Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowa organizacja wydarzeń firmowych, w tym przygotowywanie kosztorysów wydarzeń, koordynacja współpracy z dostawcami, planowanie logistyki oraz kontrola przebiegu wydarzeń;
współpraca przy tworzeniu strategii eventowej;
opracowywanie planu eventu (w tym agendy i dodatkowych atrakcji) i koordynacja jego realizacji;
analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, rekrutację oraz strategię komunikacji wydarzeń;
wybór podwykonawców do organizacji eventu i przygotowywanie umów z podwykonawcami; negocjowanie ofert przygotowanych przez podwykonawców; nadzór nad realizacją współpracy
współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń (umowy, negocjacje warunków współpracy)