Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. WYKONYWANIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNYCH W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
TOALETA CIAŁA
WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ I OSOBISTEJ
ZMIANA POZYCJI UŁOŻENIOWEJ MIESZKAŃCÓW
2. PODANIE POSIŁKÓW I KARMIENIE
3. PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
NADZÓR NAD REALIZACJĄ INDYWIDUALNYCH PLANÓW WSPIERANIA MIESZKAŃCÓW.
4. ZAPEWNIENIE WSPARCIA PSYCHICZNEGO MIESZKAŃCOM TEGO WYMAGAJĄCYM. POMOC W KORZYSTANIU Z PORAD LEKARSKICH I BADANIACH MIESZKAŃCÓW
1. ZAPEWNIENIE OPIEKI PIELĘGNIARSKIEJ MIESZKAŃCOM DPS
2. WYKONYWANIE ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH ORAZ WYDAWANIE LEKÓW WEDŁUG ZALECEŃ LEKARSKICH
3. OBSERWACJA STANU ZDROWIA MIESZKAŃCÓW
PROWADZENIE DOKUMENTACJI
4. W UZASADNIONYCH PRZYPADKACH PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO PRZY ŚCISŁYM STOSOWANIU PROCEDUR
5. PROMOCJA ZDROWIA WOBEC MIESZKAŃCÓW
WSPÓŁPRACOWNIKÓW I OSÓB ODWIEDZAJĄCYCH
6. STOSOWANIE PROFILAKTYKI PRZECIWODLEŻENIOWEJ U MIESZKAŃCÓW
7. USTALANIE TERMINÓW I PRZYGOTOWANIE MIESZKAŃCÓW DO BADAŃ SPECJALISTYCZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH
MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY NA 1/2 ETATU
1. WYKONYWANIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNYCH W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
TOALETA CIAŁA
WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ I OSOBISTEJ
ZMIANA POZYCJI UŁOŻENIOWEJ MIESZKAŃCÓW.
2. PODANIE POSIŁKÓW I KARMIENIE.
3. PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
NADZÓR NAD REALIZACJĄ INDYWIDUALNYCH PLANÓW WSPIERANIA MIESZKAŃCÓW.
4. ZAPEWNIENIE WSPARCIA PSYCHICZNEGO MIESZKAŃCOM TEGO WYMAGAJĄCYM. POMOC W KORZYSTANIU Z PORAD LEKARSKICH I BADANIACH MIESZKAŃCÓW
1. UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W POKOJACH MIESZKALNYCH I INNYCH POMIESZCZENIACH DOMU NA WYZNACZONYM ODCINKU PRACY
W TYM M.IN. MYCIE I DEZYNFEKCJA PODŁÓG
ŚCIAN
SZYB
LUSTER I UMYWALEK
CZYSZCZENIE I ODKURZANIE MEBLI
ŻYRANDOLI
KINKIETÓW ITP.
2. BIEŻĄCE
USUWANIE STWIERDZONYCH ZANIECZYSZCZEŃ W POZOSTAŁYCH POMIESZCZENIACH W CELU NIEDOPUSZCZENIA DO ICH ROZPRZESTRZENIANIA.
3. MYCIE I ODKAŻANIE SANITARIÓW.
4. WYNOSZENIE PAMPERSÓW
PŁUKANIE PODKŁADÓW.
5. PORZĄDKOWANIE POKOI ORAZ JADALNI PO POSIŁKACH
ODNOSZENIE NACZYŃ DO KUCHNI- ZMYWALNI.
