Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Project Manager ds. inwestycji infrastruktury technicznej
Wrocław
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie procesem przygotowania inwestycji infrastrukturalnych, w tym sieci przesyłowe i układy drogowe zgodnie z założeniami budżetowymi i przejętym harmonogramem
Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi standardami Spółki,
Koordynacja procesu projektowego w tym wybór biura projektowego, opiniowanie i wprowadzanie uwag do projektu, prowadzenie narad projektowych,
Nadzór nad uzyskiwaniem decyzji i wszelkich niezbędnych uzgodnień administracyjnych
Reprezentowanie Spółki wobec urzędów, gestorów i dostawców mediów – procedowanie postępowań administracyjnych w toku procesu inwestycyjnego,
Uczestnictwo w przygotowaniu budżetu i harmonogramu inwestycji – nadzór nad wykonaniem,
Udział w przetargach na wybór wykonawców,
Raportowanie do Zarządu postępów prac nad powierzonymi zadaniami
tworzenie i zarządzanie strategią marketingową firmy z uwzględnieniem celów biznesowych spółki,
budowanie świadomości marki na rynku, dbanie o pozytywną opinię marki w oczach klientów,
realizowanie szeroko rozumianych działań marketingowych - planowanie, koordynowanie i wdrażanie kampanii reklamowej online i offline, tworzenie treści reklamowych, materiałów promocyjnych i kreatywnych strategii reklamowych, zarządzanie stroną internetową firmy, prowadzenie działań w mediach społecznościowych i monitorowanie ich skuteczności, organizowanie wydarzeń i promocji mających na celu pozyskanie i utrzymanie klientów,
koordynowanie i monitorowanie kampanii reklamowych w Google Ads i innych platformach reklamowych,
śledzenie wyników działań marketingowych, zbieranie danych i analiza wskaźników wydajności, opracowywanie raportów i przedstawienie Zarządowi rekomendacji na podstawie zebranych danych w celu ciągłego doskonalenia strategii marketingowej,
monitorowanie konkurencji w zakresie prowadzonych działań marketingowych i trendów rynkowych w branży nieruchomości,
organizowanie wydarzeń i promocji mających na celu pozyskanie i utrzymanie klientów,
planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym celem jak najbardziej efektywnego alokowania środków, tworzenie okresowych prognoz, monitorowanie wydatków i raportów budżetowych
współpraca z działem sprzedaży w procesie pozyskiwania nowych klientów