Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych celów/planów sprzedażowych
Zapewnienie wyjątkowego Customer experience wedle procedur i wytycznych Done! Deliveries
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Proaktywna postawę wobec Klienta, w tym dostarczanie kompleksowych rozwiązań
Mamy dla Ciebie kilka słów o tym, jak wypracowaliśmy obecny zakres obowiązków naszego Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Bardzo dynamicznie się rozwijamy, dlatego poszukujemy osób do nowych zespołów Piotra i Nikodema!
Jesteśmy liderem na rynku transportowym, działającym z powodzeniem od dziesięciu lat! Przez ten czas sprawdzaliśmy różne modele pracy. Szukaliśmy i zatrudnialiśmy spedytorów 360 stopni (klasycznych spedytorów)
Jednak dzięki cennemu doświadczeniu i nieustannemu rozwojowi, dokonaliśmy kluczowego kroku – wyodrębniliśmy działy operacyjne, dzięki czemu każdy zespół odpowiada za realizację poszczególnych etapów obsługi Klienta czy też Przewoźnika
Tak więc w Done! nie mamy stanowiska spedytorskiego 360 stopni, tylko wyspecjalizowane działy, które w wąskim zakresie działania i specjalizacji, gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych procesów
Dołącz do Done! i realizuj kluczową rolę, jaką jest obsługa Klienta
Pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z Klientami - kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami z całej Europy
aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
prowadzenie negocjacji
organizowanie stałych zleceń transportowych
planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!
zapewnienie wyjątkowego Customer Experience wedlug procedur i wytycznych Done Deliveries.
Na początku Firma zadba o szkolenie nowoprzyjętego pracownika w dziake Training & Development
w którym zostanie wdrożony do organizacji i nauczy się wyjątkowego Customer Experience
pozna tajniki branży
zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczy się obsługi autorskich systemów IT DONE! Następne tygodnie pracownik spędzi już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc pod okiem trenera wewnętrznego. Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia pracownik jest gotowy by samodzielnie działać na stanowisku - cały czas wspierany przez TEAM LIDER i innych specjalistów z teamu. (Szkolenie jest w pełni płatne). Firma dodatkowo oferuje:
-możliwość przejścia na pracę w trybie hybrydowym po stacjonarnym onboardingu w Andrychowie
-wybór rodzaju podjętej współpracy
umowa o pracę bądź kontrakt B2B
-indywidualnie dopasowana ścieżka kariery
-otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie kompetencji
liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
- tematyczne imprezy integracyjne
wspólna celebracja wyjątkowych okazji oraz ciekawe akcje firmowe jak np. sobota rozwojowa
firma zaprasza do odwiedzenia firmowego FB lub LN
- pakiet benefitów (multisport
ubezpieczenie grupowe i medyczne).
Praca na czas określony - 6 miesięcy
kolejne z dopełnieniem do 33 miesięcy kodeksowo. Pełny etat
jedna zmiana od poniedziałku do piątku.
Kontakt osobisty poprzedzony kontaktem e-mailowym: hr@donedeliveries.com
Mamy dla Ciebie kilka słów o tym, jak wypracowaliśmy obecny zakres obowiązków naszego Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Bardzo dynamicznie się rozwijamy, dlatego poszukujemy osób do nowych zespołów Piotra i Nikodema!
