1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA JELONKI
0% Ocen 0
0% poleca firmę Opinie (1)
0%
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA JELONKI

WARSZAWA, UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 4A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 1 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (31) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 31 )

Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo - finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo - wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych,
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”
  • w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 4A
  • ogłasza konkurs na stanowisko:
  • Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”
  • Do obowiązków Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych będzie należało między innymi:
  • 1) nadzorowanie i zarządzanie pracami działów: technicznego i administracyjno-eksploatacyjnego, w tym; inspektorami, koordynatorami, administratorami, pracownikami działu technicznego, konserwatorami, gospodarzami budynku,
  • 2) opracowywanie w zakresie działalności eksploatacyjno-remontowej wieloletnich i rocznych projektów planów finansowo- rzeczowych Spółdzielni,
  • 3) prawidłowe gospodarowanie funduszem remontowym, w ramach zatwierdzonych przez Radę Nadzorczą wieloletnich i rocznych planów gospodarczo-finansowych,
  • 4) nadzór nad realizacją procesów remontowych i inwestycyjnych,
  • 5) uczestnictwo w odbiorach wykonanych prac,
  • 6) współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji, eksploatacji i remontów,
  • 7) współpraca z mieszkańcami i statutowymi organami Spółdzielni,
  • 8) zastępowanie Prezesa Zarządu w czasie nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. archiwalno-kancelaryjnych

Powstańców Śląskich 4, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie operacyjne Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej i Zarządu w tym kompletowanie dokumentacji na posiedzenia,
  • Prowadzenie rejestru uchwał oraz zapewnienie przepływu informacji pomiędzy organami Spółdzielni
  • Przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych we współpracy z innymi działami Spółdzielni
  • Zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej do i z Rady Nadzorczej
  • Wykonywanie innych zadań administracyjno-organizacyjnych na potrzeby Rady Nadzorczej Zarządu
  • Organizacja pracy biura Spółdzielni
  • Współpraca w zakresie organizacji pracy sekretariatu Spółdzielni
  • Redagowanie korespondencji i oficjalnych pism
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i porządek w powierzonej dokumentacji
  • Udział w procesie archiwizacji i digitalizacji dokumentacji
  • Obsługa firmowej poczty wychodzącej i przychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansowo-księgowych i analiz

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz rozliczanie ich realizacji, w tym przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych wraz z załącznikami, odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość,
  • tworzenie sprawozdania z działalności Spółdzielni za dany rok na podstawie informacji przekazanych przez inne działy w formie wewnętrznych sprawozdań z działalności działów,
  • opracowanie kalkulacji stawek opłat za lokale, propozycji wysokości opłat zgodnie z planem gospodarczo-finansowym,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i opracowań w zakresie zagadnień eksploatacyjnych,
  • analityka w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • analiza kosztów związanych z zarządzaniem zasobami i inicjowanie rozwiązań zmierzających do ich obniżenia,
  • prowadzenie rejestru gruntów we władaniu i wieczystym użytkowaniu Spółdzielni, naliczanie opłat z tytułu wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości, przygotowanie stosownych deklaracji, prawidłowe i terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie stosownej deklaracji, terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • sporządzanie informacji, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie zleconym przez Zarząd, współpraca z Głównym Księgowym oraz wszystkimi działami Spółdzielni w ramach realizowanych zadań,
  • obsługa spłaty kredytów zaciągniętych przez Spółdzielnię na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych oraz określenie obciążeń z tytułu spłaty kosztów inwestycji (w tym termomodernizacji) w podziale na lokale,
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • współpraca z bankami, terminowe wystawianie przelewów bankowych, dekretowanie dowodów bankowych i prowadzenie rejestru bankowego,
  • przeprowadzanie cyklicznych, kwartalnych kontroli poszczególnych komórek ujętych w strukturze organizacyjnej,
  • prowadzenie analizy kwartalnej stanu wykonalności planu rzeczowo-finansowego, remontów budynkowych i mienia wspólnego, zużycia mediów oraz zadłużenia,
