Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja pełnego obiegu dokumentacji - nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w kancelarii, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
organizowanie oraz obsługa spotkań biznesowych,
obsługa poczty elektronicznej oraz systemów wspierających pracę prawników,
prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań, w tym terminów sądowych,
podejmowanie kontaktu z sądami i urzędami,
inicjowanie usprawnień oraz działań mających wpływ na realizację celów, wyznaczonych zespołowi obsługi biura kancelarii,
wsparcie w bieżącej obsłudze administracyjnej, samodzielne realizowanie zadań zlecanych na bieżąco,
prowadzenie bieżącej obsługi i doradztwa prawnego na rzecz Klientów z zakresu prawa pracy i HR, w tym opiniowanie, sporządzanie projektów dokumentów pracowniczych, opiniowanie, sporządzanie dokumentacji wewnątrzzakładowej;
identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych w toku prowadzonych projektów (udział w spotkaniach z klientami Kancelarii), w tym będziesz brać udział w budowaniu strategii na prowadzenie danego projektu, procesu;
współpraca z pozostałymi działami kancelarii w obszarze reorganizacji przedsiębiorstwa, restrukturyzacji zatrudnienia, itp.;
współpraca z Klientami w zakresie budowania systemu whistleblowingowego oraz jego obsługi – w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających, zarządzanie kryzysem u pracodawcy;
prowadzenie audytów z zakresu prawa pracy i prawa HR;
reprezentowanie klientów Kancelarii w postępowaniach sądowych
realizacja pełnego obiegu dokumentacji - nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w kancelarii, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów
realizacja pełnego obiegu dokumentacji - nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w kancelarii, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów oraz wstępna weryfikacja dzwoniących potencjalnych Klientów ,
realizacja pełnego obiegu dokumentacji (nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w kancelarii, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej),
zarządzanie korespondencją elektroniczną,
obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
prowadzenie kalendarza kancelarii,
podejmowanie kontaktu z klientami, urzędami i sądami,
organizowanie oraz obsługa spotkań z klientami, w tym zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych,
wsparcie organizacyjne i techniczne prawników kancelarii przy realizacji projektów merytorycznych,
załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
dbanie o wizerunek biura oraz sal konferencyjnych,
udzielanie porad prawnych oraz przygotowywanie pism, opinii i informacji prawnych na rzecz Klientów Kancelarii,
skuteczne identyfikowane i rozwiązywanie problemów prawnych Klientów Kancelarii, udział w budowaniu strategii oraz podejmowanie czynności uzasadnionych stanem sprawy,
profesjonalne budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami Kancelarii
- wsparcie w analizie powstania stanu niewypłacalności, zagrożenia niewypłacalnością,
- przygotowanie projektu wniosku o ogłoszenie upadłości przedsiębiorcy albo osoby fizycznej nieprowadzącej działalność gospodarczą,
- przygotowanie projektu wniosku o otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego albo dokumentacji do przeprowadzenia postępowania o zatwierdzenie układu,
• przygotowywanie projektów opinii prawnych z zakresu specjalizacji,
• analiza akt sprawy i zbudowanie strategii postępowania wspólnie z prawnikiem z uprawnieniami,
• wsparcie prawne w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstw z perspektywy zarządcy, czy nadzorcy sądowego, a także w procesie upadłości przedsiębiorcy z perspektywy syndyka, w szczególności:
- bieżący kontakt z dłużnikiem,
- bieżący kontakt z wierzycielami,
- przygotowanie projektu spisu wierzytelności,
- przygotowanie projektu spisu inwentarza,
- przygotowanie do sędziego-komisarza projektów pism uzasadnionych stanem sprawy,
- analiza powstania stanu niewypłacalności, zagrożenia niewypłacalnością,
- przygotowanie scenariusza działań dla przedsiębiorcy zagrożonego niewypłacalnością oraz niewypłacalnego,
- przygotowanie wniosku o ogłoszenie upadłości przedsiębiorcy albo osoby fizycznej nieprowadzącej działalność gospodarczą,
- przygotowanie wniosku o otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego albo dokumentacji do przeprowadzenia postępowania o zatwierdzenie układu,
• przygotowywanie opinii prawnych z zakresu specjalizacji,
• analiza akt sprawy i zbudowanie strategii postępowania,
• doradztwo prawne w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstw z perspektywy zarządcy, nadzorcy sądowego, a także w procesie upadłości przedsiębiorcy z perspektywy syndyka oraz samodzielne prowadzenie procesów upadłościowych i restrukturyzacyjnych, w szczególności:
- dbałość o relacje z dłużnikiem,
- dbałość o relacje z wierzycielami,
- przygotowanie spisu wierzytelności,
- przygotowanie spisu inwentarza,
- wsparcie przy przygotowaniu planu restrukturyzacyjnego,
- przygotowanie do sędziego-komisarza wniosków uzasadnionych stanem sprawy,
udzielanie porad prawnych oraz przygotowywanie pism, opinii i informacji prawnych na rzecz Klientów Kancelarii,
skuteczne identyfikowane i rozwiązywanie problemów prawnych Klientów Kancelarii, udział w budowaniu strategii oraz podejmowanie czynności uzasadnionych stanem sprawy,
profesjonalne budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami Kancelarii
udzielanie porad prawnych oraz przygotowywanie pism, opinii i informacji prawnych na rzecz Klientów Kancelarii,
skuteczne identyfikowane i rozwiązywanie problemów prawnych Klientów Kancelarii, udział w budowaniu strategii oraz podejmowanie czynności uzasadnionych stanem sprawy,
profesjonalne budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami Kancelarii