Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (106)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 106 )
Kierownik Magazynu
Chwaszczyńska 135, Wielki Kack, Gdynia
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
- zarządzanie i organizacja pracy zespołu magazynierów, składającym się na chwilę obecną z 7 osób (przy czym pisząc zarządzanie mamy na myśli cały wachlarz działań m.in. przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, nadzór nad ich realizacją, ocenianie wyników pracy i jej rozliczanie, motywowanie, wdrażanie nowych pracowników, szkolenie czy rozwiązywanie problemów mając na względzie budowanie przyjaznej kultury pracy i wysokich jej standardów),
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu, w tym realizacji przesyłek, przyjęć, magazynowania i dystrybucji wyrobów gotowych, nadzór nad poprawnością prowadzenia dokumentacji magazynowej,
- inicjowanie i wdrażanie usprawnień oraz optymalizacji procesowych w procesie wykonywania zleceń przez magazynierów,
- analiza istniejących wskaźników efektywności pracy magazynu oraz czynny udział w tworzeniu nowych,
- zapewnienie sprawności działania sprzętów niezbędnych przy pracach magazynowych oraz porządku na magazynie,
- zapewnienie zgodności stanów magazynowych i bezpieczeństwa przechowywania towarów, wdrażanie najkorzystniejszych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
- przeprowadzanie i odpowiedzialność za coroczną inwentaryzację,
- dbałość o bezpieczne środowisko pracy, przestrzeganie zasad BHP oraz PPOŻ
zarządzanie łańcuchem dostaw, poprzez koordynację, planowanie i optymalizację wszelkich działań zakupowych, zaopatrzeniowych, planistycznych oraz magazynowych w firmie produkcyjnej,
zarządzanie zespołem zakupowym, składającym się z 6 osób, odpowiedzialnych za współpracę z naszymi dostawcami oraz zapewnienie ciągłości zaopatrzenia, przy czym pisząc zarządzanie mamy na myśli wspieranie, motywowanie, ukierunkowywanie i partnerską współpracę z członkami tego zespołu,
zarządzanie planistami produkcji – dwóch osób odpowiedzialnych za planowanie trzech zakładów produkcyjnych,
zarządzanie procesem Sales & Operations Planning (S&OP), poprzez koordynowanie procesu zintegrowanego planowania, prowadzenie spotkań mających na celu wymianę informacji pomiędzy obszarem operacyjnym a sprzedażą oraz synchronizowanie działań przedsiębiorstwa wokół jednego planu popytowego,
monitorowanie rentowności produktów,
tworzenie i realizacja określonego budżetu, w ramach realizacji celów strategicznych wyznaczonych przez zarząd spółki,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gospodarki magazynowej oraz optymalizacja stanów magazynowych materiałów i wyrobów gotowych,
tworzenie strategii SCM, poprzez analizę, monitorowanie i ciągłe doskonalenie procesów w ramach podległego obszaru,
budowanie i dbanie o wizerunek naszej organizacji, ale to rzeczy tak oczywiste, że mamy nadzieję, nie trzeba Ci o tym wspominać😉
dbanie o prawidłowy przebieg procesów produkcji, ich analiza, kontrola, przygotowywanie optymalnych usprawnień w zakresie wzrostu wydajności pracy, techniki wytwarzania, jakości produkcji, ergonomii, bhp itp.,
weryfikacja i analiza efektywności wdrożonych rozwiązań,
projektowanie procesu produkcji i bilansowanie produkcji seryjnej,
wdrażanie do produkcji nowych wyrobów we współpracy z działem R&D,
obliczanie wydajności stanowisk pracy, wykonywanie pomiarów czasów jednostkowych,
tworzenie i zarządzanie dokumentacją technologiczną/produkcyjną (instrukcje stanowiskowe, mapy procesu, layouty linii i gniazd produkcyjnych, wydruki/raporty tabliczek znamionowych),
szkolenie pracowników na stanowiskach pracy,
zarządzanie wersjami wyrobów pod kątem weryfikacji poprawności BOMów, indeksów, walidacji czasów wytworzenia, zmianami technologicznymi itp.,
wykorzystanie w pracy współczesnych metod organizacji pracy (Kaizen, TPM, Lean Manufacturing, 5S, 5R),
ścisła współpraca z wieloma działami wewnątrz organizacji m.in. z działem produkcji, planowania, kontroli jakości, magazynem czy zakupami