  • przedstawianie raz na kwartał (w trzecim tygodniu następnego miesiąca) do Zarządu i Głównego Księgowego wniosków z propozycjami rozwiązań wynikających z analizy i kontroli,
  • wnioski z analizy z propozycjami rozwiązań wynikających z prowadzonych działań windykacyjnych,
  • zapewnienie ubezpieczenia mienia i organów Spółdzielni, skompletowanie dokumentów i zapytań ofertowych, analiza złożonych ofert,
  • nadzór i kontrola nad rejestrem rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych oraz lokali mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i nadzór nad funduszem przeznaczonym na działalność kulturalno- oświatową Spółdzielni (OKK)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administracja kadrowa, w tym prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • powiadamianie pracowników i właściwych komórek organizacyjnych o przysługujących uprawnieniach wynikających lub związanych ze stosunkiem pracy,
  • załatwianie spraw emerytur lub rent pracowników oraz prowadzenie spraw ewidencji i archiwum akt byłych pracowników Spółdzielni,
  • kontrola i rozliczanie czasu pracy,
  • nadzór nad sporządzaniem, dystrybucją i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • planowanie zatrudnienia i budżetu wynagrodzeń,
  • sporządzanie okresowych analiz i raportów płacowych i kadrowych,
  • prowadzenie kontroli terminowości i zlecanie wykonywania badań okresowych przez pracowników,
  • współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi oraz Radą Pracowników,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i opiekuńczych oraz pozostałych zasiłków,
  • administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych i realizacja zadań wynikających z prowadzenia funduszu,
  • obsługa rozliczeń z ZUS-em i Urzędami Skarbowymi w zakresie związanym z dokonywanymi wpłatami,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
  • przygotowywanie umów i rozliczanie ryczałtów za użytkowanie samochodów prywatnych na potrzeby służbowe,
  • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pochodnych,
  • sporządzanie list płac i wypłacanych świadczeń,
  • aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy za pomocą wielu źródeł,
  • tworzenie ofert pracy i ich publikacja na portalach,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  • usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  • oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  • pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  • wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  • czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  • nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  • odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  • wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  • bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  • dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  • wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  • przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni,
  • usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  • dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  • zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  • zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administracja kadrowa, w tym prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • powiadamianie pracowników i właściwych komórek organizacyjnych o przysługujących uprawnieniach wynikających lub związanych ze stosunkiem pracy,
  • załatwianie spraw emerytur lub rent pracowników oraz prowadzenie spraw ewidencji i archiwum akt byłych pracowników Spółdzielni,
  • planowanie i nadzór nad realizacją przedsięwzięć szkoleniowych, w tym opracowanie planu szkoleń i nadzorowanie jego realizacji,
  • kontrola i rozliczanie czasu pracy,
  • nadzór nad sporządzaniem, dystrybucją i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • kreowanie i nadzorowanie realizacji polityki kadrowej,
  • planowanie zatrudnienia i budżetu wynagrodzeń,
  • sporządzanie okresowych analiz i raportów płacowych i kadrowych,
  • kontrolowanie i prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem obowiązującego w Spółdzielni porządku i dyscypliny pracy,
  • prowadzenie kontroli terminowości i zlecanie wykonywania badań okresowych przez pracowników,
  • współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi oraz Radą Pracowników,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i opiekuńczych oraz pozostałych zasiłków,
  • administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych i realizacja zadań wynikających z prowadzenia funduszu,
  • obsługa rozliczeń z ZUS-em i Urzędami Skarbowymi w zakresie związanym z dokonywanymi wpłatami,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
  • przygotowywanie umów i rozliczanie ryczałtów za użytkowanie samochodów prywatnych na potrzeby służbowe,
  • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pochodnych,
  • sporządzanie list płac i wypłacanych świadczeń,
  • aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy za pomocą wielu źródeł,
  • tworzenie ofert pracy i ich publikacja na portalach,
  • prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacji,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska,
  • organizowanie zadań określonych w Kodeksie pracy i w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników z zakresu BHP,
  • aktywny udział w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy powołanej na podstawie art. 237 Kodeksu pracy, zgłaszanie wniosków w zakresie wymagań BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych,
  • bieżące zapoznawanie pracowników z ryzykiem zawodowym na ich stanowiskach pracy,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru sanitarnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej instalacji wod-kan-gaz-co. w budynkach Spółdzielni, w tym utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej wszystkich hydroforni, zapewnienie bieżącego doprowadzenia wody i odprowadzania ścieków z lokali,
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych remontów instalacji i realizacja zatwierdzonego planu remontów instalacji wod-kan-gaz-co.,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru sanitarnego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji instalacji gazowej, realizacji zaleceń pokontrolnych, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek instalacji gazowej, nadzór nad przeglądami instalacji gazowej i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych dla organów statutowych Spółdzielni,
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót,
  • nadzór nad parametrami zamówionych mocy, kontrola parametrów dostaw ciepła,
  • dział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz domu

Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni
  • w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem
  • kabin dźwigowych
  • komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania
  • - usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości
  • - oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych
  • pokryw studzienek
  • zasuw wodnych i gazowych
  • usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem
  • - pielęgnacja trawników
  • kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
  • Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”
  • w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 4A
  • ogłasza konkurs na stanowisko
  • Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”
  • 1. Zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
  • a) CV wraz ze zdjęciem i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  • b) list motywacyjny;
  • c) pisemne oświadczenie o:
  • - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • - posiadanie nieograniczonej przepisami prawa zdolności do zajmowania stanowisk kierowniczych,
  • - korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • - niekaralności (w przypadku zakwalifikowania do II etapu konkursu obowiązek przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • - nie pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkiem Rady Nadzorczej,
  • - nie prowadzeniu działalności gospodarczej konkurencyjnej wobec Spółdzielni;
  • d) dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail
  • Pouczenie:
  • Kandydat zobowiązany jest do opracowania koncepcji organizacji pracy na stanowisku, na które aplikuje. Opracowaną koncepcję kandydat przedstawi na piśmie i zaprezentuje Komisji po zakwalifikowaniu do II etapu konkursu oraz dostarczy oryginały dokumentów potwierdzających informacje zawarte w CV
  • 2. Pisemne zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy składać w terminie do 26.05.2023 r. do godz. 11.00 pocztą (decyduje data wpływu), osobiście w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki” w zamkniętych kopertach zaadresowanych: Komisja Konkursowa Rady Nadzorczej SM „Jelonki”, ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konkurs@smjelonki.pl
  • 3. Zgłoszenia kandydatów, które wpłyną po terminie, jak też zawierające braki formalne pozostawia się bez rozpoznania
  • 4. Otrzymane oferty, odrzucone lub pozostawione bez rozpoznania zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu postępowania
  • 5. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu konkursu zostaną przeprowadzone w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”. O terminie rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie
  • 6. Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu lub odrzucenia oferty bez podania przyczyn
  • Do obowiązków Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych będzie należało między innymi:
  • - nadzorowanie i zarządzanie pracami działów: technicznego i administracyjno-eksploatacyjnego,
