Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (87)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 87 )
Pracownik administracyjny w Dziekanacie Wydziału Medycyny i Stomatologii Program Anglojęzyczny
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa studentów i aplikantów na studia w języku angielskim przy wykorzystaniu stosowanych w uczelni narzędzi informatycznych
prowadzenie dokumentacji papierowej i elektronicznej w toku studiów
współpraca z jednostkami prowadzącymi dydaktykę
przygotowywanie danych do sprawozdawczości
systematyczne przekazywanie dokumentacji do archiwum
wykonywanie innych poleceń kierownika działu oraz kierownictwa Uczelni w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb działu
Administrator sieci i systemów w Dziale Informatyki
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie i administrowanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi,
wykonywanie okresowych kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych oraz ich właściwe przechowywanie oraz dokumentowanie
zarządzanie, administrowanie oraz aktualizowanie oprogramowania firewall/NAT/router na bazie systemów Linux
zarządzanie i administracja klasami adresowymi oraz wydzielonymi fragmentami wirtualnych sieci VLAN
tworzenie, zarządzanie i administrowanie dostępem VPN typu site-to-site i site-to-client
zarządzanie i administrowanie systemem sieci bezprzewodowej, zapewnienie ciągłości działania oraz poprawności autoryzacji użytkowników – studentów i pracowników
bieżące uaktualnianie istniejącej dokumentacji technicznej dot. infrastruktury sieciowej oraz przygotowywanie dokumentacji dla powstałych w ramach realizacji umowy nowych usług, fragmentów sieci, w tym prowadzenie ewidencji w systemie elektronicznym listy publicznych adresów IP, listy stałych wewnętrznych adresów IP w różnych segmentach sieci, listy sieci wirtualnych VLAN, listy przełączników zarządzanych i urządzeń sieciowych
utrzymywanie aktualnej bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania
nadzór nad łączami sieciowymi (światłowodowymi i miedzianymi) – zapewnienie ciągłości pracy sieci
monitorowanie sieci pod kątem bezpieczeństwa sieci, tzn. ochrona antywirusowa i ochrona przed niepowołanym dostępem z poza sieci PUM
prowadzenie analiz wyjaśniających nietypowe błędy, bądź niezgodne z założeniami zachowanie systemów informatycznych w sieci
kontrola dostępu do treści w ramach sieci (filtrowanie zawartości stron www, blokowanie niepożądanych aplikacji na poziomie sieci, blokowanie kategorii stron www, blokowanie usług sieciowych)
wdrażanie i administracja oprogramowania do monitoringu: ruchu w sieci, stanu urządzeń pracujących w sieci, ewidencji zasobów sieciowych
archiwizacja logów połączeń w celach dowodowych w przypadku naruszenia przez użytkowników obowiązujących przepisów wewnętrznych lub zewnętrznych przez okres 24 miesięcy
zarządzanie systemem podtrzymania awaryjnego i zasilania w kluczowych punktach sieci komputerowej oraz jej rozwój i modernizacja
planowanie w zakresie funkcjonowania, fragmentaryzacji i wykorzystania sieci w oparciu o istniejącą infrastrukturę, jak również jej rozbudowę
kształtowanie polityki rozwoju i modernizacji sieci informatycznych PUM
współpraca z jednostkami organizacyjnymi PUM przy rozwiązywaniu problemów związanych
z modyfikacją i rozbudową lokalnych sieci komputerowych
konfiguracja stacji roboczych użytkowników w zakresie dostępu do sieci Internet
aktywny udział w działaniach związanych z utrzymaniem mechanizmów i polityk w obszarze cyberbezpieczeństwa
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych i teletechnicznych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych:
a) bezpośrednie uczestniczenie w zakładaniu i prowadzeniu książek obiektów budowlanych
b) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
c) wydawanie poleceń użytkownikom w sprawie usuwania zagrożeń i nieprawidłowości
z zachowaniem właściwej drogi służbowej
d) dokonywanie przeglądów rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
e) ścisła współpraca z Inspektorem ds. Teletechnicznych i elektrycznych w zakresie Zapewnienia zasilania i działania wszystkich instalacji niskoprądowych w tym SAP, CCTV, KD, SWiN, DSO oraz urządzeń pożarowych, oraz zastępowanie w czasie jego nieobecności
2) Przygotowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami związanymi z planowaniem
i prowadzeniem napraw, remontów i inwestycji Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
w Szczecinie:
a) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
b) przygotowanie stosownych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich do planowanych remontów i inwestycji w tym wniosków dotacyjnych
c) przygotowanie wymagań technicznych i technologicznych do umów i postępowań przetargowych o realizację prac projektowych na potrzeby planowanych remontów, inwestycji oraz bieżącej konserwacji
d) przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę energii elektrycznej, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie
e) sprawdzenie i weryfikowanie dokumentacji projektowych pod względem kompletności
i zapewnienia realizacji założonego celu inwestycyjnego oraz zgodności z PZP
f) reprezentowanie Uczelni przy uzgodnieniach z Wykonawcami prac projektowych
i budowlanych oraz ścisła współpraca z właściwymi koordynatorami i konsultantami merytorycznymi PUM
g) nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i modernizacyjnymi przez Wykonawców w obiektach PUM. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami
i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu
h) protokolarne przekazywanie Wykonawcom obiektów PUM do rozbiórek i demontaży i oraz placów budowy i frontów robót budowlanych
i) nadzorowanie prób i rozruchów systemów, badań i pomiarów powykonawczych
j) opiniowanie kolejności wykonywania robót branżowych na obiektach PUM
k) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach budowlanych oraz podczas eksploatacji obiektów PUM
l) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
m) sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne
i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza
i wprowadzanie do rejestrów
n) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych prac przy odbiorach częściowych
i zakresu zaawansowania robót, zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami
o) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
p) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach budowlanych
q) egzekwowanie i kompletowanie dokumentów odbiorowych nadzorowanych prac projektowych i budowlanych
r) organizowanie i współuczestniczenie przy odbiorach obiektów i kontrolach przez właściwe służby i instytucje
3) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w
Specjalista ds. bieżącego utrzymania nieruchomości w branży elektrycznej i BMS w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
Przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę energii elektrycznej oraz usług i mediów teleinformatycznych, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie,
Nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i niskoprądowych. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu,
Uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót,
Opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych oraz usługach, wynikających z eksploatacji obiektów PUM,
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych,
Sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza i wprowadzanie do rejestrów,
Rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych,
Egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych,
Wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych, realizowanych usługach,
Przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych i umów na prowadzenie bieżącej konserwacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych ( w tym oddzielnie dla instalacji elektrycznych, dla instalacji niskoprądowych oraz dla urządzeń dźwigowych),
Bezpośrednie Uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych,
Organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód,
Uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi,
Uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji,
Współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
Administrowanie systemem kontroli dostępu
Kontrola rozliczeń energii elektrycznej
Tworzenie zestawień zużycia energii elektrycznej, instalacji PV oraz mediów
Nadzorowanie bieżących przeglądów instalacji elektrycznej i teletechnicznej
Administrowaniem mieniem PUM w zakresie instalacji telefonicznej
Nadawanie uprawnień dostępowych w zakresie pomieszczeń objętych SSWiN
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. robót sanitarnych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie urządzeń sanitarnych:
a) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (w tym oddzielnie dla instalacji wod-kan i c.o, dla instalacji i urządzeń gazowych, dla węzłów cieplnych i kotłowni, dla instalacji i urządzeń wentylacji, dla instalacji i urządzeń klimatyzacji oraz na wykonanie przeglądu przewodów kominowych),
b) przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę mediów (energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzenia ścieków) i usługi, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej
z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie,
c) nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu,
d) uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót,
e) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych oraz usługach, wynikających z eksploatacji obiektów PUM
f) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
g) sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza i wprowadzanie do rejestrów
h) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych
i) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
j) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych, realizowanych usługach
k) uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych
l) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
m) uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
n) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
o) współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
2) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w tym:
a) Zestawień, analiz, raportów na potrzeby PUM, Jednostek Administracji Rządowej, GUS, itp
3) Współuczestniczenie przy sporządzaniu raportów z działalności Działu Technicznego, bilansów kosztów, planów wydatków remontowych oraz innych koniecznych opracowań statystycznych niezbędnych dla właściwej sprawozdawczości PUM
4) Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych
w części dotyczącej działalności Działu Technicznego PUM
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. robót budowlanych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie ogólnobudowlanym:
a) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie budowlanym ( w tym oddzielnie dla zakresu ogólnobudowlanego i oddzielnie dla konserwacji pokryć dachowych i obróbek blacharskich)
b) nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryci
c) uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót
d) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych wynikających z eksploatacji obiektów PUM
e) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
f) sprawdzanie i potwierdzanie zgodności faktur za wykonane prace konserwacyjne
i remontowe i ich zgodności z warunkami umów z Wykonawcami, w tym wprowadzanie do rejestrów i ich analiza
g) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych, oraz realizowanych usług
h) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
i) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych
j) bezpośrednie Uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych
k) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny
l) uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
m) uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
n) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
o) współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
2) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w tym:
a) zestawień, analiz, raportów na potrzeby PUM, Jednostek Administracji Rządowej, GUS, itp
3) Współuczestniczenie przy sporządzaniu raportów z działalności Działu Technicznego, bilansów kosztów, planów wydatków remontowych oraz innych koniecznych opracowań statystycznych niezbędnych dla właściwej sprawozdawczości PUM
4) Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych w części dotyczącej działalności Działu Technicznego PUM
a. Utrzymywanie dostępności produkcyjnych wersji systemów i o ile jest to możliwe lub konieczne instancji testowych
b. Wspieranie zarządzania architekturą serwisów informacyjnych CMS
c. Wspieranie zarządzania architekturą serwisów LMS
Konfiguracja systemów, oraz optymalizacja działania systemów
Aktualizacja systemów do najnowszych wersji
Sugerowanie rozwiązań oraz kierunków rozwoju systemów
Planowanie wdrażania nowych funkcjonalności
Dostosowywanie systemów do potrzeb uczelni i użytkowników w zakresie możliwym do wykonania w ramach posiadanej licencji i uprawnień
Stała współpraca z Administratorem Systemu Dziekanatowego ds. Studenckich na PUM
Stała współpraca z Działem Promocji PUM
Stała współpraca z Dziekanatami PUM oraz z Centrum Egzaminów Testowych PUM w szczególności w zakresie wykorzystania i eksploatacji narzędzi i systemów LMS
Konfiguracja systemów pod zmieniające się potrzeby PUM
Opracowywanie mechanizmów integracyjnych z systemami zewnętrznymi w szczególności w zakresie wymiany danych
Czynny i aktywny udział we wdrożeniach nowych funkcjonalności do systemów klasy CMS
Bieżąca współpraca z dostawcą systemu oraz dostawcami rozwiązań współdziałających z systemami
Ścisła współpraca z „właścicielami” systemów w szczególności w zakresie uprawnień i kont użytkowników
Administrowanie systemami oraz systemowymi bazami danych lub bazami danych, w których przechowywane są dane systemów
Bieżący audyt i weryfikacja oraz w razie koniczności modyfikacja danych w systemach na poziomie skryptów i zapytań bazodanowych bezpośrednio na poziomie systemu zarządzania bazą danych, konserwacja bazy danych
Ścisła współpraca z jednostkami merytorycznymi PUM przy przygotowywaniu Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie technicznym dla potrzeb:
zakupu nowych systemów i oprogramowania – służących do realizacji bieżących zadań jednostek merytorycznych oraz jednostek dydaktycznych – gdzie jednostki merytoryczne i jednostki dydaktyczne odpowiadają za opis założeń, celu i funkcjonalności systemów w zakresie realizowanych zadań
zakupu usług technicznych oraz serwisowych dla nadzorowanych systemów oraz elementów współpracujących z tymi systemami
rozeznanie rynku, zebranie i analiza ofert, przygotowywanie dokumentacji wnioskowo zakupowej, zgłaszanie uwag do proponowanych umów, odbiory oraz weryfikacja dostarczanych licencji i usług w powyższym zakresie
