Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Archiwista
Wrocław
Wygasła: 20.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie czynności merytorycznych w zakresie przechowywania
oparcowania i udostepniania zasobu archiwalnego.
Sporządzanie na wniosek zainteresowanycjh kwerend archiwalnych
zaświadczeń oraz innych pism.
Przyjmowanie dokumentacji od zlikwidowanych i istniejących jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław .
Wydzielanie z zasobu archiwum i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
(kat.B)
której okres przechowywania już minął.
Współpraca z właściwmym archiwum państwowym.
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2024
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
6) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
8) oświadczenie
że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych wofercie pracy dla potrzeb rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922
z późn.zm.) - opatrzone własnoręcznym podpisem;
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata
który zamierza skorzystać z uprawnienia
o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Archiwum lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 20.12.2023 r
do godz. 12:00. na adres: Archiwum Miejskie Wrocławia
ul. Stalowa 62
53-440 Wrocław w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Archiwum Miejskim Wrocławia
Aplikacje
które wpłyną do AMW po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.amw.wroclaw.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy
ul. Stalowej 62
53-440 Wrocław.
Niewykorzystane oferty będą niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Przed upływem powyższego terminu dokumenty można odbierać osobiście w sekretariacie Archiwum.
Kontakt pracodawcą:biuro@amw.wroclaw.pl
Sala C
1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników;
2) naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;
3) rozliczanie składek ZUS pracowników;
4) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych;
5) sporządzanie deklaracji PIT o uzyskanych przez podatników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
6) dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz sporządzanie deklaracji VAT;
7) wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu pracowników;
8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach np. do rent i emerytur;
9) terminowe sporządzanie list płac;
10) rejestrowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;
11) księgowanie wyciągów bankowych.
Praca na 1/2 etatu.
Godziny pracy: 7:45-15:45.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro@amw.wroclaw.pl