Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Specjalista/tka ds. Zamówień Publicznych
Ignacego Krasickiego 20/22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Wytycznymi
dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz regulacjami wewnętrznymi (Regulamin udzielania zamówień przez FNP),
współpraca z komórkami merytorycznymi dotycząca przygotowywania szacowania wartości zamówienia, tworzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz prawidłowego określenia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert,
przygotowywanie treści zapytania ofertowego (SWZ) i załączników takich, jak: formularze ofertowe, formularze cenowe i projekty umów,
sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania,
upublicznianie zapytań ofertowych w Bazie Konkurencyjności i na stronie internetowej FNP,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
udział w pracach komisji przetargowych,
dokumentowanie prowadzonych postępowań, w tym tworzenie protokołów końcowych,
bieżące doradztwo w sprawach dot. zamówień publicznych,
tworzenie rocznego planu zamówień i wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
prowadzenie wykazu udzielonych zamówień,
udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz regulacjami wewnętrznymi (Regulamin udzielania zamówień przez FNP),
współpraca z komórkami merytorycznymi dotycząca przygotowywania szacowania wartości zamówienia, tworzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz prawidłowego określenia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert,
przygotowywanie treści zapytania ofertowego (SWZ) i załączników takich, jak: formularze ofertowe, formularze cenowe i projekty umów,
sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania,
upublicznianie zapytań ofertowych w Bazie Konkurencyjności i na stronie internetowej FNP,
prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
udział w pracach komisji przetargowych,
dokumentowanie prowadzonych postępowań, w tym tworzenie protokołów końcowych,
bieżące doradztwo w sprawach dot. zamówień publicznych,
tworzenie rocznego planu zamówień i wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
prowadzenie wykazu udzielonych zamówień,
udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
Fundacja poszukuje samodzielnych i zmotywowanych osób zainteresowanych wspieraniem naukowców w polskich organizacji badawczych w zdobywaniu konkurencyjnej pozycji w świecie i innowacyjności; gotowych z entuzjazmem i zaangażowaniem skierować swój rozwój zawodowy na pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi konkursów, projektów i transferu wiedzy
Główne zadania:
• obsługa procesu naboru i współpracy z ekspertami zewnętrznymi Fundacji,
Fundacja poszukuje samodzielnych i zmotywowanych osób zainteresowanych wspieraniem naukowców w polskich organizacji badawczych w zdobywaniu konkurencyjnej pozycji w świecie i innowacyjności; gotowych z entuzjazmem i zaangażowaniem skierować swój rozwój zawodowy na pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi konkursów, projektów i transferu wiedzy
Główne zadania:
• udział w przygotowywaniu oferty programowej Fundacji oraz dokumentacji konkursowej,
• organizacja procesu naboru i oceny projektów naukowych,
• opieka nad projektami finansowanymi przez Fundację i monitorowanie ich realizacji,
• bieżąca współpraca z zespołami badawczymi,
• współpraca z ekspertami,
• prowadzenie korespondencji i redagowanie dokumentów,
• współpraca z instytucjami wspierającymi naukę w Polsce i zagranicą
Fundacja poszukuje samodzielnych i zmotywowanych osób zainteresowanych wspieraniem polskich organizacji badawczych i naukowców w innowacyjności i osiąganiu konkurencyjnej pozycji w świecie; gotowych z entuzjazmem i zaangażowaniem skierować swój rozwój zawodowy na pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej oceny projektów, zarządzania projektami i transferu wiedzy
Główne zadania:
• organizacja procesu naboru i oceny projektów naukowych,
• udział w przygotowaniu oferty programowej Fundacji oraz dokumentacji konkursowej,
• archiwizowanie dokumentacji projektowej,
• identyfikacja ekspertów do oceny wniosków i współpraca z nimi,
• bieżąca współpraca z zespołami badawczymi i wspieranie prawidłowej realizacji projektów,
• nadzór nad realizacją harmonogramu projektów,
• obsługa rozpatrywania zmian w projektach beneficjentów,
• przygotowywanie notatek i prowadzenie korespondencji,