Nadzór nad terminami obowiązywania umów w zakresie gwarancji, wsparcia i obsługi serwisowej na administrowane systemy – pilnowanie terminów odnowienia umów, rozeznanie rynku, zebranie i analiza ofert, przygotowywanie dokumentacji wnioskowo-zakupowej, odbiory oraz weryfikacja dostarczanych licencji i usług przy współpracy z jednostkami merytorycznymi
Dbanie o bezpieczeństwo systemów w szczególności o dostępne w systemie dane
Bezpośrednia współpraca z Koordynatorem Ochrony Danych Osobowych w DIT PUM
Monitorowanie publikowanych danych pod kątem przestrzegania wymogów wynikających z Krajowych Ram Interoperacyjności – w szczególności w zakresie dostępności webowych serwisów informacyjnych CMS, oraz systemów klasy LMS pod kątem wymogów WCAG w obowiązującej wersji (WCAG2.1 AA)
Tworzenie kopii zapasowych danych systemowych, oraz weryfikacja poprawności wykonania planów backupowych
ustalanie uprawnień do urlopów wypoczynkowych, przygotowanie planów urlopowych i bieżąca ich realizacja
ewidencjonowanie udzielonych zwolnień od pracy i innych okresów usprawiedliwionej i nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy
prowadzenie spraw pracowników i ich rodzin w zakresie przysługujących im zasiłków z ubezpieczenia społecznego
sporządzanie informacji o nieobecnościach pracowników dla potrzeb: rozliczania godzin dydaktycznych, rozliczania wynagrodzeń, korzystania ze świadczeń socjalnych
prowadzenie spraw związanych z badaniami wstępnymi, kontrolnymi i okresowymi
prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem oraz wygaśnięciem stosunku pracy
prowadzenie spraw dotyczących zmian na stanowiskach pracy, przedłużania zatrudnienia okresowego, przenoszenia do innych jednostek, zmiany stanowiska i wynagrodzenia oraz awansów przy zachowaniu procedur zgodnych z aktualnymi wymogami prawnymi
obsługa programu Płatnik
obsługa systemu Pol-on w części dotyczącej bieżącej aktualizacji bazy danych nauczycieli akademickich
przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych w części dotyczącej spraw osobowych
kierowanie przydzielonym pojazdem osobowym zgodnie z prawem ruchu drogowego, przepisami bhp. i ppoż. oraz przewóz osób
dokonywanie codziennej obsługi pojazdu pod względem wyposażenia pojazdu zgodnie z prawem ruchu drogowego, przepisami bhp i ppoż. oraz bieżąca konserwacja, utrzymanie czystości karoserii i wnętrza pojazdu
przestrzeganie wyznaczonych terminów i przebiegu kilometrów zobowiązujących do przeprowadzania badań technicznych i przeglądów serwisowych pojazdów
prawidłowe zabezpieczenie pojazdów podczas postoju i garażowania
realizacja ewentualnych czynności spedycyjnych i innych zadań
ewidencjonowanie przejazdów samochodów służbowych na kartach drogowych
w szczególności w zakresie godzin pracy, przebiegu pojazdu i ilości tankowanego paliwa
Pracownik administracyjny – pisarz medyczny w Dziale Nauki i Współpracy z Zagranicą
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie podstawowej dokumentacji badań naukowych (m.in. protokół, informacja dla pacjenta) składanych do instytucji zewnętrznych
weryfikacja i doradztwo w zakresie tworzenia dokumentacji badania naukowego: plan monitorowania, plan zarządzania ryzykiem, ulotki/materiały dla uczestników
weryfikacja pakietu dokumentów do przedłożenia do Komisji Bioetycznej
prowadzenie szkoleń z tworzenia dokumentacji badań naukowych
Specjalisty ds. wsparcia informatycznego w Dziale Informatyki
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykształcenie: średnie, preferowane wyższe techniczne (informatyczne lub pokrewne - przy wykształceniu pokrewnym co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku)
bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 10/11
praktyczna wiedza z zakresu: sprzętu komputerowego, drukarek stacjonarnych, mobilnych, urządzeń wielofunkcyjnych
umiejętność diagnostyki problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem systemów operacyjnych, biurowych oraz sieci komputerowej
dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Teams
znajomość podstaw pracy w usłudze Active Directory
znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem sprzętu AV (wideokonferencje)
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych
obsługa programu komputerowego - modułu planowanie zajęć
wprowadzanie danych na stronie internetowej PUM
przygotowywanie dokumentacji do archiwum
wykonywanie innych poleceń kierownika działu oraz kierownictwa Uczelni w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb działu
zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia badań i zajęć dydaktycznych
opracowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania procesów zakupowych
zbieranie ofert i informacji o cenach i warunkach techniczno-handlowych prowadzonych przez siebie zakupów
analizowanie otrzymanych zapotrzebowań pod względem zasadności zakupów
czynny udział w organizowaniu prawidłowego odbioru dostaw zamówionych towarów
utrzymywanie kontaktów z dostawcami w zakresie terminowej realizacji zamówień
opracowywanie i załatwianie spraw związanych z gwarancjami i reklamacjami w zakresie prowadzonych dostaw
wykonywania innych czynności zleconych przez Kierownika Działu w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb Działu
Administratora sieci i systemów w Dziale Informatyki
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie i administrowanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi
wykonywanie okresowych kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych oraz ich właściwe przechowywanie oraz dokumentowanie
zarządzanie, administrowanie oraz aktualizowanie oprogramowania firewall/NAT/router na bazie systemów Linux
zarządzanie i administracja klasami adresowymi oraz wydzielonymi fragmentami wirtualnych sieci VLAN
tworzenie, zarządzanie i administrowanie dostępem VPN typu site-to-site i site-to-client
zarządzanie i administrowanie systemem sieci bezprzewodowej, zapewnienie ciągłości działania oraz poprawności autoryzacji użytkowników – studentów i pracowników
bieżące uaktualnianie istniejącej dokumentacji technicznej dot. infrastruktury sieciowej oraz przygotowywanie dokumentacji dla powstałych w ramach realizacji umowy nowych usług, fragmentów sieci, w tym prowadzenie ewidencji w systemie elektronicznym listy publicznych adresów IP, listy stałych wewnętrznych adresów IP w różnych segmentach sieci, listy sieci wirtualnych VLAN, listy przełączników zarządzanych i urządzeń sieciowych
utrzymywanie aktualnej bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania
nadzór nad łączami sieciowymi (światłowodowymi i miedzianymi) – zapewnienie ciągłości pracy sieci
monitorowanie sieci pod kątem bezpieczeństwa sieci, tzn. ochrona antywirusowa i ochrona przed niepowołanym dostępem z poza sieci PUM
prowadzenie analiz wyjaśniających nietypowe błędy, bądź niezgodne z założeniami zachowanie systemów informatycznych w sieci
kontrola dostępu do treści w ramach sieci (filtrowanie zawartości stron www, blokowanie niepożądanych aplikacji na poziomie sieci, blokowanie kategorii stron www, blokowanie usług sieciowych)
wdrażanie i administracja oprogramowania do monitoringu: ruchu w sieci, stanu urządzeń pracujących w sieci, ewidencji zasobów sieciowych
archiwizacja logów połączeń w celach dowodowych w przypadku naruszenia przez użytkowników obowiązujących przepisów wewnętrznych lub zewnętrznych przez okres 24 miesięcy
zarządzanie systemem podtrzymania awaryjnego i zasilania w kluczowych punktach sieci komputerowej oraz jej rozwój i modernizacja
planowanie w zakresie funkcjonowania, fragmentaryzacji i wykorzystania sieci w oparciu o istniejącą infrastrukturę, jak również jej rozbudowę
kształtowanie polityki rozwoju i modernizacji sieci informatycznych PUM
