Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Konsultant ds. wdrożeń
Andrzeja Frycza Modrzewskiego 42, Mysłowice
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo księgowy lub moduły wspierające zarządzanie nieruchomościami) w zakresie wdrożenia systemu oraz konsultacji (zdalnych i w siedzibie klienta),
Udział w migracji danych oraz wykorzystanie wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL),
Obsługa klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo księgowy lub moduły wspierające zarządzanie nieruchomościami) w zakresie wdrożenia systemu oraz konsultacji (zdalnych i w siedzibie klienta),
Udział w migracji danych oraz wykorzystanie wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL),
Wsparcie w zakresie obsługi klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo-księgowy oraz kadrowo-płacowy) w zakresie wdrożenia oraz konsultacji u klienta,
Nauka metod skutecznej obsługi zgłoszeń serwisowych klientów poprzez wewnętrzny system help desk,
Testowanie zmian w oprogramowaniu,
Udział w migracji danych oraz poznawanie sposobu wykorzystania wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL)
Wsparcie w zakresie obsługi klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo-księgowy oraz kadrowo-płacowy) w zakresie wdrożenia oraz konsultacji u klienta,
Nauka metod skutecznej obsługi zgłoszeń serwisowych klientów poprzez wewnętrzny system help desk,
Testowanie zmian w oprogramowaniu,
Udział w migracji danych oraz poznawanie sposobu wykorzystania wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL)
Wsparcie w zakresie obsługi klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo-księgowy oraz kadrowo-płacowy) w zakresie wdrożenia oraz konsultacji u klienta,
Nauka metod skutecznej obsługi zgłoszeń serwisowych klientów poprzez wewnętrzny system help desk,
Testowanie zmian w oprogramowaniu,
Udział w migracji danych oraz poznawanie sposobu wykorzystania wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL)
Wsparcie w zakresie obsługi klientów po zakupie dedykowanego oprogramowania (przede wszystkim moduły finansowo-księgowy oraz kadrowo-płacowy) w zakresie wdrożenia oraz konsultacji u klienta,
Nauka metod skutecznej obsługi zgłoszeń serwisowych klientów poprzez wewnętrzny system help desk,
Testowanie zmian w oprogramowaniu,
Udział w migracji danych oraz poznawanie sposobu wykorzystania wewnętrznych narzędzi opartych o zapytania do relacyjnych baz danych (SQL)