Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja strategii w zakresie obsługi pacjenta Call Center PZU Zdrowie SA
Wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność Call Center oraz optymalizacja procesów obsługi klientów
Definiowanie procesów obsługowych klienta PZU Zdrowie realizowanych przez infolinię i inne kanały kontaktu
Realizacja organizacji procesu umawiania świadczeń medycznych przez klientów PZU Zdrowie
Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych CC
Przygotowywanie raportów i analiz dla nadzorującego Członka Zarządu
Analiza rynku w Polsce i za granicą kanałów obsługi klienta w obszarze świadczeń medycznych, identyfikowanie i proponowanie innowacyjnych i konkurencyjnych rozwiązań oraz ich wdrażanie w obszarze obsługi klienta PZU Zdrowie
Planowanie i realizacja działań szkoleniowo-rozwojowych dla wybranych obszarów biznesowych oraz doradztwo w zakresie wdrażania najlepiej dopasowanych rozwiązań
Tworzenie projektów rozwojowych dla całej organizacji lub wybranej grupy pracowników m.in. projekty związane z efektywnością osobistą i zespołową, dobrostanem pracowników, kompetencjami menedżerskimi, kluczowych pracowników
Prowadzenie szkoleń interpersonalnych, warsztatów (stacjonarnie, online) oraz metodą On The Job Training m.in. w placówkach PZU Zdrowie
Prowadzenie procesu wyboru dostawców zewnętrznych w celu zakupu usług szkoleniowych/narzędzi szkoleniowo-rozwojowych
Tworzenie podręczników, pigułek wiedzy i innych materiałów szkoleniowych będących nośnikami wiedzy dla pracowników
Tworzenie wycen i biznesplanów placówek medycznych tj. dynamicznych modeli finansowych pozwalających ocenić opłacalność projektów nowych placówek
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi organizacji dającymi wsad merytoryczny do wycen i biznesplanów dotyczący np. założeń operacyjnych funkcjonowania placówek własnych i ich niezbędnego wyposażenia
Wydawanie rekomendacji dot. realizacji projektu greenfield w danej nieruchomości (na bazie analizy porównawczej kosztów najmu i adaptacji oraz wielkości i efektywności użytkowej powierzchni w danych nieruchomościach w analizowanym obszarze)
Tworzenie prezentacji dotyczących projektów nowych placówek medycznych
Uczestniczenie jako przedstawiciel jednostki biznesowej w postępowaniach sprzedażowych (przetargi, ofertowania), w których pojawia się temat placówek przyzakładowych oraz wycena placówek przyzakładowych
Weryfikacja usług medycznych w placówkach medycznych pod względem zgodności z zawartymi umowami z kontrahentami i pracownikami
Weryfikacja raportów i zestawień do rozliczenia usług medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wyjaśnianie rozbieżności i błędów znajdujących się w raportach i ustalanie właściwej kwoty do rozliczenia
Prowadzenie ewidencji wszystkich dokumentów związanych z procesem rozliczeń – raportów, rejestrów, dokumentów księgowych poprzez rejestrowanie danych do wykorzystywanych systemów medycznych i informatycznych
Przygotowywanie niezbędnych danych do wystawienia faktur poprzez weryfikację danych znajdujących się w zestawieniach i systemach informatycznych - dla kontrahentów
Opis merytoryczny faktur
Prowadzenie korespondencji merytorycznej ze świadczeniodawcami medycznymi oraz kontrahentami i pracownikami placówek w celu wyjaśnienia rozbieżności
Nadzorowanie i weryfikacja wymagań i regulacji prawnych związanych z realizacją umowy
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do założenia rezerwy kosztów na kolejny miesiąc
Testowanie nowych rozwiązań systemowych, procesowe wdrażane w obszarze rozliczania i raportowania usług medycznych
Branie udziału w projektach, tworzenie i wdrażanie procedur, instrukcji i standardów dotyczących zarządzania zasadami rozliczeń i płatności w sieci placówek medycznych
Nadzór nad działalnością leczniczą Spółki w zakresie jakości świadczonych usług medycznych oraz zgodności stosowanych procedur z przepisami prawa medycznego, aktualną wiedzą medyczną i dobrą praktyką
Odpowiedzialność za wyznaczanie, opracowywanie i aktualizację standardów medycznych, procedur, sposób udzielania świadczeń zdrowotnych oraz wymaganych kompetencji pracowników medycznych Spółki
Opracowywanie wymagań, podnoszenie jakości opieki medycznej, weryfikacja poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego
Nadzór nad placówkami medycznymi w podmiotach Grupy PZU Zdrowie w zakresie wdrożenia i kontroli przestrzegania standardów medycznych
