Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (59)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 59 )
Specjalista ds. najmu nieruchomości
Kraków
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Aktywna sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Aktywna sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Head of Talent to strategiczna i kluczowa rola w naszej organizacji. Stanowisko to jest odpowiedzialne za prowadzenie strategii pozyskiwania talentów i ich rozwoju, aby zapewnić, że mamy odpowiednich ludzi na właściwych stanowiskach, oraz aby osiągnąć nasze cele biznesowe
Pozyskiwanie Talentów: Opracowanie i wdrożenie skutecznych strategii pozyskiwania talentów w celu przyciągnięcia profesjonalistów najwyższego szczebla w dziedzinie rozwoju oprogramowania, zarządzania projektami i innych pokrewnych dziedzinach
Planowanie i egzekwowanie strategii: Ścisła współpraca z Zarządem nad planowaniem długofalowych celów związanych z zarządzaniem talentami i ich rolą w organizacji
Rozwój Pracowników: Projektowanie i nadzór nad programami rozwoju pracowników, w tym szkoleniami umiejętności, rozwojem przywództwa i planami rozwoju kariery
Zarządzanie Wydajnością: Opracowanie systemów zarządzania wydajnością, które są zgodne z celami firmy i zachęcają do ciągłego doskonalenia
Polityka HR i Compliance: Zapewnienie, że wszystkie polityki HR są zgodne ze standardami prawnymi i najlepszymi praktykami
Przywództwo Zespołowe: Budowanie i mentoring zespołu HR i rekrutacji
HR Business Partnering: Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji managerami spółki. Wspieranie liderów w codziennych wyzwaniach HR-owych
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Build the value of the Digital Gateways product by taking ownership of the development process from end-to-end - from ideation of new features based on clients' feedback or requests to implementation
Have a deep understanding of the developed product and be able to explain how it works to any audience
Watch over and build the business requirements, roadmap, and product vision
Create, manage, and prioritize the product backlog
Plan sprints & conduct retrospectives
Coordinate with the internal team to deliver the required solution and review their work
Be a partner in discussions with the development team about new features and abilities of the product both from a technical and business perspective
Lead corporate client relationships within the scope of the project, including potential required workshops and status meetings
Create professional deliverables that support the business development unit by explaining the product value proposition, business model, process steps, etc
Identyfikacja szans biznesowych i szukanie inspiracji do stworzenia startupów
Uczestniczenie w procesie tworzenia modeli biznesowych na bazie inspiracji i ich ocena
Walidowanie hipotez poprzez różne formy badań rynkowych
Wykonywanie analiz w projektach w ramach projektów takich jak m.in. analizy rynkowe, konkurencji, market sizing, identyfikacja trendów, tworzenie profili potencjalnych klientów
Wsparcie w sprzedaży poprzez tworzenie prezentacji ofertowych
Wykonywanie różnorodnych zadań w związku z rozwojem naszych startupów
Performing risk management by analyzing the organization’s liabilities and investments
Identifying investment opportunities and deciding on investment strategies by considering cash and liquidity risks
Controlling and evaluating the organization’s fundraising plans and capital structure
Supporting portfolio companies in gathering and securing the next round of funding as well as monitoring their performance and providing direct support to founders where needed, especially in key areas such as finance, funding, captable management, etc
Building business development relationships with LPs and co-investors
Overseeing all operations and business activities to ensure they produce the desired results and are consistent with the overall strategy and mission
Building trust relations with key partners and stakeholders and acting as a point of contact for important shareholders
Analyzing problematic situations and occurrences and providing solutions to ensure company’s survival and growth
Supervising all finance personnel, team building and development
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
Sprzedaż usług i produktu flatte w formie pozyskiwania klientów poprzez cold calling korzystając z bazy przekazanej oraz zbudowanej samodzielnie
Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
Poszukujemy specjalisty ds. najmu, który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie najemców w ramach rynku mieszkaniowego, jak również pozyskiwanie inwestorów posiadających mieszkania do wynajęcia
Zakres obowiązków:
●Aktywne rozbudowywanie bazy klientów posiadających mieszkania i lokale na wynajem
● Stała współpraca z działami obsługi oraz rozliczeń
● Proaktywne pozyskiwanie najemców mieszkań i dbałość o utrzymanie relacji biznesowych
● Prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie home staging
As a Consultant you will own some project streams end-to-end, including both problem analysis & solution recommendation, under experienced Managers’ close supervision, working together and sharing the work with Business Analysts
Example tasks may include:
✓ Market analysis & initial assessment of the new venture idea
