Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w przygotowaniach dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne w zakresie umów związanych z wdrażaniem nowych technologii w koncepcji Smart City
udział w pracach przy opracowywaniu strategii Smart City
Inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta
Weryfikowanie projektów realizowanych w ramach koncepcji Smart City, w tym Systemu Informacji Przestrzennej
Udział w konferencjach tematycznych
Realizacja założeń strategii miasta i strategii Smart City
Analizowanie stanu obecnego i potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność
Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w komisjach przetargowych
Dokonywanie zakupów i zamówień zgodnie z obowiązującą ustawą o zamówieniach publicznych
Przygotowanie zapytań ofertowych, umów i innych dokumentów
Realizacja budżetu referatu w porozumieniu z wydz. Fin., w tym rozlicznie wydatków na podstawie otrzymanych dokumentów księgowych
Przygotowanie analiz, zestawień i raportów w dedykowanych systemach IT
Aktualizacja i utrzymywanie dokumentacji technicznych systemów informatycznych
Przekazywanie opinii na temat możliwych ulepszeń i poprawy funkcjonowania bieżących rozwiązań
Współpraca z dostawcami sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych
Udział w projektach rozwoju oprogramowania oraz projektów infrastrukturalnych
Udział we wdrożeniach projektów informatycznych i utrzymaniu oprogramowania
Samodzielność i odpowiedzialność w rozwiązywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole
Realizacja bieżących zadań Referatu, wsparcie pracowników referatu w realizacji bieżących zadań oraz zastępstwo w czasie nieobecności
Współudział w pracach związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej i technicznej prawidłowego przeprowadzenia wyborów lub referendów
Przygotowywanie projektów pozwoleń konserwatorskich na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru
Przygotowywanie projektów pozwoleń konserwatorskich na podejmowanie wszelkich innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku wpisanego do rejestru
Przygotowywanie wytycznych konserwatorskich
Opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie ochrony konserwatorskiej
Przyjmowanie interesantów oraz uczestnictwo w interwencjach konserwatorskich w terenie
Wykonywanie bieżących wizji lokalnych w ramach kontroli konserwatorskiej, odbiór robót konserwatorskich, remontowych lub budowlanych, zgodnie z warunkami pozwoleń
Współpraca międzywydziałowa w zakresie konserwatorskim prac remontowo-budowlanych prowadzonych przy obiektach zabytkowych w obszarach wpisanych do rejestru zabytków
Uczestnictwo w komisjach konserwatorskich powoływanych przy realizacji bieżących inwestycji w gminie, oraz w posiedzeniach, szkoleniach i komisjach konserwatorskich organizowanych przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Uczestnictwo w międzywydziałowych zespołach projektowych
Opiniowanie przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia harmonijnego i estetycznego wizerunku miasta
Opiniowanie zgodności inwestycji z zapisami uchwały krajobrazowej dla m. Sopotu
Przygotowanie projektów pozwoleń konserwatorskich na wycinki drzew i krzewów na obszarach zabytkowych podlegających ochronie prawnej
Przygotowanie projektów pozwoleń konserwatorskich na podejmowanie wszelkich innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu obszarów zabytkowych podlegających ochronie prawnej
Przygotowanie wytycznych konserwatorskich dotyczących ww. inwestycji w obszarach zbytkowych podlegających ochronie prawnej
Opiniowanie dokumentacji projektowych (w zakresie ochrony zieleni)
Przyjmowanie interesantów oraz uczestnictwo w interwencjach konserwatorskich w terenie
Wykonywanie bieżących wizji lokalnych w ramach kontroli drzewostanu na obszarze zabytkowym
Współpraca międzywydziałowa w zakresie ochrony zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
Uczestniczenie w komisjach konserwatorskich powoływanych przy realizowaniu bieżących inwestycji w gminie oraz w posiedzeniach, szkoleniach i komisjach konserwatorskich organizowanych przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Uczestnictwo w międzywydziałowych zespołach projektowych
Obsługa zarządzania zielenią w programach QGIS
Opiniowanie zgodności inwestycji z zapisami ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nada zabytkami
Podejmowanie działań mających na celu podniesienie walorów przestrzennych i krajobrazowych w zakresie zieleni na obszarze zabytkowym
Realizacja polityki gospodarczej miasta w zakresie przekształceń własnościowych, istotnych z punktu widzenia strategii, w tym sprzedaż oraz wydzierżawianie nieruchomości gruntowych
Przygotowanie warunków i przeprowadzanie przetargów związanych z obrotem nieruchomościami istotnych z punktu widzenia strategii rozwoju miasta
Współpraca przy opracowywaniu umów drogowych
Współpraca z BKZ przy programie udzielania dotacji na remonty i prace budowlane przy obiektach wpisanych do gminnej ewidencji zabytków i do rejestru zabytków województwa pomorskiego
Współpraca z inwestorami
Przygotowanie materiałów informacyjnych na narady u Prezydenta Miasta, na posiedzenia Rady Miasta Sopotu i jej komisji, a także wszelkich innych niezbędnych materiałów informacyjnych
Prowadzenie spraw związanych z kompleksowym ubezpieczeniem majątku i odpowiedzialnością cywilną gminy oraz jednostek organizacyjnych
Prowadzenie spraw dotyczących szkód wyrządzonych osobom trzecim, za które odpowiedzialność na zasadach ryzyka ponosi Gmina Miasta Sopotu
Inwentaryzacja majątku miasta, z wyjątkiem mienia ewidencjonowanego przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Miasta Sopotu oraz jednostki organizacyjne miasta
Gromadzenie informacji i danych w zakresie zmian w stanie mienia
Realizacja zadań związanych z przejmowaniem majątku oraz zagospodarowaniem składników mienia spadkowego nabytych przez Gminę Miasta Sopotu zgodnie z obowiązującą procedurą
