Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (5 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 5 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Ogrodowa 14, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 07.11.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
skrupulatne monitorowanie, bieżąca analiza, rozliczanie i kontrola należności oraz kontakt z klientami w tym zakresie
przygotowywanie sprawozdań i analiz przychodowo-kosztowych
weryfikacja, ewidencja, klasyfikacja faktur – nadzór nad obiegiem dokumentów
prowadzenie akt osobowych pracowników (współpraca w tym zakresie z zewnętrzną księgowością)
przygotowywanie dokumentów księgowych i kadrowych dla księgowości
(stały kontakt z księgowością zewnętrzną)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, zastępstw, nadgodzin
wprowadzanie danych i weryfikacja ich aktualności w systemach sprawozdawczych
zarządzanie dostawcami, nadzorowanie firm współpracujących, porównywanie ofert od dostawców
koordynacja projektów i odpowiedzialność za nie
obsługa kancelaryjna: poczta, zamówienia art. biurowych
bieżące wsparcie pracy sekretariatu placówki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Ogrodowa 14, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 13.04.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, bieżąca analiza, rozliczanie i kontrola należności oraz kontakt z klientami w tym zakresie
weryfikacja, ewidencja, klasyfikacja faktur – nadzór nad obiegiem dokumentów
prowadzenie akt osobowych pracowników (współpraca w tym zakresie z zewnętrzną księgowością)
przygotowywanie dokumentów księgowych i kadrowych dla księgowości
(stały kontakt z księgowością zewnętrzną),
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, zastępstw, nadgodzin
przygotowywanie sprawozdań i analiz przychodowo-kosztowych
wprowadzanie danych i weryfikacja ich aktualności w systemach sprawozdawczych
zarządzanie dostawcami, nadzorowanie firm współpracujących, porównywanie ofert od dostawców
obsługa kancelaryjna: poczta, zamówienia art. biurowych
bieżące wsparcie pracy sekretariatu placówki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Ogrodowa 14, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 30.11.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, bieżąca analiza, rozliczanie i kontrola należności oraz kontakt z klientami w tym zakresie
weryfikacja, ewidencja, klasyfikacja faktur – nadzór nad obiegiem dokumentów
prowadzenie akt osobowych pracowników (współpraca w tym zakresie z zewnętrzną księgowością)
przygotowywanie dokumentów księgowych i kadrowych dla księgowości
(stały kontakt z księgowością zewnętrzną),
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, zastępstw, nadgodzin
przygotowywanie sprawozdań i analiz przychodowo-kosztowych
wprowadzanie danych i weryfikacja ich aktualności w systemach sprawozdawczych
zarządzanie dostawcami, nadzorowanie firm współpracujących, porównywanie ofert od dostawców
obsługa kancelaryjna: poczta, zamówienia art. biurowych
bieżące wsparcie pracy sekretariatu placówki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Nauczyciel języka angielskiego - edukacji przedszkolnej
Ogrodowa 14, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 17.08.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie zajęć
udział w radach pedagogicznych oraz spotkaniach z rodzicami
prowadzenie dokumentacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Ogrodowa 14, Józefosław (pow. piaseczyński)
Wygasła: 28.07.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, bieżąca analiza, rozliczanie i kontrola należności oraz kontakt z klientami w tym zakresie
weryfikacja, ewidencja, klasyfikacja faktur – nadzór nad obiegiem dokumentów
prowadzenie akt osobowych pracowników (współpraca w tym zakresie z zewnętrzną księgowością)
przygotowywanie dokumentów księgowych i kadrowych dla księgowości
(stały kontakt z księgowością zewnętrzną),
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, zastępstw, nadgodzin
przygotowywanie sprawozdań i analiz przychodowo-kosztowych
wprowadzanie danych i weryfikacja ich aktualności w systemach sprawozdawczych
zarządzanie dostawcami, nadzorowanie firm współpracujących, porównywanie ofert od dostawców
obsługa kancelaryjna: poczta, zamówienia art. biurowych
bieżące wsparcie pracy sekretariatu placówki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne