Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
praca z klientami (lekarze, placówki medyczne, specjaliści) z nastawieniem na długofalową współpracę i edukację. Głównym kanałem komunikacji są maile i czaty (ok. 70% zgłoszeń)
przyjmowanie zgłoszeń, gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami i wskazywanie jak korzystać z niego najlepiej
dbanie, by doświadczenia klientów ze współpracy z nami były na jak najwyższym poziomie. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy! Po dwóch tygodniach szkolenia z naszymi trenerami czeka Cię miesiąc pracy wdrożeniowej z zespołem i Team Leaderem
Twój głos będzie miał znaczenie - ściśle współpracujemy z m.in. z działem produktu, finansów, Customer Success i Customer Marketing
Będziesz odpowiedzialny za pierwszy kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem. Twoim zadaniem będzie dotarcie do osoby decyzyjnej, zbadanie potrzeb placówki, zainteresowanie produktem i umówienie klienta na spotkanie sprzedażowe on-line z naszym handlowcem
Sprawne zarządzanie leadami sprzedażowymi
Planowanie kalendarza spotkań naszego zespołu sprzedażowego
Bieżące raportowanie pracy w wewnętrznym systemie CRM oraz monitorowanie i optymalizowanie swoich działań
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
samodzielne prowadzenie projektów operacyjnych wspierających nasze wewnętrzne struktury sprzedażowe,
wdrażanie nowych oraz monitoring i optymalizację istniejących procesów,
administrowanie systemem CRM i innymi narzędziami wspierającymi działania działu sprzedaży,
monitorowanie wskaźników mierzących jakość pracy w sprzedaży w celu identyfikowania i rozwiązywania błędów procesowych,
ścisłą współpracę z liderami zespołów sprzedażowych i lead generation, reagowanie na zgłaszane przez nich potrzeby biznesowe, formułowanie insightów i przedstawianie rekomendacji,
implementowanie globalnych projektów w strukturach lokalnych i weryfikacja czy lokalne procesy działają efektywnie i są zgodne z globalną strategią firmy
prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, aby budować relacje oraz dawać i przyjmować feedback
analizowanie i raportowanie wyników - w ten sposób pomagając nam być jeszcze lepszymi! Jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, pracujemy na określonych KPI
praca nad ulepszaniem jakości rozmów i obsługi klienta. Przeprowadzisz odsłuchy rozmów, uzupełnisz karty coachingowe i na podstawie zebranych informacji udzielisz feedbacku. A potem zadbasz by został on wdrożony :)
rozwijanie osób w teamie - mamy opracowane ścieżki kariery, frameworki, które Ci w tym pomogą. Układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej
uczestnictwo w projektach międzydziałowych i międzynarodowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Care, Sales, Product i z wieloma innymi teamami
proaktywność i proponowanie usprawnień w procesach - będziesz mieć możliwość udzielenia feedbacku i przedstawienia swoich pomysłów
uczestniczenie w spotkaniach z klientami i w ich wdrożeniach - nasi team leaderzy chcą być na bieżąco z potrzebami klientów, proponować ulepszenia w procesie
rozpatrywanie reklamacji - będziesz wsparciem dla zespołu w trudnych przypadkach
Pre-onboarding nowych członków załogi ZL - będziesz mieć ogromny wpływ na doświadczenia nowych członków naszych zespołów. Chcemy, aby początek współpracy dla każdego przebiegał bezproblemowo i przyjaźnie. Zajmiesz się wprowadzaniem danych i weryfikacją dokumentów niezbędnych do przygotowania umów,
Będziesz wdrażać systemy ale też zarządzać aktualnymi — takimi jak Officevibe, Kissflow/Sapling (nie musisz ich znać - wszystko Ci pokażemy :)),
Zadbasz o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej oraz jej wysyłkę i archiwizację,
Zajmiesz się aktualizacją wewnętrznych dokumentów takich jak: pliki z danymi personalnymi, wynagrodzeniami oraz aktualizacją informacji w firmowej strukturze,
Jako część zespołu finansowo-administracyjnego będziesz wspierać specjalistów People Experience w zakresie działań administracyjnych,
Wesprzesz też innych członków zespołu w opiece nad firmowymi benefitami, ale też pomożesz w monitorowaniu budżetu integracyjnego! :)
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
samodzielne prowadzenie projektów operacyjnych wspierających nasze wewnętrzne struktury sprzedażowe,
wdrażanie nowych oraz monitoring i optymalizację istniejących procesów,
administrowanie systemem CRM i innymi narzędziami wspierającymi działania działu sprzedaży,
monitorowanie wskaźników mierzących jakość pracy w sprzedaży w celu identyfikowania i rozwiązywania błędów procesowych,
ścisłą współpracę z liderami zespołów sprzedażowych i lead generation, reagowanie na zgłaszane przez nich potrzeby biznesowe, formułowanie insightów i przedstawianie rekomendacji,
implementowanie globalnych projektów w strukturach lokalnych i weryfikacja czy lokalne procesy działają efektywnie i są zgodne z globalną strategią firmy
zapewnisz codzienne wsparcie ZnanoLekarzowcom w zakresie pracy na CRMie (będziesz na bieżąco pomagać handlowcom i zespołom obsługi klienta rozwiązywać większe i mniejsze problemy techniczne, z którymi się mierzą),
na podstawie analizy otrzymanych zgłoszeń, będziesz rekomendować zmiany usprawniające nasze procesy,
będziesz odpowiadać za dokumentowanie i aktualizowanie procesów w CRMie,
wesprzesz naszych analityków w zakresie dbania o poprawność danych w CRM
Pre-onboarding nowych członków załogi ZL - będziesz mieć ogromny wpływ na doświadczenia nowych członków naszych zespołów. Chcemy, aby początek współpracy dla każdego przebiegał bezproblemowo i przyjaźnie. Zajmiesz się wprowadzaniem danych i weryfikacją dokumentów niezbędnych do przygotowania umów,
Będziesz wdrażać systemy ale też zarządzać aktualnymi — takimi jak Officevibe, Kissflow/Sapling (nie musisz ich znać - wszystko Ci pokażemy :)),
Zadbasz o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej oraz jej wysyłkę i archiwizację,
Zajmiesz się aktualizacją wewnętrznych dokumentów takich jak: pliki z danymi personalnymi, wynagrodzeniami oraz aktualizacją informacji w firmowej strukturze,
Jako część zespołu finansowo-administracyjnego będziesz wspierać specjalistów People Experience w zakresie działań administracyjnych,
Wesprzesz też innych członków zespołu w opiece nad firmowymi benefitami, ale też pomożesz w monitorowaniu budżetu integracyjnego! :)
You will process all accounting records according to IFRS in the corporate books (also deal with local statutory)
You will execute various daily accounting operation tasks: Processing records like vendor bills, payments, customer invoice and bank transfer. You will be working closely with other departments on the execution of these tasks
