Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Specjalista ds. E-commerce
Poznańska 53, Jasin (pow. poznański)
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie, optymalizacja i zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego tadar.pl
Wdrażanie nowych rozwiązań i treści w celu podniesienia efektywności oraz funkcjonalności platformy e-commerce , zgłaszanie błędów i zadań, UX/UI, analiza konkurencji
Obsługa CMS- Extreme Commerce, PM- Redmine, Google Analytics, systemu eCRM- Edrone, i dodatkowych narzędzi związanych z analizą oraz marketingiem
Współkoordynowanie pracami związanymi z contentem strony www, social media oraz współpraca z agencją SEO/SEM
Prowadzenie kampanii marketingowych- obsługa FacebookAds, Facebook, Instagram, YouTube
Raportowanie wyników pracy, nadzór nad efektywnością, kontrolowanie kosztów i budżetu
Dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych do współtworzenia materiałów na potrzeby kampanii (bannery, grafiki, video, animacje)
Dbanie o estetykę, spójność i utrzymanie odpowiedniego wizerunku Spółki we wszystkich działaniach e-marketingowych
Rozwijanie, optymalizacja i zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego tadar.pl
Wdrażanie nowych rozwiązań i treści w celu podniesienia efektywności oraz funkcjonalności platformy e-commerce , zgłaszanie błędów i zadań, UX/UI, analiza konkurencji
Obsługa CMS- Extreme Commerce, PM- Redmine, Google Analytics, systemu eCRM- Edrone, i dodatkowych narzędzi związanych z analizą oraz marketingiem
Współkoordynowanie pracami związanymi z contentem strony www, social media oraz współpraca z agencją SEO/SEM
Prowadzenie kampanii marketingowych- obsługa FacebookAds, Facebook, Instagram, YouTube
Raportowanie wyników pracy, nadzór nad efektywnością, kontrolowanie kosztów i budżetu
Dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych do współtworzenia materiałów na potrzeby kampanii (bannery, grafiki, video, animacje)
Dbanie o estetykę, spójność i utrzymanie odpowiedniego wizerunku Spółki we wszystkich działaniach e-marketingowych