Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pracownik inżynieryjno-techniczny w Wydziałowym Laboratorium Aparatury Łączeniowej i Rozdzielczej
Nadbystrzycka 38A, Lublin
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie i wsparcie techniczne w realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań naukowych prowadzonych przez pracowników naukowo-dydaktycznych na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej;
prowadzenie ewidencji i dokumentacji z wykonywanych prac badawczych we współpracy z pracownikami badawczo-dydaktycznymi;
utrzymanie sprzętu laboratoryjnego oraz nadzór nad jego stanem technicznym i nad prowadzeniem napraw zgodnie z obowiązującymi wymogami;
drobne naprawy i konserwacja sprzętu laboratoryjnego i komputerowego,
instalacja oprogramowania w pracowniach komputerowych,
fizyczna instalacja sprzętu laboratoryjnego i komputerowego,
diagnozowanie usterek sprzętu laboratoryjnego i komputerowego,
przygotowanie stanowisk badawczych,
kontakt z serwisami,
zamawianie i przygotowanie zapotrzebowań na sprzęt laboratoryjny,
prowadzenie ewidencji sprzętu laboratoryjnego,
przestrzeganie aktualnie obowiązujących procedur, norm, instrukcji, przepisów prawa, zasad BHP i Ppoż.;
wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego
konfiguracja komputerów pracowników jednostek wydziałowych oraz usuwanie awarii sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz sprzętu audiowizualnego w salach wykładowych,
obsługa i opieka informatyczna nad systemem multimedialnym w sali Rady Wydziału,
administracja wydziałową siecią komputerową, w tym serwerami,
wsparcie w zakresie przygotowywania specyfikacji urządzeń informatycznych i oprogramowania,
informatyczna obsługa strony internetowej wydziału oraz opracowywanie treści graficznych
ścisła współpraca ze środowiskiem naukowym oraz współdziałanie z innymi jednostkami Uczelni, z instytucjami zewnętrznymi, krajowymi i zagranicznymi, w zakresie sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej;
bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania;
prowadzenie akcji informacyjnej o istniejących programach i procedurach oraz doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla Uczelni oraz jej pracowników;
opracowywanie procedur, regulacji oraz wzorów dokumentów usprawniających proces sprawozdawczości projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
Starszy referent / Specjalista w Biurze Zamówień Publicznych
Nadbystrzycka 38D, Lublin
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SWZ we wszystkich trybach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków wpływających do Biura Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych;
nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
czynny udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie protokołów;
udział w postępowaniach odwoławczych;
prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
opracowywanie projektów umów oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych;
prowadzenie ewidencji postępowań;
dokumentowanie postępowań;
opracowywanie planów zamówień oraz sprawozdań rocznych;
prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Kierownik Zespołu ds. Technicznej Obsługi Wydziału Mechanicznego
Nadbystrzycka 38D, Lublin
Wygasła: 11.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad podległymi pracownikami, kontrola ich czasu pracy, dyscypliny i rozliczanie czasu pracy przez sporządzanie harmonogramów, kart pracy oraz miesięcznych kart ewidencji czasu pracy;
prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg inwentarzowych i kartotek ewidencji majątku w administrowanym obiekcie;
prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, przedmiotami nietrwałymi i materiałami będącymi na stanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wydanymi zarządzeniami. Materialna odpowiedzialność za powierzony majątek oraz właściwy jego stan techniczny;
nadzór nad terminowymi i przewidzianymi prawem przeglądami (m.in. UDT, ppoż.);
dbałość o prawidłowe wykonanie obowiązujących umów na usługi/przeglądy w obiektach;
planowanie serwisów wszystkich urządzeń znajdujących się na obiekcie;
prowadzenie kontroli zużycia wszystkich mediów i bieżące zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości do służb PL;
zaopatrzenie administrowanego budynku w środki do utrzymania czystości i estetyki zgodnie z potrzebami, z zachowaniem maksymalnej gospodarności;
współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie zarządzania obiektami;
przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Zarządzenia Rektora w sprawie udzielania zamówień
współpraca z Kierownikami projektów na etapie tworzenia wniosku o dofinansowanie projektu oraz w całym okresie trwania projektu;
weryfikacja zapotrzebowań oraz opisów przedmiotów zamówienia pod kątem zgodności z przepisami PZP oraz wytycznymi kwalifikowalności wydatków w projektach;