You will play a key role during the Month End process recording journal entries for accruals, deferrals, reclassification and adjustments. You will collaborate on the preparation of financial statements and tax declarations, performing variance analysis, validation of accounting balance
You will perform reconciliations ranging from easy recs - like vendor or customer balance recs - to more complex ones - like deferred, accruals, allocations, etc
You will take part in the implementation of financial and accounting projects: From the implementation of group policies and procedures, to the integration of new subsidiaries into the newly established Accounting Hub in Warsaw
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Na początek: będziesz sprawdzać i wprowadzać do naszego systemu dokumenty księgowe, a także pilnować prawidłowego i szybkiego obiegu dokumentów, będziesz weryfikować zapisy na kontach księgowych, uzgadniać salda z kontrahentami, a także niestraszna Ci będzie archiwizacja dokumentów księgowych
W międzyczasie: pomożesz w przygotowaniu danych do zamknięć miesiąca, kwartału, roku oraz raportowania grupowego
Będziesz wspierać pozostałe działy w zakresie dostarczania potrzebnych im informacji z zakresu rachunkowości i finansów
A na koniec: weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy
Lead a team of accountants responsible for preparing and processing journals, analysis and preparation of accruals and provisions, management of the corporate and local statutory closing processes, account reconciliations, supporting the countries Finance Directors in the corporate and local statutory audits
Monitor and ensure that all related activities to the month end close are performed in accordance to the global timeline communicated and prescribed checklist
Performs variance analysis for balance sheet accounts as part of the closing process,
Liaise with the local Business Partners and Finance Directors on the month end activity, including setting up calls with local country teams during month end close
Review and approve balance sheet reconciliations in line with the global policy and timeline
Prepare the monthly and quarterly reporting submissions for local teams
Ensure smooth transition of new accounting tasks into the Accounting Hub including planning, work shadowing, go live, and post implementation review
Performance Management: Manage deliverables to Service Level Agreements (SLAs) defined for the team
Establish and continuously monitor Key Performance Indicators (KPIs) for the team to meet the performance standards of the SLAs
Continuous Improvement: Identify and implement initiatives to improve processes. Provide support and input as required to companywide continuous improvement initiatives
Stakeholder Management: Attend structured meetings with key stakeholders. Respond timely to queries from stakeholders and take actions to resolve them
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Developing mentees through mentoring and coaching, and getting the most out of your people
Maintaining an engaged and motivated team, with trust, mutual support and continuous improvement at the core of the working environment
Communicating effectively: forming good working relationships, managing conflict, getting your point across while encouraging healthy debates within the team
Achieving high productivity while respecting product requirements, shaping delivery plans and maturing processes over time
Managing issues with the user in mind, improving stability and when incidents arise leading the recovery process
Leading the development of future-proof, secure, compliant, high quality software
Owning the applications in the live environment with adequate monitoring, owning the documentation and making sure the team releases little and often
Designing software that reduces complexity and cost, keeping aligned with strategy and business needs, and documenting decisions using ADRs and RFCs
Be a partner to the team’s Product Manager, making joint decisions and getting buy-in from the team
będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie,
przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym,
zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów,
do Twoich zadań będzie też należało przeprowadzanie rozmów z klientami, którzy chcą zrezygnować z dalszej współpracy. Przekonasz ich, że warto z nami zostać :)
będziesz odpowiedzialny za działania związane z optymalizacją (np. włączenie dodatkowych funkcji w systemie) i dosprzedażą dodatkowych produktów u aktualnych klientów,
będziesz współpracować z zespołem Customer Care i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Kolejowa 5/7, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Na początek: będziesz sprawdzać i wprowadzać do naszego systemu dokumenty księgowe, a także pilnować prawidłowego i szybkiego obiegu dokumentów. Będziesz weryfikować zapisy na kontach księgowych, uzgadniać salda z kontrahentami, a także niestraszna Ci będzie archiwizacja dokumentów księgowych :),
W międzyczasie: pomożesz w przygotowaniu danych do zamknięć miesiąca, kwartału, roku oraz raportowania grupowego,
Będziesz wspierać pozostałe działy w zakresie dostarczania potrzebnych im informacji z zakresu rachunkowości i finansów,
A na koniec: weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy.Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku
Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, pracujemy na określonych KPI
Praca nad ulepszaniem jakości rozmów i obsługi klienta
Rozwijanie osób w teamie - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej
Uczestnictwo w projektach międzydziałowych i międzynarodowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Experience, Sales, Product i z wieloma innymi teamami
Proaktywne proponowanie usprawnień w procesach - będziesz mieć możliwość udzielenia feedbacku i przedstawienia swoich pomysłów
Rozpatrywanie reklamacji - nasi team leaderzy wspierają zespół w trudnych przypadkach
Będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie
Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym
Zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów
Do Twoich zadań będzie też należało przeprowadzanie rozmów z klientami, którzy chcą zrezygnować z dalszej współpracy. Przekonasz ich, że warto z nami zostać :)
Będziesz odpowiedzialny za działania związane z optymalizacją (np. włączenie dodatkowych funkcji w systemie) i dosprzedażą dodatkowych produktów u aktualnych klientów
Będziesz współpracować z zespołem Customer Care i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Kolejowa 5/7, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Na początek: będziesz sprawdzać i wprowadzać do naszego systemu dokumenty księgowe, a także pilnować prawidłowego i szybkiego obiegu dokumentów. Będziesz weryfikować zapisy na kontach księgowych, uzgadniać salda z kontrahentami, a także niestraszna Ci będzie archiwizacja dokumentów księgowych :),
