Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
TE Connectivity's Distribution & Logistics Teams manage the efficient flow of goods, services and information between point of origin through customer placement in order to meet customer requirements or internal business objectives. They create integrated processes among internal functions such as operations, purchasing and logistics, and outside suppliers. They also focus resources on continuous improvement of the movement of materials through various production processes, and establish key performance metrics and benchmarks relating to supply chain planning/forecasting to measure actual performance against goals on a regular basis
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik
Bydgoszcz
Wygasła: 15.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
utrzymania maszyn w zakresie przeglądów, napraw i remontów,
wykonywanie złożonych remontów i usuwanie nagłych awarii mechanicznych,
rejestracja wykonywanych czynności w planach przeglądów oraz w bazach informatycznych,
zarządzanie dokumentacją związaną z przeglądami technicznymi,
inicjowanie zapotrzebowań na części zamienne i stosowania ewentualnych zamienników,
udział w projektach usprawniania maszyn i urządzeń,
zgłaszanie sugestii zmian technicznych w maszynach i urządzeniach
Understand production processes and confirms if supplier’s components are outside specifications
Create / Maintain Incoming Quality Inspection Plans (QIP) in the system in collaboration with ASQ (PPAP) / SQE (Complaints) supported by IQI
Supports New Product (NPI) ramp up on production lines, trial runs with supplier components and other activities as requested
Support SQE during the Chargeback process
Responsible for Training of IQI’s
Initiate and follows up CSLX requests to Suppliers till exit
Acts as Liaison person between Suppliers and TE SQ internal Customers
Involves SQE for Supplier Complaint 8D’s reviews / D6 Evaluation Audits / permanent problem solving & lessons learned initiation and follow up
Participates on the Supplier Scorecard process (i.e., response time)
Owner of Containment activities in collaboration with IQI (block stock, initiate sorting activities internal or external, etc.) following the local non-Conforming material procedures for Supplier products
Owner of Complaint Handling / Problem Solving for external Supplier’s responsible incidents from all sources (i.e., internal and external customers, Production, Interplant, Incoming Inspection, etc.) after the safe launch period
Responsible to clear Quarantined material due to a Supplier Nonconformity (justified complaint)
Supports EHS initiatives for compliance toward ISO 14001 related to SQ when applicable
Observe and coach your team in their work activities, providing immediate feedback through coaching discipline and following up to ensure appropriate actions are taken by the team members
Recruit new talent and develop a strong talent bench that will embrace the vision and transform the organization
Champion transformation initiatives and positively drive the change initiatives
Drive operational excellence and continuous improvement mind-set
Grow and nurture your team by providing inclusion and engagement opportunities, as well as developing them for their future careers
PO management, confirmation and follow-up thru its corresponding payment, tracking milestones and problem-solving with suppliers and internal functions, management of purchase order backlog to ensure plant production schedule, push out, pull-in and cancellation requests management, escalation management (for level 1), follow up of late orders, ensure purchase order alignment (e. g. MOQ/PPQ alignment, short ship, late delivery, early shipment, price discrepancies), and accurate supplier contact details
Ensuring accuracy of the Info Record and Source List data in alignment with MRP parameters, incl. MOQ, Price, and LT
Being the first line of communication to the suppliers and establish a regular communication cadence and escalate suppliers that impose significant risk to business (e. g. line downs, high financial impact, general compliance with TE requirements) to the next internal level
Close cooperation with Planners and SQE Team on material risks and opportunities
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji
Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych
Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków
Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
Understand production processes and confirms if supplier’s components are outside specifications