Rekomendacje w zakresie diagnostyki, leczenia i profilaktyki wybranych chorób i stanów
Koordynacja szkoleń, mających na celu wdrożenie opracowanych standardów i rekomendacji oraz aktualizację wiedzy i umiejętności personelu medycznego
Opracowywanie tekstów medycznych we współpracy z pozostałymi komórkami Spółki
Przygotowanie i przeprowadzanie webinarów o tematyce zdrowotnej dla pracowników i klientów Spółki
Zarządzanie zasobami osobowymi medycyny pracy w placówkach PZU Zdrowie w zakresie rejestru uprawnień szczegółowych personelu
Tworzenie standardów w odniesieniu do wykonywania badań orzeczniczych powiązanych z medycyną pracy w placówkach PZU Zdrowie, określanie potrzeb takich badań
Śledzenie stanu prawnego w zakresie medycyny pracy i medycyny orzeczniczej
Współpraca z siecią placówek partnerskich w zakresie opracowywania standardów wykonywania badań medycyny pracy i medycyny orzeczniczej na rzecz klientów PZU
Uczestnictwo w procesie rozstrzygania skarg medycznych z zakresu medycyny pracy i orzeczniczej dotyczącej placówek i klientów PZU
Współpraca z innymi obszarami (w szczególności z IT) w zakresie rozwoju medycznego części systemów informatycznych PZU Zdrowie
Uczestnictwo w pracach zespołu odpowiedzialnego za konstrukcję, wycenę i realizację usługi w produkcie abonamentowym
Współpraca z różnymi instytucjami m.in. WOMP, Instytutem Medycyny Pracy, Instytutem Medycyny Lotniczej
odpowiedzialność za opracowanie, wdrożenie i aktualizację standardów, procedur medycznych w zakresie stomatologii
określanie wymogów, standardów, procedur oraz wymagań na sprzęt w zakresie tworzenia nowych gabinetów stomatologicznych
odpowiedzialność za rozwój usług stomatologicznych poprzez monitorowanie rozwiązań dostępnych na rynku medycznym, rekomendowanie i wdrożenie nowych rozwiązań
uczestnictwo w postępowaniach zakupowych w zakresie stomatologii poprzez przygotowanie specyfikacji i założeń przedmiotu zakupowego, udział w pracach zespołów negocjacyjnych i komisji przetargowych
odpowiedzialność za obszar audytu w sieci placówek medycznych w zakresie stomatologii
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, konsultacji dla personelu placówek medycznych oraz centrali z zakresu stomatologii
uczestnictwo w ocenie reklamacji medycznych poprzez wsparcie merytoryczne, analizę otrzymanych dokumentów i wydawanie opinii
odpowiedzialność za merytoryczne i terminowe wydawanie opinii medycznych wymaganych do obsługi reklamacji kierowanych przez pacjentów i klientów PZU Zdrowie oraz instytucje zewnętrzne
sporządzanie opinii medycznych w sprawach dotyczących procesu diagnostyczno-terapeutycznego w zakresie zgodności z aktualną wiedzą medyczną, przepisami prawa medycznego, standardami medycznymi i dobrą praktyką. Przygotowywanie dla dyrektora Biura Medycznego wniosków poprawiających jakość świadczeń zdrowotnych
sporządzanie opinii w sprawach dotyczących reklamacji świadczeń zdrowotnych, incydentów klinicznych, identyfikacja ryzyk. Przygotowanie dla dyrektora Biura Medycznego wniosków zapobiegających incydentom klinicznym
tworzenie i aktualizacja, wymaganych przepisami prawa, opisów standardów obejmujących zgody na zabiegi operacyjne i inne procedury medyczne (w tym diagnostyczne)
Tworzenie wycen i biznesplanów przyzakładowych placówek medycznych tj. dynamicznych modeli finansowych pozwalających wskazać cenę do zaoferowania klientowi w zależności od przyjętych założeń
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi organizacji dającymi wsad merytoryczny do wycen i biznesplanów dotyczący np. założeń operacyjnych funkcjonowania placówki przyzakładowej czy jej niezbędnego wyposażenia
Uczestniczenie jako przedstawiciel jednostki biznesowej w postępowaniach sprzedażowych (przetargi, ofertowania), w których pojawia się temat placówek przyzakładowych
Definiowanie zapotrzebowania klienta na usługi w placówce przyzakładowej
Określenie oferty dla klienta na świadczenia w placówce przyzakładowej
Weryfikacja biznesowa umów z klientem w obszarach związanych z placówką przyzakładową
Nadzorowanie zaawansowania postępowań sprzedażowych, w których pojawia się temat placówek przyzakładowych oraz terminów wygasania obecnych umów na prowadzenie placówek
Archiwizowanie dokumentów z postępowań sprzedażowych dot. placówek przyzakładowych m.in. zachowanie dokumentów z wymogami klienta, modelu wyceny placówki oraz umów podpisanych z klientem
