Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Specjalista ds. administracji międzynarodowej z językiem francuskim i angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa procesów administracyjno-sprzedażowych w zakresie przyjmowania i rejestracji zamówień naszych klientów biznesowych z Francji
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: przygotowywanie codziennych zleceń wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i reklamacji dotyczących dostaw
Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie Microsoft Dynamics Navision
Obsługa zapytań klientów w języku francuskim
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez dbałość o wysoki poziomu obsługi
Współpraca z zespołem sprzedażowym we Francji w celu zapewnienia płynnej realizacji zamówień
Współpraca z magazynem centralnym i zewnętrzną firmą logistyczną w zakresie bieżących wysyłek i zwrotu towaru (wymagana znajomość j. angielskiego)
Współpraca z działem finansowym w kwestiach rozliczania płatności, kredytów i poprawności fakturowania
Współpraca z działem administracji międzynarodowej w celu utrzymania zgodności procedur i udoskonalania procesów administracyjnych firmy
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klientów z językiem angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez dbałość o wysoki poziomu obsługi
Współpraca z zespołem sprzedażowym w celu zapewnienia płynnej realizacji zamówień (przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie wdrażanych akcji sprzedażowych i projektów)
Obsługa procesów administracyjno-sprzedażowych w zakresie przyjmowania i rejestracji zamówień klientów biznesowych polskiego oddziału firmy
Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie CRM (Microsoft Dynamics Navision)
Obsługa zapytań klientów w języku polskim i angielskim
Praca na specyfikacjach pod postępowania publiczne i zapytania B2B
Współpraca z działem finansowym w kwestiach rozliczania płatności, kredytów i poprawności fakturowania
Współpraca z działem administracji międzynarodowej w celu utrzymania zgodności procedur i udoskonalania procesów administracyjnych firmy
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: rejestrowanie zamówień, przygotowywanie codziennych wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i dostępności towaru we współpracy z działem logistyki i magazynem zewnętrznym
Specjalista ds. Administracji międzynarodowej z językiem angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa procesów administracyjno-sprzedażowych w zakresie przyjmowania i rejestracji zamówień klientów biznesowych z Wielkiej Brytanii
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: przygotowywanie codziennych wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i dostępności towaru
Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie CRM (Microsoft Dynamics Navision)
Obsługa zapytań klientów w języku angielskim
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez dbałość o wysoki poziomu obsługi
Współpraca z zespołem sprzedażowym w Wielkiej Brytanii w celu zapewnienia płynnej realizacji zamówień
Współpraca z magazynem i zewnętrzną firmą logistyczną w zakresie bieżących wysyłek i zwrotu towaru
Współpraca z działem finansowym w kwestiach rozliczania płatności, kredytów i poprawności fakturowania
Współpraca z działem administracji międzynarodowej w celu utrzymania zgodności procedur i udoskonalania procesów administracyjnych firmy
Create content, including visuals and messaging, that speaks to various target audiences in effective ways, with clear and appropriate calls to action,
Create compelling, UX-focused graphics, moving graphics and infographics related to news, products, events and topics relevant to our mission,
Develop graphics for iiyama website – come up with ideas and suggest changes,
Ideate and develop newsletters (Mailchimp),
Develop and execute content for e-commerce platforms like Amazon,
Ensure message consistency and adherence to brand guidelines,
Stay open and ready to assist in other marketing areas
Create content, including visuals and messaging, that speaks to various target audiences in effective ways, with clear and appropriate calls to action,
Create compelling, UX-focused graphics, moving graphics and infographics related to news, products, events and topics relevant to our mission,
Develop graphics for iiyama website – come up with ideas and suggest changes,
Ideate and develop newsletters (Mailchimp),
Develop and execute content for e-commerce platforms like Amazon,
Ensure message consistency and adherence to brand guidelines,
Stay open and ready to assist in other marketing areas
Specjalista ds. Administracji międzynarodowej z językiem angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ścisła współpraca z klientami biznesowymi i wsparcie administracyjne brytyjskiego oddziału firmy oraz klientów w Wielkiej Brytanii
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: przygotowywanie codziennych wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i dostępności towaru;
Współpraca z magazynem i zewnętrzną firmą logistyczną w zakresie bieżących wysyłek i zwrotu towaru
Specjalista ds. Administracji międzynarodowej z językiem angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ścisła współpraca z klientami biznesowymi i wsparcie administracyjne polskiego oddziału firmy oraz klientów w Wielkiej Brytanii
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: przygotowywanie codziennych wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i dostępności towaru;
Współpraca z magazynem i zewnętrzną firmą logistyczną w zakresie bieżących wysyłek i zwrotu towaru
In cooperation with the country manager, coordinate all marketing activities for iiyama Poland especially with reference to partner marketing in the channel and with distribution (e.g. campaign scheduling and execution)
Cocreate and execute iiyama marketing strategy for Unified Communication product segment (new product segment)
Maintain and update iiyama website using a dedicated CMS
Offer marketing support for Scandinavia and the Balkans regions (growing markets)
Ensure message consistency and adherence to brand guidelines
Stay open and ready to assist in other marketing areas
Specjalista ds. Administracji międzynarodowej z językiem angielskim
Nowohucka 1, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ścisła współpraca z klientami biznesowymi i wsparcie administracyjne polskiego oddziału firmy oraz klientów w Wielkiej Brytanii
Wsparcie administracyjno-logistyczne związane z obsługą zamówień B2B: przygotowywanie codziennych wysyłek, potwierdzanie dostępności towaru, tworzenie faktur, korekt, obsługa zgłoszeń klientów dotyczących statusu wysyłek i dostępności towaru;
Współpraca z magazynem i zewnętrzną firmą logistyczną w zakresie bieżących wysyłek i zwrotu towaru
E-commerce and Social Media Marketing Specialist (EU)
Hoofddorp, Netherlands
Wygasła: 01.05.2021
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Work closely with the Marketing Team Manager to develop a long-term strategy for iiyama based on emerging trends and best practices in the competitive landscape
Manage and improve iiyama’s A+ content
Maintain all iiyama social media channels (Instagram, Twitter, LinkedIN, Facebook)
Ensure message consistency and adhere to brand guidelines
Stay open and ready to collaborate with the marketing team