  • - opracowywanie w zakresie działalności eksploatacyjno-remontowej wieloletnich i rocznych projektów planów finansowo- rzeczowych Spółdzielni,
  • - prawidłowe gospodarowanie funduszem remontowym, w ramach zatwierdzonych przez Radę Nadzorczą wieloletnich i rocznych planów gospodarczo-finansowych,
  • - nadzór nad realizacją procesów remontowych i inwestycyjnych,
  • - uczestnictwo w odbiorach wykonanych prac,
  • - współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji, eksploatacji i remontów,
  • - współpraca z mieszkańcami i statutowymi organami Spółdzielni,
  • - zastępowanie Prezesa Zarządu w czasie nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. analiz i kontroli

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz rozliczanie ich realizacji, w tym przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych wraz z załącznikami, odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość,
  • tworzenie sprawozdania z działalności Spółdzielni za dany rok na podstawie informacji przekazanych przez inne działy w formie wewnętrznych sprawozdań z działalności działów,
  • opracowanie kalkulacji stawek opłat za lokale, propozycji wysokości opłat zgodnie z planem gospodarczo-finansowym,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i opracowań w zakresie zagadnień eksploatacyjnych,
  • analityka w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • analiza kosztów związanych z zarządzaniem zasobami i inicjowanie rozwiązań zmierzających do ich obniżenia,
  • prowadzenie rejestru gruntów we władaniu i wieczystym użytkowaniu Spółdzielni, naliczanie opłat z tytułu wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości, przygotowanie stosownych deklaracji, prawidłowe i terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie stosownej deklaracji, terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • sporządzanie informacji, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie zleconym przez Zarząd, współpraca z Głównym Księgowym oraz wszystkimi działami Spółdzielni w ramach realizowanych zadań,
  • obsługa spłaty kredytów zaciągniętych przez Spółdzielnię na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych oraz określenie obciążeń z tytułu spłaty kosztów inwestycji (w tym termomodernizacji) w podziale na lokale,
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • współpraca z bankami, terminowe wystawianie przelewów bankowych, dekretowanie dowodów bankowych i prowadzenie rejestru bankowego,
  • przeprowadzanie cyklicznych, kwartalnych kontroli poszczególnych komórek ujętych w strukturze organizacyjnej,
  • prowadzenie analizy kwartalnej stanu wykonalności planu rzeczowo-finansowego, remontów budynkowych i mienia wspólnego, zużycia mediów oraz zadłużenia,
  • przedstawianie raz na kwartał (w trzecim tygodniu następnego miesiąca) do Zarządu i Głównego Księgowego wniosków z propozycjami rozwiązań wynikających z analizy i kontroli,
  • wnioski z analizy z propozycjami rozwiązań wynikających z prowadzonych działań windykacyjnych,
  • zapewnienie ubezpieczenia mienia i organów Spółdzielni, skompletowanie dokumentów i zapytań ofertowych, analiza złożonych ofert,
  • nadzór i kontrola nad rejestrem rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych oraz lokali mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i nadzór nad funduszem przeznaczonym na działalność kulturalno- oświatową Spółdzielni (OKK)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu prawno-organizacyjnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Spółdzielni o charakterze organizacyjno-prawnym w porozumieniu z właściwymi komórkami Spółdzielni (regulaminy, instrukcje itp.) wynikających z pracy Zarządu,
  • opracowywanie projektów uchwał dotyczących spraw wnoszonych na posiedzenia Zarządu oraz projektów Zarządzeń,
  • współpraca z organami statutowymi Spółdzielni, pozostałymi pionami Spółdzielni oraz organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie spraw podległych,
  • organizowanie i koordynowanie prac podległych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przez pracowników przepisów, postanowień i uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw,
  • nadzór nad właściwym prowadzeniem korespondencji działu oraz dokumentów działu,
  • wystawianie opinii o podległych pracownikach, wnioskowanie w sprawach przyjmowania i zwalniania, awansowania i nagradzania podległych pracowników,
  • nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na pisma i wnioski członków Spółdzielni w zakresie prowadzonego działu,
  • kompletowanie i przechowywanie aktów wewnętrznych Spółdzielni dotyczących Zarządu,
  • opracowywanie projektów umów i aneksów zawieranych przez Spółdzielnię z innymi podmiotami gospodarczymi, w tym kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ich zawarcia,
