Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
Przygotowywanie Planu Rzeczowo-Finansowego oraz jego zmian,
Przygotowywanie kwartalnych sprawozdań finansowych i prowadzenie miesięcznego monitoringu w zakresie wykonania Planu Rzeczowo-Finansowego zgodnie z Umową Spółki i innymi aktami obowiązującymi Spółkę,
Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości finansowej
Poznań
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie Planu Rzeczowo-Finansowego oraz jego zmian, a także monitorowanie jego realizacji,
Przygotowywanie niezbędnej sprawozdawczości finansowej w zakresie wykonania Planu Rzeczowo-Finansowego zgodnie z Umową Spółki i innymi aktami obowiązującymi Spółkę,
Przygotowywanie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w części finansowej,
Przygotowywanie innych zestawień i raportów,
Weryfikacja i akceptacja wydatków Spółki (w tym inwestycyjnych) w zakresie zgodności z Planem Rzeczowo-Finansowym,
Inicjowanie i przygotowanie zmian w zakresie polityki rachunkowości w Spółce,
Optymalizowanie polityki podatkowej,
Realizacja innych poleceń Przełożonego lub członków Zarządu związanych z zakresem zadań stanowiska
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
Specjalista / Specjalistka ds. regulacji terenowo-prawnych
Poznań
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ustalenie i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości na których realizowane są inwestycje w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane,
opracowanie strategii pozyskiwania nieruchomości i określenie ryzyka w przypadku nie pozyskania nieruchomości związanych z realizacją inwestycji,
analiza dokumentacji projektowej oraz projektów przygotowywanych wniosków o wydanie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych wniosków związanych z realizacją zadania,
regulacje stanu prawnego na podstawie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych ustaw związanych z realizacją zdania,
przygotowywanie oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomościami na cele budowlane,
uczestniczenie w postępowaniach odszkodowawczych prowadzonych w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
przygotowywanie i realizacja umów dla geodetów i rzeczoznawców majątkowych,
prowadzenie rozmów z uczestnikami postępowania odszkodowawczego celem wydania nieruchomości, w tym opuszczenia zajmowanych lokali mieszkalnych oraz poszukiwanie lokali zamiennych,
przygotowywanie i realizacja umów na wynajem lokali czasowych zamiennych zgodnie ze specustawą drogową,
odłączenia mediów od przekazywanych budynków mieszkalnych - wnioski do poszczególnych sieci,
zapoznanie się oraz weryfikacja operatów szacunkowych,
wyjaśnianie spraw związanych z ewidencją gruntów,
składanie wniosków do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami o aktualizację stanu prawnego wyniesionych podziałów w Księgach Wieczystych, składanie wniosków o odpisy z Ksiąg Wieczystych oraz o wydanie dokumentów w Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
zgłaszanie spraw związanych z regulacją stanu prawnego zgodnie z art. 73 do Zarządu Dróg Miejskich oraz spraw związanych z wnioskami o komunalizację,
udział w spotkaniach z przedstawicielami Wydziału Urbanistyki, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, Wydziału Transportu i Zieleni i innych
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
wykonywanie prac administracyjno-biurowych – obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
przyjmowanie, przekierowywanie i łączenie rozmów telefonicznych,
prowadzenie ewidencji kart PEKA i użytkowania samochodów służbowych,
koordynacja wewnętrznego obiegu dokumentów wg obowiązujących w Spółce zasad oraz wytycznych Zarządu — przygotowanie kopii, skanów, dystrybucja,
dbałość o porządek w recepcji, salach konferencyjnych i przestrzeni wspólnej Spółki,
merytoryczne potwierdzanie faktur w zakresie kompetencji,
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Zarządu,
koordynacja i organizacja spotkań – w tym rezerwacja sal, wysyłka zaproszeń, koordynacja obecności, zapewnianie zasobów, obsługa gości i interesantów, dbanie o terminowość spotkań,
koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
dbałość o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz współpraca z pracownikami spółki i poszczególnymi pionami,
obsługa firmowej poczty elektronicznej,
planowanie i dokonywanie rezerwacji spotkań i podróży służbowych Zarządu,
prowadzenie kalendarza spotkań poszczególnych działów Spółki i koordynacja z kalendarzem Zarządu,
koordynacja i organizacja spotkań z udziałem Zarządu, w tym organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu - rezerwacja sal, samochodów, wysyłka zaproszeń, koordynacja obecności, zapewnianie zasobów, opieka nad gośćmi, dbanie o terminowość spotkań,
obsługa Spółki w zakresie organizacji spotkań, obsługa gości Spółki,
dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy Zarządem a pracownikami Spółki,
współpraca z kancelarią w kwestii przekazywania dokumentów, informacji oraz weryfikacji pism pod podpis Zarządu,
prowadzenie rejestru zaproszeń skierowanych do Zarządu oraz formułowanie odpowiedzi,
przygotowanie projektu pism zgodnie z poleceniem Przełożonego,
dbałość o zaopatrzenie w artykuły biurowe oraz odpowiedni serwis dostawczy na potrzeby Zarządu,
rejestracja korespondencji w systemie Vario oraz wykonywanie pozostałych czynności kancelaryjnych,
monitorowanie zawartości skrzynki sekretariat@pim.poznan.pl oraz odpowiednia dystrybucja otrzymanych e-maili,
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
realizacja innych poleceń Przełożonego lub członków Zarządu związanych z zakresem zadań zespołu
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich
Specjalista ds. komunikacji społecznej i współpracy z mediami
Poznań
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa i tworzenie krótkich filmów oraz dokumentacji fotograficznej dokumentujących przebieg realizowanych zadań inwestycyjnych,
Tworzenie treści graficznych dotyczących działań realizowanych przez Spółkę,
Współpraca z kierownikami projektów w zakresie uzgadniania obszaru informacyjnego do materiałów przeznaczonych do publikacji w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich dokumentowanie,
Stała współpraca z dysponentami w zakresie opracowywania i uzgadniania środków, trybu i formy komunikacji społecznej w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,
Utrzymywanie stałego kontaktu z mediami oraz uzgadnianie przedsięwzięć informacyjnych Spółki,
Opracowywanie i aktualizacja materiałów przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych Spółki, i w mediach społecznościowych, a także utrzymanie i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania,
Udzielanie odpowiedzi na zapytania mieszkańców oraz mediów w obszarze dotyczącym projektów inwestycyjnych realizowanych przez Spółkę oraz w zakresie działalności przez nią prowadzonej
monitorowanie i kontrola budżetu projektu oraz planowania i zarządzaniem ryzykiem,
prowadzenie całościowe projektów inwestycyjnych z ramienia Inwestora Zastępczego zgodnie z warunkami umowy, harmonogramem projektu i wszelkimi wymaganiami Inwestora,
przygotowywanie raportów rzeczowo-finansowych dla Inwestorów z realizowanych projektów,
udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców robót, dokumentacji projektowych oraz wielobranżowych nadzorów inwestorskich