Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Legionowo
Legionowo, mazowieckie
Wygasła: 31.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Obowiązki:
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.
Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Ostróda
Ostróda, warmińsko-mazurskie
Wygasła: 31.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Obowiązki:
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.
profesjonalna obsługa klienta i aktywna sprzedaż (tego nauczymy Cię zgodnie z najwyższymi standardami),
dbanie o ekspozycję towaru na podstawie instrukcji Visual Merchandising, (nasz dział VM i Twój przełożony przygotuje Cię do samodzielnej pracy),
praca zespołowa i wzajemne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków, takich jak: przyjęcia dostaw, przygotowanie asortymentu do ekspozycji, obsługa przy kasie, utrzymanie porządku w sklepie.
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
Zarządzanie sprzedażą detaliczną poprzez zarządzanie produktem, kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marek, struktury kolekcji kaes. (odzież, obuwie, akcesoria) i kreowanie strategii cenowej
Współodpowiedzialność za budżet zakupowy- estymowanie popytu, tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Nadzór nad planowaniem i monitorowaniem realizacji planów sprzedaży i zakupów, optymalizacją zapasów, alokacją, analityką raportów sprzedażowych; analiza trendów, sezonowości, efektywności promocji, rotacji towaru, kreowaniem i wdrażaniem adekwatnych działań wzmacniających sprzedaż
Reedukacja zaangażowania w stock z dbałością o poziom marży i KPI
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Utrzymywanie relacji i nawiązywani nowych relacji biznesowych z dystrybutorami marek i producentami
Negocjacje zakupowe, nadzór nad wdrożeniem ustaleń
Tworzenie raportów i prezentacji
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, analiz sprzedaży/zakupów
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI),
obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes.,
kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM,
liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta
Aktywna sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta, podczas której doradca w kontakcie z klientem, zbiera informacje, których cel jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta
Realny wpływ na wygląd i wizualizację salonu za pomocą Visual Merchandising (VM) prezentacji sklepu i towaru w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę klientów
Aktywny udział w życiu salonu kaes: wsparcie, doradztwo
Jako Kierownik Sklepu kaes. możesz być naturalnym liderem
Jeśli potrafisz zorganizować pracę we własnym zespole, nierzadko szybko wykonujesz pracę, potrafisz kontrolować pracę i produktywność swojego zespołu, planować zadania podwładnym to kaes. jest właśnie dla Ciebie
Tworzymy warunki do rozwoju osób, które pasjonują się modą oraz pracując na co dzień ze swoimi zespołami i swoimi klientami tworzą dla nich wyjątkowe stylizacje
Na co dzień będziesz odpowiadać za :
• Realizację planu sprzedaży KPI,
• Profesjonalną obsługę klientów i zarządzanie sklepem zgodnie ze standardem firmy,
• Budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym,
• Rozwój pracowników,
W Twojej pracy w kaes. wspiera cię:
o Regionalny Kierownik Sprzedaży,
o Dział Marketingu,
o Dział HR,
Możesz liczyć na warsztaty, szkolenia i zaplanowaną pomoc rozwojową dla Ciebie i Twojego Zespołu
realizacja polityki w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci sklepów
zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych
kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży
odpowiedzialność za ekspansję, nadzór nad otwarciami kolejnych salonów
odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu
wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży
diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu
realizacja polityki personalnej w podległym regionie
wprowadzanie usprawnień, zarządzanie zmianą implementacja nowych pomysłów
motywowanie, szkolenia, wprowadzanie wysokich standardów obsługi klienta
dbanie o ciągły rozwój zespołów oraz osiąganie założonych celów
odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie
administracja bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży
organizacja spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy
ścisła współpraca i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży
dbałość o terminowość i jakość obsługiwanych procesów
identyfikowanie potrzeb, opracowanie propozycji usprawnień i procesów optymalizacyjnych w obszarze gospodarki magazynowej oraz aktywny udział w ich wdrażaniu
kontrola gospodarki odpadami i opakowaniami
dbałość o prawidłowe przechowywanie towarów
kontrola stanów magazynowych
kontrola i zarządzanie procesem przyjęcia i wydania dostaw
budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami magazynu
wyjaśnianie rozbieżności związanych z brakami lub uszkodzeniami towarów w dostawach
dbałość o efektywną współpracę magazynu z innymi działami
przestrzeganie przepisów obligatoryjnych, procedur wewnętrznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy i standardów jakości
Realizacja założonych wyników finansowych sieci sprzedaży
Współudział w planowaniu celów obrotowych sieci sprzedaży
Egzekutywa standardów w ramach sieci
Inicjowanie, tworzenie, rewizja procesów dążące do fatycznych optymalizacji kosztów -przykłady
Dobór efektywnych i optymalnych rozwiązań operacyjnych, informatycznych, technologicznych dostosowanych do wymagań biznesu w obszarze odpowiedzialności