bieżąca obsługa zgłoszeń klientów (telefonicznych i mailowych) dotyczących reklamacji urządzeń i systemów ogrzewania / wentylacji,
wsparcie klientów w posprzedażowej obsłudze technicznej (głównie kontakt z instalatorami, pracownikami hurtowni, zarządcami obiektów),
wyceny części, przeglądów oraz uruchomień urządzeń z naszej oferty,
koordynacja prac serwisantów (wewnętrznych i zewnętrznych) w zakresie obsługi urządzeń,
ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych, prowadzenie bazy dokumentacji serwisowej, prowadzenie i budowanie bazy inwestycji (na wyznaczonym regionie) w programie ERP,
utrzymywanie i budowanie relacji z serwisantami, inwestorami i użytkownikami,
ścisła współpraca z innymi działami firmy (dział techniczny, R&D, kontrola jakości, logistyka sprzedaży, eksport)
zapewnienie krótko, średnio i długoterminowego planu produkcji w rozbiciu na podległe zakłady produkcyjne oraz kluczowe grupy produktowe w oparciu o dostępne dane jak np. zamówienia i potrzeby klientów, dostępne zasoby czy technologię,
opracowywanie analiz związanych z kosztami, zasobami, technologiami, które będą podstawą do przygotowywania oceny możliwości produkcyjnych w przyjętym okresie,
ustalanie priorytetów produkcyjnych oraz bieżące monitorowanie poziomu realizacji planów produkcyjnych w celu zapewnienia płynnej dostępności produktów,
weryfikacja poziomu materiałów i surowców potrzebnych w procesach produkcyjnych,
regularny przegląd odchyleń od planu produkcyjnego i sugerowanie akcji usprawniających oraz codzienna dbałość o kompleksowość danych planistycznych w systemie ERP (wprowadzanie danych oraz ich ciągła aktualizacja),
cykliczne raportowanie wyników - plan vs realizacja, przygotowywanie raportów związanych z procesami produkcyjnymi oraz czynny udział w cyklicznych spotkaniach S&OP,
dbanie o terminowość realizacji zleceń,
Ścisła współpraca z działem planowania sprzedaży, działem zakupów, kontrolą jakości, całym łańcuchem dostaw oraz produkcją
Poszukujemy młodszego serwisanta mobilnego urządzeń z branży HVAC. Oznacza to, że Twoja praca będzie dość mocno wyjazdowa. Do 4 dni w tygodniu będziesz przebywał w delegacji, robiąc przeglądy, diagnozując oraz serwisując urządzenia służące do ogrzewania, wentylacji czy chłodzenia
Nie bez powodu w nazwie stanowiska jest „młodszy”:) Poszukujemy osoby chętnej do pracy i nauki, kto będzie wykazywał się zaangażowaniem. Nie musisz być specjalistą, aby się do nas zgłosić. Wyjazdy serwisowe będą odbywały się w dwuosobowym teamie, wraz z doświadczonym specjalistą, od którego będziesz mógł się wiele nauczyć, jednak podstawowa wiedza techniczna i pewne uprawnienia będą konieczne (w zdobyciu uprawnień również możemy pomóc)
Mamy świadomość, że praca serwisanta mobilnego to częste wyrzeczenia i wyjazdy, jednak wiedza i fach, którego będziesz mógł się nauczyć są naprawdę świetną inwestycją. W końcu nigdzie tak jak w praktyce nie nauczysz się zawodu😉
Zapraszamy do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem, gdzie znajdziesz szczegóły dotyczące tego stanowiska
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- pomoc w diagnozowaniu i usuwaniu usterek urządzeń produkcji FLOWAIR (ogrzewanie, wentylacja, chłodzenie),
- czyszczenie, konserwacja i dbanie o prawidłowy stan techniczny w/w urządzeń (głównie urządzenia typu rooftop),
- serwisowanie oraz bieżąca obsługa tych urządzeń,
- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- wsparcie techniczne użytkowników końcowych
- sporządzanie protokołów z przeprowadzanych prac i napraw
Poszukujemy programisty, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój sterowania zdalnego systemu, poprzez projektowanie, implementację, uruchamianie oraz testowanie protokołów komunikacyjnych z branży automatyki budynkowej lub przemysłowej, we współpracy z dostawcami rozwiązań sterowania
Pracujemy nad tworzeniem nowych rozwiązań oraz rozwojem funkcjonalnym już istniejących urządzeń i systemów. Dołączając do naszego zespołu zyskasz możliwość aktywnego współuczestnictwa w całym procesie i tworzenia rozwoju kolejnych wersji systemu
Zakres obowiązków:
