Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (72)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 72 )
Recepcjonista / Recepcjonistka
plac Konstytucji 3 Maja 3, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Do głównych zadań Recepcjonisty należeć będzie sprawna, profesjonalna obsługa gości hotelowych oraz ofertowanie, zakładanie rezerwacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie aktywnie współpracowała z innymi działami w płaszczyźnie dotyczącej pobytu gości w hotelu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowy/Księgowa
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie pełnej obsługi księgowej obsługiwanych podmiotów
Wystawianie faktur sprzedażowych krajowych oraz zagranicznych
Wspieranie sprawnego funkcjonowania działu sprzedaży, realizowanie planów i celów w obszarze aktywnej sprzedaży usług oraz celów Hotelu,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu Gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania i rozwiązywanie problemów, monitorowanie satysfakcji Klientów z realizowanych usług,
Prezentowanie oferty hoteli, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów, przygotowywanie umów dla Klientów,
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych
Wspieranie sprawnego funkcjonowania działu sprzedaży, realizowanie planów i celów w obszarze aktywnej sprzedaży usług oraz celów Hotelu,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu Gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania i rozwiązywanie problemów, monitorowanie satysfakcji Klientów z realizowanych usług,
Prezentowanie oferty hoteli, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów, przygotowywanie umów dla Klientów,
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych
Radisson Blu Hotel, Gdańsk our beautiful property situated in the historical Old Town, is offering a stepping stone position for a hungry talent wanting to become a General Manager, so as such we look for you as our new Operations Manager in full time in Gdańsk. With this position we give you the opportunity to co – manage the hotel’s operational departments both in a hands-on and strategic manner, under the leadership of one of our experienced General Manager's
We focus on you as a person, your skills, talents, and passion – not only on your resume. Because mindset is what it’s all about. And you can grow the rest with us. That's a promise!
The Operations Manager Role
Our hotel management team are industry experts and recognised leaders with the ability to prioritise a complex and hands-on workload, and who strive to deliver an experience that is beyond expectation - creating memorable moments for our guests
• Our Operations Managers enjoy the challenge of running our show. It’s what makes your heart beat faster!
• You will balance executing and delivering the masterplan with a strategic focus on guest experience, revenue generation and achieving commercial results for our stakeholders
• You will work in line with Heads of Department to maximise business opportunities and brand reputation, as well as ensuring adherence to legislation, due diligence requirements and managing the hotel budget
• As an integral part of the management team, you will manage budgets and inventory, whilst working proactively to ensure guest satisfaction and the smooth running of the hotel
As Operations Manager, you will join a team that is passionate about delivering incredible service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!
Przygotowywanie dań zgodnie z obowiązującymi recepturami i standardami,
Dbanie o wysoką jakość, świeżość i dobrą prezentację dań,
Utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy,
Wsparcie sprawnego funkcjonowania działu gastronomii, w którym wszystkie doświadczenia gości w zakresie gastronomii są dostarczane na najwyższym poziomie
Wspieranie sprawnego funkcjonowania działu sprzedaży, realizowanie planów i celów w obszarze aktywnej sprzedaży usług oraz celów Hotelu,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu Gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania i rozwiązywanie problemów, monitorowanie satysfakcji Klientów z realizowanych usług,
Prezentowanie oferty hoteli, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów, przygotowywanie umów dla Klientów,
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych
Obecnie poszukujemy Front Office Supervisor, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Gdańsk!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Recepcji jest sercem Hotelu, gdzie zapewniamy uśmiechnięte, ciepłe powitanie i dążymy do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Nasi Front Office Supervisorzy kochają zgiełk życia! To nie jest tylko check-in i check-out. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń
• Będziesz nadzorować nasz zespół Recepcji dając przykład i zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie Działu Recepcji
Jako Front Office Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Księgowego / Księgowej, który/a dołączy do naszego dynamicznego Zespołu w Radisson Blu Hotel, Gdańsk!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz Zespół Finansowy to odważni i dynamiczni Profesjonaliści, którzy skrupulatnie prowadzą biznes i starają się dostarczyć doświadczenie, które wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości
Będziesz współpracować z Kontrolerem Finansowym oraz Główną Księgową, aby zapewnić raportowanie i wsparcie administracyjne oraz zapewniać płynne funkcjonowanie obszaru zobowiązań lub należności, a do Twoich obowiązków będą należały m.in:
• księgowanie oraz uzgadnianie przychodów Hotelu
• wystawianie, księgowanie oraz rozliczanie faktur zaliczkowych i korygujących
• uzgadnianie rejestrów VAT
• sporządzanie JPK
• rozliczanie należności oraz koordynowanie procesu windykacji
• prowadzenie kasy głównej Hotelu oraz księgowanie i uzgadnianie raportów kasowych
• ewidencja wpłat z tytułu obciążeń kart płatniczych,
• bieżąca analiza sald kont
• uczestniczenie w pracach związanych z zamknięciem miesiąca
Wspieranie sprawnego funkcjonowania działu sprzedaży, realizowanie planów i celów w obszarze aktywnej sprzedaży usług oraz celów Hotelu,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu Gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania i rozwiązywanie problemów, monitorowanie satysfakcji Klientów z realizowanych usług,
Prezentowanie oferty hoteli, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów, przygotowywanie umów dla Klientów,
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych
utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner/Barman
Gdańsk
Wygasła: 08.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obsługa klientów (sporządzanie drinków
koktajli i napojów
podawanie posiłków) - zgodnie ze standardami w pięciogwiazdkowym hotelu. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
Do zadań F&B Managera należeć będzie zarządzanie pracą pracowników działu F&B, zarządzanie sprzedażą, kosztami i jakością w celu maksymalizacji sprzedaży i zysków, budowanie relacji z gośćmi poprzez zapewnienie najwyższych standardów obsługi. Kierownik Gastronomii będzie odpowiedzialny za kontrolę i analizę jakości produktu oraz koordynację i nadzór nad przygotowaniem, prezentacją i serwisem oferowanych usług i produktów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
plac Konstytucji 3 Maja 3, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości,
przeprowadzanie procesu zameldowania oraz wymeldowania gości w sposób profesjonalny i przyjazny,
utrzymanie prawidłowego przepływu gotówki, zapewnienie prawidłowych obciążeń oraz wszelkich transakcji dokonywanych przez gości,
szybkie reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w celu utrzymania "100% satysfakcji gościa",
budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelowymi w celu usprawnienia obsługi gości oraz podnoszenia efektywności,
Obecnie poszukujemy Human Resources Manager, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Gdańsk!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz Human Resources Manager identyfikując i rozwijając talenty w naszych zespołach dąży do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Będziesz prowadzić administrację personalną pracowników i zleceniobiorców, zapewniając jej zgodność z przepisami Prawa Pracy,
• Naliczać wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz z tytułu umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzać listy płac,
• Wspierać procesy z obszaru: rekrutacja i selekcja, oceny pracownicze, szkolenia i rozwój, zaangażowanie pracowników i in. - w zgodzie z polityką organizacyjną i procedurami wewnętrznymi,
• Wspierać Kadrę Managerską w realizacji celów biznesowych poprzez pomoc w podejmowaniu decyzji personalnych,
• Jako integralna część zespołu zarządzającego, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie obszaru Human Resources
Jako Human Resources Manager dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner/Barman
Gdańsk
Wygasła: 14.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obsługa klientów (sporządzanie drinków
koktajli i napojów
podawanie posiłków) - zgodnie ze standardami w pięciogwiazdkowym hotelu. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner/Barman
Gdańsk
Wygasła: 17.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obsługa klientów (sporządzanie drinków
koktajli i napojów
podawanie posiłków) - zgodnie ze standardami w pięciogwiazdkowym hotelu. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
przeprowadzanie procesu zameldowania oraz wymeldowania gości w sposób profesjonalny i przyjazny
utrzymanie prawidłowego przepływu gotówki
zapewnienie prawidłowych obciążeń oraz wszelkich transakcji dokonywanych przez gości
budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelowymi
odbieranie telefonów z zewnątrz oraz One Touch
przyjmowanie rezerwacji oraz załatwianie wszelkich zapytań ze strony gości. Praca od poniedziałku do niedzieli (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
Wspieranie sprawnego funkcjonowania działu sprzedaży, realizowanie planów i celów w obszarze aktywnej sprzedaży usług oraz celów Hotelu,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu Gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania i rozwiązywanie problemów, monitorowanie satysfakcji Klientów z realizowanych usług,
Prezentowanie oferty hotelu, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów, przygotowywanie umów dla Klientów,
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych