Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Monthly consolidation as well as preparation and compilation of the consolidated financial statements in accordance with the German Commercial Code (HGB)
Collaboration on monthly and annual financial statements including detailed financial statement analysis
Preparation of forecasts and Budgets
Support of integrated planning calculations and scenarios
Administration and optimization of LucaNet including master data maintenance
Further development of existing key figures and evaluations
Support with business management topics by preparing and presenting complex analysis
Monthly consolidation as well as preparation and compilation of the consolidated financial statements in accordance with the German Commercial Code (HGB)
Collaboration on monthly and annual financial statements including detailed financial statement analysis
Preparation of forecasts and Budgets
Support of integrated planning calculations and scenarios
Administration and optimization of LucaNet including master data maintenance
Further development of existing key figures and evaluations
Support with business management topics by preparing and presenting complex analysis
Head of Customer Marketing /Operative Marketing Lead
Wieluń
Wygasła: 24.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
As Head of operative Marketing you lead and coordinate the international Marketing Managers and Graphic Design teams worldwide in the US, India, UK, Poland and Germany
Based on sales data, market surveys/gap analysis, consumer insights, competitive analysis, and market and design trends you develop selling concepts and customer presentations with GALA’s candles, home fragrance and lifestyle home décor collections for leading retailers and brands
You screen and evaluate consumer trends, analyze buying interests and follow market insights to develop custom-fit storytelling, innovations and potential bestsellers that stand out from the competition and generate awareness among the respective target groups. You identify the specific needs of our customers in close cooperation with Sales
You support the Global Marketing Team and the regional sales directors in the introduction of the GALA Brand assortment (Candles, Liquids and Home Décor) to the European Market ensuring a successful market implementation with new and existing customers
You lead marketing efforts for products and offerings related to customer meetings and/or trade shows and play an important role in the GALA innovation process, following new product ideas through to marketing concept and launch papers with the regional teams to introduce them to the specific customers
As member of the multi-functional customer team you will work closely with the commercial team (Sales/Product Development) to ensure that new concepts meet cost and feasibility requirements
Realizacja pomysłów na nowe produkty. Rozpoznawanie trendów na podstawie danych sprzedażowych, badań rynkowych, obserwacji konsumentów, analiz konkurencji. Określanie potencjału nowych pomysłów
Prowadzenie wewnętrznego procesu rozwoju innowacji w celu zapewnienia nowych konkurencyjnych produktów
Planowanie, zarządzanie i kontrola procesu rozwoju innowacji. Zarządzanie wdrożeniem nowych produktów i procesów. Koncentracja na celach strategicznych w ramach Grupy GALA
Badanie i ocena trendów konsumenckich, analiza rynku celem opracowania produktów wyróżniających się na tle konkurencji
Wspieranie odnowienia kolekcji marki GALA (świece, dyfuzory zapachowe i artykuły dekoracyjne do domu) na rynek europejski w kolejnych latach
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie prezentacji produktów na spotkaniach z klientami i/lub targach
Współpraca z różnymi działami grupy GALA lokalnie i globalnie, tj. działem badawczo-rozwojowym GALA, działem zakupów, działem sprzedaży, z dostawcami i partnerami
Kierowanie w ramach innowacji przepływem pracy w poszczególnych lokalizacjach, udział w globalnych spotkaniach. Raportowanie bezpośrednio do CMO
Development of data models for the analysis of complex business processes
Applying analytical data models to support business requirements and objectives
Creating SQL queries and database queries to extract data for analysis
Use of Python for data preparation and analysis
Applying ETL processes to integrate and prepare data
Creating dashboards and reports using Power BI to visualize business metrics
In particular, you will be responsible for developing and supporting reports and dashboards for our global S&OP process in JEDOX. You will have the opportunity to learn Groovy programming for ETL, data modelling and reporting in JEDOX
odpowiedzialność za utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami,
pozyskiwanie nowych klientów na rynku międzynarodowym,
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz inicjowanie działań wpierających dalszy wzrost sprzedaży,
odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów),
przygotowanie ofert cenowych uwzględniając poziom marż dla określonej kategorii produktów,
negocjowanie warunków współpracy,
prognozowanie sprzedaży w ramach procesu S&OP,
ścisła współpraca wewnątrz organizacji, koordynacja projektów i działań związanych z obsługą klientów,