Jesteśmy liderem na rynku transportowym, działającym z powodzeniem od dziesięciu lat! Przez ten czas sprawdzaliśmy różne modele pracy. Szukaliśmy i zatrudnialiśmy spedytorów 360 stopni (klasycznych spedytorów)
Jednak dzięki cennemu doświadczeniu i nieustannemu rozwojowi, dokonaliśmy kluczowego kroku – wyodrębniliśmy działy operacyjne, dzięki czemu każdy zespół odpowiada za realizację poszczególnych etapów obsługi Klienta czy też Przewoźnika
Tak więc w Done! nie mamy stanowiska spedytorskiego 360 stopni, tylko wyspecjalizowane działy, które w wąskim zakresie działania i specjalizacji, gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych procesów
Dołącz do Done! i realizuj kluczową rolę, jaką jest obsługa Klienta
Acquisition and development of a portfolio of Clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with Clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Aktywna obsługa zagranicznych Klientów w celu uregulowania zaległych płatności, wykorzystując różnorodne narzędzia komunikacji, takie jak telefon, e-mail i korespondencja tradycyjna
Prowadzenie negocjacji na etapie polubownym
Analiza raportów dotyczących sytuacji finansowej dłużników, aby dostarczyć kompleksowe rozwiązania
Skuteczne zgłaszanie wierzytelności do windykacji zewnętrznej
Precyzyjna weryfikacja dostępnych limitów kredytowych na Klientach
Systematyczne raportowanie danych przy użyciu programu Excel
Rozliczanie wyciągów bankowych w systemach księgowych (płatności przychodzące)
Mamy dla Ciebie kilka słów o tym, jak wypracowaliśmy obecny zakres obowiązków naszego Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Bardzo dynamicznie się rozwijamy, dlatego poszukujemy osób do nowych zespołów Piotra i Nikodema!
Jesteśmy liderem na rynku transportowym, działającym z powodzeniem od dziesięciu lat! Przez ten czas sprawdzaliśmy różne modele pracy. Szukaliśmy i zatrudnialiśmy spedytorów 360 stopni (klasycznych spedytorów)
Jednak dzięki cennemu doświadczeniu i nieustannemu rozwojowi, dokonaliśmy kluczowego kroku – wyodrębniliśmy działy operacyjne, dzięki czemu każdy zespół odpowiada za realizację poszczególnych etapów obsługi Klienta czy też Przewoźnika
Tak więc w Done! nie mamy stanowiska spedytorskiego 360 stopni, tylko wyspecjalizowane działy, które w wąskim zakresie działania i specjalizacji, gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych procesów
Dołącz do Done! i realizuj kluczową rolę, jaką jest obsługa Klienta
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
od 5000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior UX/UI Designer
Stefana Batorego 35, Andrychów
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wyznaczanie długoterminowej strategii projektowania produktów, która jest zgodna z celami organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami Klientów
Opracowywanie i ciągłe udoskonalanie strategii UX dla aplikacji w celu osiągania lepszych wyników biznesowych, zwiększania satysfakcji użytkowników oraz doprowadzenia wdrożeń produktu do sukcesu
Dążenie do ciągłego doskonalenia procesów, identyfikowania obszarów do poprawy i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które przyspieszą i usprawnią projektowanie produktów
Opieka nad aplikacjami przez cały okres ich życia, od planowania, opracowania koncepcji, prototypowania, tworzenia szkieletów i projektowania poprzez wdrożenie i ocenę po uruchomieniu
Tworzenie prototypów interaktywnych lub statycznych dla wszystkich aplikacji DONE! Deliveries, które pozwalają na wizualizację i przetestowanie funkcji oraz interfejsu przed finalnym wdrożeniem
Przeprowadzanie badań użytkowników, w tym testów użyteczności, analizy zachowań użytkowników i zbieranie opinii, aby zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z produktu i jakie mogą mieć potrzeby
Poprawa efektywności i skuteczności interakcji użytkowników poprzez zbieranie informacji zwrotnych, analizę danych, testowanie różnych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień
Nadzór nad zespołem projektantów, w tym UX Designerów, UI Designerów
Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenie, motywację i rozwój członków zespołu
Śledzenie nowych trendów w projektowaniu interakcji, technologii i UX oraz dostosowywanie swoich umiejętności do zmieniających się potrzeb rynku i użytkowników
Acquisition and development of a portfolio of clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
