Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. administracyjnych - Sekretarz / Sekretarka
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
obsługa sekretariatu Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza, w tym w szczególności:
wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, obsługa poczty elektronicznej sekretariatu,
dbałość o funkcjonalność, porządek i estetykę sekretariatu oraz gabinetu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
organizacja, w tym również prowadzenie terminarza wyjazdów i spotkań Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza,
przyjmowanie interesantów i gości, awizowanie ich do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz zapewnienie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
czuwanie nad sprawnych obiegiem informacji miedzy sekretariatem a innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej,
przyjmowanie i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów korespondencji wychodzącej z Urzędu Miejskiego w Toszku,
ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej i rejestrach prowadzonych w systemie elektronicznym przed ich przekazaniem do placówki pocztowej,
przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu zadekretowanej korespondencji,
prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Burmistrza Toszka, w tym:
bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru zarządzeń w formie pisemnej oraz elektronicznej,
bieżące, zgodne z wewnętrznymi regulacjami przesyłanie zarządzeń celem ich udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
przekazywanie zarządzeń według rozdzielnika poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu,
opracowywanie i przedkładanie Sekretarzowi Gminy do dnia 30. stycznia każdego roku wykazu obowiązujących zarządzeń Burmistrza Toszka wg stanu na dzień 1. stycznia danego roku kalendarzowego,
przekazywanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej zarządzeń Burmistrza objętych zakresem jej nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
prowadzenie zbioru oraz rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Burmistrza Toszka, w tym bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru w formie pisemnej oraz elektronicznej,
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
prowadzenie księgozbioru Urzędu oraz planowanie, realizacja i kontrolowanie zakupów dotyczących prasy i publikacji książkowych na potrzeby pracowników Urzędu Miejskiego w Toszku, w tym czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
terminowe regulowanie składek członkowskich w organizacjach, związkach, których członkiem jest Gmina Toszek,
zapewnienie wywieszenia flagi państwowej i odpowiednio flagi okazjonalnej na budynku Urzędu Miejskiego w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także z okazji uroczystości oraz rocznic i świąt państwowych, współpraca z Referatem Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w tym zakresie,
prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk, prac społecznie użytecznych, robót publicznych, nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne, w tym w szczególności: przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy osób skierowanych i jego rozliczanie, wydawanie opinii i zaświadczeń, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i właściwym sądem w tym zakresie,
wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i doręczaniem pism prokuratorskich, sądowych, urzędowych w przypadku niemożności ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
pomocniczo realizacja i kontrolowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rodo),
nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy
Referent / Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę,
koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
realizacja programu dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
realizacja programów realizowanych przez gminę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, wymiany pieców itp.,
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rodo),
nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych,
zastępowanie Skarbnika Gminy podczas jego nieobecności
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie i uczestnictwo w charakterze sekretarza i/lub przewodniczącego komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez Gminę Toszek, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
prawidłowe, zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udzielania zamówień zwolnionych z rygoru stosowania Prawa zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
aktualizowanie i udostępnianie na potrzeby pracowników Urzędu regulaminów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych oraz wzorów druków,
wykonywanie obowiązków wobec Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań – stosownie do obowiązujących przepisów prawa,
prowadzenie czynności związanych z odwołaniami,
ocena zgodności propozycji aneksowania umów w sprawie zamówienia publicznego z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
gromadzenie informacji o charakterze planistycznym i sprawozdawczym dotyczących realizacji zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Toszku,
monitoring możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy europejskich i krajowych na działania inwestycyjne,
przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnych do programów unijnych i innych krajowych programów finansowania, ze szczególnym uwzględnieniem projektów inwestycyjnych (w tym m.in. udział w przygotowaniu studium wykonalności i innych dokumentów wymaganych w procedurze aplikacyjnej),
zarządzanie projektami, sprawozdawczość i monitoring realizacji projektów,
udział w rozliczaniu projektów inwestycyjnych oraz innych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie Biura Rady Miejskiej w Toszku, w tym:
przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji pod obrady sesji i posiedzenia komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazywania radnym zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, zawiadomień o zwołaniu komisji z porządkiem posiedzenia oraz innych dokumentów, dla których przepisy prawa powszechnie obowiązującego i regulacji statutowych wymagają zachowania określonego terminu, w tym terminowego przekazywania zawiadomienia o zwołaniu sesji wraz z porządkiem obrad sołtysom,
bieżące i terminowe przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dedykowanym systemie informatycznym dokumentów związanych z organizacją sesji i posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
opracowywanie na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Toszku sprawozdania z pracy Burmistrza Toszka w okresie międzysesyjnym i terminowe przekazywanie go Burmistrzowi,
organizacja obrad sesji oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych Rady Miejskiej w Toszku,
protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Toszku,
realizacja zadań związanych z terminowym przesyłaniem do publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym kontrolowanie prawidłowości konstrukcji uchwał, zgodnie z obowiązującymi zasadami techniki prawodawczej,
terminowe przekazywanie, w tym drogą elektroniczną podjętych uchwał organom nadzoru,
bieżące i niezwłoczne przekazywanie interpelacji i zapytań radnych, a także postulatów sołtysów i mieszkańców pracownikom Urzędu Miejskiego w Toszku oraz czuwanie nad ich terminową realizacją,
prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej w Toszku, w tym aktów prawa miejscowego oraz interpelacji i zapytań radnych, postulatów sołtysów i mieszkańców zgłaszanych na piśmie,
prowadzenie zbioru uchwał i innych aktów podejmowanych przez Radę Miejską w Toszku – w formie pisemnej (papierowej) i elektronicznej,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń radnych, w tym w szczególności dokonywanie zgłoszeń na szkolenia, informowanie radnych o ewentualnych zmianach terminów szkoleń lub ich odwołaniu,
prowadzenie rejestru delegacji związanych z podróżami służbowymi radnych, w tym wypisywanie poleceń wyjazdów służbowych (delegacji),
przechowywanie zbioru oświadczeń majątkowych radnych oraz terminowe ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz bieżące przekazywanie oświadczeń majątkowych radnych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
reklamowanie radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,
przygotowywanie i terminowe przekazywanie do Referatu Księgowości Budżetowej danych koniecznych do naliczenia i wypłaty diet radnym oraz przewodniczącym organów jednostek pomocniczych (sołtysów),
organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
organizacja wyborów ławników, przyjmowanie, prowadzenie i przekazywanie do właściwego sądu dokumentacji z wyborów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
koordynowanie procedury dokumentowania wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową oraz prowadzenie centralnego rejestru wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową, zgodnie z przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,
udzielanie pomocy stronom w spisywaniu zeznań świadków dla potrzeb rentowych, w przypadku braku możliwości wypełnienia ich przez zakład pracy lub zainteresowaną osobę
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetu gminy (tzw. Organ),
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej funkcjonowania konta Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
prowadzenie obsługi księgowej Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej (MZKP),
przygotowywanie wpłat i wypłat pożyczek z MZKP oraz prowadzenie rozliczeń MZKP,
prowadzenie ewidencji księgowej dla zadań zleconych w zakresie dochodów budżetu państwa – administracji rządowej i ich rozliczanie,
rozliczanie dotacji na zadania zlecone,
terminowe sporządzenie sprawozdań budżetowych z zakresu prowadzonej księgowości oraz sprawozdań budżetowych łącznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
terminowe sporządzenie sprawozdania finansowego: bilans z wykonania budżetu jst, bilans skonsolidowany, łączne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych Gminy Toszek,
opracowanie projektów i założeń do wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian – w wersji elektronicznej,
opracowanie projektów i założeń z zakresu dochodów budżetowych oraz opisu sytuacji finansowej gminy do projektu budżetu,
przygotowanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu za dany rok w zakresie dochodów budżetowych
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów budżetowych niepodatkowych w jednostce budżetowej – Urząd Miejski w Toszku, prowadzenie księgowości z zakresu m.in. opłaty targowej, opłaty skarbowej, opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych (syntetyka),
prowadzenie księgowości syntetycznej dla dochodów podatkowych (podatki i opłaty lokalne, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi),
dekretacja dowodów księgowych (zewnętrznych i własnych źródłowych),
uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej,
terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu prowadzonej księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przygotowywanie materiałów planistycznych (dochody) do projektu budżetu Gminy Toszek,
przygotowywanie materiałów do sprawozdania opisowego z wykonania budżetu Gminy Toszek (dochody i wydatki budżetowe) za I półrocze i za dany rok,
wystawianie faktur VAT ( faktury sprzedaży ); prowadzenie rejestru faktur VAT zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT-7; rozliczanie podatku VAT-7 za dany miesiąc, obliczanie współczynnika i prewspółczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT,
przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza w sprawie: zmian w budżecie gminy oraz zmian w planie wykonawczym do budżetu gminy, sprawozdań z wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, jak również procedur dotyczących podatku VAT i schematów podatkowych
terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze,
prowadzenie windykacji i egzekucji administracyjnej należności pieniężnych gminy,
bieżąca analiza sald dotyczących wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i podatków (osoby fizyczne i prawne),
przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowań egzekucyjnych, szukanie spadkobierców,
wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuregulowane w terminie należności podlegające egzekucji w trybie postępowania egzekucyjnego w administracji,
umarzanie i ograniczanie postępowania egzekucyjnego w przypadkach określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
współpraca z innymi organami i instytucjami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie niezbędnym do prowadzenia egzekucji administracyjnej,
prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem hipotek przymusowych,
sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy publicznej,
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach pomocy publicznej,
przeprowadzanie kontroli ubezpieczeń OC rolników na terenie gminy,
przeprowadzanie kontroli z zakr4esu prawidłowości opodatkowania powierzchni budynków oraz prawidłowości naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
prowadzenie rejestru zaświadczeń i wydawania zaświadczeń w sprawach podatkowych,
opracowywanie pism do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania podatników od decyzji podatkowej,
udostępnianie danych osobowych wszelkim organom zgodnie z Ordynacją podatkową
Kierownik Referatu Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Toszku
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wykonywanie obowiązków Kierownika Referatu Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego, a w szczególności, ponoszenie odpowiedzialności za organizowanie pracy referatu w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania zadań, organizowanie pracy referatu, opracowywanie zakresów obowiązków służbowych, czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz zmian i uzupełnień w powyższym zakresie, bieżąca kontrola i nadzór oraz ponoszenie odpowiedzialności w zakresie organizowania pracy oraz prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy podległych pracowników, w tym w szczególności terminowego wykorzystywania urlopów wypoczynkowych, prawidłowego ewidencjonowania i rozliczania pracy w godzinach nadliczbowych i w dniach wolnych od pracy, przestrzegania przepisów o czasie pracy i rzetelnego prowadzenia dokumentacji w tym zakresie zgodnie z udzielonym upoważnieniem,
informowanie Burmistrza oraz Sekretarza Gminy o nowych zadaniach gminy nałożonych przepisami prawa dotyczącymi zakresu działania referatu,
zapewnienie w referacie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
dokonywanie bieżącej oceny ważności wewnętrznych regulacji z zakresu działania referatu pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i przedstawianie oceny Sekretarzowi Gminy,
nadzór i kontrola nad prawidłowym wykorzystaniem przez podległych dysponentów budżetowych środków finansowych przyznanych w budżecie na realizację zadań referatu,
usprawnianie metod i organizacji pracy referatu z uwzględnieniem upraszczania procedur załatwiania spraw,
przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, materiałów informacyjnych, sprawozdań, analiz wynikających z zakresu działania referatu,
terminowe analizowanie, rozpatrywanie, załatwianie interpelacji i zapytań radnych oraz komisji Rady Miejskiej w Toszku w zakresie dotyczącym realizacji zadań referatu,
bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień,
współpraca z administracją rządową, gminami, samorządem powiatu i województwa, organizacjami, instytucjami i przedsiębiorcami oraz organami kontrolnymi w zakresie wynikającym z zadań referatu,
dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek,
prowadzenie postępowań w sprawie ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie usunięcia padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawianiu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
realizacja zadań z zakresu budowy, utrzymania i eksploatacji szaletów publicznych,
realizacja zadań z zakresu funkcjonowania targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
realizacja zadań z zakresu utrzymania cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
realizacja zadań z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie oraz utrzymania zieleni, w tym kontrola wykonania oraz rozliczanie prac
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 11.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Podinspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
prowadzenie zbioru map drogowych,
prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Podinspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
prowadzenie zbioru map drogowych,
prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Podinspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Inspektor ds. utrzymania dróg w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym: organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy, nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”, rozliczanie „akcji zimowej”,
organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
prowadzenie zbioru map drogowych,
prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym: kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek
Informatyk w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim
Bolesława Chrobrego 2, Toszek
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO” (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych,
przygotowywanie i aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Gminy