1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. ARCHIWUM MIEJSKIE WROCŁAWIA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ARCHIWUM MIEJSKIE WROCŁAWIA

Wrocław, ul. Stalowa 62

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Archiwista

Wrocław
Wygasła: 20.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wykonywanie czynności merytorycznych w zakresie przechowywania
  • oparcowania i udostepniania zasobu archiwalnego. Sporządzanie na wniosek zainteresowanycjh kwerend archiwalnych
  • zaświadczeń oraz innych pism. Przyjmowanie dokumentacji od zlikwidowanych i istniejących jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław . Wydzielanie z zasobu archiwum i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej (kat.B)
  • której okres przechowywania już minął. Współpraca z właściwmym archiwum państwowym. Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2024 7. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem; 2) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem; 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe; 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem; 6) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem; 8) oświadczenie
  • że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych wofercie pracy dla potrzeb rekrutacji
  • zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn.zm.) - opatrzone własnoręcznym podpisem; 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata
  • który zamierza skorzystać z uprawnienia
  • o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Archiwum lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 20.12.2023 r
  • do godz. 12:00. na adres: Archiwum Miejskie Wrocławia
  • ul. Stalowa 62
  • 53-440 Wrocław w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Archiwum Miejskim Wrocławia Aplikacje
  • które wpłyną do AMW po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie kandydaci
  • którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.amw.wroclaw.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Stalowej 62
  • 53-440 Wrocław. Niewykorzystane oferty będą niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Przed upływem powyższego terminu dokumenty można odbierać osobiście w sekretariacie Archiwum. Kontakt pracodawcą:biuro@amw.wroclaw.pl Sala C
  • A
Pokaż więcej >>
od 4 350 do 4 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowo-płacowych

Wrocław
Wygasła: 22.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników; 2) naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; 3) rozliczanie składek ZUS pracowników; 4) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych; 5) sporządzanie deklaracji PIT o uzyskanych przez podatników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy; 6) dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz sporządzanie deklaracji VAT; 7) wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu pracowników; 8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach np. do rent i emerytur; 9) terminowe sporządzanie list płac; 10) rejestrowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; 11) księgowanie wyciągów bankowych. Praca na 1/2 etatu. Godziny pracy: 7:45-15:45. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro@amw.wroclaw.pl
od 1 600 do 1 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne