Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
telefoniczna i mailowa obsługa klienta (wprowadzenie zamówień, fakturowanie, obsługa reklamacji pomoc w organizacji transportu, rozwiązywaniu problemów logistyki, produkcji w trakcie realizacji);
telefoniczna i mailowa obsługa klienta (wprowadzenie zamówień, fakturowanie, obsługa reklamacji pomoc w organizacji transportu, rozwiązywaniu problemów logistyki, produkcji w trakcie realizacji);
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych,
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
Kontrola poziomu realizacji jakości, terminowości dostaw, wyjaśnianie niezgodności
analizy stanów magazynowych i wskaźników rotacji zapasów (wyroby gotowe, półprodukty, materiały);
analizy kosztów produkcji/wytworzenia oraz analiz przyczyn odchyleń od cen ewidencyjnych;
przygotowywanie prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników operacyjnych zarówno dla całej firmy, jak i dla poszczególnych jednostek biznesowych;
wsparcie procesu opracowywania nowych i modyfikacji istniejących narzędzi służących do analiz i raportowania
prezentowanie analiz i wyników operacyjnych/finansowych kadrze kierowniczej;
Zarządzanie procesami projektu i całym cyklem jego życia. Przypisywanie zadań, ustalanie priorytetów, zakładanie i aktualizowanie dokumentacji projektu
Wyjaśnianie zakresu i priorytetów projektu, jak również celi biznesowych
Tworzenie planu i harmonogramu projektu, planowanie zasobów potrzebnych do jego realizacji
Budowanie oferty organizacji w oparciu o nowe produkty i rozwiązania
Komunikacja z Klientami w celu technicznej analizy zapotrzebowania
Badanie rynku w celu pozyskania nowych Klientów i możliwości biznesowych
Monitorowanie kluczowych grup produktowych pod względem ilości sprzedaży, marży, sieci dostaw
Rozwój i aktualizacja istniejącej bazy Klientów
Standaryzacja i optymalizacja procesów sprzedażowych i zakupowych
Aktywne uczestnictwo w procesie rozpatrywania reklamacji
Sporządzanie i aktualizacja raportów sprzedażowych i Planów Budżetowych
Włącza się również obowiązki pracownika zgodnie z art.100 i 211 Kodeksu Pracy
Raportowanie zgodnie z ustalonym porządkiem oraz zakresem
Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów
Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków
Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi
Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych
Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
Kontrola poziomu realizacji jakości, terminowości dostaw, wyjaśnianie niezgodności
analizy stanów magazynowych i wskaźników rotacji zapasów (wyroby gotowe, półprodukty, materiały);
analizy kosztów produkcji/wytworzenia oraz analiz przyczyn odchyleń od cen ewidencyjnych;
przygotowywanie prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników operacyjnych zarówno dla całej firmy, jak i dla poszczególnych jednostek biznesowych;
wsparcie procesu opracowywania nowych i modyfikacji istniejących narzędzi służących do analiz i raportowania
prezentowanie analiz i wyników operacyjnych/finansowych kadrze kierowniczej;
Zarządzanie procesami projektu i całym cyklem jego życia. Przypisywanie zadań, ustalanie priorytetów, zakładanie i aktualizowanie dokumentacji projektu
Wyjaśnianie zakresu i priorytetów projektu, jak również celi biznesowych
Tworzenie planu i harmonogramu projektu, planowanie zasobów potrzebnych do jego realizacji
Budowanie oferty organizacji w oparciu o nowe produkty i rozwiązania
Komunikacja z Klientami w celu technicznej analizy zapotrzebowania
Badanie rynku w celu pozyskania nowych Klientów i możliwości biznesowych
Monitorowanie kluczowych grup produktowych pod względem ilości sprzedaży, marży, sieci dostaw
Rozwój i aktualizacja istniejącej bazy Klientów
Standaryzacja i optymalizacja procesów sprzedażowych i zakupowych
Aktywne uczestnictwo w procesie rozpatrywania reklamacji
Sporządzanie i aktualizacja raportów sprzedażowych i Planów Budżetowych
Włącza się również obowiązki pracownika zgodnie z art.100 i 211 Kodeksu Pracy
Raportowanie zgodnie z ustalonym porządkiem oraz zakresem
analizy stanów magazynowych i wskaźników rotacji zapasów (wyroby gotowe, półprodukty, materiały);
analizy kosztów produkcji/wytworzenia oraz analiz przyczyn odchyleń od cen ewidencyjnych;
przygotowywanie prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników operacyjnych zarówno dla całej firmy, jak i dla poszczególnych jednostek biznesowych;
wsparcie procesu opracowywania nowych i modyfikacji istniejących narzędzi służących do analiz i raportowania
prezentowanie analiz i wyników operacyjnych/finansowych kadrze kierowniczej;
Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów
Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków
Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi
Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych
Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
Kontrola poziomu realizacji jakości, terminowości dostaw, wyjaśnianie niezgodności
Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów,
Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków,
Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi,
Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych,
Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw,
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych,
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
analizy stanów magazynowych i wskaźników rotacji zapasów (wyroby gotowe, półprodukty, materiały);
analizy kosztów produkcji/wytworzenia oraz analiz przyczyn odchyleń od cen ewidencyjnych;
przygotowywanie prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników operacyjnych zarówno dla całej firmy, jak i dla poszczególnych jednostek biznesowych;
wsparcie procesu opracowywania nowych i modyfikacji istniejących narzędzi służących do analiz i raportowania
prezentowanie analiz i wyników operacyjnych/finansowych kadrze kierowniczej;
Zarządzanie procesami projektu i całym cyklem jego życia. Przypisywanie zadań, ustalanie priorytetów, zakładanie i aktualizowanie dokumentacji projektu
Wyjaśnianie zakresu i priorytetów projektu, jak również celi biznesowych
Tworzenie planu i harmonogramu projektu, planowanie zasobów potrzebnych do jego realizacji
Budowanie oferty organizacji w oparciu o nowe produkty i rozwiązania
Komunikacja z Klientami w celu technicznej analizy zapotrzebowania
Badanie rynku w celu pozyskania nowych Klientów i możliwości biznesowych
Monitorowanie kluczowych grup produktowych pod względem ilości sprzedaży, marży, sieci dostaw
Rozwój i aktualizacja istniejącej bazy Klientów
Standaryzacja i optymalizacja procesów sprzedażowych i zakupowych
Aktywne uczestnictwo w procesie rozpatrywania reklamacji
Sporządzanie i aktualizacja raportów sprzedażowych i Planów Budżetowych
Włącza się również obowiązki pracownika zgodnie z art.100 i 211 Kodeksu Pracy
Raportowanie zgodnie z ustalonym porządkiem oraz zakresem
Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów,
Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków,
Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi,
Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych,
Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw,
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych,
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów
Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków
Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi
Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych
Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw
Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych
Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży
Kontrola poziomu realizacji jakości, terminowości dostaw, wyjaśnianie niezgodności
analizy stanów magazynowych i wskaźników rotacji zapasów (wyroby gotowe, półprodukty, materiały);
analizy kosztów produkcji/wytworzenia oraz analiz przyczyn odchyleń od cen ewidencyjnych;
przygotowywanie prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników operacyjnych zarówno dla całej firmy, jak i dla poszczególnych jednostek biznesowych;
wsparcie procesu opracowywania nowych i modyfikacji istniejących narzędzi służących do analiz i raportowania
prezentowanie analiz i wyników operacyjnych/finansowych kadrze kierowniczej;
Zarządzanie procesami projektu i całym cyklem jego życia. Przypisywanie zadań, ustalanie priorytetów, zakładanie i aktualizowanie dokumentacji projektu
Wyjaśnianie zakresu i priorytetów projektu, jak również celi biznesowych
Tworzenie planu i harmonogramu projektu, planowanie zasobów potrzebnych do jego realizacji
Budowanie oferty organizacji w oparciu o nowe produkty i rozwiązania
Komunikacja z Klientami w celu technicznej analizy zapotrzebowania
Badanie rynku w celu pozyskania nowych Klientów i możliwości biznesowych
Monitorowanie kluczowych grup produktowych pod względem ilości sprzedaży, marży, sieci dostaw
Rozwój i aktualizacja istniejącej bazy Klientów
Standaryzacja i optymalizacja procesów sprzedażowych i zakupowych
Aktywne uczestnictwo w procesie rozpatrywania reklamacji
Sporządzanie i aktualizacja raportów sprzedażowych i Planów Budżetowych
Włącza się również obowiązki pracownika zgodnie z art.100 i 211 Kodeksu Pracy
Raportowanie zgodnie z ustalonym porządkiem oraz zakresem