Create / Maintain Incoming Quality Inspection Plans (QIP) in the system in collaboration with ASQ (PPAP) / SQE (Complaints) supported by IQI
Supports New Product (NPI) ramp up on production lines, trial runs with supplier components and other activities as requested
Support SQE during the Chargeback process
Responsible for Training of IQI’s
Initiate and follows up CSLX requests to Suppliers till exit
Acts as Liaison person between Suppliers and TE SQ internal Customers
Involves SQE for Supplier Complaint 8D’s reviews / D6 Evaluation Audits / permanent problem solving & lessons learned initiation and follow up
Participates on the Supplier Scorecard process (i.e., response time)
Owner of Containment activities in collaboration with IQI (block stock, initiate sorting activities internal or external, etc.) following the local non-Conforming material procedures for Supplier products
Owner of Complaint Handling / Problem Solving for external Supplier’s responsible incidents from all sources (i.e., internal and external customers, Production, Interplant, Incoming Inspection, etc.) after the safe launch period
Responsible to clear Quarantined material due to a Supplier Nonconformity (justified complaint)
Supports EHS initiatives for compliance toward ISO 14001 related to SQ when applicable
Accountable for PO Management/vendors backlog management of supervised team
Working on suppliers’ delivery performance
Working on LT and MOQ optimization with suppliers
Working on inventory optimization
Tracking milestones and problem-solving with suppliers and internal functions while managing the purchase order backlog to ensure plant production schedule
Close cooperation with Strategic Procurement, Planning, Quality, Import/Export Departments
Continuous improvement projects to drive KPI performance
Leading improvement plans to improve KPIs
Effective escalation management to satisfy external and internal customers
Measuring Team work in line with strategy and targets
Supporting the realization of other functions KPIs
PO management, confirmation and follow-up thru its corresponding payment, tracking milestones and problem-solving with suppliers and internal functions, management of purchase order backlog to ensure plant production schedule, push out, pull-in and cancellation requests management, escalation management (for level 1), follow up of late orders, ensure purchase order alignment (e. g. MOQ/PPQ alignment, short ship, late delivery, early shipment, price discrepancies), and accurate supplier contact details
Ensuring accuracy of the Info Record and Source List data in alignment with MRP parameters, incl. MOQ, Price, and LT
Being the first line of communication to the suppliers and establish a regular communication cadence and escalate suppliers that impose significant risk to business (e. g. line downs, high financial impact, general compliance with TE requirements) to the next internal level
Close cooperation with Planners and SQE Team on material risks and opportunities
Responsibility for material/component availability (excluding finished goods) through MOQ optimization and inventory management, including highlighting opportunities for replenishment to Strategic Sourcing Team in agreement with Planners (e. g. consignment, VMI, reorder points, frame-orders) and tactical execution of scheduling agreements, as well as execution of materials certification and corresponding data. (Note: Strategic Sourcing will negotiate replenishment contracts with supplier.)
Obtaining the Demand/S&OP Forecast from planners, provide it to the suppliers and identify gaps
Tracking supplier shut-downs, holiday and vacation closings, and communicate these to planning department
Help driving all relevant Procurement KPIs with a high focus on delivery, quality and costs
Leading continuous improvement projects to drive KPI performance
Follow up on STC/STR and ensure ordering/receiving data accuracy and drive specific short-term improvements / containment actions
Enforcing TE policy regarding Supplier Portal compliance, incl. PO confirmation and package labelling, and act as first point of contact for system access/navigation issues
Supporting plant team for Operations Certifications and Audits – with special focus on Procurement requirements
Supporting Strategic Procurement regarding the following tasks: Supplier quality SATI level, commodity business plan strategies, material productivity targets, lead time and price accuracy, all legal requirements and compliance, in- and outsourcing activities, supplier’s quarterly business reviews, ad hoc queries, high impact projects, reduction of suppliers, establishing supplier agreements, and definition of grow, fix & exit suppliers