Pomoc przy tworzeniu wycen i biznesplanów nowych ambulatoryjnych placówek medycznych tj. dynamicznych modeli finansowych pozwalających ocenić opłacalność projektów nowych placówek
Pomoc w tworzeniu prezentacji dotyczących projektów nowych placówek medycznych
Zarządzanie i rozwój obszaru medycznego w Grupie PZU Zdrowie
Nadzór nad wypracowaniem i wdrożeniem procedur i standardów medycznych oraz regulacji wewnętrznych obowiązujących w Grupie PZU Zdrowie
Prowadzenie i nadzorowanie projektów mających na celu wdrażanie nowych usług i produktów zdrowotnych, wdrażanie działań profilaktycznych oraz wydawanie rekomendacji dla inicjatyw realizowanych przez pozostałe obszary w PZU Zdrowie
Nadzór nad procesem rozpatrywania reklamacji medycznych na świadczone przez centra medyczne usługi oraz wyznaczanie zasad opiniowania w zgodności z aktualną wiedzą medyczną, przepisami prawa medycznego i dobrą praktyką
Nadzór nad procesem zakupu sprzętu medycznego i wyrobów medycznych na wyposażeniu centrów medycznych
Zarządzanie systemem kontroli wewnętrznej w obszarze medycznym, w tym zarządzanie audytem medycznym, ryzykiem medycznym oraz podejmowanie działań naprawczych
Opiniowanie w obszarze medycznym postępowań przetargowych
którzy korzystają z ubezpieczenia medycznego. Umawianie wizyt lekarskich
badań laboratoryjnych i diagnostycznych we współpracujących placówkach medycznych. Informowanie klienta o zakresie wykupionego pakietu medycznego. Współpraca z placówkami medycznymi w celu uzgodnienia terminów wizyt. Praca zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
Zarządzanie projektami M&A, koordynowanie prac analitycznych i rekomendowanie działań i ryzyk inwestycyjnych
Współtworzenie strategii inwestycyjnej i rozwojowej Grupy PZU Zdrowie oraz identyfikowanie trendów rozwojowych w sektorze opieki zdrowotnej
Przygotowanie modeli finansowych wykonywanych na potrzeby analizy projektów inwestycyjnych, w tym wycen spółek oraz modeli finansowych uwzględniających synergie z Grupą PZU Zdrowie
Monitorowanie realizacji umów inwestycyjnych
Odpowiedzialność za zgodność przeprowadzania i prawidłowego udokumentowania wszystkich projektów inwestycyjnych, w tym w szczególności w zakresie procesów zarządzania ryzykiem
wsparcie zespołu i centrów medycznych we wdrożeniu systemu do zarządzania aparaturą medyczną w Grupie PZU Zdrowie
wsparcie zespołu w opracowywaniu dokumentacji merytorycznej i szczegółowych wymagań sprzętowych na potrzeby postępowań zakupowych dot. aparatury i wyrobów medycznych
uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu wyboru dostawców wyrobów, produktów i usług
wsparcie zespołu w zakresie ujednolicenia standardów dot. sprzętu medycznego i kwestii serwisowych w Grupie PZU Zdrowie
wsparcie merytoryczne dyrektorów placówek w zakresie eksploatacji sprzętu medycznego
monitorowanie rynku pod kątem nowych rozwiązań w zakresie sprzętu medycznego, mogących znaleźć zastosowanie w sieci PZU Zdrowie
Nadzór nad działalnością leczniczą Spółki w zakresie jakości świadczonych usług medycznych oraz zgodności stosowanych procedur z przepisami prawa medycznego, aktualną wiedzą medyczną i dobrą praktyką
Odpowiedzialność za wyznaczanie, opracowywanie i aktualizację standardów medycznych, procedur, sposób udzielania świadczeń zdrowotnych oraz wymaganych kompetencji pracowników medycznych Spółki
Opracowywanie wymagań, podnoszenie jakości opieki medycznej, weryfikacja poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego
Nadzór nad placówkami medycznymi w podmiotach Grupy PZU Zdrowie w zakresie wdrożenia i kontroli przestrzegania standardów medycznych
Rekomendacje w zakresie diagnostyki, leczenia i profilaktyki wybranych chorób i stanów
Koordynacja szkoleń, mających na celu wdrożenie opracowanych standardów i rekomendacji oraz aktualizację wiedzy i umiejętności personelu medycznego
Opracowywanie tekstów medycznych we współpracy z pozostałymi komórkami Spółki
Przygotowanie i przeprowadzanie webinarów o tematyce zdrowotnej dla pracowników i klientów Spółki
którzy korzystają z ubezpieczenia medycznego. Umawianie wizyt lekarskich
badań laboratoryjnych i diagnostycznych we współpracujących placówkach medycznych. Informowanie klienta o zakresie wykupionego pakietu medycznego. Współpraca z placówkami medycznymi w celu uzgodnienia terminów wizyt. Praca zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
Tworzenie wycen i biznesplanów przyzakładowych placówek medycznych tj. dynamicznych modeli finansowych pozwalających wskazać cenę do zaoferowania klientowi w zależności od przyjętych założeń