- implementacja sterowników w podzbiorze języka C, C++, LUA
- integracja, uruchamianie i testowanie oprogramowania z wykorzystaniem dedykowanych pakietów elektronicznych,
- dokumentowanie tworzonego kodu,
- rozwój modułów oprogramowania,
- przeprowadzanie testów developerskich (w tym automatyzacja),
- wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania,
zarządzanie łańcuchem dostaw, poprzez koordynację, planowanie i optymalizację wszelkich działań zakupowych, zaopatrzeniowych, planistycznych oraz magazynowych w firmie produkcyjnej,
zarządzanie zespołem zakupowym, składającym się z 6 osób, odpowiedzialnych za współpracę z naszymi dostawcami oraz zapewnienie ciągłości zaopatrzenia, przy czym pisząc zarządzanie mamy na myśli wspieranie, motywowanie, ukierunkowywanie i partnerską współpracę z członkami tego zespołu,
zarządzanie planistami produkcji – dwóch osób odpowiedzialnych za planowanie trzech zakładów produkcyjnych,
zarządzanie procesem Sales & Operations Planning (S&OP), poprzez koordynowanie procesu zintegrowanego planowania, prowadzenie spotkań mających na celu wymianę informacji pomiędzy obszarem operacyjnym a sprzedażą oraz synchronizowanie działań przedsiębiorstwa w okuł jednego planu popytowego,
monitorowanie rentowności produktów,
tworzenie i realizacja określonego budżetu, w ramach realizacji celów strategicznych wyznaczonych przez zarząd spółki,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gospodarki magazynowej oraz optymalizacja stanów magazynowych materiałów i wyrobów gotowych,
tworzenie strategii SCM, poprzez analizę, monitorowanie i ciągłe doskonalenie procesów w ramach podległego obszaru,
budowanie i dbanie o wizerunek naszej organizacji, ale to rzeczy tak oczywiste, że mamy nadzieję, nie trzeba Ci o tym wspominać😉
obsługa reklamacji krajowych, poprzez przyjmowanie zgłoszeń od klientów (mailowe jak również telefoniczne), weryfikację ich poprawności, czuwanie nad ich terminową realizacją, bieżący kontakt z klientami oraz informowanie ich o aktualnym statusie,
wsparcie techniczne klienta w zakresie nieskomplikowanych usterek czy zapytań o części zamienne,
współpraca i budowanie relacji z zewnętrznymi serwisantami oraz koordynacja zlecanych im prac,
obsługa systemu ERP w zakresie tworzenia bazy danych i historii serwisowej poszczególnych klientów,
współpraca z innymi obszarami organizacji (produkcja, logistyka, dział handlowy)
dbałość o wysoki poziom świadczonych usług serwisowych czy dbanie o wizerunek naszej organizacji i produktów, to aspekty tak oczywiste, że mamy nadzieję, nie trzeba Ci o tym wspominać😉
dbałość o wysoki poziom i terminowość świadczonych usług serwisowych,
wprowadzanie, koordynowanie i realizowanie zamówień serwisowych klientów poprzez proces kompletacji towaru, współpracę z działami zaopatrzenia i produkcji oraz planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek,
ofertowanie i sprzedaż usług serwisowych
wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
tworzenie i sprzedaż ofert na części i usługi serwisowe,
zlecenia wysyłek i dostaw części i towarów do klientów,
utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami w zakresie realizacji zamówień, bieżących zapytań dotyczących dostępności towaru oraz sprzedaży usług serwisowych poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy
zarządzanie eksportowym zespołem sprzedażowym, składającym się z 9 osób, zmobilizowanych do osiągania założonych celów, pracujących na ok 40 rynkach zagranicznych. Przy czym pisząc zarządzanie mamy na myśli wspieranie, motywowanie, ukierunkowywanie i partnerską współpracę z członkami tego wieloletniego zespołu,
rozwój sprzedaży i realizację ambitnych planów sprzedażowych w oparciu o strategię, poprzez współpracę z obecnymi dystrybutorami na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych partnerów oraz ustalanie nowej polityki współpracy, a być może otwarcie nowych spółek,
współtworzenie strategii sprzedażowo – marketingowej w bliskiej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za marketing, rozwój oraz sprzedaż,