Terminowe zamawianie części u wykonawców zewnętrznych
Ścisła współpraca z dostawcami celem terminowego dostarczania części do narzędzi do klientów wewnętrznych
Ciągły rozwój dostawców, realizacja działań doskonalących celem poprawy jakości i rzetelności dostaw części
Odbiór części i przekazywanie do koordynatorów zamawiających
Obsługa reklamacji dot. części wykonanych w kooperacji
Utrzymywanie i aktualizacja danych dot. zleceń narzędziowych w systemie zarządzania produkcją w narzędziowni
Koordynacja planu produkcyjnego w narzędziowni dotycząca operacji technologicznych na zleceniach realizowanych w zakładzie TE, które wykonywane są w kooperacji
Współpraca z technologami narzędziowymi i z koordynatorami wydziałów produkcyjnych w celu realizacji potrzeb produkcji na części zamienne do narzędzi
Raportowanie wskaźników terminowości realizowanej produkcji w kooperacji
Analiza danych produkcyjnych narzędziowni i dostarczanie informacji wspierających zarządzanie produkcją działu
Utrzymywanie standardów organizacji miejsca pracy
Inicjowanie i udział w projektach usprawnieniowych procesu ciągłego doskonalenia
Zacznij zdobywać cenne doświadczenie z ekspertami w dziale Inżynierii- TE oferuje wiele możliwości rozwoju pod okiem specjalistów. Jesteś studentem drugiego roku lub wyższego studiów Inżynierskich? U nas znajdziesz odpowiednie możliwości na start swojej profesjonalnej kariery. W programie stażowym kładziemy nacisk na to, aby stażyści, realizując swój indywidualny plan rozwoju, uczestniczyli w bieżących projektach i zadaniach zespołów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Team Leader (Produkcja)
Kablowa 1, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie podległym zespołem na zmianie, planowanie, organizacja pracy
Przydział obowiązków oraz nadzór nad ich wykonaniem
Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad jakości, przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska
Odpowiedzialność za rozliczenie czasu pracy podległej zmiany, przydział premii, ustalanie terminów urlopów i dni wolnych za przepracowane Godziny nadliczbowe w porozumieniu z działem HR
Motywacja zespołu wykorzystując obowiązujące systemy i narzędzia
Rozwój kompetencji zespołowych
Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta wewnętrznego
Zapewnienie właściwej komunikacji i kaskadowanie informacji do zespołu
Prowadzenie szkoleń stanowiskowych, procesowych
Dbałość o przestrzeganie obowiązujących uregulowań i procedur wewnętrznych TE
Zarządzanie podległym zespołem na zmianie, planowanie, organizacja pracy
Przydział obowiązków oraz nadzór nad ich wykonaniem
Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad jakości, przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska
Odpowiedzialność za rozliczenie czasu pracy podległej zmiany, przydział premii, ustalanie terminów urlopów i dni wolnych za przepracowane Godziny nadliczbowe w porozumieniu z działem HR
Motywacja zespołu wykorzystując obowiązujące systemy i narzędzia
Rozwój kompetencji zespołowych
Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta wewnętrznego
Zapewnienie właściwej komunikacji i kaskadowanie informacji do zespołu
Prowadzenie szkoleń stanowiskowych, procesowych
Dbałość o przestrzeganie obowiązujących uregulowań i procedur wewnętrznych TE
Zacznij zdobywać cenne doświadczenie z ekspertami w dziale Inżynierii- TE oferuje wiele możliwości rozwoju pod okiem specjalistów. Jesteś studentem drugiego roku lub wyższego studiów Inżynierskich? U nas znajdziesz odpowiednie możliwości na start swojej profesjonalnej kariery. W programie stażowym kładziemy nacisk na to, aby stażyści, realizując swój indywidualny plan rozwoju, uczestniczyli w bieżących projektach i zadaniach zespołów
Zarządzanie podległym zespołem na zmianie, planowanie, organizacja pracy
Przydział obowiązków oraz nadzór nad ich wykonaniem
Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad jakości, przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska
Odpowiedzialność za rozliczenie czasu pracy podległej zmiany, przydział premii, ustalanie terminów urlopów i dni wolnych za przepracowane Godziny nadliczbowe w porozumieniu z działem HR
Motywacja zespołu wykorzystując obowiązujące systemy i narzędzia
Rozwój kompetencji zespołowych
Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta wewnętrznego
Zapewnienie właściwej komunikacji i kaskadowanie informacji do zespołu
Prowadzenie szkoleń stanowiskowych, procesowych
Dbałość o przestrzeganie obowiązujących uregulowań i procedur wewnętrznych TE