Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
TEREN PRACY: woj. wielkopolskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie (preferowane zamieszkanie w Poznaniu),
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za realizację działań sprzedażowych i marketingowych z zakresu implantów medycyny sportowej w obsługiwanym regionie poprzez m.in.:
Profesjonalną opiekę nad powierzonym obszarem sprzedaży na rynku szpitalnym (reprezentacja firmy, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem, przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej),
Samodzielne i efektywne planowanie oraz organizację wizyt u Klientów,
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez prowadzenie negocjacji handlowych,
Monitorowanie procesu przetargowego na powierzonym terenie,
Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
Koordynowanie i prowadzenie szkoleń produktowych i innych przedsięwzięć oraz udział w kongresach i targach
Kompleksowa i terminowa obsługa postępowań przetargowych. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji przetargowej;
Codzienne monitorowanie ogłoszeń o przetargach w zakresie obszaru działalności firmy poprzez sprawdzanie dedykowanych portali oraz proaktywne identyfikowanie nowych szans przetargowych;
Prowadzenie korespondencji z zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień);
Archiwizacja dokumentów przetargowych;
Ścisła współpraca z działem handlowym w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za realizację działań sprzedażowych i marketingowych w obsługiwanym regionie poprzez m.in.:
Profesjonalną opiekę nad powierzonym obszarem sprzedaży na rynku szpitalnym (reprezentacja firmy, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem, przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej)
Samodzielne i efektywne planowanie oraz organizację wizyt u Klientów
Pozyskiwanie nowych Klientów prowadzenie negocjacji handlowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Koordynowanie i prowadzenie szkoleń produktowych i innych przedsięwzięć oraz udział w kongresach i targach