Analizowanie kwartalnych raportów składanych przez członków Rad Nadzorczych spółek prawa handlowego z udziałem gminy oraz przedkładanie Prezydentowi informacji w tym zakresie
Prowadzenie ewidencji udziałów i akcji posiadanych przez gminę w spółkach prawa handlowego oraz dokumentacji dotyczącej tych spółek
Prowadzenie ewidencji stowarzyszeń, których członkiem jest gmina oraz dokumentacji dotyczącej tych stowarzyszeń
Prowadzenie ewidencji członków rad nadzorczych – przedstawicieli gminy w spółkach prawa handlowego
Przygotowywanie całości spraw związanych z objęciem lub zbyciem przez gminę udziałów i akcji w spółkach prawa handlowego
Przygotowywanie informacji, opinii lub projektów zarządzeń dla Prezydenta Miasta Sopotu w zakresie związanym z nadzorem właścicielskim nad spółkami
Pozyskiwanie ze spółek dokumentów w związku z realizacją celów nadzorczych, z uwzględnieniem w szczególności regulaminów wewnętrznych funkcjonowania organów spółki, kwartalnych raportów składanych przez członków rad nadzorczych, kopii podjętych uchwał, kopii protokołów z posiedzeń rady nadzorczej, kopii ustaleń i wniosków rady nadzorczej z wykonanych czynności kontrolnych działalności spółki; kopii formularzy: F-01/I-01 i formularza SP Roczna ankieta przedsiębiorstwa
Monitorowanie zmian aktów prawnych, tworzenie procedur związanych z pracą w referacie
Koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad przekształcaniem własnościowym jednostek organizacyjnych gminy
Wykonywanie zadań, wynikających z pełnienia przez Wydział Finansowy funkcji głównego dysponenta środków budżetowych poprzez kontrolę sprawozdań okresowych z wykonania budżetu przez placówki oświatowe
Kompletowanie i dekretowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie kont syntetycznych z zakresu Wydziału Oświaty
Księgowanie miesięcznych sprawozdań z dochodów i wydatków placówek oświatowych
Przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe placówek oświatowych, innych podmiotów lub osób fizycznych zgodnie z planem finansowym, umowami, porozumieniami
Miesięczne sporządzanie zestawień obrotów i sald dla kont syntetycznych i analitycznych
Wstępna analiza (zgodnie z ustawą o finansach publicznych) i weryfikacja pod względem rachunkowym sprawozdań finansowych sporządzanych przez placówki oświatowe
Sporządzanie miesięcznego, kwartalnego i rocznego sprawozdania Rb-28s Urzędu Miasta Sopotu oraz sporządzanie sprawozdania Rb-34s
Podinspektor / Inspektor w Biurze Konserwatora Zabytków
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie projektów pozwoleń konserwatorskich na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych w obszarach zabytkowych podlegających ochronie prawnej
Przygotowywanie projektów pozwoleń konserwatorskich na podejmowanie wszelkich innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu obszarów zabytkowych podlegających ochronie prawnej
Przygotowywanie wytycznych konserwatorskich dla inwestycji w obszarach zabytkowych podlegających ochronie prawnej
Opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie ochrony konserwatorskiej
Przyjmowanie interesantów oraz uczestnictwo w interwencjach konserwatorskich w terenie
Wykonywanie bieżących wizji lokalnych w ramach kontroli konserwatorskiej, odbiór robót konserwatorskich, remontowych lub budowlanych, zgodnie z warunkami pozwoleń
Współpraca międzywydziałowa w zakresie konserwatorskim prac remontowo-budowlanych prowadzonych przy obiektach zabytkowych w obszarach wpisanych do rejestru zabytków
Uczestnictwo w komisjach konserwatorskich powoływanych przy realizacji bieżących inwestycji w gminie, oraz w posiedzeniach, szkoleniach i komisjach konserwatorskich organizowanych przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Uczestnictwo w międzywydziałowych zespołach projektowych
Opiniowanie przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia harmonijnego i estetycznego wizerunku miasta
Opiniowanie zgodności inwestycji z zapisami uchwały krajobrazowej dla m. Sopotu
Kontrola przydzielonego rejonu służbowego w zakresie określonym przez przełożonych, a w szczególności egzekwowanie od właścicieli i użytkowników nieruchomości obowiązku utrzymania porządku, reagowanie na przypadki dewastacji terenów przyrodniczych oraz zanieczyszczanie środowiska, inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do zapobiegania naruszeniom porządku i bezpieczeństwa publicznego, prowadzenie czynności w sprawach o wykroczenia, kontrola respektowania przepisów prawa miejscowego
Inspektor / Główny Specjalista ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań wynikających z pełnienia przez Wydział Finansowy funkcji głównego dysponenta środków budżetowych poprzez kontrolę sprawozdań okresowych z wykonania budżetu przez placówki oświatowe
Kompletowanie i dekretowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie kont syntetycznych z zakresu Wydziału Oświaty
Księgowanie miesięcznych sprawozdań z dochodów i wydatków placówek oświatowych
Przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe placówek oświatowych oraz innych podmiotów lub osób fizycznych zgodnie z planem finansowym, umowami i porozumieniami
Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald dla kont syntetycznych i analitycznych
Wstępna analiza, zgodnie z ustawą o finansach publicznych, i weryfikacja pod względem rachunkowym sprawozdań finansowych sporządzonych przez placówki oświatowe
Sporządzanie miesięcznego, kwartalnego i rocznego sprawozdania Rb-28s Urzędu Miasta Sopotu oraz sporządzanie sprawozdania Rb-34s
Ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Sopotu oraz wydziałami Urzędu Miasta
Przygotowanie, weryfikacja i współzatwierdzanie arkuszy organizacyjnych i aneksów do arkuszy organizacyjnych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych
Sporządzanie danych i zestawień, materiałów zbiorczych i sprawozdań w tym do celów planowania budżetu oświaty dotyczących organizacji pracy przedszkoli, szkół , placówek oświatowych