✓ Create the first draft of the product value proposition
✓ Ownership for the revenue side of the financial business case
✓ Create go-to-market strategy for the business
✓ Collect and synthesize business requirements for our IT solution
Development of operational plans, periodic control of the feasibility of the company’s current goals
Support in creating, developing and executing a technology strategy that is competitive and relevant to market standards and project specifics
Monitoring and verifying the quality of the work of technology suppliers and the products they provide, making recommendations based on one’s expertise
Discovery and implementation of new technologies that yield competitive advantage
Supervision of system infrastructure to ensure functionality and efficiency
Monitoring KPIs and IT budgets to assess technological performance
Using stakeholders’ feedback to inform necessary improvements
As a Consultant you will own some project streams end-to-end, including both problem analysis & solution recommendation, under experienced Managers’ close supervision, working together and sharing the work with Business Analysts
Example tasks may include:
✓ Market analysis & initial assessment of the new venture idea
✓ Create the first draft of the product value proposition
✓ Ownership for the revenue side of the financial business case
✓ Create go-to-market strategy for the business
✓ Collect and synthesize business requirements for our IT solution
As an Associate Consultant you will own smaller project streams end-to-end, including both problem analysis & solution recommendation, under experienced Managers’ close supervision, working together and sharing the work with Business Analysts
Example tasks may include:
✓ Market analysis & initial assessment of the new venture idea
✓ Create the first draft of the product value proposition
✓ Ownership for the revenue side of the financial business case
✓ Create marketing strategy for the business
✓ Collect and synthesize business requirements for our IT solution
Zespół finansowy zapewnia obsługę procesów finansowych The Heart oraz wspiera nasze startupy w bieżącej działalności poprzez realizację zadań księgowo-finansowych. Jako Finance Specialist Twoje główne obowiązki dotyczyć będą:
wystawiania faktur sprzedażowych oraz weryfikacja dokumentów związanych z zakupami zgodnie z wymogami ustawy VAT i CIT;
monitorowania rozliczeń z kontrahentami, weryfikacji kompletności dokumentów księgowych oraz wsparcie przy czynnościach windykacyjnych;
zapewnienia poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
udziału w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
monitorowania wydatków i rozliczeń w zakresie kart płatniczych;
aktualizacji dokumentacji finansowej o bieżące wyniki;
przygotowania deklaracji podatkowych w zakresie PCC oraz zgłoszeń NIP-8 i VAT-R;
weryfikacji kompletności oraz poprawności sporządzenia listy płac i współpracowników;
Build, monitor and maintain scoring, predictive and decision models and machine-learning algorithms
Support and development of analytical software and implementation of models in the production environment, collaborating with product development teams
Participate in data science projects to maximize the potential of data use
Analyze large amounts of information to discover trends and patterns
Identify valuable data sources and automate collection processes
Zespół finansowy zapewnia obsługę procesów finansowych The Heart oraz wspiera nasze startupy w bieżącej działalności poprzez realizację zadań księgowo-finansowych. Jako Finance Specialist Twoje główne obowiązki dotyczyć będą:
wystawiania faktur sprzedażowych oraz weryfikacja dokumentów związanych z zakupami zgodnie z wymogami ustawy VAT i CIT;
monitorowania rozliczeń z kontrahentami, weryfikacji kompletności dokumentów księgowych oraz wsparcie przy czynnościach windykacyjnych;
zapewnienia poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
udziału w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
monitorowania wydatków i rozliczeń w zakresie kart płatniczych;
aktualizacji dokumentacji finansowej o bieżące wyniki;
przygotowania deklaracji podatkowych w zakresie PCC oraz zgłoszeń NIP-8 i VAT-R;
weryfikacji kompletności oraz poprawności sporządzenia listy płac i współpracowników;
Młodszy doradca ds. sprzedaży produktów finansowych
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 14.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez Car Platform
Analiza potrzeb oraz doradztwo w zakresie wyboru najlepszych modeli finansowych dla naszych klientów
Pozyskiwanie nowych klientów różnymi kanałami ( eg.poprzez obsługę przychodzących ledów, poprzez rekomendacje) oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi
Współpraca z dostawcami tj. instytucje finansujące oraz dealerzy samochodów
Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi dla klientów
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Raportowanie i rejestrowanie sprzedaży w oprogramowaniu CRM
Młodszy doradca ds. sprzedaży produktów finansowych
Ostrobramska 73, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez Car Platform
Analiza potrzeb oraz doradztwo w zakresie wyboru najlepszych modeli finansowych dla naszych klientów
Pozyskiwanie nowych klientów różnymi kanałami ( eg.poprzez obsługę przychodzących ledów, poprzez rekomendacje) oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi
Współpraca z dostawcami tj. instytucje finansujące oraz dealerzy samochodów
Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi dla klientów
planowanie harmonogramu oraz tworzenie contentu we wszystkich kanałach komunikacji The Heart i spółek zależnych (Facebook, LInkedIn, Instagram, TikTok, newsletter, strony internetowe)
opracowywanie materiałów marketingowych i infografik na potrzeby rozwijanych produktów
planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych i marketingowych
współpracę z grafikami i agencjami zewnętrznym (PR, digital), jak również z innymi działami firmy: Advisory, Project Management, Technology w zakresie działań marketingowych
współpraca z Product Ownerami podczas tworzenia materiałów i prezentacji dla naszych obecnych i potencjalnych klientów
koordynowanie bieżących i nowych projektów, nadawanie im priorytetów
Search for qualified candidates via different channels eg. job sites, networking and by different recruitment techniques
Provide full cycle of the recruitment process
Meet with managers and HR to discuss their hiring needs and formulate strategy
Help establish connections with professional groups, communities and other organizations
Help managers interview candidates through various methods
Select and present qualified candidates to the managers
Advise managers to help them make better hiring decisions
Building long term relations with candidates, and keep candidate experience on professional level
Create reports on hiring progress and other recruiting metrics
Oversee internal and external communication, making sure that our company maintains a positive reputation as an employer (for example on LinkedIn and social media)
Maintain the candidate’s database with up-to-date information
planowanie harmonogramu oraz tworzenie contentu we wszystkich kanałach komunikacji The Heart i spółek zależnych (Facebook, LInkedIn, Instagram, TikTok, newsletter, strony internetowe)
opracowywanie materiałów marketingowych i infografik na potrzeby rozwijanych produktów
planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych i marketingowych
współpracę z grafikami i agencjami zewnętrznym (PR, digital), jak również z innymi działami firmy: Advisory, Project Management, Technology w zakresie działań marketingowych
wsparcie Product Ownerów w tworzeniu materiałów i prezentacji sprzedażowych i aktualizacja zgodnie z wytycznymi brandów
Tandu to spółka, która powstała w The Heart - firmie Venture Building zajmującej się tworzeniem nowych biznesów, produktów i usług
Szukamy Head of Education Product Development, osoby, która będzie odpowiedzialna za najwyższą jakość oferty edukacyjnej i jej dynamiczną rozbudowę - w tym kształtowanie profilu oferowanych zajęć i kierunku rozwoju platformy, rekrutację edukatorów oraz negocjowanie i egzekwowanie warunków współpracy z nimi
Jako Head of Education Product Development będziesz:
- współtworzył wizję rozwoju platformy oraz nadzorował jej rozwój od strony merytorycznej
- pozyskiwał nauczycieli do prowadzenia zajęć na platformie
- negocjował warunki biznesowe z nauczycielami i organizacjami partnerskimi
- współpracował ze szkołami
- sprzedawał zajęcia do szkół
- pozyskiwał partnerów merytorycznych i ściśle z nimi współpracował
- odpowiadał za bieżąca komunikację z użytkownikami zapisanymi na zajęcia
- zarządzał treścią i publikacjami na platformie
- odpowiedzialny za wzrost ilości zajęć na platformie
- odpowiedzialny za wzrost ilości nauczycieli współpracujących z platformą
- odpowiedzialny za realizację celów budżetowych i biznesowych
Our ideal candidates should have solid experience with HR practices. You will work closely with company leaders and the Head of HR to understand the wider business context and the human management needs of a dynamically scaling organization
As an HR Business Partner you will:
✓ Conduct the recruitment process
✓ Take care of the team development, positive atmosphere and team support
✓ Improve communication inside of the company
✓ Act as a partner to company leaders in all matters related to employee lifecycle (onboarding, development, promotion, and offboarding)
✓ Strengthen The Heart culture, values and employer branding
✓ Serve as an expert in building a feedback culture, as well modifying and coordinating the employee progress talks
✓ Manage multiple projects simultaneously with ‘the big picture’ attitude
Advisory Team is key to The Heart’s business - we solve our external & internal clients’ problems through research and expertise using proven methodology
In practice, we research & brainstorm ideas for new ventures, lead early stages of the venture projects, create strategies for them, run innovation consulting projects for corporate clients plus we are closely involved in The Heart’s strategy creation
As a Business Analyst you will be responsible for specific project tasks, which usually means:
• Being responsible for the analytical tasks of the venture building projects
• Market research supporting sales & delivery of new venture concepts
• Research and assessment of startups & vendors that fit the project brief
• Creation and presentation of client-ready deliverables
• Direct contact with top management from leading international corporations & startups
• Active participation & contribution to the client & internal workshops