od 5000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior UX/UI Designer
Stefana Batorego 35, Andrychów
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
• Wyznaczanie długoterminowej strategii projektowania produktów, która jest zgodna z celami organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami Klientów
• Opracowywanie i ciągłe udoskonalanie strategii UX dla aplikacji w celu osiągania lepszych wyników biznesowych, zwiększania satysfakcji użytkowników oraz doprowadzenia wdrożeń produktu do sukcesu
• Dążenie do ciągłego doskonalenia procesów, identyfikowania obszarów do poprawy i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które przyspieszą i usprawnią projektowanie produktów
• Opieka nad aplikacjami przez cały okres ich życia, od planowania, opracowania koncepcji, prototypowania, tworzenia szkieletów i projektowania poprzez wdrożenie i ocenę po uruchomieniu
• Tworzenie prototypów interaktywnych lub statycznych dla wszystkich aplikacji DONE! Deliveries, które pozwalają na wizualizację i przetestowanie funkcji oraz interfejsu przed finalnym wdrożeniem
• Przeprowadzanie badań użytkowników, w tym testów użyteczności, analizy zachowań użytkowników i zbieranie opinii, aby zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z produktu i jakie mogą mieć potrzeby
• Poprawa efektywności i skuteczności interakcji użytkowników poprzez zbieranie informacji zwrotnych, analizę danych, testowanie różnych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień
• Nadzór nad zespołem projektantów, w tym UX Designerów, UI Designerów. Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenie, motywację i rozwój członków zespołu
• Śledzenie nowych trendów w projektowaniu interakcji, technologii i UX oraz dostosowywanie swoich umiejętności do zmieniających się potrzeb rynku i użytkowników
Projekty na wejściu:
• Opracowanie koncepcji uspójnienia graficznego wszystkich aplikacji DONE! Deliveries:
a. Dragon - wspierający codzienne zadania wykonywane przez Spedytorów, z elementami CRM, komunikacji i wyliczania optymalnych parametrów oferty
b. Load&Go - aplikacja skierowana do Przewoźników DONE!, umożliwiając ofertowanie ładunków online i zgłaszanie wolnych pojazdów
c. DONE!Space - system dla Klientów DONE! mający na celu szczegółowe informowanie o stanie realizacji zamówienia w czasie rzeczywistym
d. Wall-Do – system wspierający zespół Track&Trace podczas monitorowania realizowanych z najwyższą jakością przewozów Klientów
e. Quote&Go – system umożliwiający Klientom zamawianie usług transportowych w przyjaznym, cyfrowym środowisku
• Zidentyfikowanie najważniejszych potrzeb i zaprojektowanie kolejnych funkcji dla aplikacji DONE! Deliveries, ustalenie priorytetów ich realizacji
• Stworzenie lub aktualizacja prototypów obrazujących zmiany w aplikacjach w postaci klikalnych makiet lub prototypów
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
od 5000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi Klienta
Stefana Batorego 35, Andrychów
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Na czym polega praca?
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
• Wyznaczanie długoterminowej strategii projektowania produktów, która jest zgodna z celami organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami Klientów
• Opracowywanie i ciągłe udoskonalanie strategii UX dla aplikacji w celu osiągania lepszych wyników biznesowych, zwiększania satysfakcji użytkowników oraz doprowadzenia wdrożeń produktu do sukcesu
• Dążenie do ciągłego doskonalenia procesów, identyfikowania obszarów do poprawy i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które przyspieszą i usprawnią projektowanie produktów
• Opieka nad aplikacjami przez cały okres ich życia, od planowania, opracowania koncepcji, prototypowania, tworzenia szkieletów i projektowania poprzez wdrożenie i ocenę po uruchomieniu
• Tworzenie prototypów interaktywnych lub statycznych dla wszystkich aplikacji DONE! Deliveries, które pozwalają na wizualizację i przetestowanie funkcji oraz interfejsu przed finalnym wdrożeniem
• Przeprowadzanie badań użytkowników, w tym testów użyteczności, analizy zachowań użytkowników i zbieranie opinii, aby zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z produktu i jakie mogą mieć potrzeby
• Poprawa efektywności i skuteczności interakcji użytkowników poprzez zbieranie informacji zwrotnych, analizę danych, testowanie różnych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień
• Nadzór nad zespołem projektantów, w tym UX Designerów, UI Designerów. Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenie, motywację i rozwój członków zespołu
• Śledzenie nowych trendów w projektowaniu interakcji, technologii i UX oraz dostosowywanie swoich umiejętności do zmieniających się potrzeb rynku i użytkowników
Projekty na wejściu:
• Opracowanie koncepcji uspójnienia graficznego wszystkich aplikacji DONE! Deliveries:
a. Dragon - wspierający codzienne zadania wykonywane przez Spedytorów, z elementami CRM, komunikacji i wyliczania optymalnych parametrów oferty
b. Load&Go - aplikacja skierowana do Przewoźników DONE!, umożliwiając ofertowanie ładunków online i zgłaszanie wolnych pojazdów
c. DONE!Space - system dla Klientów DONE! mający na celu szczegółowe informowanie o stanie realizacji zamówienia w czasie rzeczywistym
d. Wall-Do – system wspierający zespół Track&Trace podczas monitorowania realizowanych z najwyższą jakością przewozów Klientów
e. Quote&Go – system umożliwiający Klientom zamawianie usług transportowych w przyjaznym, cyfrowym środowisku
• Zidentyfikowanie najważniejszych potrzeb i zaprojektowanie kolejnych funkcji dla aplikacji DONE! Deliveries, ustalenie priorytetów ich realizacji
• Stworzenie lub aktualizacja prototypów obrazujących zmiany w aplikacjach w postaci klikalnych makiet lub prototypów
Aktywna rozbudowa i dbanie o portfolio Klientów Quote&GO!
Budowanie długofalowych relacji z Klientami i zapewnienie wsparcia merytorycznego dotyczącego produktów DONE!
Organizacja wideokonferencji i demo z Kontrahentami przedstawiając platformę Quote&GO
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów (producentów oraz platformy e-commercowe) zainteresowanych integracją platformy Quote&GO z systemami zamówień produktów online u Klientów (zabezpieczenie obszaru transportu tych produktów w całej Europie)
Zarządzanie projektem integracji platformy Quote&GO z systemem zamawiania produktów online u Klientów
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, używając swoich doskonałych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach telefonicznych i mailowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykonywanie telefonów sprzedażowych i przeprowadzanie dedykowanych ankiet - Dzięki Twojemu profesjonalnemu podejściu i umiejętnościom w negocjacjach, będziesz w stanie budować i utrzymywać relacje biznesowe z zagranicznymi partnerami!
Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem – Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie kluczowych informacji od zagranicznych Klientów, które pozwolą na zidentyfikowanie potencjalnych możliwości współpracy
Rozwijanie bazy Klientów dbając o nasze standardy i wysoką jakość obsługi – Czy wiesz, że nasz zespół Business Development wyznacza trendy w spedycji cyfrowej dzięki zapewnieniu najwyższego poziomu Customer Experience?
Organizacja konferencji video– umawiasz się na spotkania z Klientami z całej Europy, które dają Ci możliwość poznania ich potrzeb oraz zbudowania trwałej relacji biznesowej
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej – To właśnie Ty będziesz na co dzień uczestniczył w rozwoju tego segmentu DONE!
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience zgodnego z naszymi standardami
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Organizacja stałych zleceń transportowych
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience zgodnego z naszymi standardami
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Organizacja stałych zleceń transportowych
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience zgodnego z naszymi standardami
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Organizacja stałych zleceń transportowych
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykonywanie telefonów sprzedażowych i przeprowadzanie dedykowanych ankiet - Dzięki Twojemu profesjonalnemu podejściu i umiejętnościom w negocjacjach, będziesz w stanie budować i utrzymywać relacje biznesowe z zagranicznymi partnerami!
Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem – Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie kluczowych informacji od zagranicznych Klientów, które pozwolą na zidentyfikowanie potencjalnych możliwości współpracy
Rozwijanie bazy Klientów dbając o nasze standardy i wysoką jakość obsługi – Czy wiesz, że nasz zespół Business Development wyznacza trendy w spedycji cyfrowej dzięki zapewnieniu najwyższego poziomu Customer Experience?
Organizacja konferencji video– umawiasz się na spotkania z Klientami z całej Europy, które dają Ci możliwość poznania ich potrzeb oraz zbudowania trwałej relacji biznesowej
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej – To właśnie Ty będziesz na co dzień uczestniczył w rozwoju tego segmentu DONE!
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykonywanie telefonów sprzedażowych i przeprowadzanie dedykowanych ankiet - Dzięki Twojemu profesjonalnemu podejściu i umiejętnościom w negocjacjach, będziesz w stanie budować i utrzymywać relacje biznesowe z zagranicznymi partnerami!
Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem – Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie kluczowych informacji od zagranicznych Klientów, które pozwolą na zidentyfikowanie potencjalnych możliwości współpracy
Rozwijanie bazy Klientów dbając o nasze standardy i wysoką jakość obsługi – Czy wiesz, że nasz zespół Business Development wyznacza trendy w spedycji cyfrowej dzięki zapewnieniu najwyższego poziomu Customer Experience?
Organizacja konferencji video– umawiasz się na spotkania z Klientami z całej Europy, które dają Ci możliwość poznania ich potrzeb oraz zbudowania trwałej relacji biznesowej
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej – To właśnie Ty będziesz na co dzień uczestniczył w rozwoju tego segmentu DONE!
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wykonywanie telefonów sprzedażowych i przeprowadzanie dedykowanych ankiet - Dzięki Twojemu profesjonalnemu podejściu i umiejętnościom w negocjacjach, będziesz w stanie budować i utrzymywać relacje biznesowe z zagranicznymi partnerami!
Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem – Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie kluczowych informacji od zagranicznych Klientów, które pozwolą na zidentyfikowanie potencjalnych możliwości współpracy
Rozwijanie bazy Klientów dbając o nasze standardy i wysoką jakość obsługi – Czy wiesz, że nasz zespół Business Development wyznacza trendy w spedycji cyfrowej dzięki zapewnieniu najwyższego poziomu Customer Experience?
Organizacja konferencji video– umawiasz się na spotkania z Klientami z całej Europy, które dają Ci możliwość poznania ich potrzeb oraz zbudowania trwałej relacji biznesowej
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej – To właśnie Ty będziesz na co dzień uczestniczył w rozwoju tego segmentu DONE!
Na początku zadbamy o Twój profesjonalny Onboarding -> Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy IT Done!
Następne tygodnie spędzasz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu (oczywiście szkolenie jest w pełni płatne)
Nasz focus na tym stanowisku to:
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych celów/planów sprzedażowych
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Organizowanie stałych zleceń transportowych
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami i z uwzględnieniem planowanych przebiegów
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience wedle procedur i wytycznych Done! Deliveries
Dynamic acquisition and development of a portfolio of clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Planning routes and running forwarding trucks in accordance with applicable standards, taking into account the planned mileage
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Effective cooperation with the Team Leader and the rest of the Team
Effective cooperation with specialists from internal departments, e.g. Track&Trace, Carrier Booking or Customer Care
Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience zgodnego z naszymi standardami
Prowadzenie negocjacji z Klientem
Organizacja stałych zleceń transportowych
Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!
Skuteczna współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów np. Track&Trace, Carrier Booking czy Customer Care
Dynamic acquisition and development of a portfolio of clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Planning routes and running forwarding trucks in accordance with applicable standards, taking into account the planned mileage
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Effective cooperation with the Team Leader and the rest of the Team
Effective cooperation with specialists from internal departments, e.g. Track&Trace, Carrier Booking or Customer Care
Dynamic acquisition and development of a portfolio of clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Planning routes and running forwarding trucks in accordance with applicable standards, taking into account the planned mileage
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Effective cooperation with the Team Leader and the rest of the Team
Effective cooperation with specialists from internal departments, e.g. Track&Trace, Carrier Booking or Customer Care
Dynamic acquisition and development of a portfolio of clients - you will be responsible for maintaining long-term relationships with clients through telephone and e-mail contact
Active sale of loads on transport exchanges and achieving established sales targets/plans
Exceptional Customer Experience according to the procedures and guidelines of Done! Deliveries
Conducting negotiations with the Customer
Proactive attitude towards the Customer, including providing comprehensive solutions
Organizing regular transport orders
Planning routes and running forwarding trucks in accordance with applicable standards, taking into account the planned mileage
Systematic work on the Done Deliveries' proprietary IT systems
Effective cooperation with the Team Leader and the rest of the Team
Effective cooperation with specialists from internal departments, e.g. Track&Trace, Carrier Booking or Customer Care
Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
Organizacja stałych zleceń transportowych
Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnianie wysokiej jakości usług
Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży
Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
Organizacja stałych zleceń transportowych
Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnianie wysokiej jakości usług
Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży
Rekrutacja pracowników i zbudowanie zespołu Call Center - zbudujesz skuteczny i zaangażowany zespół specjalistów, którzy oprócz sprzedaży będzie również odpowiedzialny za utrzymanie klienta
Zarządzanie zespołem (szkolenie i wdrożenie do projektu, mentoring, nadzór na realizacją procesu, bieżący feedback)
Wyznaczenie celów ilościowych i jakościowych opartych o standard obsługi klienta
Rozwijanie talentów – Twoja współpraca z zespołem doprowadzi do realnego wzrostu kompetencji naszych pracowników
Dbanie o komunikację z innymi działami
Zaprojektowanie i wdrożenie procesu sprzedaży, a w tym: lejek sprzedażowy, konspekty rozmów itd
Wybranie i skuteczne wdrożenie systemu CRM
Realizacja celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych)
Kontrola i optymalizacja kosztów działu
Zaprojektowanie i wdrożenie procesu utrzymania klientów
Zaprojektowanie i wdrożenie procesu Cross-Sellingu
Realizacja badań satysfakcji klientów
Nadzór nad poprawnością realizacji procesów oraz ich optymalizacja
Tworzenie contentu na stronę WWW oraz social media
Prowadzenie social mediów od strony kontentu
Planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii marketingowych (mailing, social media, sms, Google Ads) skierowanych zarówno do Klientów jak i Podwykonawców;
Analiza i ocena efektywności wielokanałowych kampanii wraz z inicjowaniem działań w kierunku podniesienia wyników
Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
Organizacja stałych zleceń transportowych
Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnianie wysokiej jakości usług TSL
Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL
Abyś mógł/mogła maksymalnie wykorzystać swój potencjał i skupić się na obsłudze klientów oraz rozwoju w tym kierunku stworzyliśmy innowacyjne środowisko pracy. Działy, o których wspomnieliśmy wyżej realnie wspierają procesy spedycyjne np. odciążają przy obsłudze i sprzedaży ładunków, wypełnianiu niezbędnej dokumentacji, kontakcie z Klientami i Przewoźnikami 24/h. Dzięki tak zorganizowanej pracy nasi spedytorzy otrzymują większą przestrzeń do aktywnego działania, które przekłada się na większą ilością napływających zleceń i wyższe zarobki
Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
Organizacja stałych zleceń transportowych
Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
Zapewnianie wysokiej jakości usług TSL
Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL
Abyś mógł/mogła maksymalnie wykorzystać swój potencjał i skupić się na obsłudze klientów oraz rozwoju w tym kierunku stworzyliśmy innowacyjne środowisko pracy. Działy, o których wspomnieliśmy wyżej realnie wspierają procesy spedycyjne np. odciążają przy obsłudze i sprzedaży ładunków, wypełnianiu niezbędnej dokumentacji, kontakcie z Klientami i Przewoźnikami 24/h. Dzięki tak zorganizowanej pracy nasi spedytorzy otrzymują większą przestrzeń do aktywnego działania, które przekłada się na większą ilością napływających zleceń i wyższe zarobki