W międzyczasie: pomożesz w przygotowaniu danych do zamknięć miesiąca, kwartału, roku oraz raportowania grupowego,
Będziesz wspierać pozostałe działy w zakresie dostarczania potrzebnych im informacji z zakresu rachunkowości i finansów,
A na koniec: weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy.Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Będziesz kontaktował(a) się z naszymi potencjalnymi klientami - lekarzami i specjalistami prowadzącymi własne gabinety (my zapewnimy Ci bazę leadów),
podczas rozmowy dowiesz się, z jakimi wyzwaniami mierzą się Twoi rozmówcy w związku z prowadzeniem swoich biznesów, przedstawisz im nasze rozwiązania i korzyści z nich wynikające oraz wyjaśnisz ewentualne wątpliwości - bardzo mocno stawiamy na jakość naszych rozmów sprzedażowych
Powyższe działania będziesz realizował(a) w formie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami
Zadbasz o skrupulatne raportowanie swoich działań w naszym CRMie i budowanie efektywnego lejka sprzedażowego, który pozwoli Ci skutecznie realizować plany sprzedażowe
Sprawdzanie opinii od pacjentów - wszystkie publikowane w serwisie opinie są szczegółowo weryfikowane pod względem zgodności z naszymi zasadami i ich wiarygodności. Dlatego opiniom w serwisie można ufać :)
Kontakt telefoniczny z Użytkownikami w zakresie poprawności opinii - chcemy, żeby użytkownik czuł, że może liczyć na naszą pomoc i żeby opinie były jak najbardziej merytoryczne i wiarygodne
Będziesz usprawniać i tworzyć procesy- poprzez dzielenie się swoimi pomysłami, ale też zbieranie feedbacku od pacjentów
W ramach ścieżki rozwoju możesz wziąć udział w różnych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, obsługi klienta
You will be a part of the product team working in an agile approach to delivering value to our customers (so no complaining about the "product people,” we’re a team :)
Your focus will be backend development (you will have the opportunity to work with others on topics in your area of interest)
We expect you to bring in some innovative ideas to the team — you will not always be told what to do next
Because we really want to help you grow! We know how challenging the tech market can be, and we've been in your shoes. We want to use our resources and expertise to support your career journey!
What can you share with us?
Any project that our one of our experts can provide feedback on:
• Engineers - Frontend, Backend (PHP/.NET), Data, Site Reliability (for example piece of code/ repository);
Będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie
Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym
Zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów
Do Twoich zadań będzie też należało przeprowadzanie rozmów z klientami, którzy chcą zrezygnować z dalszej współpracy. Przekonasz ich, że warto z nami zostać :)
Będziesz odpowiedzialny za działania związane z optymalizacją (np. włączenie dodatkowych funkcji w systemie) i dosprzedażą dodatkowych produktów u aktualnych klientów
Będziesz współpracować z zespołem Customer Care i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
Na początku będziesz kontaktować się z naszymi obecnymi klientami i wybadasz z jakimi wyzwaniami mierzą się w związku z prowadzeniem swoich biznesów
Przedstawisz klientom nasze aktualne rozwiązania i korzyści z nich wynikające oraz przeniesiesz ich na aktualne cenniki
Wszystkie działania będziesz realizować w formie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami
Swoje działania będziesz skrupulatnie raportować w naszym CRMie, wnikliwie je analizować i wyciągać wnioski, tak – aby na bieżąco ulepszać proces, czyniąc go bardziej efektywnym
Poszukujemy Enterprise Business Managera, który zasili szeregi naszego teamu sprzedażowego dedykowanego placówkom medycznym 🚀 Czym zajmuje się ten zespół w ZnanymLekarzu?
Na co dzień pracujemy z placówkami medycznymi - a ściślej z osobami, które nimi zarządzają 🙂 Poznajemy ich potrzeby oraz wyzwania z jakimi się mierzą i oferując nasz produkt, wspieramy ich w codziennym zarządzaniu gabinetami
Czym miał(a)byś się zajmować?
• pozyskiwaniem nowych klientów na wyznaczonym terenie (Wielkopolska i okolice) - systematycznie dostajemy leady marketingowe, ale sami również aktywnie poszukujemy szans na nawiązanie kontaktu z nowymi placówkami,
• budowaniem relacji z potencjalnymi klientami,
• wysłuchaniem klienta i pokazanie korzyści z korzystania z naszych rozwiązań dopasowanych do jego potrzeb,
• będziesz kontaktował(a) się z naszymi obecnymi klientami i wybadasz z jakimi wyzwaniami mierzą się w związku z prowadzeniem swoich biznesów, przedstawisz im nasze aktualne rozwiązania oraz przeniesiesz na aktualne cenniki,
• swoje działania będziesz realizował(a) w formie kontaktu telefonicznego / spotkań online - w razie potrzeby również w formie spotkań na żywo u klienta,
• i skrupulatnie raportował(a) pracę w naszym CRMie, wnikliwie ją analizował(a) i wyciągał(a) wnioski, tak – aby na bieżąco ulepszać proces, czyniąc go bardziej efektywnym
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Na początku będziesz kontaktować się z naszymi obecnymi klientami i wybadasz w jakimi wyzwaniami mierzą się w związku z prowadzeniem swoich biznesów
Przedstawisz klientom nasze aktualne rozwiązania i korzyści z nich wynikające oraz przeniesiesz ich na aktualne cenniki
Wszystkie działania będziesz realizować w formie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami
Swoje działania będziesz skrupulatnie raportować w naszym CRMie, wnikliwie je analizować i wyciągać wnioski, tak – aby na bieżąco ulepszać proces, czyniąc go bardziej efektywnym
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa
Wygasła: 18.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz kontaktować się z lekarzami i paramedykami telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu,
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy - najczęściej pojawiają się te dotyczące problemów technicznych,
Zaproponujesz klientom rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :),
Będziesz blisko współpracował z innymi osobami z zespołu Customer Success, m.in. ze specjalistami produktowymi - staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty,
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta
Customer Care Representative (f/m/x) | German market
Warszawa
Wygasła: 11.02.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
As Customer Care Representative, you are the personal contact person for our existing customers and are responsible for the continuous successful use of our software product - for the German-speaking region and in German language
You will take our customer satisfaction to the next level!