Wykonywanie czynności nadzorczych nad prawidłową organizacją pracy przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oraz organizowanie różnych form instruktażu dla dyrektorów/pracowników administracyjnych oraz dokonywanie przeglądów w tym zakresie i kontroli tematycznych
Współudział w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do podjęcia decyzji w sprawach tworzenia sieci jednostek oświatowych
Prowadzenie spraw związanych z kierowaniem uczniów do oddziałów integracyjnych, kształcenia specjalnego oraz umieszczaniem, na podstawie orzeczenia Sądu Rodzinnego, wychowanków w młodzieżowych ośrodkach socjoterapii oraz młodzieżowych ośrodkach wychowawczych
Prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych
Wykonywanie czynności nadzorczych nad prawidłowym prowadzeniem spraw osobowych w szkołach i placówkach oświatowych oraz przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji zadań dyrektora jako kierownika zakładu pracy w związku z oceną pracy dyrektora
Prowadzenie całości spraw związanych z organizowaniem konkursów dla wyłonienia kandydatów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
Przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem stanowiska dyrektora albo odwołaniem ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej
Przygotowywanie informacji w sprawie dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych
Prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny pracy oraz prowadzenie kartotek urlopowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych
Prowadzenie całości spraw administracyjno-formalnych związanych z awansem zawodowym nauczycieli mianowanych
Prowadzenie prac przygotowawczych i bieżących w sprawach powierzenia lub odwołania ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej prowadzonej przez Miasto
Prowadzenie i weryfikacja baz danych w ramach systemu informacji oświatowej
Prowadzenie nadzoru nad systemem elektronicznej rekrutacji i naboru do szkół prowadzonych przez Miasto
Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
W sprawach obronnych między innymi: opracowywanie i aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego oraz szkolenie pracowników, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru
W zakresie obrony cywilnej między innymi: opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej, opracowywanie i uzgadnianie rocznych planów działania, tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, prowadzenie magazynu OC, uczestniczenie w planowaniu i organizowaniu ewakuacji ludności na wypadek zdarzenia masowego
W zakresie zarządzania kryzysowego między innymi: opracowywanie i aktualizowanie planu zarządzania kryzysowego, przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania, realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie gminy. Współdziałanie z Komendą Miejską Policji, Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie, Strażą Miejską, Miejską Stacją Pogotowia Ratunkowego, Strażą Graniczną, Sopockim Wodnym Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym
W zakresie ochrony przeciwpożarowej między innymi: współdziałanie z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej oraz Ochotniczą Strażą Pożarną w Sopocie w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej i ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
W zakresie bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych: prowadzenie postępowania w zakresie uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego na terenie Miasta Sopotu. Koordynowanie działań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz Policji dot. usuwania statku lub innego obiektu pływającego
W zakresie bezpieczeństwa imprez masowych: prowadzenie postępowań w zakresie zezwoleń na prowadzenie imprez masowych oraz kontroli imprez masowych na terenie miasta Sopotu zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
Przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, w tym m.in: przygotowanie dokumentacji projektowej, przygotowanie umów, nadzór robót, udział w odbiorach robót i ich rozliczaniu. Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania oraz udział w postępowaniu o zamówienia publiczne. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem rzeczowym i finansowym zadań inwestycyjnych. Sporządzanie kosztorysów szczegółowych i szacunkowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor / Inspektor / Główny Specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do opracowywania projektów miejscowych planów lub ich zmian oraz planu ogólnego, a także ustalanie niezbędnego zakresu prac planistycznych
Rozpatrywanie wniosków wniesionych przez osoby fizyczne i osoby prawne, dotyczących sporządzania (lub zmiany) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz prowadzenie rejestrów tych wniosków
Wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów lub ich zmian
Współpraca z autorami przy sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego, dokonywanie ich formalnego przyjęcia od sporządzającego oraz dokonywanie korekty edytorskiej
Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta Sopotu w sprawie przystąpień do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego , planu ogólnego
Nadzorowanie opiniowania i uzgadniania z właściwymi organami projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego
Nadzorowanie wprowadzania zmian w projektach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i planu ogólnego, wynikających z uzyskanych od organów i instytucji opinii i uzgodnień
Sprawdzanie kompletności dokumentacji prac planistycznych i przekazywanie Wojewodzie uchwał Rady Miasta Sopotu o uchwaleniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i planu ogólnego z dokumentacją planistyczną w celu oceny ich zgodności z prawem
Prowadzenie rejestru obowiązujących miejscowych planów, rejestru uchwał o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów
Archiwizacja dokumentacji planistycznej i czuwanie nad właściwym przechowywaniem miejscowych planów
