Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Zastępca Głównego Księgowego
Pabianice
Wygasła: 07.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) organizacja
koordynacja i kontrola pracy działu księgowości;
2) działanie zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami prawa;
3) przygotowanie i wykonywanie dyspozycji wydatków środków pieniężnych;
4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie nadzorowanej działalności oraz kontroli realizacji podjętych przedsięwzięć;
5) przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora
dotyczących kwestii finansowych w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych;
6) wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw finansowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych;
7) nadzór i prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w myśl obowiązujących przepisów;
8) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych
półrocznych
rocznych do Urzędu Miejskiego wraz z opisem;
9) opracowywanie analiz kosztów
stanu majątkowego i wyniku finansowego Zakładu wspólnie z Głównym Księgowym
współpraca z zastępcą Dyrektora ds. Zasobów Lokalowych i Obsługi Mieszkańców
zastępcą Dyrektora ds. Technicznych i Eksploatacji oraz z kierownikami poszczególnych komórek w sprawach finansowych i administracyjnych;
10)nadzór nad prawidłowym i sprawnym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległy personel;
11)nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej przez podległy personel;
12) zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zadania dodatkowe:
1) sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję
2) potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
4. przygotowanie materiałów koniecznych do prowadzonych przetargów i zamówień publicznych
5. sprawdzanie projektów technicznych
przedmiarów robót
kosztorysów
6. nadzór nad robotami realizowanymi przez Zakład wraz z prowadzeniem pełnej dokumentacji
7. nadzór i koordynacja pracy w dziale.
Zadania dodatkowe:
1. weryfikowanie odpowiedzi na pisma i interwencje mieszkańców
2. sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane (mile widziane)
Praca jednozmianowa
w dni pn.-pt
w godz. 7-15
Umowa o pracę na okres 6 mcy
Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
ogłoszenie o naborze na stronie Zakładu:
https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
5. przygotowanie materiałów koniecznych do prowadzonych przetargów i zamówień publicznych
6. sprawdzanie projektów technicznych
przedmiarów robót
kosztorysów
7. nadzorowanie i odbieranie robót realizowanych przez wykonawców
8. dokonywanie oględzin budynków i lokali.
Zadania dodatkowe:
1. pisanie odpowiedzi na pisma i interwencje mieszkańców
2. sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane (mile widziane
Praca jednozmianowa
w dni pn.-pt
w godz. 7-15
Umowa o pracę na okres 6 mcy
Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
ogłoszenie o naborze na stronie Zakładu:
https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- bieżące prowadzenie rejestru zakupu usług
materiałów
środków trwałych;
- obsługa bankowości elektronicznej;
-dekretacja analityczna faktur zakupu materiałów i usług;
- dokumentacyjne rozliczanie zaliczek;
- analiza i uzgadnianie kont w zakresie podatku od towarów i usług (VAT);
- analiza i uzgadnianie kont 201 rozrachunki z odbiorcami i dostawcami oraz kont kosztowych;
- współpraca w procesie zamykania poszczególnych miesięcy w systemie finansowo księgowym;
- współpraca w prowadzeniu i analizie kont kosztów i funduszy Wspólnot Mieszkaniowych;
- współpraca przy sporządzaniu kwartalnych
półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych;
- wystawianie not obciążeniowo-uznaniowych;
- obsługa księgowa Wspólnot Mieszkaniowych;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych;
- kontakt z właścicielami lokali mieszkalnych we wspólnotach
Zadania dodatkowe:
- sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję;
- potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- bieżące prowadzenie rejestru zakupu usług
materiałów
środków trwałych;
- obsługa bankowości elektronicznej;
-dekretacja analityczna faktur zakupu materiałów i usług;
- analiza kont kosztowych pod kątem prawidłowości zakwalifikowania do paragrafu wydatku;
- dokumentacyjne rozliczanie zaliczek;
- analiza i uzgadnianie kont w zakresie podatku od towarów i usług (VAT);
- analiza i uzgadnianie kont 201 rozrachunki z odbiorcami i dostawcami oraz kont kosztowych;
- współpraca w procesie zamykania poszczególnych miesięcy w systemie finansowo księgowym;
- współpraca w prowadzeniu i analizie kont kosztów i funduszy kaucji w zakresie rozliczeń wpłat wadium
kaucji i zabezpieczenia należytego wykonania robót;
- współpraca przy sporządzaniu kwartalnych
półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych
Zadania dodatkowe:
- sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję dotyczącą faktur zakupowych;
- potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży refakturowanej
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) organizacja
koordynacja i kontrola pracy działu księgowości;
2) działanie zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami prawa;
3) przygotowanie i wykonywanie dyspozycji wydatków środków pieniężnych;
4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie nadzorowanej działalności oraz kontroli realizacji podjętych przedsięwzięć;
5) przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora
dotyczących kwestii finansowych w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych;
6) wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw finansowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych;
7) nadzór i prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w myśl obowiązujących przepisów;
8) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych
półrocznych
rocznych do Urzędu Miejskiego wraz z opisem;
9) opracowywanie analiz kosztów
stanu majątkowego i wyniku finansowego Zakładu wspólnie z Głównym Księgowym
współpraca z zastępcą Dyrektora ds. Zasobów Lokalowych i Obsługi Mieszkańców
zastępcą Dyrektora ds. Technicznych i Eksploatacji oraz z kierownikami poszczególnych komórek w sprawach finansowych i administracyjnych;
10)nadzór nad prawidłowym i sprawnym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległy personel;
11)nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej przez podległy personel;
12) zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zadania dodatkowe:
1) sporządzanie pism i odpowiadanie na korespondencję
2) potwierdzanie i uzgadnianie sald wzajemnych rozrachunków dotyczących zakupu i sprzedaży.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
a w przypadku lokali użytkowych- w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej
-windykacja należności i odzyskiwanie lokali zgodnie z obowiązującymi w ZGM regulaminami
-udzielanie odpowiedzi na wpływające podania/wnioski
-kompletowanie dokumentacji przy kierowaniu spraw do sądu
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy.
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych
garaży
dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
pożytków
dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice lub mieszczących się w budynkach oddanych w zarząd ZGM a stanowiących własność osób fizycznych;
2. Analiza zadłużeń w należnościach z tytułu kosztów zarządu
świadczeń
remontów w lokalach wyodrębnionych
usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGM;
3. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie należności
określonych w pkt 1 i 2
zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
4. Podejmowanie działań zmierzających do odzyskiwania lokali
określonych w pkt 1 zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
5. Prowadzenie indywidualnych rozmów z dłużnikami;
6. Prowadzenie prac związanych z zastosowaniem w stosunku do dłużników ulgi
tj. umorzenia
odroczenia terminu płatności lub rozłożenia zaległości na raty
zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
7. Współpraca z Radcą Prawnym Zakładu lub kancelarią prawną obsługującą Zakład w zakresie prowadzonych spraw
w tym przygotowanie wymaganych dokumentów i przekazywanie ich
celem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
8. Wprowadzanie danych do bazy dłużników BIG
ich aktualizacja i usuwanie
zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
9. Zapewnienie terminowego załatwiania spraw
skarg
wniosków i postulatów lokatorów dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków Pracownika;
10. Prowadzenie zestawień dotyczących pracy Działu Windykacji
zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
11. Ponoszenie odpowiedzialności związanej z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie ochrony tych danych przed niepowołanym dostępem
nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem
nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
jak również zachowanie tych danych w tajemnicy
także po ustaniu zatrudnienia;
12. Współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach oraz innymi jednostkami
urzędami
firmami zewnętrznymi określonymi w Regulaminie Windykacji
w ramach powierzonych obowiązków;
13. Koordynowanie pracy wykonywanej przez pracowników Działu Windykacji oraz dbanie o ich dobrą wzajemną współpracę;
14. Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników;
15. Opracowywanie planu urlopów podległych pracowników;
16. Opracowywanie i przedkładanie do akceptacji wniosków w sprawach zmian kadrowych i zakresu pracy podległych pracowników
wynagrodzeń
awansu
wyróżnień
kar dyscyplinarnych
ustalanie zadań premiowych i opiniowanie ich wykonania
opiniowanie wniosków premiowych;
17. Znajomość aktów prawnych związanych z pełnioną funkcją.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
przy krawężniku jezdni na odcinku ulicy położonej wzdłuż nieruchomości.