  • opracowywanie projektów umów, aneksów i porozumień zawieranych przez Spółdzielnię z osobami fizycznymi na najem miejsc parkingowych/postojowych, w tym kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ich zawarcia,
  • prowadzenie wszelkich spraw związanych z załatwianiem formalności w Krajowym Rejestrze Sądowym dotyczących Zarządu,
  • podejmowanie czynności związanych z rozwiązywaniem umów zawartych przez Spółdzielnię,
  • nadzór nad wnioskami przedkładanymi do Zarządu w ramach prowadzonego działu,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji zawartych przez Spółdzielnię umów i aneksów,
  • przygotowywanie dokumentacji i materiałów niezbędnych przy prowadzeniu spraw sądowych oraz wszelkich zmian w Statucie i regulaminach Spółdzielni dotyczących Zarządu lub Walnego Zgromadzenia,
  • przygotowywanie materiałów na obrady Walnego Zgromadzenia w tym: sprawozdania Zarządu, zawiadomień dla członków Spółdzielni, projektów uchwał, nadzór nad terminowymi prawidłowym powiadomieniem członków oraz organizowanie tych obrad,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczącego udostępnianych przez Spółdzielnię dokumentów i wydawanych kopii dokumentów członkom Spółdzielni,
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Spółdzielnią i organami samorządowymi,
  • nadzór nad rejestrem udzielonych pełnomocnictw,
  • przygotowywanie pełnomocnictw udzielanych przez Zarząd,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z lustracjami i kontrolami zewnętrznymi Spółdzielni,
  • podejmowania decyzji w sprawach pracowniczych, w zakresie ustalonym Regulaminem pracy,
  • sprawdzenie pod względem formalno-prawnym dokumentacji SIWZ na podstawie dokumentów otrzymanych z działu technicznego oraz administracyjno-eksploatacyjnego,
  • akceptowanie i podpisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia w materiały i środki biurowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń lokali mieszkalnych i użytkowych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw związanych z opłatami za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobach Spółdzielni tj. rozrachunków z tytułu opłat za lokale mieszkalne i użytkowe, księgowanie oraz bieżąca analiza kont,
  • sporządzenie i wysyłanie zawiadomień o zmianach opłat,
  • kontakt telefoniczny oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania wyjaśnień w zakresie dotyczącym opłat lokalowych i opłat eksploatacyjnych,
  • prowadzenie rozliczeń zużycia wody i centralnego ogrzewania (mediów) według obowiązującego regulaminu, prowadzenie rejestru sprzedaży, sporządzanie zestawień w tym zakresie,
  • współpraca z innymi komórkami Spółdzielni, kancelarią prawną oraz opieką społeczną w zakresie prowadzonych spraw,
  • udzielanie informacji czynszowych mieszkańcom (analiza konta w sprawach czynszowych, wprowadzanie zmian w karcie lokalu CW, ZW, ilości osób, zmiany w opłatach za śmieci, wydruki powiadomień o opłatach czynszowych, udzielanie haseł do portalu lokatora, zmiany
  • w opłatach parkingów społecznych, składanie powiadomień o zmianach salda, wnioski na Zarząd),
  • wprowadzanie i weryfikacja wpłat od mieszkańców oraz w miarę potrzeby przekazywanie spraw do działu windykacji,
  • prowadzenie rejestru rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • wystawianie faktur za lokale użytkowe, garaże, pomieszczenia gospodarcze, miejsca parkingowe, prowadzenie stosownych rejestrów oraz wykazów zobowiązań płatniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń lokali użytkowych i analizy zadłużeń lokali mieszkalnych i użytkowych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie wszystkich spraw Spółdzielni dotyczących windykacji należności z tytułu opłat za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • kontakt telefoniczny z dłużnikami oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania stosownych wyjaśnień w zakresie opłat, odsetek za zwłokę, zaległości itp.,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z dłużnikami (pisma, wezwania do zapłaty, monity, wnioski itp.),
  • sporządzanie wniosków do KRD oraz ich ewidencja,
  • sporządzanie porozumień dotyczących ratalnej spłaty zadłużenia zawieranych pomiędzy Spółdzielnią a dłużnikami, w tym prowadzenie rejestru zawartych porozumień i czuwanie nad ich realizacją,
  • współpraca z innymi komórkami Spółdzielni, kancelarią prawną, komornikiem sądowym, firmą windykacyjną, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz Urzędem Miasta w zakresie prowadzonych spraw,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru dłużników, należności, monitoring spłat zadłużeń,
  • sporządzanie projektów pism procesowych, monitorowanie postepowań sądowych dotyczących zadłużeń,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia na drogę sądową i utrzymywanie ścisłego kontaktu z obsługą prawną w sprawie windykacji należności zasądzonych na rzecz Spółdzielni,
  • przygotowywanie dokumentów w celu windykacji zadłużenia,
