1. Pracodawca
  2. Pabianice
  3. ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Pabianice
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Pabianice

Pabianice, ul. Warzywna 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Zastępca Głównego Księgowego

Pabianice
Wygasła: 07.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: 1) organizacja
  • koordynacja i kontrola pracy działu księgowości; 2) działanie zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami prawa; 3) przygotowanie i wykonywanie dyspozycji wydatków środków pieniężnych; 4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie nadzorowanej działalności oraz kontroli realizacji podjętych przedsięwzięć; 5) przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora
  • dotyczących kwestii finansowych w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych; 6) wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw finansowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych; 7) nadzór i prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w myśl obowiązujących przepisów; 8) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych
  • półrocznych
  • rocznych do Urzędu Miejskiego wraz z opisem; 9) opracowywanie analiz kosztów
  • stanu majątkowego i wyniku finansowego Zakładu wspólnie z Głównym Księgowym
  • współpraca z zastępcą Dyrektora ds. Zasobów Lokalowych i Obsługi Mieszkańców
  • zastępcą Dyrektora ds. Technicznych i Eksploatacji oraz z kierownikami poszczególnych komórek w sprawach finansowych i administracyjnych; 10)nadzór nad prawidłowym i sprawnym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległy personel; 11)nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej przez podległy personel; 12) zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Zadania dodatkowe: 1) sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję
  • 2) potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży. Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15 OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Technicznego

Pabianice
Wygasła: 18.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. sporządzanie zestawień
  • planów
  • kalkulacji i analiz
  • 2. sporządzanie wyceny robót rozbiórkowych
  • 3. sporządzanie planu robót remontowych
  • 4. przygotowanie materiałów koniecznych do prowadzonych przetargów i zamówień publicznych
  • 5. sprawdzanie projektów technicznych
  • przedmiarów robót
  • kosztorysów
  • 6. nadzór nad robotami realizowanymi przez Zakład wraz z prowadzeniem pełnej dokumentacji
  • 7. nadzór i koordynacja pracy w dziale. Zadania dodatkowe: 1. weryfikowanie odpowiedzi na pisma i interwencje mieszkańców
  • 2. sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane (mile widziane) Praca jednozmianowa
  • w dni pn.-pt
  • w godz. 7-15 Umowa o pracę na okres 6 mcy Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności ogłoszenie o naborze na stronie Zakładu: https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Technicznym

Pabianice
Wygasła: 18.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. sporządzanie zestawień
  • planów
  • kalkulacji i analiz
  • 2. wykorzystywanie znajomości przepisów prawnych w zakresie prawa budowlanego
  • 3. sporządzanie uproszczonej wyceny robót rozbiórkowych
  • 4. sporządzanie planu robót remontowych
  • 5. przygotowanie materiałów koniecznych do prowadzonych przetargów i zamówień publicznych
  • 6. sprawdzanie projektów technicznych
  • przedmiarów robót
  • kosztorysów
  • 7. nadzorowanie i odbieranie robót realizowanych przez wykonawców 8. dokonywanie oględzin budynków i lokali. Zadania dodatkowe: 1. pisanie odpowiedzi na pisma i interwencje mieszkańców
  • 2. sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane (mile widziane Praca jednozmianowa
  • w dni pn.-pt
  • w godz. 7-15 Umowa o pracę na okres 6 mcy Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności ogłoszenie o naborze na stronie Zakładu: https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

księgowy (księgowość wspólnot mieszkaniowych)