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi organizacji dającymi wsad merytoryczny do wycen i biznesplanów dotyczący np. założeń operacyjnych funkcjonowania placówki przyzakładowej czy jej niezbędnego wyposażenia
Uczestniczenie jako przedstawiciel jednostki biznesowej w postępowaniach sprzedażowych (przetargi, ofertowania), w których pojawia się temat placówek przyzakładowych
Definiowanie zapotrzebowania klienta na usługi w placówce przyzakładowej
Określenie oferty dla klienta na świadczenia w placówce przyzakładowej
Weryfikacja biznesowa umów z klientem w obszarach związanych z placówką przyzakładową
Nadzorowanie zaawansowania postępowań sprzedażowych, w których pojawia się temat placówek przyzakładowych oraz terminów wygasania obecnych umów na prowadzenie placówek
Archiwizowanie dokumentów z postępowań sprzedażowych dot. placówek przyzakładowych m.in. zachowanie dokumentów z wymogami klienta, modelu wyceny placówki oraz umów podpisanych z klientem
Pomoc przy tworzeniu wycen i biznesplanów nowych ambulatoryjnych placówek medycznych tj. dynamicznych modeli finansowych pozwalających ocenić opłacalność projektów nowych placówek
Pomoc w tworzeniu prezentacji dotyczących projektów nowych placówek medycznych
Zarządzanie zasobami osobowymi medycyny pracy w placówkach PZU Zdrowie w zakresie rejestru uprawnień szczegółowych personelu
Tworzenie standardów w odniesieniu do wykonywania badań orzeczniczych powiązanych z medycyną pracy w placówkach PZU Zdrowie, określanie potrzeb takich badań
Śledzenie stanu prawnego w zakresie medycyny pracy i medycyny orzeczniczej
Współpraca z siecią placówek partnerskich w zakresie opracowywania standardów wykonywania badań medycyny pracy i medycyny orzeczniczej na rzecz klientów PZU
Uczestnictwo w procesie rozstrzygania skarg medycznych z zakresu medycyny pracy i orzeczniczej dotyczącej placówek i klientów PZU
Współpraca z innymi obszarami (w szczególności z IT) w zakresie rozwoju medycznego części systemów informatycznych PZU Zdrowie
Uczestnictwo w pracach zespołu odpowiedzialnego za konstrukcję, wycenę i realizację usługi w produkcie abonamentowym
Współpraca z różnymi instytucjami m.in. WOMP, Instytutem Medycyny Pracy, Instytutem Medycyny Lotniczej
opiniowanie projektów/procesów biznesowych i dokumentów pod kątem zgodności z regulacjami wewnętrznymi zakresie bezpieczeństwa informacji oraz z przepisami prawa w tym RODO
tworzenie procedur/instrukcji w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych
wydawanie rekomendacji, definiowanie wymagań i udział we wdrażaniu rozwiązań organizacyjnych i informatycznych z zakresu ochrony danych osobowych
odpowiadanie na wnioski podmiotów danych
przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych
przygotowanie i prowadzenie audytów procesorów w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych zgodnych z RODO
Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy, zarządzanie efektywnością i jakością pracy, wdrażanie nowych pracowników, dbanie o motywację i przyjazną atmosferę
Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jakość
Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center
Prowadzenie bieżącego monitoringu w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności, w tym pozyskiwanie informacji, prowadzenie analiz i przeglądów, formułowanie wniosków
Przeprowadzanie postępowań wyjaśniających, weryfikacja poprawności realizacji procesów w zakresie zgodności z prawem, wymaganiami regulatorów i procedurami wewnętrznymi
Tworzenie oraz opiniowanie projektów rozwiązań biznesowych i regulacji wewnętrznych
Prowadzenie szkoleń z zakresu ryzyka braku zgodności
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów i ewidencji, przygotowanie sprawozdań z podjętych działań
Współpraca ze spółkami zależnymi od PZU Zdrowie SA w zakresie compliance
Udział w procesie zamknięcia miesiąca poprzez przygotowywanie oszacowania kosztów i przychodów, weryfikację księgowań
Nadzór obiegu dokumentów zakupowych (weryfikacja i obsługa procesu w systemie obiegu elektronicznego)
Obsługa zapytań wewnętrznych dotyczących zagadnień finansowych wpływających do zespołu finansowego
Przygotowywanie raportów i zestawień finansowych w celu weryfikacji kompletności ujęcia przychodu w księgach rachunkowych oraz weryfikacji prawidłowego podziału przychodu wg. wymiarów biznesowych
Współpraca z biurem rachunkowym (PZU Finanse) w zakresie wyjaśnień kwestii bieżących i zamknięcia miesiąca w księgach rachunkowych