You will handle incoming calls and emails from customers to assure the highest standards in customer care
You will handle reports and our digital tools for documentation and further steps
You are a brand ambassador for jameda and can consult our customers regarding the full variety of our products
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
As Customer Success Manager, you are the personal contact person for our existing customers and are responsible for the continuous successful use of our software product - for the German-speaking region and in German language
You will ensure product acceptance and the long-term satisfaction of our customers
You work closely with the entire practice staff to develop innovative and efficient solutions and thus modernize the practice's internal workflows
You are involved in selected projects to evaluate and increase customer satisfaction
You will take our customer satisfaction to the next level!
Customer Care Representative (f/m/x) | German market
Warszawa
Wygasła: 12.01.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
As Customer Care Representative, you are the personal contact person for our existing customers and are responsible for the continuous successful use of our software product - for the German-speaking region and in German language
You will take our customer satisfaction to the next level!
You will handle incoming calls and emails from customers to assure the highest standards in customer care
You will handle reports and our digital tools for documentation and further steps
You are a brand ambassador for jameda and can consult our customers regarding the full variety of our products
Będziesz odpowiedzialny za pierwszy kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem. Twoim zadaniem będzie dotarcie do osoby decyzyjnej, zbadanie potrzeb placówki, zainteresowanie produktem i umówienie klienta na spotkanie sprzedażowe on-line z naszym handlowcem
Sprawne zarządzanie leadami sprzedażowymi
Planowanie kalendarza spotkań naszego zespołu sprzedażowego
Bieżące raportowanie pracy w wewnętrznym systemie CRM oraz monitorowanie i optymalizowanie swoich działań
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Na początek: będziesz sporządzać raporty, analizy i zestawienia na bieżące potrzeby biznesu. Zajmiesz również raportowaniem na potrzeby wewnętrzne oraz Grupy
W międzyczasie: zajmiesz się tworzeniem kalkulacji i rezerw. Będziesz uczestniczyć w procesach zamknięcia miesiąca, przygotowywania sprawozdań finansowych i analizie odchyleń. Nie straszne Ci będzie przygotowywanie analiz ad hoc według zapotrzebowania! :)
Weźmiesz udział w procesach kontrolingowych i finansowych, w pracach koncepcyjnych, które są kluczowe dla procesów finansowych w firmie
A na koniec: zajmiesz się wsparciem systemów i procesów finansowych. W ramach teamworku będziesz współpracować z działem księgowości i kadr
You will be responsible for German accounting. You will work closely, in collaboration with the local finance team: Finance controllers and Finance Director, to ensure all accounting records are processed according IFRS in the corporate books (also deal with local statutory)
You will support Jr. Accountants on the daily accounting operation, reviewing that records (vendor bills, payments, customer invoice and revenue recognition) are posted according to Docplanner policies and local tax regulation. Also it is expected you process records
Approve and perform reconciliations, since easy recs like vendor or customer balance recs to more complex ones like Deferred, accruals, allocations
You will take care of the preparation of financial statements and tax declarations. You will lead the closing process of: the month, quarter, year
You will take part in the implementation of financial and accounting projects, thanks to which you will realistically contribute to the company's development. We assure you that it will happen! :)
Na początku będziesz sprawdzać i wprowadzać dokumenty księgowe do naszego systemu (faktury, płatności, zapisy w dzienniku, a także dbać o prawidłowy i szybki obieg dokumentów, będziesz wykonywać uzgodnienia (rec. księgowe, salda z dostawcami itp.)
