Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista / Specjalistka ds. e-commerce
Tartaczna 50, Wejherowo
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie treścią i opieka nad ofertami w serwisach Allegro, Amazon, Empik, Erli, Ebay itp. oraz w sklepach internetowych
Zarządzanie stronami marek własnych
Tworzenie grafik na potrzeby serwisów sprzedażowych
Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz użyteczności
Planowanie, konfiguracja i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads)
Analizowanie rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce
Inicjatywa w proponowaniu i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie stron internetowych, analityki i monitoringu, generowania leadów i zwiększenia sprzedaży on-line, proponowanie strategii działań sprzedażowych i reklamowych
Specjalista / Specjalistka ds. eCommerce - obsługa platform sprzedażowych
Tartaczna 50, Wejherowo
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa sprzedaży na platformach Amazon, eBay, kaufland.de oraz w sklepie internetowym (koordynowanie realizacji zamówień, mailowa i telefoniczna obsługa klienta, itd.),
zarządzanie ofertą produktową na portalach sprzedażowych i w sklepach internetowych (praca z opisami, zdjęciami, cenami, atrybutami),
analiza produktów i optymalizacja listingów,
wdrażanie dodatkowych narzędzi wspierających sprzedaż na marketplace’ach
planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Amazon Ads
monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce
monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego
działania wspierające i promujące sprzedaż na platformach Amazon, eBay, kaufland.de
wsparcie posprzedażowe klienta detalicznego w kanale Amazon (obsługa bieżących zgłoszeń kupujących w języku niemieckim),
obsługa zapytań, zwrotów i reklamacji,
dbanie o poprawność i prawidłowość dokumentacji dot. sprzedaży,
administracja dokumentacją handlową i transportową powiązaną z zamówieniami