bazy danych: MySQL
• Kontrola wersji: Git, GitLab
• Zarządzanie projektami: BaseCamp, Asana, Trello
• Pozostałe narzędzia: Docker, Gulp, Webpack, Composer, Node.js
• Nierelacyjne bazy danych (MongoDB, Redis), WebGL w kontekście AR i 3d, React.js i/lub Vue w celu zbudowania kompetencji w zespole oraz pozbycia się długu technologicznego
• Poprowadzisz kilkuosobowy zespół (2 back-end dev, 5 front-end dev)
• Będziesz miał pełną autonomię technologiczną dla siebie i zespołu: wybierasz technologię, która pasuje do rozwiązania (nie trzeba zgody “góry” - to zespół decyduje)
• Będziesz odpowiadał za etykę kodu oraz code review
• Co jakiś czas będziesz przeprowadzać statusy z zespołem
• Będziesz pomagać innym w rozwoju, w tym określać potrzeby szkoleniowe dla siebie i całego zespołu
• Razem z Eweliną z HR będziesz rekrutować nowe osoby
Jako Developer:
• Będziesz rozwijał nasze autorskie technologie (np. system do emisji kampanii w największej w Polsce sieci reklamy rich media)
• Optymalizował duże zbiory danych
• Rozwijał nasze wewnętrzne aplikacje
• Tworzył aplikacje webowe dla nas oraz naszych klientów
Aktualnie stosowane technologie i narzędzia:
• Frameworki: Symfony 4+, Laravel5, Yii2, Zend
• Bazy danych: MySQL
• Kontrola wersji: Git, GitLab
• Zarządzanie projektami: BaseCamp, Asana, Trello
• Pozostałe narzędzia: Docker, Gulp, Webpack, Composer, Node.js
• Nierelacyjne bazy danych (MongoDB, Redis), WebGL w kontekście AR i 3d, React.js i/lub Vue w celu zbudowania kompetencji w zespole oraz pozbycia się długu technologicznego