Nie straszna Ci będzie archiwizacja dokumentów księgowych,
W międzyczasie pomożesz w przygotowaniu danych do zamknięcia miesiąca, kwartału, roku oraz sprawozdawczości grupowej,
Wesprzesz inne działy w dostarczaniu potrzebnych im informacji (np. wsparcie kupców w procesie zamówień, zespół płacowy w zakresie wydatków i przekazywania list płac, itp.),
Wreszcie, weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki czemu realnie przyczynisz się do rozwoju firmy. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Kontakt telefoniczny z Użytkownikami w zakresie funkcjonalności serwisu - chcemy, żeby użytkownik czuł, że może liczyć na naszą pomoc i żeby wiedział, że rozmawia z człowiekiem, a nie botem :)
Sprawdzanie opinii od pacjentów - wszystkie publikowane w serwisie opinie są szczegółowo weryfikowane pod względem zgodności z naszymi zasadami i ich wiarygodności. Dlatego opiniom w serwisie można ufać :)
Będziesz usprawniać i tworzyć procesy- poprzez dzielenie się swoimi pomysłami, ale też zbieranie feedbacku od pacjentów
W ramach ścieżki rozwoju możesz wziąć udział w różnych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, obsługi klienta
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych
Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu
Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :)
Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z specjalistami produktu. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta! :)
Jako część zespołu finansowo-administracyjnego będziesz wspierać specjalistów People Experience z części technologicznej (Docplanner Tech) w zakresie działań administracyjnych
Pre-onboarding - będziesz mieć ogromny wpływ na doświadczenia nowych członków naszych zespołów. Chcemy, aby początek współpracy dla każdego przebiegał bezproblemowo i przyjaźnie - do Twoich obowiązków będzie należało wprowadzanie danych niezbędnych do przygotowania umów, wysyłka sprzętu i gadżetów na czas
Administracja wewnętrznymi systemami - takimi jak Officevibe, Sapling (nie musisz ich znać - wszystko Ci pokażemy)
Aktualizowanie wewnętrznych dokumentów takich jak headcount, pliki z danymi personalnymi, wynagrodzeniami etc
Aktualizowanie informacji w firmowej strukturze
Pośredniczenie pomiędzy zespołami People Experience oraz Finansów a także dbanie o sprawny przepływ informacji
Wsparcie innych członków zespołu w opiece nad firmowymi benefitami
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego i Onboardingu
Kolejowa 5/7, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić szkolenia produktowe dla nowych klientów biznesowych. Podczas spotkań za pomocą Zooma opowiesz o dostępnych funkcjonalnościach, pokażesz jak z nich korzystać i zadbasz by jak najwięcej z nich było wykorzystywane później w praktyce
Zbudujesz długofalową relację z placówkami medycznymi (a dokładnie ich przedstawicielami) i będziesz utrzymywać z nimi regularny kontakt. W każdej chwili będą mogli zwrócić się do Ciebie z prośbą o pomoc bo wiedzą, że są dla nas najważniejsi
Każdego dnia będziesz dbać by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów i szkoleń była na jak najwyższym poziomie
Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Możesz wziąć udział w nowych, innowacyjnych projektach
Na początek: będziesz koordynować proces budżetowania i zajmiesz się przygotowaniem okresowych prognoz dotyczących wyniku finansowego. Wesprzesz zespół w procesach zamykania miesiąca oraz raportowania wyników
W międzyczasie: zajmiesz się sporządzaniem analiz finansowych, ich rozwojem i udoskonalaniem, a także interpretacją osiąganych wyników. Nie straszna Ci będzie bieżąca analiza, kontrola przychodów i kosztów, a także kalkulacja rezerw
Będziesz także współpracować z międzynarodowym zespołem FP&A
A na koniec: weźmiesz udział w tworzeniu raportów cyklicznych/adhoc oraz w procesie przygotowania Sprawozdań Finansowych. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu
Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :)
Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z specjalistami produktu. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta! :)
Będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie. Pomoże Ci w tym przygotowana przez nas Patient Journey Map
Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym
Zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów
Dodatkowo zaoferujesz swoim rozmówcom wsparcie w rozwoju prowadzonej praktyki
Sprawdzisz czy klienci regulują należności i skontaktujesz się z nimi w razie opóźnienia spłaty
Będziesz współpracować z zespołem Customer Success i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
Na początek: będziesz koordynować proces budżetowania i zajmiesz się przygotowaniem okresowych prognoz dotyczących wyniku finansowego. Wesprzesz zespół w procesach zamykania miesiąca oraz raportowania wyników
W międzyczasie: zajmiesz się sporządzaniem analiz finansowych, ich rozwojem i udoskonalaniem, a także interpretacją osiąganych wyników. Nie straszna Ci będzie bieżąca analiza, kontrola przychodów i kosztów, a także kalkulacja rezerw
Będziesz także współpracować z międzynarodowym zespołem FP&A
A na koniec: weźmiesz udział w tworzeniu raportów cyklicznych/adhoc oraz w procesie przygotowania Sprawozdań Finansowych. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu
Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :)
Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z specjalistami produktu. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta! :)
Będziesz dbać o stały wzrost zaangażowania wśród naszych klientów (placówek medycznych). Opracujesz procesy, które zachęcą użytkowników do aktywnego korzystania z produktu (np. onboarding, farming)
Stworzysz procesy upsellowe, dzięki którym nasi klienci zwiększą liczbę lekarzy korzystających z systemu. Będą też mieć wpływ na sprzedaż naszych dodatkowych produktów (np. DP Phone)
Dokonasz analizy dostępnych danych, a także feedbacków na podstawie których, opracujesz efektywny sposób dotarcia do klientów
Przygotujesz skuteczną komunikację - wymyślisz koncepcję i stworzysz brief, contentem zajmą się nasi specjaliści :)
Na koniec podsumujesz co udało Ci się osiągnąć - zbierzesz dane i wyciągniesz wnioski. Jeśli Twoje działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, zastanowisz się co moglibyśmy zrobić lepiej i udoskonalisz proces
Będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie. Pomoże Ci w tym przygotowana przez nas Patient Journey Map
Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym
Zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów
Dodatkowo zaoferujesz swoim rozmówcom wsparcie w rozwoju prowadzonej praktyki
Sprawdzisz czy klienci regulują należności i skontaktujesz się z nimi w razie opóźnienia spłaty
Będziesz współpracować z zespołem Customer Success i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
ZnanyLekarz poszukuje osoby, która wesprze nasz People Experience Team. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie. Ale to nie wszystko!
Tym razem szukamy osób do naszego teamu, które pomogą nam realizować dewizę: Making the healthcare (+ WORK!) experience more human
W jaki sposób?
Na początek przyciągniesz najbardziej utalentowanych ludzi, którzy podzielają też nasze wartości - liczymy mocno na Twoją kreatywność! Mamy ułożoną strategię, nasze kanały SoMe prężnie działają, jednak potrzebujemy kogoś, kto przejmie obszar Employer Brandingu kompleksowo :)
Później zachwycisz ich procesem rekrutacji, które będziesz prowadzić samodzielnie razem z hiring managerem, mając na uwadze Candidate Experience. Rekrutujemy do naszych teamów operacyjnych tj. Customer Care, Customer Success, Sales, Digital Marketing etc
A na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad tym co robimy i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać naszą pracę
A jeśli starczy czasu i chęci weźmiesz udział w innych lokalnych (i globalnych) projektach! Jeśli tworzenie person top performerów, układanie indywidualnych planów rozwojowych i wsparcie w dalszym budowaniu kultury ZnanegoLekarza brzmi dla Ciebie ciekawie, to na pewno nie będziesz się z nami nudzić!
