Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze,
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
aktywne pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji handlowych
monitorowanie rynku i analiza potrzeb klienta
wsparcie bieżącej obsługi transakcji
budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych poprzez udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach, współtworzenie materiałów informacyjnych
sporządzanie raportów na potrzeby działu oraz Zarządu
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze,
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
opracowywanie technologii wykonawczej dla wyrobu w oparciu o system ERP (tworzenie list materiałowych, operacyjnych oraz opomiarowanie procesu produkcji)
tworzenie i wydawanie dokumentacji
współudział przy tworzeniu gospodarki magazynowej (analizy magazynowe, zamówienia materiałowe)
udział w projektach optymalizacyjnych i oszczędnościowych
aktywne pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji handlowych
monitorowanie rynku i analiza potrzeb klienta
wsparcie bieżącej obsługi transakcji
budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych poprzez udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach, współtworzenie materiałów informacyjnych
sporządzanie raportów na potrzeby działu oraz Zarządu
wsparcie w kontroli funkcjonujących w firmie procesów, w tym procesów produkcyjnych, magazynowych i logistycznych pod kątem efektywności ekonomicznej oraz zgodności z obowiązującymi procedurami
nadzór i kontrola nad realizacją budżetów rocznych
współtworzenie oraz nadzór nad realizacją i kontrola planów naprawczych w przypadku wykrycia nieprawidłowości w działalności operacyjnej
wsparcie w optymalizacji procesów operacyjnych
przygotowywanie analiz ekonomicznych projektów inwestycyjnych i innych przedsięwzięć
przygotowywanie analiz dla zarządu i prezentowanie raportów dotyczących wyników finansowych
tworzenie i rozwijanie nowych narzędzi controllingowych
organizacja procesów rekrutacyjnych krajowych i zagranicznych - od momentu wpłynięcia zapotrzebowania wewnętrznego do momentu zakończenia procesu adaptacji pracownika (określanie wymagań stanowiskowych, publikacja ogłoszeń, analiza dokumentów, czynny udział w spotkaniach rekrutacyjnych, monitorowanie poprawności procesu wdrożeniowego nowych pracowników)
dbanie o prawidłowe działanie procesów administracyjnych związanych z prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi (raporty, statystyki, zestawiania kosztów)
udział w opracowaniu i wdrażaniu procedur HR oraz udział w projektach employer branding
udział w planowaniu rocznych planów rozwojowych dla pracowników oraz ich realizacji
planowanie, prowadzenie oraz rozliczanie budżetu szkoleniowego, organizacja szkoleń
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
opracowywanie planów produkcyjnych krótko i długookresowych na podstawie zarówno aktualnych zamówień jak i prognoz
tworzenie harmonogramów produkcyjnych w oparciu o system ERP
zarządzanie obrotem materiałów i surowców zgodnie z EN 1090, krótko i długookresowe planowanie zakupu oraz rozchodu materiałów
pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegiem procesu produkcji
kontrola i optymalizacja kosztów produkcyjnych
proponowanie usprawnień procesowych (przepływ i optymalizacja gospodarki materiałowej, czynności produkcyjne)
współpraca z podwykonawcami: w zakresie organizacji wysyłek kooperacyjnych, monitorowanie terminowości dostaw, kontrola realizowanych zleceń kooperacyjnych pod kątem zgodności
z ustaleniami i planem
współpraca z pozostałymi działami firmy
przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby Zarządu
udział w procesach planowania i przygotowania inwestycji budowlanych
organizacja, realizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi w ramach przydzielonych inwestycji (zarządzanie firmami wykonawczymi, podwykonawcami oraz grupami roboczymi na terenie firmy)
sprawowanie nadzoru jakościowego nad realizacją robót zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
przygotowywanie i realizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw w nadzorowanym obszarze
rozwiązywanie problemów technicznych przy prowadzonych pracach
sporządzanie kosztorysów planowanych zadań remontowych lub inwestycyjnych
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
aktywne pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji handlowych
monitorowanie rynku i analiza potrzeb klienta
wsparcie bieżącej obsługi transakcji
budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych poprzez udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach, współtworzenie materiałów informacyjnych
sporządzanie raportów na potrzeby działu oraz Zarządu
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (produkcyjny, technologiczny, konstrukcyjny, B+R)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
organizacja, wsparcie oraz bieżąca kontrola i planowanie zasobów dla prowadzonych projektów firmy
odpowiedzialność za terminową realizację zadań
odpowiedzialność za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
nadzór nad dokumentacją techniczną
aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących zagadnień produkcyjnych
nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy
nadzór nad zapisami i raportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami i monitorowanie wskaźników
bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie: sprzedaż, zakupy, logistyka
wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi organizacji i zarządzania
bieżące kontrolowanie kosztów produkcji i podejmowanie działań optymalizacyjnych
aktywne pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji handlowych
monitorowanie rynku i analiza potrzeb klienta
wsparcie bieżącej obsługi transakcji
budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych poprzez udział w spotkaniach z klientami, uczestnictwo w targach, współtworzenie materiałów informacyjnych
sporządzanie raportów na potrzeby działu oraz Zarządu
Specjalista ds. gospodarki magazynowej i planowania
Olsztyn
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie planów produkcyjnych krótko i długookresowych na podstawie aktualnych zamówień i prognoz
tworzenie harmonogramów produkcyjnych w oparciu o system ERP
krótko i długookresowe planowanie zakupu oraz rozchodu materiałów
zarządzanie obrotem materiałów i surowców zgodnie z EN 109
pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegiem procesu produkcji
kontrola i optymalizacja kosztów produkcyjnych
weryfikacja stanów minimalnych dla wybranych grup produktów
współpraca z planistami produkcji w celu zapewnienia terminowej dostępności części
współpraca z innymi działami firmy
proponowanie usprawnień procesowych (przepływ i optymalizacja gospodarki materiałowej, czynności produkcyjne)
współpraca z podwykonawcami: w zakresie organizacji wysyłek kooperacyjnych, monitorowanie terminowości dostaw, kontrola realizowanych zleceń kooperacyjnych pod kątem zgodności z ustaleniami i planem
współpraca z pozostałymi działami firmy
przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby Zarządu
opracowywanie technologii wykonawczej dla wyrobu w oparciu o system ERP (tworzenie list materiałowych, operacyjnych oraz opomiarowywanie czasów produkcji)
zakładanie zleceń produkcyjnych, rozliczanie ich oraz nadzór nad terminowością
współudział przy tworzeniu gospodarki magazynowej (analizy magazynowe, zamówienia materiałowe)
udział w projektach optymalizacyjnych i oszczędnościowych
prowadzenie ksiąg rachunkowych w spółce produkcyjno-handlowej, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o rachunkowości i przepisach podatkowych
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi
weryfikacja poprawności dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i podatkowym
analiza i uzgadnianie sald księgi głównej
nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych
uzgadnianie stanów i kont magazynowych, czuwanie nad obrotem magazynowym, rozliczanie inwentaryzacji, produkcji w toku
zamknięcie miesiąca na potrzeby naliczenia podatków w firmie oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT, JPK
wsparcie Głównej Księgowej przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowego
współpraca z instytucjami zewnętrznymi, Urzędami Skarbowymi, audytorem
ścisła współpraca z innymi działami spółki
sporządzanie zestawień finansowych na potrzeby Zarządu, banków i innych instytucji finansowych
przygotowywanie bieżących zestawień i analiz wg potrzeb
bieżące śledzenie zmian w przepisach rachunkowych i podatkowych