6. POMOC W RAZIE POTRZEBY POZOSTAŁYM PRACOWNIKOM DZIAŁU W ŚWIADCZENIU USŁUG NA RZECZ MIESZKAŃCÓW.
7. CZUWANIE NAD BEZPIECZEŃSTWEM MIESZKAŃCÓW.
8. WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH
1. UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W POKOJACH MIESZKALNYCH I INNYCH POMIESZCZENIACH DOMU NA WYZNACZONYM ODCINKU PRACY
W TYM M.IN. MYCIE I DEZYNFEKCJA PODŁÓG
ŚCIAN
SZYB LUSTER I UMYWALEK
CZYSZCZENIE I ODKURZANIE MEBLI
ŻYRANDOLI
KINKIETÓW ITP.
2. BIEŻĄCE USUWANIE STWIERDZONYCH ZANIECZYSZCZEŃ W POZOSTAŁYCH POMIESZCZENIACH W CELU NIEDOPUSZCZANIE DO ICH ROZPRZESTRZENIANIA
3. MYCIE I ODKAŻANIE SANITARIATÓW
4. WYNOSZENIE PAMPERSÓW
PŁUKANIE PODKŁADÓW
5. PORZĄDKOWANIE POKOI ORAZ JADALNI PO POSIŁKACH
ODNOSZENIE NACZYŃ DO KUCHNI- ZMYWALNI
6. POMOC W RAZIE POTRZEBY POZOSTAŁYM PRACOWNIKOM DZIAŁU W ŚWIADCZENIU USŁUG NA RZECZ MIESZKAŃCÓW
7. CZUWANIE NAD BEZPIECZEŃSTWEM MIESZKAŃCÓW
8. WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH
1.WYKONYWANIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNYCH W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
TOALETA CIAŁA
WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ I OSOBISTEJ
ZMIANA POZYCJI UŁOŻENIOWEJ MIESZKAŃCÓW
2. PODANIE POSIŁKÓW I KARMIENIE
3. PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU W STOSUNKU DO MIESZKAŃCA
NADZÓR NAD REALIZACJĄ INDYWIDUALNYCH PLANÓW WSPIERANIA MIESZKAŃCÓW
4. ZAPEWNIANIE WSPARCIA PSYCHICZNEGO MIESZKAŃCOM TEGO WYMAGAJĄCYM. POMOC W KORZYSTANIU Z PORAD LEKARSKICH I BADANIACH MIESZKAŃCÓW.
PRACA W GODZ. OD 07.00 DO 19.00 I OD 19.00 DO 07.00
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO WYKONYWANIE NASTĘPUJĄCYCH OBOWIĄZKÓW:
1. WPROWADZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZGODNIE Z DEKRETACJĄ
2. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH DO KSIĘGOWANIA
3. PROWADZENIE KSIĄG INWENTARZOWYCH POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW TRWAŁYCH
4. UDZIAŁ W ROZLICZANIU OKRESOWYCH INWENTARYZACJI
5. TERMINOWE PRZEKAZYWANIE WSZELKICH ANALIZ I ROZLICZEŃ
6. PRZECHOWYWANIE I ZABEZPIECZANIE DOKUMENTÓW PRZED ZNISZCZENIEM
UDOSTĘPNIANIE I DOPILNOWANIE AKTUALIZACJI WEWNĘTRZNYCH AKTÓW PRAWNYCH DOMU
14. BIEŻĄCE PROWADZENIE I AKTUALIZOWANIE ZBIORU AKTÓW PRAWNYCH NIEZBĘDNYCH DO NALEŻYTEGO FUNKCJONOWANIA DOMU JAKO JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ POMOCY SPOŁECZNEJ I ZAKŁADU PRACY
15. PROWADZENIE KSIĄŻKI KONTROLI
PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW ROCZNYCH PLANÓW KONTROLI ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ
16. PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW
GROMADZENIE I PRZECHOWYWANIE ZAPEWNIAJĄCE ZACHOWANIE W TAJEMNICY DOKUMENTACJI KONTROLNEJ
W SZCZEGÓLNOŚCI PROTOKOŁÓW POKONTROLNYCH
USTALEŃ I ZALECEŃ ORAZ ODPOWIEDZI NA ZALECENIA POKONTROLNE