  • analiza stanu zadłużenia lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • bieżąca obsługa zadłużeń lokali mieszkalnych i użytkowych w elektronicznym systemie finansowo-księgowym,
  • wprowadzenie rozliczeń księgowych w zakresie nakazów sądowych i pozwów,
  • wprowadzanie do systemu rozliczeń windykacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  • usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  • oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  • pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  • wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  • czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  • nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  • odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  • wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  • bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  • dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  • wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  • przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni,
  • usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  • dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  • zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  • zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjnych i sekretariatu

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie sekretariatu biura Zarządu oraz dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie,
  • obsługa techniczna posiedzeń kierownictwa Spółdzielni oraz zebrań organów samorządowych,
  • bieżące kompletowanie uchwał, zarządzeń, protokołów i sprawozdań Zarządu oraz prowadzenie ich rejestru/ewidencji,
  • przekazywanie pracownikom Spółdzielni uchwał i postanowień Zarządu (w formie wyciągów z protokołów) do wiadomości i wykonania,
  • protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu,
  • obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki dla potrzeb Zarządu,
  • cotygodniowe sporządzanie wykazu spraw niezałatwionych przez poszczególne działy Spółdzielni,
  • prowadzenie ewidencji skarg wpływających do Spółdzielni i kontrolowanie terminowości ich załatwiania przez poszczególne komórki organizacyjne Spółdzielni,
  • właściwe zabezpieczenie pieczątek i dokumentów,
  • inicjowanie, koordynacja i nadzór działalności społeczno-kulturalnej w Spółdzielni (współpraca ze Stanowiskiem ds. działalności społecznej i kulturalnej w powyższym zakresie),
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu oraz spotkań służbowych,
  • realizowanie zadań związanych z obsługą asystencko-sekretarską,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów,
  • redagowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów i pism na potrzeby członków Zarządu,
  • bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu w realizacji bieżących zadań,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi komórkami,
  • kompletowanie materiałów i przygotowanie biuletynu SM „Jelonki” we współpracy ze Stanowiskiem ds. samorządowych i komunikacji,
  • prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Spółdzielni, zarządzanie contentem social media: planowanie contentu, tworzenie harmonogramu, copy, publikacja postów, obsługa aktywności (FB/IG/Linkedin/YT…)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. technicznych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 17.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa mieszkańców drogą telefoniczną, internetową lub osobiście w biurze Spółdzielni lub na miejscu w zasobach,
  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach, awariach w zasobach Spółdzielni od mieszkańców, najemców lokali użytkowych, gospodarzy oraz pracowników z wpisem do elektronicznego rejestru zgłoszeń i przekierowanie do branżowych firm konserwacyjnych,
  • zlecanie i nadzorowanie drobnych robót naprawczych i awaryjnych, potwierdzanie ich wykonania,
  • sporządzanie we współpracy z pracownikami branżowymi planów remontów i konserwacji oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji tych planów,
  • udział w komisjach dotyczących nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym zasobów Spółdzielni, okresowych przeglądach stanu technicznego budynków, w komisjach przetargowych oraz udział w rozliczaniu wykonawców z realizacji zleconych prac,
  • prowadzenie Obiektów Budowlanych,
  • optymalizacja kosztów eksploatacyjnych i napraw,
  • nadzorowanie i wykonywanie terminowych odczytów stanów wodomierzy w zasobach Spółdzielni oraz prowadzenie rejestru inwentarzowego wszystkich mierników mediów w zasobach Spółdzielni,
  • prowadzenie rejestru zawartych umów i zleceń,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej w uzgodnieniu z inspektorami nadzoru,
  • prowadzenie dziennika działu techniczno-eksploatacyjnego do ewidencjonowania korespondencji dekretowanej z dziennika podawczego SM Jelonki, pilnowanie terminowości odpowiedzi na pisma,