Aktywny udział w definiowaniu i wdrażaniu procedur, standardów, zasad i procesów księgowych oraz zakupowych w ramach PZU Zdrowie SA oraz oddziałów spółki
Zapewnienie efektywnego funkcjonowania oraz optymalizacji procesów finansowych w ramach PZU Zdrowie SA i oddziałów
Zarządzanie projektami M&A, koordynowanie prac analitycznych i rekomendowanie działań i ryzyk inwestycyjnych
Współtworzenie strategii inwestycyjnej i rozwojowej Grupy PZU Zdrowie oraz identyfikowanie trendów rozwojowych w sektorze opieki zdrowotnej
Przygotowanie modeli finansowych wykonywanych na potrzeby analizy projektów inwestycyjnych, w tym wycen spółek oraz modeli finansowych uwzględniających synergie z Grupą PZU Zdrowie
Monitorowanie realizacji umów inwestycyjnych
Odpowiedzialność za zgodność przeprowadzania i prawidłowego udokumentowania wszystkich projektów inwestycyjnych, w tym w szczególności w zakresie procesów zarządzania ryzykiem
Opiniowanie projektów/procesów biznesowych i dokumentów pod kątem zgodności z regulacjami wewnętrznymi zakresie bezpieczeństwa informacji oraz z przepisami prawa w tym RODO
Tworzenie procedur/instrukcji w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych
Wydawanie rekomendacji, definiowanie wymagań i udział we wdrażaniu rozwiązań organizacyjnych i informatycznych z zakresu ochrony danych osobowych
Przygotowywanie Informacji Zarządczych, materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Przygotowanie i prowadzenie audytów procesorów w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych zgodnych z RODO
Zarządzanie operacyjne 3-5 Regionami, każdy z nich grupujący do 10 Centrów Medycznych należących do PZU Zdrowie (Sieć Własna)
Odpowiedzialność za realizację budżetów przychodowych i kosztowych oraz celów efektywności operacyjnej podległych struktur, monitoring wskaźników, współpraca z kierownictwem Regionów oraz komórkami Centrali PZU Zdrowie w przypadku pojawienia się odchyleń
Zgłaszanie inicjatyw nastawionych na rozwój biznesu, dostosowanych do specyfiki lokalnych rynków (w tym weryfikacja planów inwestycyjnych Regionów)
Zgłaszanie i wsparcie w realizacji usprawnień procesowych oraz systemowych w placówkach. Udział w ofertowaniu oraz zarządzaniu jakością obsługi kluczowych kontraktów abonamentowych zawartych w Centrali PZU
Udział w toczącym się procesie transformacji Sieci Własnej (tzw. Integracja 2.0), wsparcie w zarządzaniu zmianą
Obszar działania stanowiska obejmuje obecnie woj. mazowieckie, świętokrzyskie i małopolskie. W ciągu roku 2023 planowane jest włącznie placówek zlokalizowanych m.in. w woj. pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim oraz podział struktur na dwa Makroregiony
Współpraca z ekspertami medycznymi i przygotowywanie treści edukacyjnych na temat zdrowia i lifestyle – artykuły, webinary, poradniki, content social media
Realizowanie projektów z zakresu content marketing, knowledge marketing i employer branding
Tworzenie treści PR na temat działalności biznesowej, branżowej i społecznej firmy (materiały dla mediów oraz do kanałów własnych) przy współpracy z obszarami merytorycznymi wewnątrz organizacji – m.in. HR, sieci placówek medycznych, sprzedaży, obsługi pacjenta, innowacji
Analiza trendów w branży healthcare i wellness oraz opracowywanie rekomendacji treści
Współpraca z partnerami i nadzorowanie prac zleconych agencjom wspierającym komunikację firmy
Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy, zarządzanie efektywnością i jakością pracy, wdrażanie nowych pracowników, dbanie o motywację i przyjazną atmosferę
Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jakość
Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center
Współtworzenie programu Integracji sieci własnej PZU Zdrowie oraz udział w projektowaniu i wdrażaniu zmian prawnych, organizacyjnych i procesowych w celu budowy spójnie funkcjonującej sieci centrów medycznych
Bezpośredni nadzór nad wdrożeniem modelu integracji w centrach medycznych – komunikacja z kadrą placówek i Biur Centrali PZU Zdrowie, raportowanie postępów, monitorowanie ryzyka, proponowanie działań naprawczych i usprawnień do modelu
Udział w dostosowaniu ramowego planu integracji do specyfiki placówek (sieć składa się z około 100 centrów medycznych) w kolejnych regionach poprzez wsparcie w określeniu zakresu, harmonogramu i budżetu całości zmiany