współpraca z jednostkami organizacyjnymi PUM przy rozwiązywaniu problemów związanych z modyfikacją i rozbudową lokalnych sieci komputerowych
konfiguracja stacji roboczych użytkowników w zakresie dostępu do sieci Internet
aktywny udział w działaniach związanych z utrzymaniem mechanizmów i polityk w obszarze cyberbezpieczeństwa
ustalanie uprawnień do urlopów wypoczynkowych, przygotowanie planów urlopowych i bieżąca ich realizacja
ewidencjonowanie udzielonych zwolnień od pracy i innych okresów usprawiedliwionej i nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy
prowadzenie spraw pracowników i ich rodzin w zakresie przysługujących im zasiłków z ubezpieczenia społecznego
sporządzanie informacji o nieobecnościach pracowników dla potrzeb: rozliczania godzin dydaktycznych, rozliczania wynagrodzeń, korzystania ze świadczeń socjalnych
prowadzenie spraw związanych z badaniami wstępnymi, kontrolnymi i okresowymi
prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem oraz wygaśnięciem stosunku pracy
prowadzenie spraw dotyczących zmian na stanowiskach pracy, przedłużania zatrudnienia okresowego, przenoszenia do innych jednostek, zmiany stanowiska i wynagrodzenia oraz awansów przy zachowaniu procedur zgodnych z aktualnymi wymogami prawnymi
obsługa programu Płatnik
obsługa systemu Pol-on w części dotyczącej bieżącej aktualizacji bazy danych nauczycieli akademickich
przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych w części dotyczącej spraw osobowych
wprowadzanie danych na stronie internetowej Wydawnictwa PUM
przygotowanie bieżącej dokumentacji
prowadzenie archiwum Wydawnictwa PUM
wykonywanie innych poleceń kierownika działu oraz kierownictwa Uczelni w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb działu
Pracownik administracyjny w Dziale Organizacyjno-Prawnym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
protokołowanie na posiedzeniach ciał kolegialnych powoływanych w PUM (takich jak komisje, zespoły) na spotkaniach organizowanych w jednostkach administracyjnych, sporządzanie z nich notatek
transkrypcja nagrań
sporządzanie pism, tworzenie bieżących zestawień, rejestrów, raportów, sprawozdań etc. pod nadzorem Kierownika Działu lub osoby przez niego upoważnionej
Pracownik administracyjny w Dziekanacie Wydziału Medycyny i Stomatologii (kierunek lekarsko-dentystyczny)
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa studentów przy wykorzystaniu stosowanych w uczelni narzędzi informatycznych
prowadzenie dokumentacji papierowej i elektronicznej w toku studiów
współpraca z jednostkami prowadzącymi dydaktykę
przygotowywanie danych do sprawozdawczości
systematyczne przekazywanie dokumentacji do archiwum
wykonywanie innych poleceń kierownika działu oraz kierownictwa Uczelni w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb działu
koordynowanie i wykonywanie działalności promocyjnej Uczelni
planowanie i prowadzenie działań marketingowych, m.in. z wykorzystaniem stron internetowych i social mediów, targów, konferencji, seminariów, Dni Otwartych, konkursów i gadżetów reklamowych
prowadzenie patronatów
kontakt z grafikami, drukarniami i innymi dostawcami materiałów promocyjnych
opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia tych akcji promujących Uczelnię
monitorowanie i koordynowanie stosowania Księgi Identyfikacji Wizualnej Uczelni
Administrator sieci i systemów w Dziale Informatyki
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie i administrowanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi,
Wykonywanie okresowych kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych oraz ich właściwe przechowywanie oraz dokumentowanie,
Zarządzanie, administrowanie oraz aktualizowanie oprogramowania firewall/NAT/router na bazie systemów Linux
Zarządzanie i administracja klasami adresowymi oraz wydzielonymi fragmentami wirtualnych sieci VLAN
Tworzenie, zarządzanie i administrowanie dostępem VPN typu site-to-site i site-to-client
Zarządzanie i administrowanie systemem sieci bezprzewodowej, zapewnienie ciągłości działania oraz poprawności autoryzacji użytkowników – studentów i pracowników
Bieżące uaktualnianie istniejącej dokumentacji technicznej dot. infrastruktury sieciowej oraz przygotowywanie dokumentacji dla powstałych w ramach realizacji umowy nowych usług, fragmentów sieci, w tym prowadzenie ewidencji w systemie elektronicznym listy publicznych adresów IP, listy stałych wewnętrznych adresów IP w różnych segmentach sieci, listy sieci wirtualnych VLAN, listy przełączników zarządzanych i urządzeń sieciowych
Urzymywanie aktualnej bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania
Nadzór nad łączami sieciowymi (światłowodowymi i miedzianymi) – zapewnienie ciągłości pracy sieci
Monitorowanie sieci pod kątem bezpieczeństwa sieci, tzn. ochrona antywirusowa i ochrona przed niepowołanym dostępem z poza sieci PUM
Prowadzenie analiz wyjaśniających nietypowe błędy, bądź niezgodne z założeniami zachowanie systemów informatycznych w sieci
Kontrola dostępu do treści w ramach sieci (filtrowanie zawartości stron www, blokowanie niepożądanych aplikacji na poziomie sieci, blokowanie kategorii stron www, blokowanie usług sieciowych)
Wdrażanie i administracja oprogramowania do monitoringu: ruchu w sieci, stanu urządzeń pracujących w sieci, ewidencji zasobów sieciowych
Archiwizacja logów połączeń w celach dowodowych w przypadku naruszenia przez użytkowników obowiązujących przepisów wewnętrznych lub zewnętrznych przez okres 24 miesięcy
Zarządzanie systemem podtrzymania awaryjnego i zasilania w kluczowych punktach sieci komputerowej oraz jej rozwój i modernizacja
Planowanie w zakresie funkcjonowania, fragmentaryzacji i wykorzystania sieci w oparciu
o istniejącą infrastrukturę, jak również jej rozbudowę
Kształtowanie polityki rozwoju i modernizacji sieci informatycznych PUM
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PUM przy rozwiązywaniu problemów związanych
z modyfikacją i rozbudową lokalnych sieci komputerowych
Konfiguracja stacji roboczych użytkowników w zakresie dostępu do sieci Internet,
Aktywny udział w działaniach związanych z utrzymaniem mechanizmów i polityk w obszarze cyberbezpieczeństwa
zarządzanie serwerami wirtualnymi oraz fizycznymi i optymalizacja ich pracy
administrowanie centralnym systemem backupu danych, tworzenie i nadzorowanie polityki backupu danych w oparciu o narzędzie Veeam
administrowanie oprogramowaniem do wirtualizacji VmWare
administrowanie serwerami baz MS SQL, firebird, MySQL, postgresql
administrowanie domeną Active Directory i usługami dodatkowymi (typu WSUS, DNS, Terminal services)
wsparcie przy administrowaniu usługą DHCP
bieżący monitoring oraz optymalizacja pracy środowiska i zasobów
administrowanie serwerami oferującymi usługi zarówno już wdrożone przez Dział Informatyki jak i każde nowe planowane do wdrożenia
aktualizacje systemów operacyjnych serwerów
stosowanie polityk bezpieczeństwa i mechanizmów zabezpieczeń
obsługa certyfikatów elektronicznych
zarządzanie komputerami osobistymi pracowników
utrzymywanie aktualnej bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania
utrzymywanie dokumentacji środowiska sprzętowego i oprogramowania
prowadzenie dziennika administratora
administracja oprogramowaniem do ewidencji i monitorowania serwerów i komputerów osobistych pracowników
planowanie i rozwój środowiska sprzętowego i oprogramowania systemowego
współpraca z dostawcami usług i rozwiązań w zakresie konfiguracji i utrzymania środowiska sprzętowego