2. W okresie zimy oczyszczanie ze śniegu
lodu i usuwanie błota oraz innych odpadów ulicznych z chodników położonych wzdłuż nieruchomości
dojścia do pergoli oraz ogólnych ubikacji.
3. Sprzątanie strychów oraz innych pomieszczeń podlegających do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porzadkowym oraz lokali usytuowanych w obsługiwanym budynku.
4. Koszenie
grabienie i uprzątanie trawy do odpowiednich pojemników.
5. Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świątecznych i uroczystościach państwowych.
6. Wystawianie i wstawianie pojemników na odpady komunalne w celu wywozu przez firmę upoważnioną.
7. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją
dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń i urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców.
Praca jednozmianowa
w dni pn.-pt
w godz. 7-15
Umowa o pracę na okres 6 mcy
Praca jest RÓWNIEŻ dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
1. Prowadzenie rejestru zasobów lokalowych i jego bieżąca aktualizacja.
2. Dokonywanie pomiarów: izb mieszkalnych
użytkowych
dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
ogrodów przydomowych i innych terenów.
3. Bieżące kontrolowanie posesji
budynków i lokali pod względem sanitarno porządkowym.
4. Przeprowadzanie kontroli w lokalach pod kątem zużycia wody
zakłócenia porządku domowego
ustalenia ilości osób zamieszkalnych w lokalu itp.
5. Prowadzenie kontroli i nadzoru nad pracownikami fizycznymi (robotnik gospodarczy i zamiatacze) pod kątem utrzymania porządku na podwórkach
klatkach schodowych
pralni
strychach.
6. Przygotowywanie pism i dokumentów do Urzędu Miasta Pabianic celem wymeldowania drogą administracyjną niezamieszkałych lokatorów.
7. Opisywanie i analiza faktur za zużycie energii elektrycznej
wywozu szamba
dostawy wody i odprowadzania ścieków.
8. Obsługa budynków pod kątem ścisłej współpracy z Miejskim Centrum Pomocy Społecznej
Komendą Powiatową Policji
Strażą Miejską oraz Urzędem Miasta Pabianic.
Umowa o pracę na czas określony: 6 mcy. Praca od pon-pt
w godz. 7-15.
Oferta pracy jest również dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
1. Prowadzenie rejestru zasobów lokalowych i jego bieżąca aktualizacja.
2. Dokonywanie pomiarów: izb mieszkalnych
użytkowych
dodatkowych pomieszczeń gospodarczych
ogrodów przydomowych i innych terenów.
3. Bieżące kontrolowanie posesji
budynków i lokali pod względem sanitarno porządkowym.
4. Przeprowadzanie kontroli w lokalach pod kątem zużycia wody
zakłócenia porządku domowego
ustalenia ilości osób zamieszkalnych w lokalu itp.
5. Prowadzenie kontroli i nadzoru nad pracownikami fizycznymi (robotnik gospodarczy i zamiatacze) pod kątem utrzymania porządku na podwórkach
klatkach schodowych
pralni
strychach.
6. Przygotowywanie pism i dokumentów do Urzędu Miasta Pabianic celem wymeldowania drogą administracyjną niezamieszkałych lokatorów.
7. Opisywanie i analiza faktur za zużycie energii elektrycznej
wywozu szamba
dostawy wody i odprowadzania ścieków.
8. Obsługa budynków pod kątem ścisłej współpracy z Miejskim Centrum Pomocy Społecznej
Komendą Powiatową Policji
Strażą Miejską oraz Urzędem Miasta Pabianic.
Umowa o pracę na czas określony: 12 mcy. Praca od pon-pt
w godz. 7-15.
Oferta pracy jest również dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
uzgadnianie kont.
Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Więcej danych dotyczących naboru na stronie internetowej www.zgm.pabianice.pl w zakładce Ogłoszenia