Przygotowanie wdrożenia w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności. W zależności od ustaleń może mieć on wymiar geograficzny (odpowiedzialność za portfel kilku integrowanych placówek) lub funkcjonalny (np. wypracowanie i uzgodnienie procesów biznesowych; przygotowywanie wymagań do systemów informatycznych; monitorowanie zmian o charakterze regulacyjnym; wsparcie w tworzeniu Centrów Usług Wspólnych)
Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy, zarządzanie efektywnością i jakością pracy, wdrażanie nowych pracowników, dbanie o motywację i przyjazną atmosferę
Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jako
Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center
Kreowanie innowacji produktowych, technologicznych i procesowych
Współtworzenie z partnerami zewnętrznymi oraz zespołem PZU Zdrowie rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii
Analizowanie przydatności innowacyjnych rozwiązań na potrzeby PZU Zdrowie oraz wdrażanie ich w organizacji, w tym identyfikacja i analiza potrzeb biznesowych w zakresie zmian technologicznych, optymalizacja istniejących procesów oraz udział przy tworzeniu nowych
Współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu zdefiniowania wymagań dotyczących zmian technologicznych
Prowadzenie i koordynacja innowacyjnych inicjatyw rozwojowych (w tym z elementem IT)
Koordynowanie i monitoring wdrożeń pilotażowych
Tworzenie dokumentacji analitycznej zgodnie z wymaganym standardem w organizacji
Uczestnictwo w pracach mających na celu produkcyjną implementację rozwiązań poprzez przekazanie know-how i specyfikacji rozwiązania oraz wsparcie w zaplanowaniu prac wdrożeniowych
Realizacja założonego planu sprzedaży i strategii sprzedaży
Współpraca z brokerami działającymi na lokalnym rynku
Wdrażanie programów opieki medycznej w siedzibie Klienta
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi
Badanie potrzeb Klientów, proponowanie odpowiednich produktów i usług jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla Klientów wraz z prowadzeniem negocjacji
Przygotowanie modeli finansowych, wycen spółek i prezentacji na potrzeby analiz oraz zatwierdzenia projektów inwestycyjnych dotyczących akwizycji podmiotów medycznych
Uczestniczenie w procesach inwestycyjnych, w tym przeprowadzanie przekrojowych analiz transakcyjnych
Koordynowanie procesów due diligence, współpraca z doradcami transakcyjnymi oraz monitorowanie projektów inwestycyjnych
Udział w procesie identyfikowania atrakcyjnych celów przejęcia z punktu widzenia realizacji strategii Grupy Kapitałowej PZU
Wsparcie zespołu w procesie nadzoru nad nowymi inwestycjami i wykonywanie analiz biznesowych z obszaru ochrony zdrowia, w tym głównie usług medycznych
Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy, zarządzanie efektywnością i jakością pracy, wdrażanie nowych pracowników, dbanie o motywację i przyjazną atmosferę
Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jakość
Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center
efektywne zakupy w powierzonych obszarach zakupowych w zakresie administracyjnym oraz IT
realizacja zakupów zgodnie z Procedurą Wyboru Dostawców Towarów i Usług
koordynacja procesów zakupowych w ramach danej kategorii zakupowej, w szczególności poprzez analizę i optymalizację potrzeb klienta wewnętrznego, tworzenie i monitorowanie procesów zakupowych oraz definiowanie KPI w ramach kategorii zakupowej
rekomendacja oferentów i dostawców oraz udział w procesie zarządzania standardami w ramach kategorii zakupowych
udział w zarządzaniu portfelem dostawców i standardami współpracy z dostawcami
nadzór nad realizacją umów ramowych w ramach kategorii zakupowej w ich cyklu życia
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Procesów i Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestrowanie, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje klientów i organów nadzoru (m.in. Rzecznik Finansowy, NFZ, Rzecznik Pacjenta), zgodnie z terminami ustawowymi i wewnętrznymi
Bieżące, rzetelne prowadzenie rejestru reklamacji klientów w celu zapewnienia odpowiedniej jakości danych
Sporządzanie wysokiej jakości odpowiedzi reklamacyjnych, dostosowanych do odbiorcy, będących w zgodzie ze standardami „prostego języka” i przyjętymi w Grupie PZU standardami odpowiedzi
Prowadzenie pisemnej korespondencji: przygotowanie i wydruk pisma, nadawanie/odbiór pism i przesyłek kurierskich
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie procesu reklamacyjnego –skuteczne pozyskanie wyjaśnień, zasięgnięcie opinii, monitorowanie terminu, jakości i kompletności uzyskanej opinii
Identyfikacja przyczyn reklamacji. Dokonywanie analizy reklamacji i zgłoszeń pacjentów także pod względem identyfikacji potencjalnych nieprawidłowości, przyczyn i miejsc ich występowania. Na podstawie reklamacji lub grupy takich samych reklamacji zgłaszanie usprawnień
Realizację weryfikacji roszczeń w ramach obowiązujących procedur i dokonywanie zwrotu niesłusznie poniesionych przez klientów kosztów likwidacji świadczeń zdrowotnych, realizowanych przez świadczeniodawców medycznych
Monitorowanie i rekomendowanie narzędzi i technik standardów obsługi Pacjenta w Centrach Medycznych
Wprowadzenie standardów obsługowych i jakościowych w spółkach medycznych
Monitorowanie wskaźników jakościowych obsługi Pacjenta i rekomendowanie działań naprawczych
Współprace z menadżerami w Centrach Medycznych w celu zwiększania satysfakcji Pacjentów, w ramach procesu analizy reklamacji, standardów jakości obsługi pacjenta oraz optymalizacji procesów obsługowych
Procesy rekrutacyjne pracowników recepcji
Procesy adaptacji i szkoleń nowych pracowników
Rekomendowanie działań proklienckich/propacjenckich
Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Produktów Zdrowotnych
Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja przygotowania niestandardowych ofert produktów zdrowotnych (w tym m.in.: abonamentów medycznych, medycyny pracy)
Analiza potrzeb klienta i porównanie jej z usługami PZU Zdrowie
Współpraca z komórkami PZU Zdrowie odpowiedzialnymi za dostarczenie usług, w szczególności strukturami obsługi i zarządzania siecią placówek własnych i współpracujących, w celu zaproponowania możliwie najtrafniejszej oferty
Analiza oferty przetargowej na usługi medyczne pod kątem celowości przystąpienia do nich PZU Zdrowie
Rekomendacja rozwiązań procesowych, produktowych i systemowych nastawionych na usprawnienie procesu tworzenia ofert i zwiększenia współczynnika sukcesu (win ratio) struktur sprzedaży
Rekomendacja rozwiązań z zakresu rozwoju dokumentacji produktowej i opiniuje projekty procedur związanych z zawarciem umowy na usługi zdrowotne
Udział w dostosowaniu ramowego planu integracji do specyfiki placówek w kolejnych regionach poprzez wsparcie w określeniu zakresu, harmonogramu i budżetu całości zmiany
Przygotowanie wdrożenia w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności. W zależności od ustaleń może mieć on wymiar geograficzny (odpowiedzialność za portfel kilku integrowanych placówek) lub funkcjonalny (np. wypracowanie i uzgodnienie procesów biznesowych; przygotowywanie wymagań do systemów informatycznych; monitorowanie zmian o charakterze regulacyjnym; wsparcie w tworzeniu Centrów Usług Wspólnych)
Bezpośredni nadzór nad wdrożeniem – komunikacja z kadrą placówek i Biur Centrali PZU Zdrowie, raportowanie postępów, monitorowanie ryzyka, proponowanie działań naprawczych i usprawnień do modelu
Przygotowanie modeli finansowych, wycen spółek i prezentacji na potrzeby analiz oraz zatwierdzenia projektów inwestycyjnych dotyczących akwizycji podmiotów medycznych
Uczestniczenie w procesach inwestycyjnych, w tym przeprowadzanie przekrojowych analiz transakcyjnych
Koordynowanie procesów due diligence, współpraca z doradcami transakcyjnymi oraz monitorowanie projektów inwestycyjnych
Udział w procesie identyfikowania atrakcyjnych celów przejęcia z punktu widzenia realizacji strategii Grupy Kapitałowej PZU
Wsparcie zespołu w procesie nadzoru nad nowymi inwestycjami i wykonywanie analiz biznesowych z obszaru ochrony zdrowia, w tym głównie usług medycznych
Efektywne zakupy w powierzonych obszarach zakupowych (sprzęty, produkty i usługi medyczne)
Realizacja zakupów zgodnie z Procedurą Wyboru Dostawców Towarów i Usług
Koordynacja procesów zakupowych w ramach danej kategorii zakupowej, w szczególności poprzez analizę i optymalizację potrzeb klienta wewnętrznego, tworzenie i monitorowanie procesów zakupowych oraz definiowanie KPI w ramach kategorii zakupowej
Rekomendacja oferentów i dostawców oraz udział w procesie zarządzania standardami w ramach kategorii zakupowych
Udział w zarządzaniu portfelem dostawców i standardami współpracy z dostawcami
Nadzór nad realizacją umów ramowych w ramach kategorii zakupowej w ich cyklu życia
Realizacja prac administracyjnych wspierających liderów strumieni projektu (np. sporządzanie pism, rozliczanie faktur w systemie księgowym, tworzenie prezentacji itp.)
Udział w dostosowaniu ramowego planu integracji do specyfiki placówek w kolejnych regionach poprzez wsparcie w określeniu zakresu, harmonogramu i budżetu całości zmiany
Wsparcie liderów strumieni projektowych w przygotowaniu wdrożenia w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności. W zależności od potrzeb może mieć on wymiar geograficzny (odpowiedzialność za portfel kilku integrowanych placówek) lub funkcjonalny (np. wypracowanie i uzgodnienie procesów biznesowych; przygotowywanie wymagań do systemów informatycznych; monitorowanie zmian o charakterze regulacyjnym; wsparcie w tworzeniu Centrów Usług Wspólnych)
Udział w realizacji wdrożenia – komunikacja z kadrą placówek i Biur Centrali PZU Zdrowie, raportowanie postępów, monitorowanie ryzyka, proponowanie działań naprawczych i usprawnień do modelu – w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Zakupów Niemedycznych
Warszawa
Wygasła: 03.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
efektywne zakupy w powierzonych obszarach zakupowych w zakresie administracyjnym oraz IT
realizacja zakupów zgodnie z Procedurą Wyboru Dostawców Towarów i Usług
koordynacja procesów zakupowych w ramach danej kategorii zakupowej, w szczególności poprzez analizę i optymalizację potrzeb klienta wewnętrznego, tworzenie i monitorowanie procesów zakupowych oraz definiowanie KPI w ramach kategorii zakupowej
rekomendacja oferentów i dostawców oraz udział w procesie zarządzania standardami w ramach kategorii zakupowych
udział w zarządzaniu portfelem dostawców i standardami współpracy z dostawcami
nadzór nad realizacją umów ramowych w ramach kategorii zakupowej w ich cyklu życia
Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Produktów Zdrowotnych
Warszawa
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja przygotowania niestandardowych ofert produktów zdrowotnych (w tym m.in.: abonamentów medycznych, medycyny pracy)
Analiza potrzeb klienta i porównanie jej z usługami PZU Zdrowie
Współpraca z komórkami PZU Zdrowie odpowiedzialnymi za dostarczenie usług, w szczególności strukturami obsługi i zarządzania siecią placówek własnych i współpracujących, w celu zaproponowania możliwie najtrafniejszej oferty
Analiza oferty przetargowej na usługi medyczne pod kątem celowości przystąpienia do nich PZU Zdrowie
Rekomendacja rozwiązań procesowych, produktowych i systemowych nastawionych na usprawnienie procesu tworzenia ofert i zwiększenia współczynnika sukcesu (win ratio) struktur sprzedaży
Rekomendacja rozwiązań z zakresu rozwoju dokumentacji produktowej i opiniuje projekty procedur związanych z zawarciem umowy na usługi zdrowotne
Udział w dostosowaniu ramowego planu integracji do specyfiki placówek w kolejnych regionach poprzez wsparcie w określeniu zakresu, harmonogramu i budżetu całości zmiany
Przygotowanie wdrożenia w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności. W zależności od ustaleń może mieć on wymiar geograficzny (odpowiedzialność za portfel kilku integrowanych placówek) lub funkcjonalny (np. wypracowanie i uzgodnienie procesów biznesowych; przygotowywanie wymagań do systemów informatycznych; monitorowanie zmian o charakterze regulacyjnym; wsparcie w tworzeniu Centrów Usług Wspólnych)
Bezpośredni nadzór nad wdrożeniem – komunikacja z kadrą placówek i Biur Centrali PZU Zdrowie, raportowanie postępów, monitorowanie ryzyka, proponowanie działań naprawczych i usprawnień do modelu
Opracowywanie dokumentacji i wymagań sprzętowych niezbędnych do przeprowadzenia planowanych zakupów
Wyznaczanie standardów sprzętu medycznego dla Grupy PZU Zdrowie we współpracy z centrami medycznymi i obszarami za-rządczymi
Monitorowanie przebiegu i terminowości realizacji zamówień i dostaw, w tym jakości dostarczanych produktów i usług
Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu wyboru dostawców wyrobów, produktów i usług
Zarządzanie podległym zespołem specjalistów ds. sprzętu medycznego
Współpraca z Zespołami i Centrami Medycznymi PZU Zdrowie w zakresie przygotowania, przeprowadzania i rozliczania procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami wewnętrznymi oraz warunkami zawartych umów
Współpraca z Zespołem Pielęgniarstwa i Epidemiologii oraz Dyrektorem ds. Działań i Standardów Przeciwepidemicznych w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur dotyczących dekontaminacji wyrobów medycznych
współtworzenie i realizacja kampanii rekrutacyjnych oraz wizerunkowych w obszarze marki pracodawcy (dla Centrali PZU Zdrowie, jak i placówek medycznych)
koordynacja programów skierowanych do środowiska akademickiego
realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska managerskie i specjalistyczne oraz dla personelu białego z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych
przeprowadzanie procesu oceny kompetencji (Assessment Centre) na stanowiska kierownicze
projektowanie działań promocyjnych w zakresie marketingu rekrutacyjnego
monitoring i analiza trendów rynkowych w obszarze rekrutacji i marki pracodawcy