Pabianice
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: - bieżące prowadzenie rejestru zakupu usług
  • materiałów
  • środków trwałych; - obsługa bankowości elektronicznej; -dekretacja analityczna faktur zakupu materiałów i usług; - dokumentacyjne rozliczanie zaliczek; - analiza i uzgadnianie kont w zakresie podatku od towarów i usług (VAT); - analiza i uzgadnianie kont 201 rozrachunki z odbiorcami i dostawcami oraz kont kosztowych; - współpraca w procesie zamykania poszczególnych miesięcy w systemie finansowo księgowym; - współpraca w prowadzeniu i analizie kont kosztów i funduszy Wspólnot Mieszkaniowych; - współpraca przy sporządzaniu kwartalnych
  • półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; - wystawianie not obciążeniowo-uznaniowych; - obsługa księgowa Wspólnot Mieszkaniowych; - sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych; - kontakt z właścicielami lokali mieszkalnych we wspólnotach Zadania dodatkowe: - sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję; - potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży. Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15 OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

księgowy (księgowość budżetowa)

Pabianice
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: - bieżące prowadzenie rejestru zakupu usług
  • materiałów
  • środków trwałych; - obsługa bankowości elektronicznej; -dekretacja analityczna faktur zakupu materiałów i usług; - analiza kont kosztowych pod kątem prawidłowości zakwalifikowania do paragrafu wydatku; - dokumentacyjne rozliczanie zaliczek; - analiza i uzgadnianie kont w zakresie podatku od towarów i usług (VAT); - analiza i uzgadnianie kont 201 rozrachunki z odbiorcami i dostawcami oraz kont kosztowych; - współpraca w procesie zamykania poszczególnych miesięcy w systemie finansowo księgowym; - współpraca w prowadzeniu i analizie kont kosztów i funduszy kaucji w zakresie rozliczeń wpłat wadium
  • kaucji i zabezpieczenia należytego wykonania robót; - współpraca przy sporządzaniu kwartalnych
  • półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych Zadania dodatkowe: - sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję dotyczącą faktur zakupowych; - potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży refakturowanej Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15 OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Głównego Księgowego

Pabianice
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: 1) organizacja
  • koordynacja i kontrola pracy działu księgowości; 2) działanie zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami prawa; 3) przygotowanie i wykonywanie dyspozycji wydatków środków pieniężnych; 4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie nadzorowanej działalności oraz kontroli realizacji podjętych przedsięwzięć; 5) przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora
  • dotyczących kwestii finansowych w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych; 6) wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw finansowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych; 7) nadzór i prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w myśl obowiązujących przepisów; 8) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych
  • półrocznych
  • rocznych do Urzędu Miejskiego wraz z opisem; 9) opracowywanie analiz kosztów
  • stanu majątkowego i wyniku finansowego Zakładu wspólnie z Głównym Księgowym
  • współpraca z zastępcą Dyrektora ds. Zasobów Lokalowych i Obsługi Mieszkańców
  • zastępcą Dyrektora ds. Technicznych i Eksploatacji oraz z kierownikami poszczególnych komórek w sprawach finansowych i administracyjnych; 10)nadzór nad prawidłowym i sprawnym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległy personel; 11)nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej przez podległy personel; 12) zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Zadania dodatkowe: 1) sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję
  • 2) potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży. Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15 OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 810 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent

Pabianice
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • -prowadzenie rozmów z dłużnikami
  • w tym także w miejscu ich zamieszkania
  • a w przypadku lokali użytkowych- w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej
  • -windykacja należności i odzyskiwanie lokali zgodnie z obowiązującymi w ZGM regulaminami
  • -udzielanie odpowiedzi na wpływające podania/wnioski
  • -kompletowanie dokumentacji przy kierowaniu spraw do sądu Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Windykacji