  • współpraca z inspektorami nadzoru robót sanitarnych i elektrycznych oraz analitykiem w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do budynków i lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz właścicielami i najemcami lokali użytkowych, Radami Budynków dotyczącej technicznych aspektów użytkowanych lokali,
  • prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni,
  • monitorowanie wysokości środków finansowych funduszu remontowego dla poszczególnych nieruchomości,
  • współpraca przy rozliczaniu wadium i kaucji gwarancyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo - finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo - wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych dla organów SM
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu techniczno-eksploatacyjnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przepisów, postanowień, uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw oraz wynikających z przepisów kodeksu pracy,
  • nadzór nad prowadzoną przez podległy personel, racjonalną i spójną polityką gospodarowania lokalami użytkowymi, mieszkalnymi, dzierżawą, parkingami oraz powierzchnią reklamową dla całych zasobów SM Jelonki,
  • współpraca z organami statutowymi Spółdzielni, pozostałymi działami Spółdzielni oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw i obszarów podległych,
  • wystawianie opinii o podległych pracownikach, wnioskowanie w sprawach przyjmowania, zwalniania, karania, awansowania i nagradzania podległych pracowników,
  • nadzór nad opracowaniem SIWZ i koordynacja przebiegu postępowań w zakresie pozyskania wykonawców i dostawców zamówień zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
  • zapewnienie nadzoru nad realizowanymi robotami remontowymi, ustalanie składu komisji odbioru robót, zatwierdzanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień,
  • przygotowywanie harmonogramów przeglądów i udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych oraz pawilonów handlowo-usługowych i hydroforni, których obowiązek wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • nadzór nad tworzeniem i przestrzeganiem harmonogramu przetargów lub/i zapytań ofertowych w celu prawidłowej i terminowej realizacji przyjętych rocznych planów rzeczowo-finansowych, mienia wspólnego i lokali użytkowych,
  • sporządzanie sprawozdań z działalności działu,
  • zarządzanie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych,
  • nadzór i optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, remontowych, modernizacyjnych i napraw,
  • nadzór i kontrola prowadzonych spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator budynku - Specjalista ds. obsługi administracyjnej

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa mieszkańców drogą telefoniczną, internetową lub osobiście w biurze Spółdzielni
  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach, awariach w zasobach Spółdzielni od mieszkańców, najemców lokali użytkowych, gospodarzy
  • zlecanie i nadzorowanie drobnych robót naprawczych i awaryjnych oraz potwierdzanie ich wykonania
  • sporządzanie we współpracy z pracownikami branżowymi planów remontów i konserwacji oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji tych planów
  • udział w komisjach dotyczących nadzoru nad właściwym utrzymaniem stanu zasobów Spółdzielni, w komisjach przetargowych oraz udział w rozliczaniu wykonawców z realizacji zleconych prac
  • nadzorowanie i organizacja pracy podległych gospodarzy budynków na powierzonym obszarze
  • nadzorowanie stanu sanitarno-porządkowego budynków oraz ich stanu technicznego w zakresie drobnych napraw, estetyki i pielęgnacji terenów zielonych
  • bieżąca obsługa placów zabaw, ławek, terenów zielonych na powierzonym obszarze
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu sanitarno-porządkowego i techniczno-eksploatacyjnego w powierzonych nieruchomościach oraz przekazywanie przełożonemu raportów z kontroli
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających o naruszenie regulaminu porządku domowego oraz sporządzanie wniosków
  • optymalizacja kosztów eksploatacyjnych i napraw
  • organizowanie prawidłowego i terminowego rozprowadzania wśród mieszkańców wszelkich dokumentów
  • uczestniczenie w spotkaniach dotyczących spraw powierzonego terenu i budynków
  • obsługa osób fizycznych i prawnych ubiegających się o najem lokali użytkowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni, prezentacja lokali użytkowych
  • dbanie o wizerunek Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjnych i sekretariatu

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opis stanowiska:
  • prowadzenie sekretariatu Biura Zarządu oraz dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie,
  • obsługa techniczna posiedzeń kierownictwa Spółdzielni oraz zebrań organów samorządowych,
  • bieżące kompletowanie uchwał, zarządzeń, protokołów i sprawozdań Zarządu oraz prowadzenie ich rejestru /ewidencji/,
  • przekazywanie pracownikom Spółdzielni uchwał i postanowień Zarządu (w formie wyciągów z protokołów) do wiadomości i wykonania,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu,
  • prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
  • obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki dla potrzeb Zarządu,
  • prowadzenie ewidencji skarg wpływających do Spółdzielni i kontrolowanie terminowości ich załatwiania przez poszczególne komórki organizacyjne Spółdzielni,
  • inicjowanie, koordynacja i nadzór działalności społeczno-kulturalnej w Spółdzielni (współpraca ze Stanowiskiem ds. działalności społecznej i kulturalnej w powyższym zakresie),
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów,
  • redagowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów i pism na potrzeby członków Zarządu,
  • bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu w realizacji bieżących zadań,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi komórkami,
  • kompletowanie materiałów i przygotowanie biuletynu SM „Jelonki” we współpracy ze Stanowiskiem ds. samorządowych i komunikacji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnych z przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń i windykacji lokali użytkowych i mieszkalnych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw Spółdzielni dotyczących windykacji należności z tytułu opłat za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • kontakt telefoniczny z dłużnikami oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania stosownych wyjaśnień w zakresie opłat, odsetek za zwłokę, zaległości itp.,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z dłużnikami
  • sporządzanie wniosków do KRD oraz ich ewidencja,
  • sporządzanie ugód dotyczących ratalnej spłaty zadłużenia zawieranych pomiędzy Spółdzielnią a dłużnikami, w tym prowadzenie rejestru zawartych ugód i czuwanie nad ich realizacją, -
  • współpraca z innymi działami/komórkami Spółdzielni,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru dłużników/należności, monitoring spłat zadłużeń,
  • sporządzanie projektów pism procesowych, monitorowanie postępowań sądowych dot. zadłużeń,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia na drogę sądową i utrzymywanie ścisłego kontaktu z obsługą prawną w sprawie windykacji należności zasądzonych na rzecz Spółdzielni
  • przygotowywanie dokumentów w celu windykacji zadłużenia
  • współpraca z urzędami, komornikami, kancelariami prawnymi itd.;
  • wsparcie współpracowników w pracach administracyjnych
  • obsługa wewnętrznego systemu komputerowego
  • praca na wewnętrznej bazie klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. finansowo-księgowych

Powstańców Śląskich 4A, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprawdzane faktur pod względem formalnym i rachunkowym, przekazywanie ich do dalszego zatwierdzenia,
  • Księgowanie faktur zakupowych w systemie księgowym,
  • Prowadzenie ewidencji obiegu wewnętrznego faktur,
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych,
  • Analiza sald oraz zapisów na poszczególnych kontach,
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją udziałów, wkładów budowlanych i mieszkaniowych oraz klasyfikowanie i analityczne księgowanie dokumentów związanych z rozrachunkami z tytułu wkładów, udziałów i kaucji,
  • Prowadzenie likwidatury, funduszu remontowego i terminowe regulowanie zobowiązań,
  • Księgowanie uzgadnianie sprzedaży,
  • Prowadzenie rejestru VAT podatku naliczonego i należnego,
  • Rozliczanie inwentaryzacji,
  • Fakturowanie lokali użytkowych, prowadzenie stosownych rejestrów oraz wykazów zobowiązań płatniczych,
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń i windykacji lokali użytkowych i mieszkalnych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 06.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjno-prawnych i samorządowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 10.04.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowo - finansowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 14.08.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. analiz

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 11.01.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes Zarządu

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 04.01.2020
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjno - prawnych i samorządowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 03.01.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes Zarządu

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych

Warszawa
Wygasła: 23.06.2018
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "JELONKI", podziel się opinią i pomóż innym.