1. Pracodawca
  2. Toszek
  3. GMINA TOSZEK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA TOSZEK

Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (31) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 31 )

Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
  • sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
  • koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
  • realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
  • sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
  • koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
  • realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
  • bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
  • organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
  • realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
  • terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
  • bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
  • prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
  • prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
  • prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
  • przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
  • przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
  • organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
  • udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. administracyjnych - Sekretarz / Sekretarka

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • obsługa sekretariatu Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza, w tym w szczególności:
  • wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, obsługa poczty elektronicznej sekretariatu,
  • dbałość o funkcjonalność, porządek i estetykę sekretariatu oraz gabinetu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
  • organizacja, w tym również prowadzenie terminarza wyjazdów i spotkań Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza,
  • przyjmowanie interesantów i gości, awizowanie ich do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz zapewnienie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
  • czuwanie nad sprawnych obiegiem informacji miedzy sekretariatem a innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej,
  • przyjmowanie i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów korespondencji wychodzącej z Urzędu Miejskiego w Toszku,
  • ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej i rejestrach prowadzonych w systemie elektronicznym przed ich przekazaniem do placówki pocztowej,
  • przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu zadekretowanej korespondencji,
  • prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Burmistrza Toszka, w tym:
  • bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru zarządzeń w formie pisemnej oraz elektronicznej,
  • bieżące, zgodne z wewnętrznymi regulacjami przesyłanie zarządzeń celem ich udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • przekazywanie zarządzeń według rozdzielnika poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu,
  • opracowywanie i przedkładanie Sekretarzowi Gminy do dnia 30. stycznia każdego roku wykazu obowiązujących zarządzeń Burmistrza Toszka wg stanu na dzień 1. stycznia danego roku kalendarzowego,
  • przekazywanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej zarządzeń Burmistrza objętych zakresem jej nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie zbioru oraz rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Burmistrza Toszka, w tym bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru w formie pisemnej oraz elektronicznej,
  • prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  • prowadzenie księgozbioru Urzędu oraz planowanie, realizacja i kontrolowanie zakupów dotyczących prasy i publikacji książkowych na potrzeby pracowników Urzędu Miejskiego w Toszku, w tym czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
  • terminowe regulowanie składek członkowskich w organizacjach, związkach, których członkiem jest Gmina Toszek,
  • zapewnienie wywieszenia flagi państwowej i odpowiednio flagi okazjonalnej na budynku Urzędu Miejskiego w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także z okazji uroczystości oraz rocznic i świąt państwowych, współpraca z Referatem Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk, prac społecznie użytecznych, robót publicznych, nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne, w tym w szczególności: przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy osób skierowanych i jego rozliczanie, wydawanie opinii i zaświadczeń, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i właściwym sądem w tym zakresie,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i doręczaniem pism prokuratorskich, sądowych, urzędowych w przypadku niemożności ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
  • pomocniczo realizacja i kontrolowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
  • bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
  • organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
  • realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
  • terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
  • bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
  • prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
  • prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
  • prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
  • przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
  • przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
  • organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
  • udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
  • sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
  • koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
  • realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
  • opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
  • administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
  • instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
  • administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
  • pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
  • realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
  • wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rodo),
  • nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
  • graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
  • przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
  • sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
  • koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
  • realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
  • opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
  • administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
  • instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
  • administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
  • pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
  • realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
  • wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rodo),
  • nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
  • graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
  • przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
  • dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
  • uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
  • przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
  • wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
  • przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca głównej księgowej / głównego księgowego

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
  • zastępowanie Skarbnika Gminy podczas jego nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przeprowadzanie i uczestnictwo w charakterze sekretarza i/lub przewodniczącego komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez Gminę Toszek, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • prawidłowe, zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udzielania zamówień zwolnionych z rygoru stosowania Prawa zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • aktualizowanie i udostępnianie na potrzeby pracowników Urzędu regulaminów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych oraz wzorów druków,
  • wykonywanie obowiązków wobec Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań – stosownie do obowiązujących przepisów prawa,
  • prowadzenie czynności związanych z odwołaniami,
  • ocena zgodności propozycji aneksowania umów w sprawie zamówienia publicznego z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • gromadzenie informacji o charakterze planistycznym i sprawozdawczym dotyczących realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • monitoring możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy europejskich i krajowych na działania inwestycyjne,
  • przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnych do programów unijnych i innych krajowych programów finansowania, ze szczególnym uwzględnieniem projektów inwestycyjnych (w tym m.in. udział w przygotowaniu studium wykonalności i innych dokumentów wymaganych w procedurze aplikacyjnej),
  • zarządzanie projektami, sprawozdawczość i monitoring realizacji projektów,
  • udział w rozliczaniu projektów inwestycyjnych oraz innych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
  • bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
  • organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
  • realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
  • terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
  • bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
  • prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
  • prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
  • prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
  • przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
  • przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
  • organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
  • udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
  • prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
  • przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
  • rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
  • terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
  • opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
  • opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
  • przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Toszek
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
  • dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
  • uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
  • przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
  • wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
  • przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
  • prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
  • dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
  • uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
  • przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
  • wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
  • przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. egzekucji