Pabianice
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: 1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych
  • garaży
  • dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
  • pożytków
  • dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice lub mieszczących się w budynkach oddanych w zarząd ZGM a stanowiących własność osób fizycznych; 2. Analiza zadłużeń w należnościach z tytułu kosztów zarządu
  • świadczeń
  • remontów w lokalach wyodrębnionych
  • usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGM; 3. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie należności
  • określonych w pkt 1 i 2
  • zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji; 4. Podejmowanie działań zmierzających do odzyskiwania lokali
  • określonych w pkt 1 zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji; 5. Prowadzenie indywidualnych rozmów z dłużnikami; 6. Prowadzenie prac związanych z zastosowaniem w stosunku do dłużników ulgi
  • tj. umorzenia
  • odroczenia terminu płatności lub rozłożenia zaległości na raty
  • zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji; 7. Współpraca z Radcą Prawnym Zakładu lub kancelarią prawną obsługującą Zakład w zakresie prowadzonych spraw
  • w tym przygotowanie wymaganych dokumentów i przekazywanie ich
  • celem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego; 8. Wprowadzanie danych do bazy dłużników BIG
  • ich aktualizacja i usuwanie
  • zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji; 9. Zapewnienie terminowego załatwiania spraw
  • skarg
  • wniosków i postulatów lokatorów dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków Pracownika; 10. Prowadzenie zestawień dotyczących pracy Działu Windykacji
  • zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji; 11. Ponoszenie odpowiedzialności związanej z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie ochrony tych danych przed niepowołanym dostępem
  • nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • jak również zachowanie tych danych w tajemnicy
  • także po ustaniu zatrudnienia; 12. Współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach oraz innymi jednostkami
  • urzędami
  • firmami zewnętrznymi określonymi w Regulaminie Windykacji
  • w ramach powierzonych obowiązków; 13. Koordynowanie pracy wykonywanej przez pracowników Działu Windykacji oraz dbanie o ich dobrą wzajemną współpracę; 14. Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników; 15. Opracowywanie planu urlopów podległych pracowników; 16. Opracowywanie i przedkładanie do akceptacji wniosków w sprawach zmian kadrowych i zakresu pracy podległych pracowników
  • wynagrodzeń
  • awansu
  • wyróżnień
  • kar dyscyplinarnych
  • ustalanie zadań premiowych i opiniowanie ich wykonania
  • opiniowanie wniosków premiowych; 17. Znajomość aktów prawnych związanych z pełnioną funkcją. Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15 OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
  • - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

pracownik gospodarczy

Pabianice
Wygasła: 13.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Usuwanie
  • omiatanie
  • zbieranie
  • grabienie liści z chodnika
  • przy krawężniku jezdni na odcinku ulicy położonej wzdłuż nieruchomości. 2. W okresie zimy oczyszczanie ze śniegu
  • lodu i usuwanie błota oraz innych odpadów ulicznych z chodników położonych wzdłuż nieruchomości
  • dojścia do pergoli oraz ogólnych ubikacji. 3. Sprzątanie strychów oraz innych pomieszczeń podlegających do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porzadkowym oraz lokali usytuowanych w obsługiwanym budynku. 4. Koszenie
  • grabienie i uprzątanie trawy do odpowiednich pojemników. 5. Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świątecznych i uroczystościach państwowych. 6. Wystawianie i wstawianie pojemników na odpady komunalne w celu wywozu przez firmę upoważnioną. 7. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją
  • dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń i urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców. Praca jednozmianowa
  • w dni pn.-pt
  • w godz. 7-15 Umowa o pracę na okres 6 mcy Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator budynków mieszkalnych

Pabianice
Wygasła: 25.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie rejestru zasobów lokalowych i jego bieżąca aktualizacja. 2. Dokonywanie pomiarów: izb mieszkalnych
  • użytkowych
  • dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
  • ogrodów przydomowych i innych terenów. 3. Bieżące kontrolowanie posesji
  • budynków i lokali pod względem sanitarno porządkowym. 4. Przeprowadzanie kontroli w lokalach pod kątem zużycia wody
  • zakłócenia porządku domowego
  • ustalenia ilości osób zamieszkalnych w lokalu itp. 5. Prowadzenie kontroli i nadzoru nad pracownikami fizycznymi (robotnik gospodarczy i zamiatacze) pod kątem utrzymania porządku na podwórkach
  • klatkach schodowych
  • pralni
  • strychach. 6. Przygotowywanie pism i dokumentów do Urzędu Miasta Pabianic celem wymeldowania drogą administracyjną niezamieszkałych lokatorów. 7. Opisywanie i analiza faktur za zużycie energii elektrycznej
  • wywozu szamba
  • dostawy wody i odprowadzania ścieków. 8. Obsługa budynków pod kątem ścisłej współpracy z Miejskim Centrum Pomocy Społecznej
  • Komendą Powiatową Policji
  • Strażą Miejską oraz Urzędem Miasta Pabianic. Umowa o pracę na czas określony: 6 mcy. Praca od pon-pt
  • w godz. 7-15. Oferta pracy jest również dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator budynków mieszkalnych

