Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji
Trębacka 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
I. Prowadzenie działań komunikacyjnych ZP PPS
a. Zarządzanie stroną internetową ZP PPS
b. Prowadzenie komunikacji w social media
c. Przygotowywanie materiałów do komunikacji wewnętrznej
d. Organizacja wydarzeń wewnętrznych ZP PPS dla członków ZP PPS i interesariuszy
e. Organizacja wydarzeń zewnętrznych ZP PPS (konferencje, spotkania prasowe itp.)
f. Przygotowywanie prezentacji na posiedzenia, konferencje i spotkania branżowe itp
g. Przygotowywanie ew. newsletterów, raportów i opinii
II. Współpraca z zakresu PR
a. Tworzenie strategii, planu działań i raportu z zakresu PR
b. Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z mediami i wykorzystywanie jej do budowania wizerunku ZP PPS
c. Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów dla mediów
d. Monitorowanie i analiza tradycyjnych środków przekazu i mediów społecznościowych i prowadzenie działań reaktywnych
e. Monitoring mediów na potrzeby wewnętrzne
f. Przygotowywanie lub nadzór nad przygotowaniem publikacji towarzyszących różnym wydarzeniom związanym z branżą
g. Współpraca z agencjami PR, firmami konsultingowymi i kancelariami prawnymi
III. Przygotowanie i koordynacja przebiegu kampanii społecznych organizowanych przez ZP PPS
a. Współpraca z Komitetem ds. Społecznej Odpowiedzialności i firmami członkowskimi, w tym przygotowywanie rocznych sprawozdań z działalności Komitetu ds. SR
b. Przygotowanie planów i budżetów kampanii społecznych oraz raportów po zakończeniu każdej kampanii
c. Pozyskiwanie partnerów i firm do współpracy, w tym firm badawczych (przygotowywanie i realizacja badań ewaluacyjnych)
d. Współpraca i nadzór nad działalnością agencji reklamowych w zakresie zleconych prac
e. Współpraca z międzynarodowymi organizacjami (monitorowanie możliwości pozyskania wsparcia finansowego, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie raportów oraz rozliczeń w przypadku otrzymania dofinansowania)
f. Monitorowanie możliwości współpracy z różnymi organizacjami w ramach realizowanych projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności
g. Koordynowanie współpracy z partnerami w ramach realizowanych wspólnie działań
1. Współpraca przy opracowywaniu strategii i planów działań ZP PPS
2. Bieżące monitorowanie i prowadzenie prac związanych z opracowywaniem aktów prawnych dot. branży spirytusowej, w tym przygotowywanie opinii do nich po konsultacji z członkami ZP PPS
3. Uczestniczenie w posiedzeniach grup roboczych, w konsultacjach z przedstawicielami administracji państwowej, w posiedzeniach komisji i zespołów parlamentarnych oraz w innych spotkaniach dotyczących aktów prawnych związanych z branżą spirytusową
4. Współpraca z firmami doradczo-konsultingowymi i zespołami prawnymi
5. Współpraca z instytucjami publicznymi i prywatnymi podmiotami w zakresie funkcjonowania branży spirytusowej
6. Współpraca z organizacjami branżowymi
II. Współpraca z spiritsEurope (Europejska Organizacja Producentów Napojów Spirytusowych)
1. Monitorowanie prac spiritsEurope, m.in. w zakresie powstawania aktów prawnych, które regulują funkcjonowanie branży spirytusowej na poziomie UE
2. Reprezentowanie ZP PPS w pracach spiritsEurope
III. Współorganizacja wydarzeń ZP PPS
1. Współorganizacja m.in. konferencji, wydarzeń, spotkań z przedstawicielami branż pokrewnych oraz debat z przedstawicielami ambasad
2. Współorganizacja spotkań z posłami w regionach
3. Przygotowywanie prezentacji i notatek z tych spotkań
IV. Komunikacja wewnętrzna
1. Przygotowywanie up-date(ów) legislacyjnych oraz informacji dla członków ZP PPS o obowiązujących przepisach prawa
2. Udzielanie odpowiedzi członkom ZP PPS na pytania z zakresu legislacji branży spirytusowej
3. Uczestniczenie w posiedzeniach Rady Głównej i sporządzanie protokołów spotkań
4. Uczestniczenie w posiedzeniach Komitetów i Grup Roboczych powołanych
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji wewnętrznej
Trębacka 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
I. Prowadzenie działań komunikacyjnych ZP PPS
a. Zarządzanie stroną internetową ZP PPS
b. Prowadzenie komunikacji w social media
c. Przygotowywanie materiałów do komunikacji wewnętrznej
d. Organizacja wydarzeń wewnętrznych ZP PPS dla członków ZP PPS i interesariuszy
e. Organizacja wydarzeń zewnętrznych ZP PPS (konferencje, spotkania prasowe itp.)
f. Przygotowywanie prezentacji na posiedzenia, konferencje i spotkania branżowe itp
g. Przygotowywanie ew. newsletterów, raportów i opinii
II. Współpraca z zakresu PR
a. Tworzenie strategii, planu działań i raportu z zakresu PR
b. Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z mediami i wykorzystywanie jej do budowania wizerunku ZP PPS
c. Przygotowywanie informacji prasowych i materiałów dla mediów
d. Monitorowanie i analiza tradycyjnych środków przekazu i mediów społecznościowych i prowadzenie działań reaktywnych
e. Monitoring mediów na potrzeby wewnętrzne
f. Przygotowywanie lub nadzór nad przygotowaniem publikacji towarzyszących różnym wydarzeniom związanym z branżą
g. Współpraca z agencjami PR, firmami konsultingowymi i kancelariami prawnymi
III. Przygotowanie i koordynacja przebiegu kampanii społecznych organizowanych przez ZP PPS
a. Współpraca z Komitetem ds. Społecznej Odpowiedzialności i firmami członkowskimi, w tym przygotowywanie rocznych sprawozdań z działalności Komitetu ds. SR
b. Przygotowanie planów i budżetów kampanii społecznych oraz raportów po zakończeniu każdej kampanii
c. Pozyskiwanie partnerów i firm do współpracy, w tym firm badawczych (przygotowywanie i realizacja badań ewaluacyjnych)
d. Współpraca i nadzór nad działalnością agencji reklamowych w zakresie zleconych prac
e. Współpraca z międzynarodowymi organizacjami (monitorowanie możliwości pozyskania wsparcia finansowego, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie raportów oraz rozliczeń w przypadku otrzymania dofinansowania)
f. Monitorowanie możliwości współpracy z różnymi organizacjami w ramach realizowanych projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności
g. Koordynowanie współpracy z partnerami w ramach realizowanych wspólnie działań