weryfikacja formalna sporządzenia szacowania wartości zamówienia w projektach zewnętrznych;
współpraca z Kierownikami projektów przy tworzeniu planów zakupów w projektach;
sporządzanie zbiorczych planów zakupów dla projektów zewnętrznych;
wnioskowanie o wprowadzenie korekt do planu zamówień w zakresie projektów zewnętrznych;
weryfikowanie zgodności warunków udzielania zamówień z warunkami jakie zostały określone w dokumentach będących podstawą do uruchomienia projektu;
koordynowanie zakupów w projektach ogólnouczelnianych;
nadzór nad zgodnością realizowanych zakupów z planem zakupów w projektach zewnętrznych;
wsparcie merytoryczne zespołów zarządzających projektami podczas kontroli projektów zewnętrznych;
organizacja spotkań i szkoleń z zakresu m.in. zasad i procedury zamówień publicznych przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Politechniki Lubelskiej
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Regulaminem uczelni;
przygotowywanie i prowadzenie postępowań na bazie konkurencyjności;
weryfikowanie ofert wykonawców, dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod względem formalnym;
udział w pracach komisji przetargowych;
prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
opracowywanie projektów umów we współpracy z radcą prawnym;
współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie udzielania zamówień;
przygotowywanie faktur do rozliczenia;
kontrola prawidłowego wykonywania umów obejmujących zakres zadań pracownika;
prowadzenie ewidencji postępowań;
sporządzanie raportów z pracy działu;
obsługa postępowań na platformie zakupowej;
dokumentowanie prowadzonych postępowań i ich archiwizacji
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SWZ we wszystkich trybach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków wpływających do Biura Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych;
nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
czynny udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie protokołów;
udział w postępowaniach odwoławczych;
prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
opracowywanie projektów umów oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych;
prowadzenie ewidencji postępowań;
dokumentowanie postępowań;
opracowywanie planów zamówień oraz sprawozdań rocznych;
prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji i nadzoru nad podległymi pracownikami Działu;
zarządzanie podległym zespołem pracowników – rozwijanie kompetencji zespołu oraz motywowanie;
współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie zarządzania obiektami;
stała kontrola stanu technicznego obiektów wraz z urządzeniami w nich zamontowanymi oraz nadzór nad księgami obiektów;
współudział w odbiorach robót budowlanych;
prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem powierzonym majątkiem Uczelni oraz wynajmem powierzchni obiektów podmiotom zewnętrznym;
określanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych;
utrzymywanie relacji oraz stała współpraca z użytkownikami nieruchomości;
realizacja działań w zakresie optymalizacji wykorzystania powierzchni;
rekomendowanie działań usprawniających zarządzanie nieruchomościami;
zgłaszanie wniosków z zakresu optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami;
tworzenie zestawień oraz raportów na zlecenie przełożonych;
koordynacja realizacji zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Działu (przygotowanie zamówień do trybu przetargowego, realizacja samodzielna zamówień poniżej progów przetargowych)
ścisła współpraca ze środowiskiem naukowym oraz współdziałanie z innymi jednostkami Uczelni, z instytucjami zewnętrznymi, krajowymi i zagranicznymi, w zakresie sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej;
bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania;
prowadzenie akcji informacyjnej o istniejących programach i procedurach oraz doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla Uczelni oraz jej pracowników;
opracowywanie procedur, regulacji oraz wzorów dokumentów usprawniających proces sprawozdawczości projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
Pracownika Sekcji Remontów - Pracownik budowlany z umiejętnościami w zakresie robót brukarskich i wykończeniowych
Nadbystrzycka 38D, Lublin
Wygasła: 21.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
naprawa uszkodzonych elementów ciągów pieszych i jezdnych polegająca na rozebraniu nawierzchni, uzupełnieniu podbudowy i ponownym ułożeniu kostki, krawężników i obrzeży zgodnie z technologią robót brukarskich;
obsługa maszyn brukarskich, konserwacja sprzętu i ewentualne drobne naprawy w okresie pogwarancyjnym;
wykonywanie robót wykończeniowych w szczególności robót malarskich;
wykonywanie drobnych prac konserwatorskich w obiektach Uczelni;
ochrony powierzonego mienia przed kradzieżą zniszczeniem czy pożarem;
dbałość o właściwy stan techniczny powierzonego sprzętu i narzędzi