prognozowanie sprzedaży na podległych rynkach,
tworzenie planów sprzedaży dla podległego zespołu oraz ich przekazywanie, mobilizację oraz wsparcie przy ich osiąganiu,
przeprowadzanie oraz dostarczanie odpowiednich analiz rynków oraz trendów, zarówno konkurencji jak również klientów,
budżet, który wspólnie z jednostką planowania i analiz finansowych stworzysz,
budowanie i dbanie o wizerunek naszej organizacji i produktów, ale to rzeczy tak oczywiste, że mamy nadzieję, nie trzeba Ci o tym wspominać😉
wprowadzanie, koordynowanie i realizowanie zamówień serwisowych klientów poprzez proces kompletacji towaru, współpracę z działami zaopatrzenia i produkcji oraz planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek,
wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
tworzenie ofert na części i usługi serwisowe
zlecenia wysyłek i dostaw części i towarów do klientów,
utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami w zakresie realizacji zamówień oraz bieżących zapytań dotyczących dostępności towaru poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy
samodzielne i kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnych szczeblach oraz do różnych obszarów organizacji (od publikacji ogłoszenia, poprzez pozyskiwanie i selekcję kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, po zatrudnienie i onboarding),
budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów, dbanie o wysoką jakość standardów rekrutacyjnych oraz o odpowiedni poziom candidate experience,
stała współpraca oraz budowanie relacji z hiring managerami w ramach wsparcia przy procesach rekrutacyjnych,
definiowanie i budowanie profili kompetencyjnych kandydatów oraz obecnych pracowników we współpracy z managerami,
kreowanie i wspieranie kultury organizacyjnej oraz dbanie o komunikację wewnętrzną w organizacji,
udział w aktywnościach z zakresu employer brandingu,
wsparcie różnorodnych projektów HR,
udział w projektach związanych z rozwojem pracowników - określanie potrzeb szkoleniowych i ich organizacja
Specjalista ds. logistyki sprzedaży i realizacji zamówień
Chwaszczyńska 135, Wielki Kack, Gdynia
Wygasła: 30.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie i realizowanie zamówień klientów poprzez proces kompletacji towaru, współpracę z działami zaopatrzenia i produkcji oraz planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek,
wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
obsługa systemu ERP w obszarach sprzedaży i gospodarki magazynowej,
ścisła współpraca z Działem Handlowym,
koordynacja wysyłek i dostaw towarów do klientów,
utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień i odpowiedzi na zapytania oraz dbanie o wzajemne relacje,
Specjalista ds. logistyki i realizacji zamówień krajowych
Chwaszczyńska 135, Wielki Kack, Gdynia
Wygasła: 20.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie i realizowanie zamówień klientów poprzez proces kompletacji towaru, współpracę z działami zaopatrzenia i produkcji oraz planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek,
wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
obsługa systemu ERP w obszarach sprzedaży i gospodarki magazynowej,
ścisła współpraca z Działem Handlowym,
koordynacja wysyłek i dostaw towarów do klientów,
utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień, informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i dbanie o wzajemne relacje,
Specjalista ds. logistyki i realizacji zamówień krajowych
Chwaszczyńska 135, Wielki Kack, Gdynia
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie i realizowanie zamówień klientów poprzez proces kompletacji towaru, współpracę z działami zaopatrzenia i produkcji oraz planowanie i potwierdzanie terminów wysyłek,
wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
obsługa systemu ERP w obszarach sprzedaży i gospodarki magazynowej,
ścisła współpraca z Działem Handlowym,
koordynacja wysyłek i dostaw towarów do klientów,
utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień, informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i dbanie o wzajemne relacje,