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze,
  • prowadzenie windykacji i egzekucji administracyjnej należności pieniężnych gminy,
  • bieżąca analiza sald dotyczących wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i podatków (osoby fizyczne i prawne),
  • przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowań egzekucyjnych, szukanie spadkobierców,
  • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuregulowane w terminie należności podlegające egzekucji w trybie postępowania egzekucyjnego w administracji,
  • umarzanie i ograniczanie postępowania egzekucyjnego w przypadkach określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • współpraca z innymi organami i instytucjami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie niezbędnym do prowadzenia egzekucji administracyjnej,
  • prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem hipotek przymusowych,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy publicznej,
  • wykonywanie zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach pomocy publicznej,
  • przeprowadzanie kontroli ubezpieczeń OC rolników na terenie gminy,
  • przeprowadzanie kontroli z zakr4esu prawidłowości opodatkowania powierzchni budynków oraz prawidłowości naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • prowadzenie rejestru zaświadczeń i wydawania zaświadczeń w sprawach podatkowych,
  • opracowywanie pism do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania podatników od decyzji podatkowej,
  • udostępnianie danych osobowych wszelkim organom zgodnie z Ordynacją podatkową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Toszku

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wykonywanie obowiązków Kierownika Referatu Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego, a w szczególności, ponoszenie odpowiedzialności za organizowanie pracy referatu w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania zadań, organizowanie pracy referatu, opracowywanie zakresów obowiązków służbowych, czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz zmian i uzupełnień w powyższym zakresie, bieżąca kontrola i nadzór oraz ponoszenie odpowiedzialności w zakresie organizowania pracy oraz prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy podległych pracowników, w tym w szczególności terminowego wykorzystywania urlopów wypoczynkowych, prawidłowego ewidencjonowania i rozliczania pracy w godzinach nadliczbowych i w dniach wolnych od pracy, przestrzegania przepisów o czasie pracy i rzetelnego prowadzenia dokumentacji w tym zakresie zgodnie z udzielonym upoważnieniem,
  • informowanie Burmistrza oraz Sekretarza Gminy o nowych zadaniach gminy nałożonych przepisami prawa dotyczącymi zakresu działania referatu,
  • zapewnienie w referacie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
  • dokonywanie bieżącej oceny ważności wewnętrznych regulacji z zakresu działania referatu pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i przedstawianie oceny Sekretarzowi Gminy,
  • nadzór i kontrola nad prawidłowym wykorzystaniem przez podległych dysponentów budżetowych środków finansowych przyznanych w budżecie na realizację zadań referatu,
  • usprawnianie metod i organizacji pracy referatu z uwzględnieniem upraszczania procedur załatwiania spraw,
  • przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, materiałów informacyjnych, sprawozdań, analiz wynikających z zakresu działania referatu,
  • terminowe analizowanie, rozpatrywanie, załatwianie interpelacji i zapytań radnych oraz komisji Rady Miejskiej w Toszku w zakresie dotyczącym realizacji zadań referatu,
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień,
  • współpraca z administracją rządową, gminami, samorządem powiatu i województwa, organizacjami, instytucjami i przedsiębiorcami oraz organami kontrolnymi w zakresie wynikającym z zadań referatu,
  • dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek,
  • prowadzenie postępowań w sprawie ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie usunięcia padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawianiu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • realizacja zadań z zakresu budowy, utrzymania i eksploatacji szaletów publicznych,
  • realizacja zadań z zakresu funkcjonowania targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie oraz utrzymania zieleni, w tym kontrola wykonania oraz rozliczanie prac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 11.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
  • coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
  • planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
  • współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
  • przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
  • realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
  • realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
  • organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
  • współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
  • realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
  • opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
  • prowadzenie zbioru map drogowych,
  • prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
  • realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
  • coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
  • planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
  • współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
  • przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
  • realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
  • realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
  • organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
  • współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
  • realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
  • opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
  • prowadzenie zbioru map drogowych,
  • prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
  • realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
  • coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
  • planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
  • współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
  • przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
  • realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
  • realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
  • organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
  • współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
  • realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
  • opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
  • prowadzenie zbioru map drogowych,
  • prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
  • realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
  • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
  • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
  • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
  • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
  • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim

Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
  • opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
  • administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
  • instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
  • administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
  • administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
  • pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
  • realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
  • wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
  • nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
  • graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
  • przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne