Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Terapeuta zajęciowy
Skawina
Wygasła: 02.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Świadczenie usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych
aktywizująco-usprawniających i wspomagających na rzecz podopiecznych.
2. Organizowanie terapii zajęciowej grupowej i indywidualnej dla podopiecznych.
3. udział w tworzeniu i realizacji programów mającycyh na cele usprawnienie podopiecznych;
4. prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych podtrzeb podopiecznych;
5. współpraca ze specjalistami świadczącymi usługi na rzecz osób starszych
6. udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i członkom ich rodzin;
7. nawiązywanie kontaktu
diagnozowanie potrzeb i problemów oraz wsparcie i pomoc w czynnościach związanych z opiką i w czynnościach dnia codziennego podopiecznych;
8. kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych;
9. prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowej oceny efektów terapii
aktywizująco-usprawniających i wspomagających na rzecz podopiecznych.
2. Organizowanie terapii zajęciowej grupowej i indywidualnej dla podopiecznych.
3. udział w tworzeniu i realizacji programów mającycyh na cele usprawnienie podopiecznych;
4. prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych podtrzeb podopiecznych;
5. współpraca ze specjalistami świadczącymi usługi na rzecz osób starszych
6. udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i członkom ich rodzin;
7. nawiązywanie kontaktu
diagnozowanie potrzeb i problemów oraz wsparcie i pomoc w czynnościach związanych z opiką i w czynnościach dnia codziennego podopiecznych;
8. kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych;
9. prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowej oceny efektów terapii
1. Sprawdzanie kompletności dowodów księgowych stanowiących podstawę zapisów w księgach rachunkowych oraz czy dowody księgowe zawierają wszystkie dane określone w ustawie o rachunkowości.
2. Kontrola dokumentacji źródłowej pod względem rachunkowym.
3. Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfiukacją budżetową.
4. Rozliczanie udzielonych dotacji.
5. Księgowanie i rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji z wybranych zadań.
6. Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi Głównej na koniec kazdego miesiąca.
7. Bieżąca ewidencja wyciagów bankowych w systemie finansowo-księgowym.
8. Księgowanie dokumentów księgowych.
9. Sporządzanie sprawozdań
informacji finansowych i budżetowych oraz uzgadnianie ich z planem finansowym w zakresie powierzonych zadań.
11. Analiza wykonania planu finansowego w zakresie powierzonych zadań.
12. Archiwizacja dokumentów.
13. Przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych i sprawozdania finansowego.
14. Sporządzanie zestawień
analiz
raporetów niezbędnych w procesie zarządzania na polecenie Głównego Ksiegowego i Dyrektora Centrum
aktywizująco-usprawniających i wspomagających na rzecz podopiecznych.
2. Organizowanie terapii zajęciowej grupowej i indywidualnej dla podopiecznych.
3. udział w tworzeniu i realizacji programów mającycyh na cele usprawnienie podopiecznych;
4. prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych podtrzeb podopiecznych;
5. współpraca ze specjalistami świadczącymi usługi na rzecz osób starszych
6. udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i członkom ich rodzin;
7. nawiązywanie kontaktu
diagnozowanie potrzeb i problemów oraz wsparcie i pomoc w czynnościach związanych z opiką i w czynnościach dnia codziennego podopiecznych;
8. kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych;
9. prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowej oceny efektów terapii
1)przygotowanie zajęć i stanowiska pracy w zakresie prowadzenia zajęć fizjoterapii
2)prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych podnoszących sprawność psychofizyczną podopiecznych placówki w formie terapii indywidualnej i grupowej
3)organizowanie i prowadzenie zajęć profilaktycznych polegających na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności osób w starszym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności
4)udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych
5)kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych
6)prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowejoceny efektów terapii
1)przygotowanie zajęć i stanowiska pracy w zakresie prowadzenia zajęć fizjoterapii
2)prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych podnoszących sprawność psychofizyczną podopiecznych placówki w formie terapii indywidualnej i grupowej
3)organizowanie i prowadzenie zajęć profilaktycznych polegających na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności osób w starszym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności
4)udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych
5)kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych
6)prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowejoceny efektów terapii
aktywizująco-usprawniających i wspomagających na rzecz podopiecznych.