W związku z realizacją wieloletniego projektu PRIME ukierunkowanego na podnoszenie umiejętności w komercjalizacji wyników badań i zakładaniu spinoffów, prowadzonego z partnerem zagranicznym Fundacja poszukuje, samodzielnych i zmotywowanych osób zainteresowanych wspieraniem polskich organizacji badawczych i naukowców w innowacyjności i skutecznej komercjalizacji wyników naukowych; gotowych z entuzjazmem i zaangażowaniem skierować swój rozwój zawodowy na pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania projektami oraz transferu wiedzy i technologii
Główne zadania:
- organizacja procesu naboru i oceny projektów,
- bieżąca współpraca z zespołami projektowymi,
- monitorowanie realizacji projektów,
- prowadzenie korespondencji,
- przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu,
Bieżąca kontrola dokumentów finansowych pod względem rachunkowym, podatkowym i proceduralnym, ich dekretowanie oraz wprowadzanie do systemu księgowego;
Rozliczanie służbowych kart płatniczych oraz krajowych i zagranicznych delegacji pracowników;
Aktywne uczestnictwo w procesie zamykania okresów rozliczeniowych (miesiąca, roku);
Uzupełnianie dat płatności grantów, stypendiów oraz umów cywilnoprawnych w wewnętrznej bazie;
Prowadzene ewidencji księgowej i uzgadnianie kont księgi głównej;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych, ich przechowywanie i archiwizację;
Wprowadzanie zleceń płatności w portalu BGK Zlecenia;
Wprowadzanie zwrotów dofinansowania w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014
Fundacja poszukuje osób zainteresowanych wspieraniem i usprawnianiem jej działań promocyjnych i informacyjnych. W szczególności oczekujemy kreatywności, samodzielności, zaangażowania oraz rozumienia roli nauki dla społeczeństwa
Główne zadania:
- prowadzenie działań komunikacyjnych i promocyjnych dotyczących aktywności Fundacji oraz osiągnięć jej laureatów, stypendystów i beneficjentów;
- zarządzanie stronami internetowymi prowadzonymi przez Fundację, w tym bieżąca obsługa stron polegająca na przygotowywaniu i umieszczaniu treści (informacyjnych i wizualnych), nadzór redakcyjny nad treściami umieszczanymi na stronie, monitorowanie funkcjonowania stron (w tym wyszukiwanie i raportowanie błędów), rozwijanie nowych funkcjonalności, przygotowywanie raportów w oparciu o narzędzie Google Analytics;
- zarządzanie rozwojem stron i narzędzi internetowych Fundacji;
- nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków informacyjno-promocyjnych przez beneficjentów i grantobiorców Fundacji w zakresie realizacji projektów badawczych współfinansowanych z funduszy europejskich;
- realizacja obowiązków informacyjnych i sprawozdawczych wynikających z umów podpisanych przez Fundację, w szczególności związanych z pełnieniem przez FNP roli Instytucji Wdrażającej fundusze europejskie;
- wsparcie w planowaniu i organizacji wydarzeń (m.in. spotkań informacyjnych, szkoleniowych, promocyjnych, konferencji);
- koordynacja pracy dostawców usług PR, eventowych, marketingowych i reklamowych;
- współpraca z instytucjami naukowymi i innymi organizacjami działającymi w zakresie wspierania nauki i innowacyjności w Polsce i zagranicą
Sprawna i terminowa realizacja zobowiązań finansowych Fundacji
Pełna obsługa procesu płatności w bankowym systemie elektronicznym (płatności krajowe, płatności zagraniczne zarówno dla podmiotów prawnych, jak i osób fizycznych)
Rozliczanie służbowych kart płatniczych oraz delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Fundacji
Akceptacja formalno-rachunkowa faktur zewnętrznych oraz wewnętrznych dyspozycji płatności
Uzupełnianie dat płatności grantów, stypendiów oraz umów cywilnoprawnych w wewnętrznej bazie Fundacji
Wprowadzanie zleceń płatności w portalu BGK Zlecenia
Wprowadzanie zwrotów dofinansowania w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014
Sprawna i terminowa realizacja zobowiązań finansowych Fundacji
Pełna obsługa procesu płatności w bankowym systemie elektronicznym (płatności krajowe, płatności zagraniczne zarówno dla podmiotów prawnych, jak i osób fizycznych)
Rozliczanie służbowych kart płatniczych oraz delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Fundacji
Akceptacja formalno-rachunkowa faktur zewnętrznych oraz wewnętrznych dyspozycji płatności
Uzupełnianie dat płatności grantów, stypendiów oraz umów cywilnoprawnych w wewnętrznej bazie Fundacji
Wprowadzanie zleceń płatności w portalu BGK Zlecenia
Wprowadzanie zwrotów dofinansowania w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014
Specjalista/tka ds. Ewaluacji i Analiz Programowych
Ignacego Krasickiego 20/22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie danych do badań ewaluacyjnych na podstawie dokumentacji programowej, wewnętrznych baz danych, wniosków, sprawozdań oraz informacji pochodzących ze źródeł zewnętrznych np. GUS, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, UE, OECD,
przetwarzanie danych, tworzenie zestawień, wykresów, prezentacji oraz prostych statystyk,
wsparcie w wykonywaniu analiz związanych z obszarem działalności programowej FNP (np. warunkami pracy badawczej w Polsce, barierami rozwoju karier naukowców, transferem technologii),
wsparcie w prowadzeniu badań ankietowych,
udział w analizie danych uzyskanych z ankiet,
proponowanie i rozwijanie narzędzi podnoszących jakość prowadzonych analiz oraz służących przetwarzaniu informacji,
pomoc w opracowywaniu raportów ewaluacyjnych na potrzeby Zarządu FNP,
pomoc w redagowaniu informacji przeznaczonych do opublikowania na stronie internetowej FNP,
organizacja i obsługa spotkań ewaluacyjnych (powiadamianie uczestników o terminach, przesyłanie zaproszeń wraz z materiałami, obsługa przyjazdów ekspertów zewnętrznych)
Fundacja poszukuje osób zainteresowanych podnoszeniem pozycji nauki polskiej w świecie, samodzielnych i zmotywowanych do wspierania polskich organizacji badawczych i naukowców; gotowych z entuzjazmem i zaangażowaniem podejmować wyzwania organizacyjne i skierować swój rozwój zawodowy na pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej oceny projektów, zarządzania projektami i transferu wiedzy
Główne zadania:
- organizacja procesu oceny projektów naukowych,
- udział w przygotowywaniu oferty programowej Fundacji oraz dokumentacji konkursowej,
- identyfikacja ekspertów, nabór i współpraca z nimi,
- zarządzanie wnioskami o wprowadzanie zmian w projektach,
- bieżąca współpraca z zespołami badawczymi, prowadzenie korespondencji i redagowanie dokumentów,
- monitorowanie prawidłowej realizacji projektów,
- współpraca z instytucjami wspierającymi naukę w Polsce i zagranicą
Specjalista/tka ds. Ewaluacji i Analiz Programowych
Ignacego Krasickiego 20/22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie danych do badań ewaluacyjnych na podstawie dokumentacji programowej, wewnętrznych baz danych, wniosków, sprawozdań oraz informacji pochodzących ze źródeł zewnętrznych np. GUS, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, UE, OECD,
przetwarzanie danych, tworzenie zestawień, wykresów, prezentacji oraz prostych statystyk,
wsparcie w wykonywaniu analiz związanych z obszarem działalności programowej FNP (np. warunkami pracy badawczej w Polsce, barierami rozwoju karier naukowców, transferem technologii),
wsparcie w prowadzeniu badań ankietowych,
udział w analizie danych uzyskanych z ankiet,
proponowanie i rozwijanie narzędzi podnoszących jakość prowadzonych analiz oraz służących przetwarzaniu informacji,
pomoc w opracowywaniu raportów ewaluacyjnych na potrzeby Zarządu FNP,
pomoc w redagowaniu informacji przeznaczonych do opublikowania na stronie internetowej FNP,
organizacja i obsługa spotkań ewaluacyjnych (powiadamianie uczestników o terminach, przesyłanie zaproszeń wraz z materiałami, obsługa przyjazdów ekspertów zewnętrznych)
Fundacja poszukuje osób zainteresowanych wspieraniem i usprawnianiem jej działań promocyjnych i informacyjnych. W szczególności oczekujemy kreatywności, samodzielności, zaangażowania oraz rozumienia roli nauki dla społeczeństwa
Główne zadania:
• przygotowywanie i realizacja strategii komunikacji i promocji działań Fundacji oraz osiągnięć jej laureatów, stypendystów i beneficjentów;
• planowanie i organizacja spotkań informacyjnych, szkoleniowych i promocyjnych;
• wsparcie organizacji konferencji tematycznych;
• koordynacja pracy dostawców usług eventowych, marketingowych i reklamowych,
• budowanie relacji oraz kontakt z mediami,
• utrzymywanie relacji z osobami i instytucjami korzystajacymi ze wsparcia Fundacji;
• realizacja obowiązków informacyjnych i sprawozdawczych wynikających z umów podpisanych przez Fundację, w szczególności związanych z pełnieniem przez FNP roli Instytucji Wdrażającej fundusze europejskie,
• współpraca z instytucjami naukowymi i innymi organizacjami działającymi w zakresie wspierania nauki i innowacyjności w Polsce i zagranicą