Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej
Krynica Morska
Wygasła: 21.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/praca-na-zastepstwo-pracownika-na-stanowisku-ds-obslugi-rady-miejskiej-3
Na podstawie art. 12 ust. 2 i art.16 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r
poz. 530 ) zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo na stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika ds. Obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta Krynica Morska proszone są o składanie swoich aplikacji w Urzędzie Miasta Krynica Morska w terminie
do 21 września 2023 r. do godz. 15:00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Praca na zastępstwo na stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej w sekretariacie Urzędu Miasta Krynica Morska ul. Górników 15
82-120 Krynica Morska albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15
82-120 Krynica Morska. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W ramach ogłoszenia przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15
82-120 Krynica Morska
Określenie stanowiska pracy:
stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej.
Forma zatrudnienia:
1. Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
planowany termin zatrudnienia wrzesień 2023 r.;
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat;
3. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością organów gminy.
2. Prowadzenie spraw komisji Rady.
3. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami.
4. Tworzenie komputerowego archiwum uchwał Rady
zarządzeń Burmistrza oraz protokołów z posiedzeń Rady i Komisji Rady.
5. Prowadzenie korespondencji Rady.
6. Prowadzenie kroniki gminnej.
7. Prowadzenie rejestru aktów normatywnych organów gminy.
8. Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady oraz wniosków i interpelacji radnych.
9. Przekazywanie interpelacji i wniosków radnych oraz opinii Komisji Rady na właściwe stanowiska pracy jak również nadzór nad właściwym i terminowym ich załatwianiem.
10. Wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów i referendów przy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności
dowodów osobistych
kadr
szkolenia i BHP.
11. Prowadzenie spraw związanych ze składaniem przez radnych oświadczeń
których obowiązek składania wynika z przepisów prawa.
12. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
13. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. kancelaryjno-technicznych oraz sekretarki podczas
nieobecności.
14. Prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej.
15. Prowadzenie spraw Rady Seniorów.
16. Prowadzenie spraw członkostwa Gminy w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach
w których samorząd jest członkiem.
17. Sporządzanie zeznań świadków w sprawie potwierdzenia zatrudnienia w jednostce gospodarki
uspołecznionej lub pracy w gospodarstwie rolnym.
18. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.
19. Prowadzenie spraw z zakresu oświaty związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Krynicy Morskiej
w tym w szczególności:
a) prognozowanie i rozliczanie dotacji podręcznikowej
b) prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci do szkół
placówek i ośrodków
c) prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli
d) prowadzenie spraw w zakresie organizacji konkursów na dyrektora szkoły oraz spraw związanych z oceną jego pracy
e) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem przez Burmistrza nagród dla uczniów i nauczycieli
f) nadzór i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki
g) prowadzenie spraw związanych z ustawą o opiece nad dzieckiem do lat 3
h) koordynacja Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie prawidłowości naliczania subwencji
analiz i wprowadzeń do systemu
i) prowadzenie spraw związanych z arkuszem organizacyjnym szkoły.
20. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych.
21.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie :
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/burmistrz-miasta-krynica-morska-oglasza-nabor-na-stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej-9
BURMISTRZ GMINY MIASTA KRYNICA MORSKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ.
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15
82-120 Krynica Morska
II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. gospodarki komunalnej.
Wymiar czasu pracy pełny etat
zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2023 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania czystości i porządku w Gminie
zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w tym:
Tworzenie warunków do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy.
Zapobieganie zanieczyszczeniu ulic
placów i terenów otwartych przez likwidację składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych i przeciwdziałanie takiemu składowaniu.
Ustalanie (po zasięgnięciu opinii Państwowego Terenowego Inspektora Sanitarnego) szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.
Współpraca ze: Stacją Sanitarno Epidemiologiczną
Policją
Strażą Graniczną
WOPR i Urzędem Morskim oraz innymi służbami w zakresie ładu
porządku i bezpieczeństwa na terenie miasta.
Koordynacja przygotowań do sezonu turystycznego
kontrola jego przebiegu w zakresie utrzymania porządku.
Utrzymanie plaż
współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. gospodarki nieruchomościami gminnymi i rolnictwa
oraz stanowiskiem ds. promocji miasta
turystyki
kultury
sportu i rekreacji.
Prowadzenie spraw komunikacji
drogownictwa i transportu w zakresie kompetencji gminy.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną w tym:
W zakresie dróg
ulic i mostów oświetlenie ulic i placów
bieżące remonty
utrzymanie czystości
mała infrastruktura
zimowe utrzymanie.
Utrzymanie w czystości wszystkich terenów komunalnych w tym plaży
lasów komunalnych i innych terenów wynikających z odrębnych zobowiązań.
Nadzór nad pracownikami wykonującymi prace przy utrzymaniu czystości w mieście.
Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. architektury
budownictwa i gospodarki przestrzennej ( GKB) podczas jego nieobecności w pracy.
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych.
Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym
a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy Radcy Prawnego.
Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną z wyłączeniem ochrony przeciwpowodziowej.
Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem ludności w wodę
kanalizację
energię elektryczną
sieć telekomunikacyjną i gazowniczą.
Prowadzenie spraw związanych z obsługą Stref Płatnego Parkowania
kontrola zgodności naliczanych opłat parkingowych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz kontrola terminowości dokonywanych wpłat z wyłączeniem abonamentu mieszkańca.
Zgodnie z art. 20 ust. 9 ustawy o drogach publicznych prowadzenie ewidencji dróg
obiektów mostowych
tuneli
przepustów i promów.
Nadzór nad działalnością Portu Jachtowego w Krynicy Morskiej oraz bieżące utrzymanie infrastruktury portowej.
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza
Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie na umowę o pracę
w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu w pomieszczeniu biurowym
sztucznie oświetlonym oraz w terenie;
3) kontakt telefoniczny
osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem i instytucjami;
4) kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym oraz ślubowaniem;
5) przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności