Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Analiza wymagań biznesowych, przekładanie wymagań na język developerów IT oraz ich mapowanie na wykorzystywane systemy
Tworzenie opisów, map procesowych dla zespołów IT w tym tworzenie dokumentacji projektowej
Przeprowadzanie dogłębnej analizy danych w celu identyfikacji trendów, możliwości i obszarów do rozwoju
Koordynacja całości lub części prac projektowych w tym wdrażanie wraz z zespołami IT wypracowanych rozwiązań
Współtworzenie planów testowych i przeprowadzanie testów oraz pomoc w zapewnieniu jakości wdrażanych zmian
Dbanie o rozwój istniejących systemów oraz wdrażanie nowych rozwiązań
Współpraca z kluczowymi osobami w organizacji w celu zebrania i udokumentowania wymagań biznesowych
Tworzenie szczegółowych modeli procesów biznesowych i schematów pracy
Ścisła współpraca z wewnętrznym zespołem IT oraz z zewnętrznymi dostawcami usług technologicznych w celu zapewnienia, że rozwiązania są zgodne z celami biznesowymi
Ciągłe monitorowanie postępu projektu i dokonywanie niezbędnych dostosowań w celu zapewnienia udanej implementacji
Raportowanie postępów z prac projektowo - wdrożeniowych
Are you the type to obsess over marketing metrics around what works and doesn’t?
Can you speak SEO, SEM, PPC, ROAS, and a little HTML?
Do you like to get your hands dirty in things like Google Adwords, WordPress, Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager?
Our Performance Marketing Manager will be responsible for implementing our digital advertising strategies, cooperation with affiliate partners and SEO agency
You’ll help our customers in realization of their urgent needs and long distant dreams by delivering them a short term loans on a very clear and favorable conditions
Be ready to:
• Work with Head of Marketing to help establish our overall digital advertising strategy
• Execute and track against digital advertising strategies on all paid channels ( SEM/ PPC ,paid social, retargeting, affiliates) to drive marketing performance in line with budget
• Work in the international environment
• Manage the launch and ongoing optimization of digital campaigns, allocate resources based on performance, while focusing on achieving goals and ROAS targets
• When campaigns or digital strategy are under performing quickly pivot
• Manage attribution for accuracy through GTM and partner support
• Monitor the competition while staying informed of current market trends, utilize those trends and insights to optimize spend and performance based on those insights
• Plan, execute, and measure experiments and conversion tests
• Identify critical conversion points and drop off points to optimize user funnels