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami przeprowadzającymi proces cyfryzacji aktów planowania przestrzennego
Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Sopotu, sesjach Rady Miasta Sopotu i posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
Współdziałanie w sprawach sprawozdawczości statystycznej
Udział we wskazanych przez zwierzchnika przedsięwzięciach urzędowych
a) Kierowanie działalnością i realizacja zadań Żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem Żłobka oraz reprezentowanie go na zewnątrz
b) Dysponowanie w ramach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie
c) Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno – wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka
d) Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników żłobka oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji
e) Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka oraz łączenie jej ze sprawowaniem opieki nad dziećmi do lat 3
f) Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników
g) Należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka i usprawnianie jego organizacji
h) Nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego obiektu i jego otoczenia
i) Wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
j) Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
k) Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości
Podinspektor / Inspektor / Główny Specjalista w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinansowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Inspektor / Główny Specjalista w Wydziale Inżynierii i Ochrony Środowiska
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Postępowania wynikające z ustawy Prawo wodne
Postępowania w sprawie ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Uzgadnianie dokumentacji projektowej pod względem ochrony środowiska w szczególności gospodarki wodno – ściekowej i prowadzenie ewidencji uzgodnień wydanych na mocy prawa budowlanego – w tym udział w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji (ZUD)
Opiniowanie lokalizacji inwestycji oraz zmian przeznaczenia istniejących obiektów budowlanych w zakresie ochrony środowiska
Prowadzenie spraw monitoringu stanu czystości wód przybrzeżnych i powierzchniowych
Prowadzenie spraw związanych ze zbiornikami bezodpływowymi i zezwoleniami na przewóz nieczystości
Prowadzenie spraw związanych z hałasem
Prowadzenie spraw związanych z działalnością jednostki odpowiedzialnej za melioracje i wody opadowe, w tym nadzór nad eksploatacją sieci kanalizacji deszczowej
Współpraca w zakresie ochrony środowiska z innymi organami kontrolnymi, organami administracji rządowej oraz samorządu terytorialnego
Współudział w przygotowywaniu raportów o stanie środowiska
Współpraca przy realizacji projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Uzdrowisko Sopot"
23 Marca 105, Sopot
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
a) Kierowanie działalnością i realizacja zadań SPZOZ „Uzdrowisko Sopot” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem oraz reprezentowanie go na zewnątrz
b) Dysponowanie w ramach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie
c) Dbałość o jak najwyższą jakość wykonywanych przez SPZOZ świadczeń zdrowotnych
d) Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów zawartych przez SPZOZ
e) Planowanie i prowadzenie działań umożliwiających rozwój strukturalny SPZOZ, reagowanie na zmiany otoczenia Sanatorium w celu zapewnienia jego konkurencyjności
f) Negocjowanie kontraktów z płatnikami usług medycznych oraz określanie ilości oraz wartości udzielanych świadczeń medycznych z uwzględnieniem zakresów i rodzajów do rocznego Planu Finansowego Sanatorium
g) Prowadzenie całokształtu działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w ramach realizowanych zadań jednostki
h) Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych dla projektów związanych z realizacją zadań jednostki
i) Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników SPZOZ oraz związanej z tym dokumentacji
j) Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników SPZOZ
k) Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników
l) Należyte planowanie, organizowanie pracy SPZOZ i usprawnianie jego organizacji
m) Nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego obiektów i ich otoczenia
n) Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
o) Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości
a) Kierowanie działalnością i realizacja zadań Żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem Żłobka oraz reprezentowanie go na zewnątrz
b) Dysponowanie w ramach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie
c) Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno – wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka
d) Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników żłobka oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji
e) Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka oraz łączenie jej ze sprawowaniem opieki nad dziećmi do lat 3
f) Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników
g) Należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka i usprawnianie jego organizacji
h) Nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego obiektu i jego otoczenia
i) Wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
j) Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
k) Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości
Zastępca Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 24.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Współdziałanie z Naczelnikiem Wydziału w sprawach związanych z tworzeniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Nadzór nad pracami z zakresu udzielania opinii urbanistycznych, sporządzanych projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, opiniowania projektów podziałów nieruchomości