Pabianice
Wygasła: 15.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie rejestru zasobów lokalowych i jego bieżąca aktualizacja. 2. Dokonywanie pomiarów: izb mieszkalnych
  • użytkowych
  • dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
  • ogrodów przydomowych i innych terenów. 3. Bieżące kontrolowanie posesji
  • budynków i lokali pod względem sanitarno porządkowym. 4. Przeprowadzanie kontroli w lokalach pod kątem zużycia wody
  • zakłócenia porządku domowego
  • ustalenia ilości osób zamieszkalnych w lokalu itp. 5. Prowadzenie kontroli i nadzoru nad pracownikami fizycznymi (robotnik gospodarczy i zamiatacze) pod kątem utrzymania porządku na podwórkach
  • klatkach schodowych
  • pralni
  • strychach. 6. Przygotowywanie pism i dokumentów do Urzędu Miasta Pabianic celem wymeldowania drogą administracyjną niezamieszkałych lokatorów. 7. Opisywanie i analiza faktur za zużycie energii elektrycznej
  • wywozu szamba
  • dostawy wody i odprowadzania ścieków. 8. Obsługa budynków pod kątem ścisłej współpracy z Miejskim Centrum Pomocy Społecznej
  • Komendą Powiatową Policji
  • Strażą Miejską oraz Urzędem Miasta Pabianic. Umowa o pracę na czas określony: 12 mcy. Praca od pon-pt
  • w godz. 7-15. Oferta pracy jest również dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw zamówień publicznych

Pabianice
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie postępowań o zamówieniach publicznych. Umowa o pracę na czas określony: 6 m-cy. Praca jednozmianowa
  • w dni pon-pt w godz. 7-15
  • wtorek w godz. 9-17. Więcej danych dot. naboru na stronie: http://www.zgm.pabianice.pl/ w zakładce- ogłoszenia
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Pabianice
Wygasła: 20.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • księgowanie
  • analiza
  • uzgadnianie kont. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Więcej danych dotyczących naboru na stronie internetowej www.zgm.pabianice.pl w zakładce Ogłoszenia
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. płac

Pabianice
Wygasła: 15.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Naliczanie wynagrodzeń
  • zasiłków. Umowa o pracę na czas określony: 6 m-cy. Praca jednozmianowa
  • w dni pon-pt w godz. 7-15
  • wtorek w godz. 9-17. Więcej danych dot. naboru na stronie: http://www.zgm.pabianice.pl/ w zakładce- ogłoszenia
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. płac

Pabianice
Wygasła: 13.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Naliczanie wynagrodzeń
  • zasiłków
  • przygotowanie raportów: GUS
  • US
  • PRFON. Więcej danych dot. naboru na stronie: http://www.zgm.pabianice.pl/ w zakładce- ogłoszenia
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

księgowa/księgowy

Pabianice
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Analiza kont
  • prowadzenie rejestru zakładu
  • dekretacja faktur Więcej danych dot. naboru na stronie: http://www.zgm.pabianice.pl/ w zakładce- ogłoszenia
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw zamówień publicznych

Pabianice
Wygasła: 09.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie wszelkich spraw związanymiz zamówieniami publicznymi. Więcej danych dot. naboru na stronie: http://www.zgm.pabianice.pl/
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

administrator budynków mieszkalnych

Pabianice
Wygasła: 31.01.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • administrowanie określonymi budynkami mieszalnymi będącymi w zasobach ZGM + praca w terenie
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Pabianice, podziel się opinią i pomóż innym.