Optymalizacja procesów w sklepie z uwzględnieniem obszarów procesu obsługiwanych w centrali
Digitalizacja procesów
Nieustanne ulepszanie procesów związanych z Customer Experience
Zarządzanie zespołem w Centrali i zespołem pracowników terenowych ( VM, RKS, rozwojowo: Dział Wsparcia Operacji, )
Inicjowanie, tworzenie i wdrażanie standardów operacyjnych dla sieci
Odpowiedzialność za otwarcia nowych sklepów
Odpowiedzialność za współtworzenie i wdrażanie nowej strategii
Organizacja (planowanie, koordynowanie, weryfikacja) działań około sprzedażowych
Odpowiedzialność za dostarczenie planów sprzedażowych poprzez odpowiednie planowanie, organizację procesów i wykorzystanie dostępnych zasobów
Planowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej
Zarządzanie masą towarową (sprzedaż, marża, stok) we wszystkich kanałach dystrybucyjnych zgodnie z celami biznesowymi i polityką firmy
Realizacja strategii sprzedażowej w obszarze asortymentu ( cena, marki, asortyment, promocje, komunikacja z klientem, marketing ) z uwzględnieniem trendów rynkowych w branży fashion
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Nadzór nad tworzeniem kolekcji w ramach marki własnej; odpowiedzialność za masę asortymentową i politykę jej tworzenia,
Współpraca z producentami (marki, producenci) pozyskiwanie kontaktów z producentami, realizator marki własnej (branża odzieżowa),
Dywersyfikowanie produkcji marki własnej
Negocjowanie warunków handlowych z partnerami biznesowymi /pozyskiwanie partnerów, kontakt, budowanie i utrzymanie relacji, negocjacje ( negocjuje warunki , rabat, reklamacje)
Nadzór nad kontraktowaniem zakupów nowych kolekcji zgodnych ze strategią rozwoju firmy
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, zakupów -wyznaczanie i odpowiedzialność za realizacje celów wartościowych i KPI,
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu,
Raportowanie efektywności realizowanych zadań
Reprezentowanie firmy w kontaktach z partnerami zewnętrznymi, promowanie współpracy z firmą
Realizacja założonych wyników finansowych sieci sprzedaży
Współudział w planowaniu celów obrotowych sieci sprzedaży
Egzekutywa standardów w ramach sieci
Inicjowanie, tworzenie, rewizja procesów dążące do fatycznych optymalizacji kosztów -przykłady
Dobór efektywnych i optymalnych rozwiązań operacyjnych, informatycznych, technologicznych dostosowanych do wymagań biznesu w obszarze odpowiedzialności
Optymalizacja procesów w sklepie z uwzględnieniem obszarów procesu obsługiwanych w centrali
Digitalizacja procesów
Nieustanne ulepszanie procesów związanych z Customer Experience
Zarządzanie zespołem w Centrali i zespołem pracowników terenowych ( VM, RKS, rozwojowo: Dział Wsparcia Operacji, )
Inicjowanie, tworzenie i wdrażanie standardów operacyjnych dla sieci
Odpowiedzialność za otwarcia nowych sklepów
Odpowiedzialność za współtworzenie i wdrażanie nowej strategii
Organizacja (planowanie, koordynowanie, weryfikacja) działań około sprzedażowych
Odpowiedzialność za dostarczenie planów sprzedażowych poprzez odpowiednie planowanie, organizację procesów i wykorzystanie dostępnych zasobów
Planowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej
Zarządzanie masą towarową (sprzedaż, marża, stok) we wszystkich kanałach dystrybucyjnych zgodnie z celami biznesowymi i polityką firmy
Realizacja strategii sprzedażowej w obszarze asortymentu ( cena, marki, asortyment, promocje, komunikacja z klientem, marketing ) z uwzględnieniem trendów rynkowych w branży fashion
Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji zysków w ramach asortymentu
Nadzór nad tworzeniem kolekcji w ramach marki własnej; odpowiedzialność za masę asortymentową i politykę jej tworzenia,
Współpraca z producentami (marki, producenci) pozyskiwanie kontaktów z producentami, realizator marki własnej (branża odzieżowa),
Dywersyfikowanie produkcji marki własnej
Negocjowanie warunków handlowych z partnerami biznesowymi /pozyskiwanie partnerów, kontakt, budowanie i utrzymanie relacji, negocjacje ( negocjuje warunki , rabat, reklamacje)
Nadzór nad kontraktowaniem zakupów nowych kolekcji zgodnych ze strategią rozwoju firmy
Bieżące zarządzanie podległym zespołem produktu, alokacji, zakupów -wyznaczanie i odpowiedzialność za realizacje celów wartościowych i KPI,
Współpraca z działami: VM, Operacyjny, Dział Marketingu,
Raportowanie efektywności realizowanych zadań
Reprezentowanie firmy w kontaktach z partnerami zewnętrznymi, promowanie współpracy z firmą
Realizacja założonych wyników finansowych sieci sprzedaży
Współudział w planowaniu celów obrotowych sieci sprzedaży
Egzekutywa standardów w ramach sieci
Inicjowanie, tworzenie, rewizja procesów dążące do fatycznych optymalizacji kosztów -przykłady
Dobór efektywnych i optymalnych rozwiązań operacyjnych, informatycznych, technologicznych dostosowanych do wymagań biznesu w obszarze odpowiedzialności
Optymalizacja procesów w sklepie z uwzględnieniem obszarów procesu obsługiwanych w centrali
Digitalizacja procesów
Nieustanne ulepszanie procesów związanych z Customer Experience
Zarządzanie zespołem w Centrali i zespołem pracowników terenowych ( VM, RKS, rozwojowo: Dział Wsparcia Operacji, )
Inicjowanie, tworzenie i wdrażanie standardów operacyjnych dla sieci
Odpowiedzialność za otwarcia nowych sklepów
Odpowiedzialność za współtworzenie i wdrażanie nowej strategii
Organizacja (planowanie, koordynowanie, weryfikacja) działań około sprzedażowych
Odpowiedzialność za dostarczenie planów sprzedażowych poprzez odpowiednie planowanie, organizację procesów i wykorzystanie dostępnych zasobów