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy Prawo budowlane, a w szczególności związanych z wydawaniem decyzji i postanowień w sprawach udzielania pozwoleń na budowę, przyjmowania zgłoszeń o zamiarze budowy oraz wykonania robót budowlanych, o rozbiórkach nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia, udzielania pozwoleń dot. zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, nakładania obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienia nadzoru autorskiego,
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o własności lokali - wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali zgodnie z ustawą o własności lokali lub na podstawie wizji lokalnych (oględziny lokalu na miejscu – dotyczy tylko lokali gminnych)
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami - opiniowanie pod kątem zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wstępnych projektów podziałów nieruchomości
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - wydawanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów
Nadzór w zakresie wydawanych zaświadczeń o samodzielności lokali
Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej ruchu budowlanego dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz GUS
Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o opłacie skarbowej, prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym z zakresu zadań własnych
Współudział w przygotowywaniu warunków i organizowaniu postępowań o zamówienia publicznego na opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych projektów zagospodarowania terenu
Współudział w tworzeniu projektów uchwał
Współpraca z organami nadzoru budowlanego
Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, wnioski i skargi interesantów
Podinspektor / Inspektor / Główny Specjalista W Wydziale Strategii Rozwoju Miasta
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowywanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinansowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Realizacja zadań związanych z prowadzeniem spraw remontów i przebudów budynków oraz lokali wchodzących w skład zasobu gminnego, będących w gestii Wydziału Lokalowego
Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z zasobem gminnym będącym w gestii Wydziału Lokalowego, w zakresie określonym we właściwym Zarządzeniu Prezydenta Miasta Sopotu dla komórek organizacyjnych Urzędu
Redagowanie wzorów umów o roboty budowlane oraz umów najmu związanych z prowadzeniem spraw jw
Współudział w inwestycjach związanych z budownictwem komunalnym
Zastępca Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Współdziałanie z Naczelnikiem Wydziału w sprawach związanych z tworzeniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Nadzór nad pracami z zakresu udzielania opinii urbanistycznych, sporządzanych projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, opiniowania projektów podziałów nieruchomości
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy „Prawo budowlane”, a w szczególności związanych z wydawaniem decyzji i postanowień w prawach udzielaniem pozwoleń na budowę, przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórkach nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia, udzielanie pozwoleń dot. zmiany sposobu użytkowania sposobu użytkowania obiektu budowlanego, nakładaniem obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienia nadzoru autorskiego,
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o własności lokali - wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali zgodnie z ustawą o własności lokali lub na podstawie wizji lokalnych (oględziny lokalu na miejscu – dotyczy tylko lokali gminnych)
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami - opiniowanie pod kątem zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wstępnych projektów podziałów nieruchomości
Prowadzenie spraw oraz nadzór nad pracami z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - wydawanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów
Nadzór w zakresie wydawanych zaświadczeń o samodzielności lokali
Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej ruchu budowlanego dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz GUS
Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o opłacie skarbowej, prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym z zakresu zadań własnych
Współudział w przygotowywaniu warunków i organizowaniu postępowań o zamówienia publicznego na opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych projektów zagospodarowania terenu
Współudział w tworzeniu projektów uchwał
Współpraca z organami nadzoru budowlanego
Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, wnioski i skargi interesantów
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowywanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinasowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Udział w procesach zarządzania planowaniem przestrzennym: prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian
Zbieranie i analiza danych dotyczących potrzeb i idei przyszłych kierunków przekształceń przestrzennych i strategii rozwoju miasta
Rozpatrywanie wniosków wniesionych przez osoby fizyczne i osoby prawne dotyczących sporządzania (lub zmiany) planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego
Opracowywania projektów uchwał Rady Miasta Sopotu w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowych planów
Nadzorowanie wprowadzania zmian w projektach planów, wynikających z uzyskanych od organów i instytucji opinii i uzgodnień
Współpraca z autorami przy sporządzaniu projektów miejscowych planów, dokonywanie ich formalnego przyjęcia od sporządzającego oraz dokonywanie korekt edytorskich przyjętych opracowań
Nadzorowanie wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad tymi projektami
Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Sopotu, sesjach Rady Miasta Sopotu i posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
Sprawdzanie kompletności dokumentacji prac planistycznych i przekazywanie Wojewodzie uchwał Rady Miasta Sopotu o uchwaleniu miejscowych planów wraz z dokumentacją planistyczną w celu oceny ich zgodności z prawem
