Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa
Wygasła: 29.12.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odbieranie połączeń telefonicznych,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także przesyłek kurierskich,
obsługa urządzeń biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.,
organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
pomoc w zakresie zarządzania flotą samochodową,
bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych w całej firmie,
kontrola prawidłowego obiegu dokumentów,
archiwizacja dokumentów,
wsparcie administracyjne przy realizacji zadań operacyjnych,
przygotowywanie pism, notatek, raportów, dokumentów firmowych,
pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Zarządem i pracownikami,
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz organizację biura,
kontakt z serwisem sprzątającym,
kontakt ze służbami technicznymi budynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Warszawa
Wygasła: 01.04.2022
Obowiązki:
odbieranie połączeń telefonicznych,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także przesyłek kurierskich,
obsługa urządzeń biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.,
organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
pomoc w zakresie zarządzania flotą samochodową,
bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych w całej firmie,
kontrola prawidłowego obiegu dokumentów,
archiwizacja dokumentów,
wsparcie administracyjne przy realizacji zadań operacyjnych,
przygotowywanie pism, notatek, raportów, dokumentów firmowych,
pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Zarządem i pracownikami,
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz organizację biura,
kontakt z serwisem sprzątającym,
kontakt ze służbami technicznymi budynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne