Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie kalendarzem Partnera Zarządzającego (planowanie kalendarza videokonferencji oraz spotkań wewnętrznych i zewnętrznych optymalizacja grafiku dnia/tygodnia);
Organizacja wyjazdów służbowych (logistyka podróży, zarządzanie zmianą);
Profesjonalne zarzadzanie informacjami – organizacja przepływu informacji, przygotowywanie dokumentów, przygotowywanie agend i tworzenie podsumowań;
Monitorowaniu statusów i dynamiki w projektach, z ukierunkowaniem na terminowość i osiąganie rezultatów;
Zarządzanie procesem komunikacji pomiędzy Partnerem Zarządzającym a interesariuszami wewnętrznymi – priorytetyzowanie spraw, ustalanie rekomendacji, weryfikowanie kompletności informacji;
Budowanie relacji z kandydatami przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacji
Organizacja spotkań oraz bieżąca komunikacja z kandydatami 📧📲
Prowadzenie interview oraz wsparcie w całości procesu rekrutacyjnego
Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych w oparciu o nowe trendy rynku pracy
Aktywny udział w kształtowaniu polityki rekrutacyjnej naszej Grupy
Dbanie o candidate journey oraz candidate experiance - relacyjna i otwarta komunikacja, kultura feedbacku, zachowanie indywidualnego podejścia do każdego kandydata 🤝🧑💼
Zaopiekujesz się sercem naszej firmy - recepcją, wspierając i koordynując przepływ dokumentacji i informacji w naszych zespołach oraz tworząc ciepły wizerunek naszego biura,
Wesprzesz dział administracyjny i księgowy oraz będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi,
Pomożesz w organizacji spotkań oraz zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura i komfort pracy,
Będziesz człowiekiem od zadań specjalnych dotyczących rozwoju naszej firmy oraz będziesz uczestniczyć w działaniach i wyjazdach integracyjnych
Analiza środowiska usług księgowych i płacowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
Nawiązywanie kontaktów oraz przygotowywanie i prowadzenie spotkań z Klientami,
Zarządzanie procesem sprzedażowym, w tym także efektywna współpraca z naszymi managerami linii usług Accounting, Payroll oraz zespołem Business Development,
Negocjowanie warunków współpracy z decydentami Klienta na poziomie CFO/CEO oraz finalizowanie kontraktów biznesowych,
Utrzymywanie relacji oraz nowe działania mające na celu zwiększenie portfela Klientów,
Bieżące utrzymanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie działań,
Budowanie relacji długoterminowych oraz świadomości marki podczas wydarzeń biznesowych, konferencji, targów
Analiza środowiska usług księgowych i płacowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
Nawiązywanie kontaktów oraz przygotowywanie i prowadzenie spotkań z Klientami,
Zarządzanie procesem sprzedażowym, w tym także efektywna współpraca z naszymi managerami linii usług Accounting, Payroll oraz zespołem Business Development,
Negocjowanie warunków współpracy z decydentami Klienta na poziomie CFO/CEO oraz finalizowanie kontraktów biznesowych,
Utrzymywanie relacji oraz nowe działania mające na celu zwiększenie portfela Klientów,
Bieżące utrzymanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie działań,
Budowanie relacji długoterminowych oraz świadomości marki podczas wydarzeń biznesowych, konferencji, targów
Analiza środowiska usług księgowych i płacowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
Nawiązywanie kontaktów oraz przygotowywanie i prowadzenie spotkań z Klientami,
Zarządzanie procesem sprzedażowym, w tym także efektywna współpraca z naszymi managerami linii usług Accounting, Payroll oraz zespołem Business Development,
Negocjowanie warunków współpracy z decydentami Klienta na poziomie CFO/CEO oraz finalizowanie kontraktów biznesowych,
Utrzymywanie relacji oraz nowe działania mające na celu zwiększenie portfela Klientów,
Bieżące utrzymanie informacji w systemie CRM oraz systematyczne raportowanie działań,
Budowanie relacji długoterminowych oraz świadomości marki podczas wydarzeń biznesowych, konferencji, targów
Zaopiekujesz się sercem naszej firmy - recepcją, wspierając i koordynując przepływ dokumentacji i informacji w naszych zespołach oraz tworząc ciepły wizerunek naszego biura,
Wesprzesz dział administracyjny i księgowy oraz będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi,
Pomożesz w organizacji spotkań oraz zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura i komfort pracy,
Będziesz człowiekiem od zadań specjalnych dotyczących rozwoju naszej firmy oraz uczestniczyć w działaniach i wyjazdach integracyjnych
Zaopiekujesz się sercem naszej firmy - recepcją, wspierając i koordynując przepływ dokumentacji i informacji w naszych zespołach oraz tworząc ciepły wizerunek naszego biura,
Wesprzesz dział administracyjny i księgowy oraz będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi
Pomożesz w organizacji spotkań oraz zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura i komfort pracy,
Będziesz człowiekiem od zadań specjalnych dotyczących rozwoju naszej firmy oraz uczestniczyć w działaniach i wyjazdach integracyjnych
Realizacja usług doradztwa prawnego w zakresie bieżącej działalności spółek prawa handlowego. Obsługa korporacyjna różnych typów spółek, w zakresie ich tworzenia, bieżącej obsługi, likwidacji, połączeń, dzielenia i przekształceń
Zapewnienie kompleksowego wsparcia od strukturyzacji transakcji pod względem prawnym i podatkowym, negocjacji term sheet, sporządzania umów sprzedaży udziałów lub akcji i innej dokumentacji transakcyjnej (łącznie z listem ujawniającym) aż do zamknięcia transakcji
Koordynacja obsługi prawnej procesów due diligence spółek oraz przygotowywanie dokumentów transakcyjnych
Kompleksowe wsparcie Klientów w procesie negocjacji warunków handlowych umów, przygotowania kontraktów oraz zabezpieczenia ich wykonania, także na drodze postępowania sądowego
Zarządzanie obsługą klientów w zakresie prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance m.in. obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS, przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych
Współpraca z doradcami podatkowymi, księgowymi, ekspertami i specjalistami w ramach działań grupy
Koordynacja obsługi prawnej Spółek z Grupy Arena Advisory
Rozszerzanie i rozwój praktyki doradztwa prawnego w Arena Legal
Zaopiekujesz się sercem naszej firmy - recepcją, wspierając i koordynując przepływ dokumentacji i informacji w naszych zespołach oraz tworząc ciepły wizerunek naszego biura,
Wesprzesz dział administracyjny i księgowy oraz będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi
Pomożesz w organizacji spotkań oraz zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura i komfort pracy,
Będziesz człowiekiem od zadań specjalnych dotyczących rozwoju naszej firmy oraz uczestniczyć w działaniach i wyjazdach integracyjnych
Realizacja usług doradztwa prawnego w zakresie bieżącej działalności spółek prawa handlowego. Obsługa korporacyjna różnych typów spółek, w zakresie ich tworzenia, bieżącej obsługi, likwidacji, połączeń, dzielenia i przekształceń
Zapewnienie kompleksowego wsparcia od strukturyzacji transakcji pod względem prawnym i podatkowym, negocjacji term sheet, sporządzania umów sprzedaży udziałów lub akcji i innej dokumentacji transakcyjnej (łącznie z listem ujawniającym) aż do zamknięcia transakcji
Koordynacja obsługi prawnej procesów due diligence spółek oraz przygotowywanie dokumentów transakcyjnych
Kompleksowe wsparcie Klientów w procesie negocjacji warunków handlowych umów, przygotowania kontraktów oraz zabezpieczenia ich wykonania, także na drodze postępowania sądowego
Zarządzanie obsługą klientów w zakresie prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance m.in. obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS, przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych
Współpraca z doradcami podatkowymi, księgowymi, ekspertami i specjalistami w ramach działań grupy
Koordynacja obsługi prawnej Spółek z Grupy Arena Advisory
Rozszerzanie i rozwój praktyki doradztwa prawnego w Arena Legal
Młodszy Specjalista ds. Projektów (Administracja & HR)
Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie Managera HR & Administracji w realizacji projektów oraz zadań poprzez asystowanie, organizowanie, koordynowanie i realizację zleconych działań;
współpraca i koordynowanie tematów administracyjnych z pozostałymi działami w firmie;
współpraca z dostawcami (flota samochodowa, powierzchnie biurowe, serwisy);
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz przepływ informacji we współpracy z Asystentką Biura;
wsparcie w organizacji eventów firmowych, wyjazdów integracyjnych i działań employer brandingowych
Realizacja usług doradztwa prawnego w zakresie bieżącej działalności spółek prawa handlowego. Obsługa korporacyjna różnych typów spółek, w zakresie ich tworzenia, bieżącej obsługi, likwidacji, połączeń, dzielenia i przekształceń
Zapewnienie kompleksowego wsparcia od strukturyzacji transakcji pod względem prawnym i podatkowym, negocjacji term sheet, sporządzania umów sprzedaży udziałów lub akcji i innej dokumentacji transakcyjnej (łącznie z listem ujawniającym) aż do zamknięcia transakcji
Koordynacja obsługi prawnej procesów due diligence spółek oraz przygotowywanie dokumentów transakcyjnych
Kompleksowe wsparcie Klientów w procesie negocjacji warunków handlowych umów, przygotowania kontraktów oraz zabezpieczenia ich wykonania, także na drodze postępowania sądowego
Zarządzanie obsługą klientów w zakresie prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance m.in. obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS, przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych
Współpraca z doradcami podatkowymi, księgowymi, ekspertami i specjalistami w ramach działań grupy
Koordynacja obsługi prawnej Spółek z Grupy Arena Advisory
Rozszerzanie i rozwój praktyki doradztwa prawnego w Arena Legal
Wesprzesz organizacyjnie i administracyjnie dział Business Development & Marketing
Kompleksowo zajmiesz się koordynacją przepływu i terminowością dokumentacji
Będziesz w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym z pracownikami (udzielanie informacji w zakresie przepływu dokumentacji i statusów wprowadzonych do CRM projektów)
Na co dzień będziesz się zajmować również aktualizacją danych w systemie CRM
Będziesz odpowiadać za przyjmowanie i rejestracje zgłoszeń od dedykowanych linii biznesowych
Kompleksowe doradztwo w zakresie restrukturyzacji w tym opracowanie strategii działania dla klientów, koordynowanie i przygotowywaniem dokumentacji oraz uczestniczenie w postępowaniach restrukturyzacyjnych
Koordynacja obsługi prawnej procesów due diligence spółek oraz przygotowywanie dokumentów transakcyjnych
Zarządzanie obsługą klientów w zakresie prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance m.in. obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS, przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych
Współpraca z doradcami podatkowymi, księgowymi, ekspertami i specjalistami w ramach działań grupy
Koordynacja obsługi prawnej Spółek z Grupy Arena Advisory
Rozszerzanie i rozwój praktyki doradztwa prawnego w Arena Legal
aktywny udział w kształtowaniu polityki rekrutacyjnej naszej Grupy, bezpośrednia współpraca z Managerami w zakresie identyfikacji możliwości i dopasowania oferty do potrzeb kandydatów,
wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i aktywny udział w rozmowach rekrutacyjnych. Udział w ambitnych i macierzowych działaniach w wielu projektach z rożnymi managerami,
budowanie relacji z kandydatami przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacji – jesteśmy otwarci na nowe pomysły,
kreowanie ogłoszeń rekrutacyjnych w oparciu o nowe trendy rynku pracy oraz kształtowanie świadomości kandydatów poprzez udział w działaniach empoloyer brandingowych,
dbanie o candidate journey oraz candidate experiance - relacyjna i otwarta komunikacja, kultura feedbacku, zachowanie indywidualnego podejścia do każdego kandydata,
rozwój w obszarze rekrutacji, EB, HR, komunikacji i marketingu
obsługa klientów w zakresie prawa handlowego, obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS,
wsparcie w bieżącej obsłudze klientów z zakresu prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance,
przygotowywanie i opiniowanie umów,
przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych,
wsparcie starszych prawników w przeprowadzaniu prawnego due diligence spółek oraz przygotowywaniu dokumentów transakcyjnych
obsługa klientów w zakresie prawa handlowego, obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS,
wsparcie w bieżącej obsłudze klientów z zakresu prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance,
przygotowywanie i opiniowanie umów,
przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych,
wsparcie starszych prawników w przeprowadzaniu prawnego due diligence spółek oraz przygotowywaniu dokumentów transakcyjnych
Starszy/a Konsultant/ka w Dziale Cen Transferowych i Wycen - Transfer Pricing & Valuations Senior Consultant
Kraków
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie projektów dokumentacyjnych (w tym Master file, Local file, Business File) i planistycznych z zakresu cen transferowych, podatków i prawa o zasięgu międzynarodowym dla klientów, we współpracy z managerami z dużym doświadczeniem;
bezpośredni kontakt z klientem przy realizacji projektów, przy wsparciu managera;
przeprowadzanie analiz finansowych oraz różnorodnych analiz rynkowych (benchmarking studies) transakcji o szerokim spektrum, jak również opracowywanie raportów z analiz finansowych;
opracowywanie analiz i przeprowadzanie wycen składników majątkowych metodami wycen;
analizowanie zagadnień podatkowych z zakresu cen transferowych oraz przygotowywanie opinii podatkowych, umów, raportów, memorandów, itp.;
wsparcie klientów podczas kontroli w zakresie cen transferowych;
nadzór nad pracą i rozwój merytoryczny konsultantów
obsługa klientów w zakresie prawa handlowego, obejmującego bieżącą obsługę korporacyjną spółek, w tym sporządzanie, opiniowanie i modyfikowanie umów spółek i wewnętrznych dokumentów korporacyjnych, przeprowadzanie procesów rejestracji zmian w KRS,
wsparcie w bieżącej obsłudze klientów z zakresu prawa handlowego, gospodarczego, prawa pracy i compliance,
przygotowywanie i opiniowanie umów,
przygotowywanie opinii prawnych, pism procesowych i innych dokumentów prawnych,
wsparcie starszych prawników w przeprowadzaniu prawnego due diligence spółek oraz przygotowywaniu dokumentów transakcyjnych