udział w procesie zakupów towarów i usług w zakresie sprzętu serwerowo-sieciowego oraz usług związanych przygotowywanie specyfikacji technicznej oraz nadzór nad dostawami zakupów urządzeń serwerowych infrastruktury teleinformatycznej
nadzorowanie ciągłości i terminów odnowienia usług wsparcia i serwisu dla administrowanych urządzeń i systemów oraz przygotowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi
ścisła współpraca z Administratorem sieci oraz Administratorami systemów
realizacja innych zadań zleconych przez władze Uczelni
Specjalista ds. technicznego utrzymania nieruchomości w zakresie instalacji sanitarnych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie urządzeń sanitarnych:
a) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (w tym oddzielnie dla instalacji wod-kan i c.o, dla instalacji i urządzeń gazowych, dla węzłów cieplnych i kotłowni, dla instalacji i urządzeń wentylacji, dla instalacji i urządzeń klimatyzacji oraz na wykonanie przeglądu przewodów kominowych),
b) przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę mediów (energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzenia ścieków) i usługi, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej
z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie,
c) nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu,
d) uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót,
e) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych oraz usługach, wynikających z eksploatacji obiektów PUM
f) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
g) sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza i wprowadzanie do rejestrów
h) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych
i) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
j) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych, realizowanych usługach
k) uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych
l) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
m) uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
n) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
o) współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
2) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w tym:
a) Zestawień, analiz, raportów na potrzeby PUM, Jednostek Administracji Rządowej, GUS, itp
3) Współuczestniczenie przy sporządzaniu raportów z działalności Działu Technicznego, bilansów kosztów, planów wydatków remontowych oraz innych koniecznych opracowań statystycznych niezbędnych dla właściwej sprawozdawczości PUM
4) Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych
w części dotyczącej działalności Działu Technicznego PUM
Specjalista ds. technicznego utrzymania nieruchomości w zakresie branży budowlanej w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie ogólnobudowlanym:
a) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie budowlanym ( w tym oddzielnie dla zakresu ogólnobudowlanego i oddzielnie dla konserwacji pokryć dachowych i obróbek blacharskich)
b) nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryci
c) uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót
d) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych wynikających z eksploatacji obiektów PUM
e) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
f) sprawdzanie i potwierdzanie zgodności faktur za wykonane prace konserwacyjne
i remontowe i ich zgodności z warunkami umów z Wykonawcami, w tym wprowadzanie do rejestrów i ich analiza
g) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych, oraz realizowanych usług
h) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
i) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych
j) bezpośrednie Uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych
k) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny
l) uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
m) uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
n) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
o) współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
2) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w tym:
a) zestawień, analiz, raportów na potrzeby PUM, Jednostek Administracji Rządowej, GUS, itp
3) Współuczestniczenie przy sporządzaniu raportów z działalności Działu Technicznego, bilansów kosztów, planów wydatków remontowych oraz innych koniecznych opracowań statystycznych niezbędnych dla właściwej sprawozdawczości PUM
4) Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych w części dotyczącej działalności Działu Technicznego PUM
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych i teletechnicznych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych:
a) bezpośrednie uczestniczenie w zakładaniu i prowadzeniu książek obiektów budowlanych
b) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
c) wydawanie poleceń użytkownikom w sprawie usuwania zagrożeń i nieprawidłowości
z zachowaniem właściwej drogi służbowej
d) dokonywanie przeglądów rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi
e) ścisła współpraca z Inspektorem ds. Teletechnicznych i elektrycznych w zakresie Zapewnienia zasilania i działania wszystkich instalacji niskoprądowych w tym SAP, CCTV, KD, SWiN, DSO oraz urządzeń pożarowych, oraz zastępowanie w czasie jego nieobecności
2) Przygotowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami związanymi z planowaniem
i prowadzeniem napraw, remontów i inwestycji Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
w Szczecinie:
a) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
b) przygotowanie stosownych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich do planowanych remontów i inwestycji w tym wniosków dotacyjnych
c) przygotowanie wymagań technicznych i technologicznych do umów i postępowań przetargowych o realizację prac projektowych na potrzeby planowanych remontów, inwestycji oraz bieżącej konserwacji
d) przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę energii elektrycznej, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie
e) sprawdzenie i weryfikowanie dokumentacji projektowych pod względem kompletności
i zapewnienia realizacji założonego celu inwestycyjnego oraz zgodności z PZP
f) reprezentowanie Uczelni przy uzgodnieniach z Wykonawcami prac projektowych
i budowlanych oraz ścisła współpraca z właściwymi koordynatorami i konsultantami merytorycznymi PUM
g) nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i modernizacyjnymi przez Wykonawców w obiektach PUM. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami
i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu
h) protokolarne przekazywanie Wykonawcom obiektów PUM do rozbiórek i demontaży i oraz placów budowy i frontów robót budowlanych
i) nadzorowanie prób i rozruchów systemów, badań i pomiarów powykonawczych
j) opiniowanie kolejności wykonywania robót branżowych na obiektach PUM
k) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach budowlanych oraz podczas eksploatacji obiektów PUM
l) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
m) sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne
i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza
i wprowadzanie do rejestrów
n) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych prac przy odbiorach częściowych
i zakresu zaawansowania robót, zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami
o) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
p) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach budowlanych
q) egzekwowanie i kompletowanie dokumentów odbiorowych nadzorowanych prac projektowych i budowlanych
r) organizowanie i współuczestniczenie przy odbiorach obiektów i kontrolach przez właściwe służby i instytucje
3) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w
Specjalista ds. technicznego utrzymania nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych w Dziale Technicznym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Nadzorowanie stanu technicznego wszystkich budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w zakresie urządzeń elektrycznych
i niskoprądowych:
a) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych, wniosków dotacyjnych i umów na usługi oraz prowadzenie bieżącej konserwacji i remontów w zakresie instalacji elektrycznych
i niskoprądowych
b) przygotowanie stosownej dokumentacji przetargowej na dostawę energii elektrycznej oraz usług i mediów teleinformatycznych, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia, szacowania wartości zamówienia oraz dokumentacji wynikającej z Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych na PUM w Szczecinie
c) nadzór nad prowadzonymi robotami wykonywanymi w ramach zawartych umów na konserwację i remonty w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i niskoprądowych. Kontrola jakości prowadzonych robót, stosowanych materiałów, zgodności z dokumentacją projektową, umową, dopuszczoną technologią, obowiązującymi przepisami i normami, wymaganiami przepisów BHP o ppoż., odbiór robót ulegających zakryciu
d) uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu Wykonawcom frontów robót
e) opracowanie protokołów odbiorowych, protokołów konieczności, robót w toku
i innych wynikających z zaistniałych zdarzeń i sytuacji przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych oraz usługach, wynikających z eksploatacji obiektów PUM
f) weryfikacja kosztorysów powykonawczych
g) sprawdzanie i potwierdzanie zasadności faktur za wykonane usługi, prace konserwacyjne i remontowe oraz z gestorami mediów i ich zgodności z warunkami umów, ich analiza i wprowadzanie do rejestrów
h) rozliczanie i zatwierdzanie zakresu wykonanych przez Wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych
i) egzekwowanie od Wykonawców usunięcia usterek i właściwego wykonania zakresu umowy oraz realizacji nakazów poodbiorowych
j) wydawanie poleceń Wykonawcom w kwestiach usuwania zagrożeń
i nieprawidłowości przy prowadzonych pracach konserwacyjnych i remontowych, realizowanych usługach
k) przygotowanie wymagań technicznych oraz kosztorysów inwestorskich do postępowań przetargowych i umów na prowadzenie bieżącej konserwacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych ( w tym oddzielnie dla instalacji elektrycznych, dla instalacji niskoprądowych oraz dla urządzeń dźwigowych)
l) uczestniczenie w prowadzeniu książek obiektów budowlanych
m) organizowanie i uczestniczenie w komisjach poawaryjnych z określeniem zakresu szkód i ich wyceny. Uczestnictwo przy sporządzaniu właściwej dokumentacji wymaganej przez ubezpieczycieli i likwidatorów szkód
n) uczestniczenie przy przeglądach rocznych, okresowych i innych wymaganych przepisami, wydanymi nakazami oraz regulacjami szczególnymi,
o) uczestniczenie w opracowaniu Planu remontów i inwestycji
p) współuczestniczenie przy kontrolach obiektów przez właściwe służby i instytucje
2) Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej funkcjonowania Uczelni w tym:
a) Zestawień, analiz, raportów na potrzeby PUM, Jednostek Administracji Rządowej, GUS, itp
3) Współuczestniczenie przy sporządzaniu raportów z działalności Działu Technicznego, bilansów kosztów, planów wydatków remontowych oraz innych koniecznych opracowań statystycznych niezbędnych dla właściwej sprawozdawczości PUM
4) Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowaniu materiałów zbiorczych
w części dotyczącej działalności Działu Technicznego PUM
Pracownik administracyjny w Dziale Ewidencji Majątku i Inwentaryzacji
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
porównanie rzeczywistego stanu składników majątkowych ze stanem księgowym
opracowanie dokumentacji -sporządzanie zestawień zbiorczych z uwzględnieniem podziału i klasyfikacji rodzajowej składników majątkowych,
bieżące uaktualnianie danych ewidencyjnych m.in. w oparciu o wyniki inwentaryzacji (nadwyżki, niedobory), protokoły kasacyjne i zgłoszenia przemieszczeń (zmiany miejsca użytkowania)
przyjmowanie wniosków o likwidację składników majątkowych
Zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia badań i zajęć dydaktycznych
Opracowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Zbieranie ofert i informacji o cenach i warunkach techniczno-handlowych prowadzonych przez siebie zakupów
Analizowanie otrzymanych zapotrzebowań pod względem zasadności zakupów i posiadanych przez zlecającego zakup środków finansowych
Bieżące przygotowywanie zamówień i lokowanie ich u dostawców krajowych i zagranicznych oraz uzgadnianie terminów dostaw
Czynny udział w organizowaniu prawidłowego odbioru dostaw zamówionych towarów
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami w zakresie terminowej realizacji zamówień
Weryfikowanie faktur pod względem rachunkowym i merytorycznym oraz porównywania wysokości wydatków z otrzymanymi limitami finansowymi
Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowywaniu materiałów zbiorczych Działu
Opracowywanie i załatwianie spraw związanych z gwarancjami i reklamacjami w zakresie prowadzonych dostaw oraz prowadzenia spraw związanych z obrotem opakowań zwrotnych;
Przygotowanie i przeprowadzanie procedur zakupowych z wyłączeniem stosowania ustawy PZP
Wykonywania innych czynności zleconych przez Kierownika Działu w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb Działu
prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników z zakresu wynagrodzeń i zasiłków
z uwzględnieniem dokonywanych potrąceń,
kompletowanie i ewidencjonowanie w systemie komputerowym dokumentów stanowiących podstawę do naliczeń wynagrodzeń, zasiłków ZUS, dopłat z ZFSS oraz wypłat z tytułu umów cywilno-prawnych,
wyliczanie należnych wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę oraz wypłat z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło z uwzględnieniem potrąceń ustawowych oraz zadeklarowanych przez pracownika,
sporządzenie list płac, zestawień i załączników list płac,
sporządzanie sprawozdań GUS,
ustalanie obowiązku ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Fundusz Pracy osób przebywających na urlopach macierzyńskich i wychowawczych,
sporządzenie w programie płatnik deklaracji i raportów miesięcznych rozliczających składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, deklaracji korygujących , deklaracji rocznych, zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych słuchaczy Studiów Doktoranckich oraz Szkoły Doktorskiej,
kontrola kwot podstaw rocznego ograniczenia podstawy składek na ubezpieczenia emerytalne na podstawie oświadczenia pracownika oraz decyzji ZUS,
sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, IFT-1R, rocznych informacji PIT-4 i PIT 8 AR
Pracownik administracyjny w Dziale Organizacyjno-Prawnym
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 23.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
protokołowanie na posiedzeniach ciał kolegialnych powoływanych w PUM (takich jak komisje, zespoły) na spotkaniach organizowanych w jednostkach administracyjnych, sporządzanie z nich notatek
transkrypcja nagrań
sporządzanie pism, tworzenie bieżących zestawień, rejestrów, raportów, sprawozdań etc. pod nadzorem Kierownika Działu lub osoby przez niego upoważnionej
Samodzielny referent w Dziale Promocji i Informacji
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie i wykonywanie działalności promocyjnej Uczelni
planowanie i prowadzenie działań marketingowych, m.in. z wykorzystaniem stron internetowych i social mediów, targów, konferencji, seminariów, Dni Otwartych, konkursów i gadżetów reklamowych
prowadzenie patronatów
kontakt z grafikami, drukarniami i innymi dostawcami materiałów promocyjnych
opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia tych akcji promujących Uczelnię
monitorowanie i koordynowanie stosowania Księgi Identyfikacji Wizualnej Uczelni
Specjalisty ds. wsparcia informatycznego w Dziale Informatyki
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
instalacja i obsługa sprzętu komputerowego z systemem MS Windows 10 /11
czynności serwisowe związane z rozbudową i modyfikacją sprzętu komputerowego
zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego, zainstalowanego oprogramowania (system operacyjny, oprogramowanie biurowego), obsługi sieci komputerowej itp
wsparcie użytkowników dedykowanych systemów informatycznych wykorzystywanych w Uczelni
wsparcie przy organizacji i obsłudze wydarzeń i uroczystości podczas których wykorzystywany jest sprzęt informatyczny i urządzenia AV
prowadzenie ewidencji użytkowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz dokumentacji związanej z jego eksploatacją
prowadzenie szkoleń stanowiskowych z obsługiwanych systemów operacyjnych oraz pakietów biurowych dla pracowników
udział w projektach wdrożeniowych i przy opracowywaniu wymagań technicznych i funkcjonalnych w ramach prac rozwojowych istniejących rozwiązań informatycznych oraz nowych wdrożeń
udział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach przetargowych
uczestniczenie w opracowywaniu programów rejestracji i kontroli wydatków z funduszu świadczeń socjalnych
uczestniczenie w opracowywaniu budżetu rocznego Działu i Ośrodków Wczasowych PUM
obsługa wpływających wniosków o udzielanie świadczeń socjalnych
rejestrowanie wydatków z funduszu świadczeń socjalnych, bieżąca kontrola zgodności wysokości wydawanych środków z planowanymi w preliminarzu wydatków i prowadzenie sprawozdawczości
sporządzanie wykazów kwot do opodatkowania od udzielanych świadczeń dla Działu Finansowo-Księgowego
prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych związanych z działalnością Ośrodków Wczasowych PUM
obsługa spraw związanych z naborem wczasowiczów do Ośrodków Wczasowych PUM, w tym obsługa programu KWhotel w zakresie rezerwacji do Ośrodków Wczasowych PUM
obsługa administracyjna Komisji Socjalnej
pozyskiwanie oferty kulturalnej (koncerty, recitale , spektakle teatralne i in.) i sprzedaż biletów na imprezy
udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia przy postępowaniach przetargowych
nadzór nad realizacją procedur prowadzących do udzielania świadczeń okolicznościowych dla pracowników, emerytów, rencistów PUM w różnych okresach
udzielanie informacji o możliwościach uzyskiwania świadczeń socjalnych wynikających z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PUM
aktualizacja informacji na stronie internetowej Działu
wykonywanie innych czynności i poleceń kierownictwa Uczelni wynikających z zakresu obowiązków na zajmowanym stanowisku
Współpraca z dostawcą Systemu Dziekanatowego ds. Studenckich oraz z dostawcami usług i sprzętu peryferyjnego obsługiwanego przez system,
Dbanie o bezpieczeństwo Systemu Dziekanatowego ds. Studenckich,
Monitoring nowych rozwiązań sektora IT,
Obsługa elektronicznego systemu zgłoszeń od użytkowników (helpdesk),
Czynny udział przy tworzeniu opisów funkcjonalnych oraz w procesie zakupów towarów i usług w zakresie systemu dziekanatowego ds. Studenckich, jego rozwoju oraz usług związanych,
Nadzorowanie ciągłości i terminów odnowienia usług wsparcia i serwisu dla systemu dziekanatowego ds. Studenckich oraz usług z związanych z systemem,
Ścisła współpraca z Administratorami z sekcji technicznej sieci oraz Administratorami systemów,
Realizacja innych zadań zleconych przez władze Uczelni
Samodzielny referent w Dziale Promocji i Informacji
Rybacka 1, Szczecin
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie i wykonywanie działalności promocyjnej Uczelni
planowanie i prowadzenie działań marketingowych, m.in. z wykorzystaniem stron internetowych i social mediów, targów, konferencji, seminariów, Dni Otwartych, konkursów i gadżetów reklamowych
prowadzenie patronatów
kontakt z grafikami, drukarniami i innymi dostawcami materiałów promocyjnych
opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia tych akcji promujących Uczelnię
monitorowanie i koordynowanie stosowania Księgi Identyfikacji Wizualnej Uczelni
- KOORDYNOWANIE I WYKONYWANIE DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ UCZELNI
- PLANOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH M.IN. Z WYKORZYSTANIEM STRON INTERNETOWYCH I SOCJAL MEDIÓW
TARGÓW
KONFERENCJI
SEMINARIÓW
DNI OTWARTYCH
KONKURSÓW I GADŻETÓW REKLAMOWYCH
- PROWADZENIE PATRONATÓW
- KONTAKT Z GRAFIKAMI
DRUKARNIAMI I INNYMI DOSTAWCAMI MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- OPRACOWYWANIE DANYCH POTRZEBNYCH DO PRZEPROWADZENIA TYCH AKCJI PROMUJĄCYCH UCZELNIĘ
1. PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW Z UWZGLĘDNIENIEM DOKONYWANYCH POTRĄCEŃ
2. KOMPLETOWANIE I EWIDENCJONOWANIE W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ DO NALICZEŃ WYNAGRODZEŃ
ZASIŁKÓW ZUS
DOPŁAT Z ZFSS ORAZ WYPŁAT Z TYTUŁU UMÓW
3. WYLICZANIE NALEŻNYCH WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMOWY O PRACĘ ORAZ WYPŁAT Z TYTUŁU UMÓW ZLECENIE LUB UMÓW O DZIEŁO Z UWZGLĘDNIENIEM POTRACEŃ USTAWOWYCH ORAZ ZADEKLAROWANYCH PRZEZ PRACOWNIKA
4. SPORZĄDZANIE LIST PŁAC
ZESTAWIEŃ I ZAŁĄCZNIKÓW LIST PŁAC
5. EWIDENCJONOWANIE W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM UMÓW ZLECENIE/ DZIEŁO ZAWARTYCH Z PRACOWNIKAMI UCZELNI I OSOBAMI Z POZA UCZELNI I USTALENIE OBOWIĄZKU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH
6. USTALANIE OBOWIĄZKU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
ZDROWOTNYCH I FUNDUSZU PRACY OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA URLOPACH MACIERZYŃSKICH I WYCHOWAWCZYCH
7. SPORZĄDZANIE W PROGRAMIE PŁATNIK DEKLARACJI I RAPORTÓW MIESIĘCZNYCH ROZLICZAJĄCYCH SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE I ZDROWOTNE
DEKLARACJI KORYGUJĄCYCH
DEKLARACJI ROCZNYCH
ZGŁOSZEŃ I WYREJESTROWAŃ Z UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH PRACOWNIKÓW PUM
OSÓB ZATRUDNIONYCH NA UMOWACH ZLECENIE
SŁUCHACZY STUDIÓW DOKTORANCKICH ORAZ SZKOŁY DOKTORSKIEJ
8. KONTROLA KWOT PODSTAW ROCZNEGO OGRANICZENIA PODSTAWY SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE NA PODSTAWIE OŚWIADCZENIA PRACOWNIKA ORAZ DECYZJI ZUS
prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników z zakresu wynagrodzeń i zasiłków z uwzględnieniem dokonywanych potrąceń
kompletowanie i ewidencjonowanie w systemie komputerowym dokumentów stanowiących podstawę do naliczeń wynagrodzeń, zasiłków ZUS, dopłat z ZFSS oraz wypłat z tytułu umów
wyliczanie należnych wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę oraz wypłat z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło z uwzględnieniem potrąceń ustawowych oraz zadeklarowanych przez pracownika
sporządzenie list płac, zestawień i załączników list płac
ewidencjonowanie w systemie komputerowym umów zleceni/dzieło zawartych z pracownikami Uczelni i osobami z poza Uczelni, i ustalenie obowiązku ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
ustalanie obowiązku ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Fundusz Pracy osób przebywających na urlopach macierzyńskich i wychowawczych
sporządzenie w programie płatnik deklaracji i raportów miesięcznych rozliczających składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, deklaracji korygujących , deklaracji rocznych zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników PUM, osób zatrudnionych na umowach zlecenie, słuchaczy Studiów Doktoranckich oraz Szkoły Doktorskiej
kontrola kwot podstaw rocznego ograniczenia podstawy składek na ubezpieczenia emerytalne na podstawie oświadczenia pracownika oraz decyzji ZUS
Zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia badań i zajęć dydaktycznych
Opracowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Zbieranie ofert i informacji o cenach i warunkach techniczno-handlowych prowadzonych przez siebie zakupów
Analizowanie otrzymanych zapotrzebowań pod względem zasadności zakupów i posiadanych przez zlecającego zakup środków finansowych
Bieżące przygotowywanie zamówień i lokowanie ich u dostawców krajowych i zagranicznych oraz uzgadnianie terminów dostaw
Czynny udział w organizowaniu prawidłowego odbioru dostaw zamówionych towarów
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami w zakresie terminowej realizacji zamówień
Weryfikowanie faktur pod względem rachunkowym i merytorycznym oraz porównywania wysokości wydatków z otrzymanymi limitami finansowymi
Przygotowywanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków oraz współpraca przy opracowywaniu materiałów zbiorczych Działu
Opracowywanie i załatwianie spraw związanych z gwarancjami i reklamacjami w zakresie prowadzonych dostaw oraz prowadzenia spraw związanych z obrotem opakowań zwrotnych;
Przygotowanie i przeprowadzanie procedur zakupowych z wyłączeniem stosowania ustawy PZP
Wykonywania innych czynności zleconych przez Kierownika Działu w ramach zakresu czynności i obowiązków na zajmowanym stanowisku oraz wynikających z innych bieżących potrzeb Działu
Dyrektor Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie (CWBK PUM)
Unii Lubelskiej 1, Szczecin
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
Wyznaczanie i skuteczna realizacja strategii rozwoju CWBK PUM
Opracowanie misji CWBK PUM
Weryfikacja procedur operacyjnych i zadań oraz nadzór nad ich realizacją
Kompleksowe i systemowe wspieranie badań klinicznych komercyjnych i niekomercyjnych
Udział w negocjacjach ze sponsorami/CRO oraz finalizacja umów na prowadzenie badań klinicznych w CWBK, SPSK 1, SPSK 2
Koordynacja pracy i zarządzanie zespołem CWBK PUM
Przygotowanie rocznych planów pracy, w tym planu merytorycznego i rzeczowo-finansowego oraz przygotowanie rocznych sprawozdań z działalności CWBK PUM
Promocja CWBK w Polsce oraz na arenie międzynarodowej
Pozyskiwanie nowych badań klinicznych i nowych partnerów do współpracy Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania działalności CWBK PUM
Udzielanie wsparcia merytorycznego członkom zespołu badawczego w fazie projektowania, inicjacji i realizacji badania klinicznego
Zarządzanie procesem rozpoczynania nowych badań, zapewnienie struktury umożliwiającej stworzenie jednego punktu kontaktowego dla sponsora
Nawiązywanie i rozwijanie współpracy w zakresie badań klinicznych z innymi instytucjami krajowymi i międzynarodowymi
Reprezentowanie CWBK na spotkaniach i wydarzeniach dotyczących badań klinicznych
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi konsorcjum w zakresie realizacji komercyjnych i niekomercyjnych badań klinicznych
Przekazywanie sprawozdań władzom PUM, SPSK 1, SPSK2 w zakresie planowanego rozwoju CWBK PUM, aktualnej sytuacji finansowej oraz napotkanych problemów i propozycji ich rozwiązania
Zapewnienie funkcjonowania CWBK PUM zgodnie z Standardami Modelowego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych opracowanego przez Agencję Badań Medycznych
Realizacja postanowień porozumienia o utworzeniu Polskiej Sieci Badań Klinicznych
Nawiązanie oraz rozwój współpracy z wybranymi jednostkami Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)
Raportowanie władzom uczelni stanu realizacji wskaźników w zakresie m.in. : aktualnej liczby badań, odsetka głównych badaczy poniżej 40 r. życia , średniego czasu odsyłania feasibility, średniego czasu negocjacji kontraktu, średniego czasu odpowiedzi na pytania sponsora, średniego czas sporządzenia budżetu, średniego czasu przygotowania budżetu do badania
- kontrola budynku i pomieszczeń znajdujących się w nim
- czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ.
- obsługa programów komputerowych w zakresie: bazy noclegowej
opłat hotelowych i studenckich
- udzielanie informacji interesantom
- prowadzenie rejestru osób odpowiedzialnych
przesyłek poleconych i paczek dla mieszkańców oraz rejestru usterek i zniszczeń
1. PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW Z UWZGLĘDNIENIEM DOKONYWANYCH POTRĄCEŃ
2. KOMPLETOWANIE I EWIDENCJONOWANIE W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ DO NALICZEŃ WYNAGRODZEŃ
ZASIŁKÓW ZUS
DOPŁAT Z ZFSS ORAZ WYPŁAT Z TYTUŁU UMÓW
3. WYLICZANIE NALEŻNYCH WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMOWY O PRACĘ ORAZ WYPŁAT Z TYTUŁU UMÓW ZLECENIE LUB UMÓW O DZIEŁO Z UWZGLĘDNIENIEM POTRACEŃ USTAWOWYCH ORAZ ZADEKLAROWANYCH PRZEZ PRACOWNIKA
4. SPORZĄDZANIE LIST PŁAC
ZESTAWIEŃ I ZAŁĄCZNIKÓW LIST PŁAC
5. EWIDENCJONOWANIE W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM UMÓW ZLECENIE/ DZIEŁO ZAWARTYCH Z PRACOWNIKAMI UCZELNI I OSOBAMI Z POZA UCZELNI I USTALENIE OBOWIĄZKU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH
6. USTALANIE OBOWIĄZKU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
ZDROWOTNYCH I FUNDUSZU PRACY OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA URLOPACH MACIERZYŃSKICH I WYCHOWAWCZYCH
7. SPORZĄDZANIE W PROGRAMIE PŁATNIK DEKLARACJI I RAPORTÓW MIESIĘCZNYCH ROZLICZAJĄCYCH SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE I ZDROWOTNE
DEKLARACJI KORYGUJĄCYCH
DEKLARACJI ROCZNYCH
ZGŁOSZEŃ I WYREJESTROWAŃ Z UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH PRACOWNIKÓW PUM
OSÓB ZATRUDNIONYCH NA UMOWACH ZLECENIE
SŁUCHACZY STUDIÓW DOKTORANCKICH ORAZ SZKOŁY DOKTORSKIEJ
8. KONTROLA KWOT PODSTAW ROCZNEGO OGRANICZENIA PODSTAWY SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE NA PODSTAWIE OŚWIADCZENIA PRACOWNIKA ORAZ DECYZJI ZUS
CV + LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL Z DOPISKIEM NR OFERT 14/2022 SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE PŁAC
prowadzenie właściwej archiwizacji korespondencji, dokumentów i dokumentacji technicznych działu (również w oparciu o systemy informatyczne funkcjonujące w PUM)
opisywanie pod względem merytorycznym faktur od kontrahentów
prowadzenie książek budowlanych obiektów PUM nadzorowanie terminów badań i wymaganych przeglądów budynków oraz monitorowanie wykonania zaleceń i nakazów wynikających z tych przeglądów
prowadzenie rejestrów korespondencji, umów, zleceń, faktur oraz innych dokumentów obowiązujących w Dziale technicznym
obsługa programów komputerowych funkcjonujących w Uczelni w obszarze zadań administracyjnych Uczelni
obsługa administracyjna planowanej budowy budynku Kliniczno-Dydaktyczno-Badawczego w biurze budowy
kompletowanie niezbędnych dokumentów i opracowań wymaganych do przeprowadzenia postępowań przetargowych
przygotowanie projektów pism, wykazów oraz zestawień i informacji z zakresu powierzonych obowiązków
potwierdzanie wpływu dokumentów i weryfikacja ilościowa przekazywanej dokumentacji i korespondencji
bieżące odbieranie i wysyłanie przez Kancelarię PUM korespondencji działu
bieżące prace związanie z funkcjonowaniem działu,
wykonywanie innych czynności i poleceń przełożonych wynikających z zakresu obowiązków na zajmowanym stanowisku