Współdziałanie w sprawach sprawozdawczości statystycznej
Udział we wskazanych przez zwierzchnika przedsięwzięciach urzędowych
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowywanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinasowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Podinspektor - Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Inwestycji
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 31.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, w tym m.in: przygotowanie dokumentacji projektowej, przygotowanie umów, nadzór robót, udział w odbiorach robót i ich rozliczaniu. Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania oraz udział w postępowaniu o zamówienia publiczne. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem rzeczowym i finansowym zadań inwestycyjnych. Sporządzanie kosztorysów szczegółowych i szacunkowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bezpośrednie zarządzanie planowaniem przestrzennym: prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i ich zmian
Zbieranie i analiza danych dotyczących potrzeb i idei przyszłych kierunków przekształceń przestrzennych i strategii rozwoju miasta
Rozpatrywanie wniosków wniesionych przez osoby fizyczne i osoby prawne dotyczących sporządzania (lub zmiany) planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Opracowywania projektów uchwał Rady Miasta Sopotu w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowych planów i Studium
Nadzorowanie wprowadzania zmian w projektach planów i Studium, wynikających z uzyskanych od organów i instytucji opinii i uzgodnień
Współpraca z autorami przy sporządzaniu projektów miejscowych planów studium, dokonywanie ich formalnego przyjęcia od sporządzającego oraz dokonywanie korekt edytorskich przyjętych opracowań
Nadzorowanie wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów i Studium wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad tymi projektami
Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Sopotu, sesjach Rady Miasta Sopotu i posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
Sprawdzanie kompletności dokumentacji prac planistycznych i przekazywanie Wojewodzie uchwał Rady Miasta Sopotu o uchwaleniu Studium lub miejscowych planów wraz z dokumentacją planistyczną w celu oceny ich zgodności z prawem
Współdziałanie w sprawach sprawozdawczości statystycznej
Udział w pracach zespołów do spraw unijnych i zespołów przetargowych
Udział we wskazanych przez zwierzchnika przedsięwzięciach urzędowych
Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozpatrywanie wniosków o pozwolenie na budowę, roboty budowalne, rozbiórkę, zmianę sposobu użytkowania, prowadzenie postępowań, przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji w tych sprawach
Rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę i w razie potrzeby prowadzenie postępowań, przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji w tych sprawach
Rozpatrywanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Prowadzenie postępowań i współdziałanie przy opracowywaniu projektów tych decyzji
Udostępnianie do wzglądu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i przygotowywanie wypisów i wyrysów z tych planów
Prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących rozbiórek obiektów tymczasowych
Współdziałanie w sprawach sprawozdawczości statystycznej
Udział w pracach zespołów do spraw unijnych i zespołów przetargowych
Udział we wskazanych przez zwierzchnika przedsięwzięciach urzędowych
Inspektor / Główny Specjalista - Referat Zamówień Publicznych
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych (za pośrednictwem platformy zakupowej), w tym w szczególności: sporządzanie projektów ogłoszeń, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i protokołów postępowań,
Czynny udział w pracach Komisji Przetargowych głównie w roli Sekretarza lub Przewodniczącego Komisji,
Sporządzanie planów zamówień, harmonogramów, raportów i rejestrów oraz sprawozdań z udzielonych zamówień,
Udział w tworzeniu wzorów dokumentów i opracowywaniu projektów wewnętrznych procedur w obszarze zakupów,
Współudział w przygotowywaniu kontraktów na roboty budowlane, umów na usługi i dostawy,
Obsługa elektronicznych narzędzi zakupowych (wewnętrznych i zewnętrznych),
Udział w spotkaniach i praca w zespołach roboczych
Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 13.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowywanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinasowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Inspektor - Główny Specjalista Referat Zamówień Publicznych
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych (za pośrednictwem platformy zakupowej), w tym w szczególności: sporządzanie projektów ogłoszeń, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i protokołów postępowań
Czynny udział w pracach Komisji Przetargowych głównie w roli Sekretarza lub Przewodniczącego Komisji
Sporządzanie planów zamówień, harmonogramów, raportów i rejestrów oraz sprawozdań z udzielonych zamówień
Udział w tworzeniu wzorów dokumentów i opracowywaniu projektów wewnętrznych procedur w obszarze zakupów
Współudział w przygotowywaniu kontraktów na roboty budowlane, umów na usługi i dostawy
Obsługa elektronicznych narzędzi zakupowych (wewnętrznych i zewnętrznych)
Udział w spotkaniach i praca w zespołach roboczych
Sporządzenie zbiorczego rocznego planu finansowego dochodów i wydatków budżetowych z zakresu oświaty
Sporządzenie zbiorczego planu dochodów własnych nadzorowanych jednostek
Planowanie i podział zatwierdzonego budżetu pomiędzy poszczególne nadzorowane jednostki organizacyjne
Opracowanie analiz ekonomicznych dla potrzeb planistycznych wydziału
Sporządzenie zbiorczych zestawień finansowych
Wnoszenie zmian do budżetu podległych jednostek
Analiza danych zawartych w sprawozdawczości budżetowej przedstawionej przez nadzorowane placówki pod katem zgodności z zatwierdzonym planem finansowym i harmonogramem dochodów i wydatków
Sporządzenie budżetu oświaty z wymaganym zakresie i zgodnie z obowiązująca klasyfikacja
Obsługa finansowa zadań z zakresu pomocy dla uczniów
Pomoc w obsłudze finansowej projektów finansowanych ze źródeł własnych
Prowadzenie korespondencji w zakresie pracy podległych jednostek
Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
Bezpośrednie zarządzanie planowaniem przestrzennym: prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i ich zmian
Zbieranie i analiza danych dotyczących potrzeb i idei przyszłych kierunków przekształceń przestrzennych i strategii rozwoju miasta
Rozpatrywanie wniosków wniesionych przez osoby fizyczne i osoby prawne dotyczących sporządzania (lub zmiany) planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Opracowywania projektów uchwał Rady Miasta Sopotu w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowych planów i Studium
Nadzorowanie wprowadzania zmian w projektach planów i Studium, wynikających z uzyskanych od organów i instytucji opinii i uzgodnień
Współpraca z autorami przy sporządzaniu projektów miejscowych planów studium, dokonywanie ich formalnego przyjęcia od sporządzającego oraz dokonywanie korekt edytorskich przyjętych opracowań
Nadzorowanie wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów i Studium wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad tymi projektami
Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Sopotu, sesjach Rady Miasta Sopotu i posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
Sprawdzanie kompletności dokumentacji prac planistycznych i przekazywanie Wojewodzie uchwał Rady Miasta Sopotu o uchwaleniu Studium lub miejscowych planów wraz z dokumentacją planistyczną w celu oceny ich zgodności z prawem
Współdziałanie w sprawach sprawozdawczości statystycznej
Udział w pracach zespołów do spraw unijnych i zespołów przetargowych
Udział we wskazanych przez zwierzchnika przedsięwzięciach urzędowych
Sporządzenie zbiorczego rocznego planu finansowego dochodów i wydatków budżetowych z zakresu oświaty
Sporządzenie zbiorczego planu dochodów własnych nadzorowanych jednostek
Planowanie i podział zatwierdzonego budżetu pomiędzy poszczególne nadzorowane jednostki organizacyjne
Opracowanie analiz ekonomicznych dla potrzeb planistycznych wydziału
Sporządzenie zbiorczych zestawień finansowych
Wnoszenie zmian do budżetu podległych jednostek
Analiza danych zawartych w sprawozdawczości budżetowej przedstawionej przez nadzorowane placówki pod katem zgodności z zatwierdzonym planem finansowym i harmonogramem dochodów i wydatków
Sporządzenie budżetu oświaty z wymaganym zakresie i zgodnie z obowiązująca klasyfikacja
Obsługa finansowa zadań z zakresu pomocy dla uczniów
Pomoc w obsłudze finansowej projektów finansowanych ze źródeł własnych
Prowadzenie korespondencji w zakresie pracy podległych jednostek
Inspektor - Główny Specjalista ds. Administrowania Sieciami Komputerowymi w Referacie Informatyki
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną Urzędu: serwerami, usługami sieciowymi oraz systemami baz danych
Techniczne zabezpieczenie archiwizacji zasobów
Instalowanie, konfigurowanie i konserwacja urządzeń komputerowych, oraz wszelkiego oprogramowania w Urzędzie, załatwianie spraw serwisu i napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych urządzeń komputerowych
Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w domenie Urzędu
Serwis urządzeń komputerowych, a w tym współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie
Obsługa techniczna serwerów internetowych i intranetowych oraz poczty elektronicznej Urzędu
Monitoring legalności stosowanego oprogramowania oraz zgodnego z prawem użytkowania sprzętu i oprogramowania przez pracowników Urzędu
Właściwe zabezpieczenie danych, w szczególności danych osobowych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.) zawartych w systemach teleinformatycznych
Administrowanie systemami informatycznymi, współpraca z dostawcami systemów i z kluczowymi użytkownikami wewnątrz urzędu
Rozwój i nadzór nad miejskimi sieciami teleinformatycznymi, monitoringiem miejskim i w tym zakresie współpraca z odpowiednimi podmiotami
Współudział w pracach związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej i technicznej prawidłowego przeprowadzenia wyborów lub referendów
Inspektor - Główny Specjalista w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynowanie prac nad projektami współfinansowanymi z europejskich i krajowych środków pomocowych, współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowywanie zadań funduszami zewnętrznymi, współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań, gromadzenie, aktualizacja i popularyzacja w Urzędzie i wśród partnerów lokalnych informacji o krajowych i zagranicznych funduszach oraz o systemach zarządzania nimi
Współpraca z przedstawicielami organów zarządzających europejskimi i krajowymi środkami pomocowymi
Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat istniejących i powstających programów unijnych i krajowych wspierających działania należące do organów miasta
Analiza przedsięwzięć proponowanych do realizacji przez komórki i jednostki organizacyjne miasta pod kątem możliwości ich współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej
Inicjowanie i koordynowanie prac komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, w tym pomoc i doradztwo w przygotowywaniu formularzy aplikacyjnych oraz składanie wniosków aplikacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków zewnętrznych pod kątem zgodności ich realizacji z wymogami instytucji zarządzających programami operacyjnymi
Współudział w tworzeniu dokumentów programowych regulujących zasady wdrażania pomocowych środków krajowych i zagranicznych
Monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z aplikowaniem o dofinasowanie realizacji projektów z funduszy krajowych i Unii Europejskiej
Inspektor - Główny Specjalista w Biurze Promocji i Komunikacji Społecznej
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Realizowanie działań w zakresie współpracy z mediami, w tym przygotowywanie komunikatów prasowych, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarskie, udział w przygotowywaniu konferencji prasowych
Realizowanie działań z zakresu komunikowania się z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Realizowanie działań z zakresu komunikacji społecznej
Przeprowadzanie procesów konsultacyjnych z mieszkańcami miasta, w tym przeprowadzenie procesu wyboru projektów w ramach Sopockiego Budżetu Obywatelskiego, współorganizacja punktów konsultacyjnych
Nadzór nad wykonaniem zadań wybranych do realizacji w ramach Sopockiego Budżetu Obywatelskiego
Współpraca z Prezydentem Miasta Sopotu, Wiceprezydentami i pracownikami Urzędu oraz jednostek organizacyjnych miasta, a także innych instytucji w celu skutecznej komunikacji
Współpraca z miejskimi instytucjami i organizacjami oraz służbami w zakresie przygotowania miejskich wydarzeń
Współpraca w ramach promocji projektów i inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz realizowanych z budżetu miasta
Planowanie budżetu i przygotowywanie cząstkowych sprawozdań budżetowych dotyczących realizacji zadań związanych z polityką informacyjną miasta
3/ instalowanie, konfigurowanie i konserwacja urządzeń komputerowych, oraz wszelkiego oprogramowania w Urzędzie, załatwianie spraw serwisu i napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych urządzeń komputerowych,
4/ zarządzanie uprawnieniami użytkowników w zakresie domeny UM SOPOT,
5/ serwis urządzeń komputerowych, a w tym współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie,
6/ koordynacja i nadzór nad obsługą techniczną serwerów internetowych i intranetowych oraz poczty elektronicznej Urzędu,
7/ nadzór legalności stosowanego oprogramowania oraz kontrola i monitoring zgodnego z prawem użytkowania sprzętu i oprogramowania przez pracowników Urzędu,
8/ nadzór właściwego zabezpieczenia danych, w szczególności danych osobowych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.) zawartych w systemach teleinformatycznych,
9/ zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego,
10/ administrowanie systemami informatycznymi, współpraca z dostawcami systemów i z kluczowymi użytkownikami wewnątrz urzędu,
11/ rozwój i nadzór nad miejskimi sieciami teleinformatycznymi, monitoringiem miejskim i w tym zakresie współpraca z odpowiednimi podmiotami
W zakresie spraw organizacyjno-planistycznych:
1/ dbanie o nowoczesność rozwiązań planowanych do zastosowania w Urzędzie i spójność z modelem przyjętym w administracji rządowej,
2/ opracowywanie i wdrażanie kompleksowego programu informatyzacji i komputeryzacji Urzędu,
3/ określanie i nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie standardów oraz parametrów sprzętu i oprogramowania, opiniowanie zakupów i inwestycji w tym zakresie,
4/ koordynacja i nadzór nad przygotowywaniem założeń do programów, projektowanie, produkcja, zakup i wdrażanie systemów aplikacyjnych,
5/ przygotowywanie projektów budżetu Referatu oraz sprawozdań z jego realizacji,
6/ przygotowywanie wniosków o zmiany w budżecie oraz aktualizacja planu i wykonania wydatków budżetowych,
7/ prowadzenie bieżącej ewidencji i analizy wydatków Referatu,
8/ współdziałanie w organizacji szkoleń informatycznych,
9/ współudział w pracach związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej i technicznej prawidłowego przeprowadzenia wyborów lub referendów
Podinspektor / Inspektor / Główny Specjalista w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta
Tadeusza Kościuszki 25/27, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja polityki gospodarczej miasta w zakresie przekształceń własnościowych, istotnych z punktu widzenia strategii, w tym sprzedaż oraz wydzierżawianie nieruchomości gruntowych
Przygotowywanie warunków i przeprowadzanie przetargów związanych z obrotem nieruchomościami istotnych z punktu widzenia strategii rozwoju miasta
Opiniowanie wniosków w sprawie sprzedaży, dzierżawy mienia komunalnego pod kątem zgodności z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego obowiązującymi dla poszczególnych kwartałów miasta
Udział w spotkaniach, konsultacjach związanych z opracowywaniem planów zagospodarowania przestrzennego miasta, wieloletnich planów inwestycyjnych i ich opiniowanie
Współpraca z inwestorami prowadzącymi działalność na terenie Sopotu
Współpraca z wydziałami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat prowadzonych prac w wybranych kwartałach w kontekście programu rewitalizacji oraz planowania remontów i nowych inwestycji
Współpraca z BKZ przy programie udzielania dotacji na remonty i prace budowlane przy obiektach wpisanych do gminnej ewidencji zabytków i do rejestru zabytków województwa pomorskiego
Wydawanie zaświadczeń w sprawie wyznaczenia obszarów zdegradowanego i obszaru rewitalizacji miasta na podstawie ustawy o rewitalizacji
Inicjowanie, koordynowanie umów związanych z inwestycjami wspólnymi, realizowanymi na majątku miasta
Koordynowanie przebiegu inwestycji zewnętrznych pod kątem zgodności z zawartymi umowami, szczególnie rozpoczęcia i zakończenia inwestycji
Współpraca z wydziałami i jednostkami miejskimi przy programie budownictwa komunalnego w Sopocie
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przepisów Ustawy o drogach publicznych w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zgody zarządcy drogi w zakresie przepisów Ustawy o drogach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
prowadzenie spraw w zakresie zarządzania infrastrukturą drogową,
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przepisów Ustawy o drogach publicznych w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zgody zarządcy drogi w zakresie przepisów Ustawy o drogach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
prowadzenie spraw w zakresie zarządzania infrastrukturą drogową,