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Warszawa
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami (drogą telefoniczną i mailową) - klienci dzwonią z różnymi pytaniami - uwierz na słowo (a może wkrótce sam zobaczysz 😉)
Będziesz szkolić (online) klientów z produktu, który ułatwia ich codzienną pracę - będziesz dzielić się wiedzą o tym, jak najlepiej wykorzystywać produkt do osiągania celów biznesowych swoich klientów. Staniesz się ekspertem w zakresie dbania o wizerunek lekarza w sieci
Skupisz się na budowaniu biznesowych relacji - po jakimś czasie będziesz wiedzieć jak dokładnie działają nasi klienci to tego stopnia, że doskonale będziesz wiedzieć czego potrzebują i co możesz im zaproponować
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty na podstawie zebranego od klientów feedbacku, będziesz mieć możliwość wykorzystania swojej kreatywności
A na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Warszawa
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami (drogą telefoniczną i mailową) - klienci dzwonią z różnymi pytaniami - uwierz na słowo (a może wkrótce sam zobaczysz 😉)
Będziesz szkolić (online) klientów z produktu, który ułatwia ich codzienną pracę - będziesz dzielić się wiedzą o tym, jak najlepiej wykorzystywać produkt do osiągania celów biznesowych swoich klientów. Staniesz się ekspertem w zakresie dbania o wizerunek lekarza w sieci
Skupisz się na budowaniu biznesowych relacji - po jakimś czasie będziesz wiedzieć jak dokładnie działają nasi klienci to tego stopnia, że doskonale będziesz wiedzieć czego potrzebują i co możesz im zaproponować
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty na podstawie zebranego od klientów feedbacku, będziesz mieć możliwość wykorzystania swojej kreatywności
A na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta
Zadbasz o jakość publikowanych danych — nim profil pojawi się w naszym serwisie, sprawdzamy kwalifikacje danej osoby, bo bardzo nam zależy, by pacjenci czuli się bezpiecznie i mogli korzystać z usług wiarygodnych ekspertów
Zajmiesz się monitorowaniem i aktualizacją danych dotyczących nowych kont lekarzy i specjalistów — trzymamy rękę na pulsie, żeby cały proces przebiegał sprawnie
Korespondencja mailowa i telefoniczna z użytkownikami w zakresie prowadzonej weryfikacji oraz wytycznych, ponieważ nie zawsze wszystkie kwestie są od razu jasne, a sprawna komunikacja to nasza mocna strona! :)
Będziesz na bieżąco śledzić zmiany prawne, aby poznawać aktualne wytyczne dla poszczególnych zawodów medycznych i okołomedycznych
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu
Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :)
Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z specjalistami produktów. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta
Tworzenie kampanii e-mail i SMS, promowanie artykułów i materiałów edukacyjnych, analizowanie i usprawnianie automatyzacji mailingu - wszystko to w celu zwiększania zaangażowania naszych odbiorców (SMB i Enterprise)
Dbanie o poprawność flow marketingowych przy pomocy narzędzi marketing automation (my korzystamy z HubSpota) i przenoszenie kontaktów na wyższe stage customer journey
Współpraca z zespołami sprzedażowymi, w celu lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań naszych potencjalnych klientów
Monitorowanie trendów na rynku medycznym, w celu tworzenia aktualnych i wartościowych treści
Ponadto musisz wiedzieć, że jesteśmy trochę data freaks! Testujemy wiele rozwiązań, jesteśmy otwarci na nowe pomysły – ale wszystkie działania dokładnie mierzymy, analizujemy i wyciągamy z nich wnioski, aby nasza praca była skuteczna
Będziesz dbać o stały wzrost zaangażowania wśród naszych klientów (placówek medycznych). Opracujesz procesy, które zachęcą użytkowników do aktywnego korzystania z produktu (np. onboarding, farming)
Stworzysz procesy upsellowe, dzięki którym nasi klienci zwiększą liczbę lekarzy korzystających z systemu. Będą też mieć wpływ na sprzedaż naszych dodatkowych produktów (np. DP Phone)
Dokonasz analizy dostępnych danych, a także feedbacków na podstawie których, opracujesz efektywny sposób dotarcia do klientów
Przygotujesz skuteczną komunikację - wymyślisz koncepcję i stworzysz brief, contentem zajmą się nasi specjaliści :)
Na koniec podsumujesz co udało Ci się osiągnąć - zbierzesz dane i wyciągniesz wnioski. Jeśli Twoje działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, zastanowisz się co moglibyśmy zrobić lepiej i udoskonalisz proces
Tworzenie kampanii e-mail i SMS, promowanie artykułów i materiałów edukacyjnych, analizowanie i usprawnianie automatyzacji mailingu - wszystko to w celu zwiększania zaangażowania naszych odbiorców (SMB i Enterprise)
Dbanie o poprawność flow marketingowych przy pomocy narzędzi marketing automation (my korzystamy z HubSpota) i przenoszenie kontaktów na wyższe stage customer journey
Współpraca z zespołami sprzedażowymi, w celu lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań naszych potencjalnych klientów
Monitorowanie trendów na rynku medycznym, w celu tworzenia aktualnych i wartościowych treści
Ponadto musisz wiedzieć, że jesteśmy trochę data freaks! Testujemy wiele rozwiązań, jesteśmy otwarci na nowe pomysły – ale wszystkie działania dokładnie mierzymy, analizujemy i wyciągamy z nich wnioski, aby nasza praca była skuteczna
Poprawianie doświadczeń pacjentów i rozwiązywanie ich problemów przez bezpośredni kontakt - nie boimy się zadzwonić do pacjenta, bo wiemy, że jesteśmy w stanie zawsze go wysłuchać a przez usprawnianie procedur będziemy w stanie uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji
Personalizowanie komunikacji z pacjentem - nie lubimy szablonów, więc Twoje czujne i empatyczne oko będzie dla nas bardzo cenne. Jako Manager będziesz wyznaczać kierunek zmian w komunikacji zespołu z użytkownikami platformy
Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę: zespół Patient Care pracuje na określonych KPI, ma targety (np. liczba zweryfikowany opinii, czas weryfikacji, czy jakość udzielanych odpowiedzi), a nad ich pracą czuwa Quality Manager
Rekrutacje i wdrożenia nowych osób - zarówno do własnego zespołu, ale też o innych osobach z firmy, które wiedzę o pacjentach będą czerpać od Ciebie - onboarding w tym zakresie również będzie jednym z Twoich zadań
Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku - szanujemy otwartość, transparentność i autentyczność, tylko tak możemy "Make the heatlhcare experience more human"
Rozwijanie osób w zespole - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej
Uczestniczenie w projektach międzydziałowych - czeka Cię współpraca z naszą polską strukturą, jednak będziesz również realizować projekty i raportować do Global Head of Patients
Na początek: będziesz sprawdzać dokumenty księgowe, analizować i weryfikować zapisy na kontach księgowych, uzgadniać salda z kontrahentami, a także dbać o ewidencję dokumentów księgowych w systemie,
W międzyczasie: zajmiesz się przygotowaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych. Weźmiesz udział w zamknięciu: miesiąca, kwartału, roku, raportowaniu grupowym oraz raportowaniu do instytucji zewnętrznych (np. GUS),
Będziesz wspierać pozostałe działy w zakresie dostarczania potrzebnych informacji z zakresu księgowości i finansów,
A na koniec: weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu
Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu
Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :)
Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z Opiekunami Klientów Indywidualnych i Biznesowych oraz teamem Customer Experience. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty
A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta
Będziesz prowadzić szkolenia produktowe dla nowych klientów. Podczas spotkań za pomocą Zooma opowiesz o dostępnych funkcjonalnościach i pokażesz jak z nich korzystać
Zbudujesz długofalową relację z lekarzami i będziesz utrzymywać z nimi regularny kontakt. W każdej chwili będą mogli zwrócić się do Ciebie z prośba o pomoc bo wiedzą, że są dla nas najważniejsi
Każdego dnia będziesz dbać by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów i szkoleń była na jak najwyższym poziomie
Omówisz z klientami ich potrzeby upewniając się, że osiągają założone przez siebie cele biznesowe
Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience
Możesz wziąć udział w nowych, innowacyjnych projektach
Na początek: będziesz sprawdzać dokumenty księgowe, analizować i weryfikować zapisy na kontach księgowych, uzgadniać salda z kontrahentami, a także dbać o ewidencję dokumentów księgowych w systemie,
W międzyczasie: zajmiesz się przygotowaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych. Weźmiesz udział w zamknięciu: miesiąca, kwartału, roku, raportowaniu grupowym oraz raportowaniu do instytucji zewnętrznych (np. GUS),
Będziesz wspierać pozostałe działy w zakresie dostarczania potrzebnych informacji z zakresu księgowości i finansów,
A na koniec: weźmiesz udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami (drogą telefoniczną i mailową) - klienci dzwonią z różnymi pytaniami - uwierz na słowo (a może wkrótce sam zobaczysz 😉)
Będziesz szkolić (online) klientów z produktu, który ułatwia ich codzienną pracę - będziesz dzielić się wiedzą o tym, jak najlepiej wykorzystywać produkt do osiągania celów biznesowych swoich klientów. Staniesz się ekspertem w zakresie dbania o wizerunek lekarza w sieci
Skupisz się na budowaniu biznesowych relacji - po jakimś czasie będziesz wiedzieć jak dokładnie działają nasi klienci to tego stopnia, że doskonale będziesz wiedzieć czego potrzebują i co możesz im zaproponować
Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty na podstawie zebranego od klientów feedbacku, będziesz mieć możliwość wykorzystania swojej kreatywności
A na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta
Będziesz kontaktować się z obecnymi klientami firmy aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich implementację/wdrożenie. Pomoże Ci w tym przygotowana przez nas Patient Journey Map
Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta aby być do niej dobrze przygotowanym
Zadbasz o płynne przeprowadzenie rozmówcy przez cały proces re-onboardingu. Będziesz szukać jak najlepszych rozwiązań - każdy przypadek jest inny!
Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów
Będziesz współpracować z zespołem Customer Success i Customer Experience, aby na podstawie zebranych feedbacków ciągle ulepszać proces
• pozyskiwanie nowych kontaktów do potencjalnych klientów (SMB lub Enterprise) poprzez różne działania marketingu online,
• budowanie zaangażowania bazy i przenoszenie kontaktów na wyższe stage customer journey,
• dbanie o poprawność flow marketingowych przy pomocy narzędzi marketing automation (my korzystamy z HubSpota)
Aby zrealizować te zadania będziesz:
• blisko współpracować z zespołami sprzedażowymi, aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych potencjalnych klientów,
• śledzić trendy na rynku medycznym, a pozyskane informacje wykorzystywać do tworzenia aktualnych i wartościowych treści
Ponadto musisz wiedzieć, że jesteśmy trochę date freak! Testujemy wiele rozwiązań, jesteśmy otwarci na nowe pomysły – ale wszystkie działania dokładnie mierzymy, analizujemy i wyciągamy z nich wnioski, aby nasza praca była skuteczna!
Koordynacja procesów kadrowych i płacowych m.in: przygotowanie danych do listy płac i weryfikacja naliczeń oraz stała współpraca z zewnętrzną firmą w zakresie naliczania wynagrodzeń
U nas nie ma nudy! :) - zadbasz o różnorodne procesy związane z: przygotowywaniem umów, benefitami (pakiet medyczny) oraz rozliczeniami pracowników (delegacje, zaliczki, potrącenia)
Będziesz wspierać pozostałe działy, odpowiadając na pytania pracowników dotyczące obszaru kadr i płac,
Możesz wziąć udział w realizacji projektów finansowo-księgowych, dzięki którym realnie przyczynisz się do rozwoju firmy. Zapewniamy, że będzie się działo! :)
Pre-onboarding nowych członków załogi ZL - będziesz mieć ogromny wpływ na doświadczenia nowych członków naszych zespołów. Chcemy, aby początek współpracy dla każdego przebiegał bezproblemowo i przyjaźnie. Zajmiesz się m.in: wprowadzaniem danych do systemu i weryfikacją dokumentów niezbędnych do przygotowania umów
Wdrażanie nowych systemów jak i administracja aktualnych - Officevibe, Kissflow/Sapling (nie musisz ich znać - wszystko Ci pokażemy)
Zajmiesz się aktualizacją wewnętrznych dokumentów takich jak- pliki z danymi personalnymi, wynagrodzeniami oraz aktualizacją informacji w firmowej strukturze
Zadbasz o sprawny przepływ informacji pomiędzy zespołami: People Experience oraz Finansów
Wesprzesz innych członków zespołu w opiece nad firmowymi benefitami ale też pomożesz w monitorowaniu budżetu integracyjnego
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu,
pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami,
odpowiesz na pytania i zagwozdki dotyczące produktu,
zaproponujesz klientom nowe rozwiązania i funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :),
będziesz blisko współpracował z innymi zespołami w zespole Customer Success m.in z Opiekunami Klientów Indywidualnych i Biznesowych oraz teamem Customer Experience. Staramy się realizować wspólne projekty,
a na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta
Zapraszamy Cię do udziału w ekscytującym przedsięwzięciu. Dołączysz do nowo powstałego zespołu projektowego, którego zadaniem jest stworzenie nowego, kompletnego procesu sprzedażowego
Na początek będziesz kontaktować się telefonicznie z naszymi potencjalnymi przyszłymi klientami – lekarzami. Skupisz się przede wszystkim na poznaniu i zrozumieniu ich potrzeb. Dostarczymy Ci bazę kontaktów, ale będziesz też samodzielnie docierał do nowych klientów
Następnie przeanalizujesz zebrane informacje, wyciągniesz wnioski i zaproponujesz rozwiązania, które zwiększą efektywność procesu sprzedażowego i pozwolą lepiej dopasować go do oczekiwań naszych klientów
Kiedy już osiągniemy cel, będziesz mógł wykorzystać efekty swojej pracy i skuteczniej sprzedawać nasz produkt! :)
Rola kreatora nowych rozwiązań przypadnie Ci do gustu? Nie ma problemu! Ciągle staramy się ulepszać naszą pracę i rozwijać produkt by lepiej dostosowywać go do potrzeb rynku :)
Moderowanie opinii od pacjentów - wszystkie publikowane w serwisie opinie są szczegółowo sprawdzane pod względem formy przekazu, dlatego opiniom w serwisie można ufać :)
Dbanie o jakość publikowanych danych - nim profil pojawi się w naszym serwisie, sprawdzamy kwalifikacje danej osoby, bo bardzo nam zależy, by pacjenci czuli się bezpiecznie i mogli korzystać z usług wiarygodnych ekspertów
Korespondencja mailowa i telefoniczna z Użytkownikami w zakresie funkcjonalności serwisu - chcemy, żeby użytkownik czuł, że może liczyć na naszą pomoc i żeby wiedział, że rozmawia z człowiekiem, a nie botem :)
As the team is yet to be established within our Revenue department, you should be experienced not only in managing a team of developers as a Product Manager (Product Owner), but also you should be experienced leading and building a team of developers from the ground up
You will also have to work with many, different APIs, so experience with working with APIs is required
You will have to take care of the data quality being shared between applications, and also you will need keep the data up-to-date in an expected manner by stakeholders regularity; for this you should be familiar with working closely with engineers that work with SQL, GraphQL, and RabbitMQ
Experience with stakeholder management is essential; you must be able to discuss and build a Roadmap in cooperation with different operation departments (Sales, Customer Success / Support, Marketing, etc)
You are solution-driven, and have experience with in-depth market research which could increase operational efficiency
As our team is English-first you must be able to communicate in full English working proficiency; it is a bonus if you speak Spanish or Polish also
Understanding doctors needs in our key markets in order to establish the strategy and get alignment on ambitious goals
Drive the strategy and initiatives/experiments prioritization in your team
Define and analyze metrics that show the success of our product (i.e. ensuring that the product is related to medical software for doctors)
Manage the product team (engineering, design, content, research and analytics) in order to build an amazing product that clinics love to use on a daily basis
Partner with operations, marketing and other teams to achieve our product vision for clinics
Collaborate regularly with users (clinic admins, doctors), stakeholders, other product areas and CPO Gabri Prat in order to build the right products, features, tracking success metrics, and communicating developments
Long-term SEO strategy for Docplanner marketplaces,
Act as an Agile Product Owner and establish a prioritized backlog of SEO tasks, set SEO goals, and work iteratively with the development team to achieve the goals,
Research and implement search engine optimization recommendations (technical, on-page and off-page),
Support Front-End Developers on Performance Optimization (Core Web Vitals),
Build and manage SEO team and SEO processes in the organization,
Advise on best practices, site architecture, and interface design for crawl optimization across different product teams,
Będziesz odpowiedzialny za pierwszy kontakt telefoniczny z naszym potencjalnym klientem. Twoim zadaniem będzie dotarcie do osoby decyzyjnej, poznanie potrzeb placówki medycznej, wzbudzenie zainteresowania produktem oraz umówienie klienta na spotkanie z naszym handlowcem
Sprawne zarządzanie leadami sprzedażowymi generowanymi przez zespół marketingowy
Zarządzanie kalendarzem spotkań naszego teamu sprzedażowego
Bieżące monitorowanie wyników swojej pracy i optymalizowanie działań