2. Organizowanie terapii zajęciowej grupowej i indywidualnej dla podopiecznych.
3. udział w tworzeniu i realizacji programów mającycyh na cele usprawnienie podopiecznych;
4. prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych podtrzeb podopiecznych;
5. współpraca ze specjalistami świadczącymi usługi na rzecz osób starszych
6. udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i członkom ich rodzin;
7. nawiązywanie kontaktu
diagnozowanie potrzeb i problemów oraz wsparcie i pomoc w czynnościach związanych z opiką i w czynnościach dnia codziennego podopiecznych;
8. kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych;
9. prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowej oceny efektów terapii
1)przygotowanie zajęć i stanowiska pracy w zakresie prowadzenia zajęć fizjoterapii
2)prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych podnoszących sprawność psychofizyczną podopiecznych placówki w formie terapii indywidualnej i grupowej
3)organizowanie i prowadzenie zajęć profilaktycznych polegających na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności osób w starszym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności
4)udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych
5)kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych
6)prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowejoceny efektów terapii
Realizator specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Skawina
Wygasła: 08.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia;
- rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- pomoc mieszkaniowa;
- zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
w wyjątkowych przypadkach
jeżeli nie mają dostępu do zajęć
o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego
aktywizująco-usprawniających i wspomagających na rzecz podopiecznych.
2. Organizowanie terapii zajęciowej grupowej i indywidualnej dla podopiecznych.
3. udział w tworzeniu i realizacji programów mającycyh na cele usprawnienie podopiecznych;
4. prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych podtrzeb podopiecznych;
5. współpraca ze specjalistami świadczącymi usługi na rzecz osób starszych
6. udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i członkom ich rodzin;
7. nawiązywanie kontaktu
diagnozowanie potrzeb i problemów oraz wsparcie i pomoc w czynnościach związanych z opiką i w czynnościach dnia codziennego podopiecznych;
8. kształtowanie pożądanych zachowań i postaw podopiecznych;
9. prowadzenie dokumentacji podopiecznych oraz dokonywanie okresowej oceny efektów terapii
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej;
- prowadzenie pracy socjalnej z osobą i rodziną ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania metody kontraktu socjalnego oraz w oparciu o założenia metodologiczne standardu pracy socjalnej z różnymi grupami odbiorców;
- realizacja zadań z zakresu pracy socjalnej ukierunkowanych na środowisko lokalne we współdziałaniu z organizacjami
grupami i społecznością lokalną w celu zapobiegania procesowi marginalizacji osób i rodzin;
- dobór form pomocy i metod pracy socjalnej w oparciu o m.in. diagnozę indywidualnego przypadku oraz pracę z grupą;
- opracowywanie i realizacja projektów socjalnych i systemowych;-
- udzielanie informacji
wskazówek
porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
rodzinom
grupom i społecznościom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną ich trudnej sytuacji lub zaspokajać niezbędne potrzeby życiowe;
- pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa
terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe;
- współdziałanie z organizacjami społecznymi
Kościołem katolickim
innymi kościołami
związkami wyznaniowymi
fundacjami
stowarzyszeniami
pracodawcami oraz osobami fizycznymi i prawnymi
mając na celu rozwijanie w osobach i rodzinach zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów;
- wszczynanie procedury "Niebieskiej karty"
udział w procedurze;
- ustalanie uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej oraz innych źródeł zabezpieczenia społecznego
ich rodzaju i wysokości
po wnikliwej analizie zgromadzonej dokumentacji;
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Realizator specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Skawina
Wygasła: 29.02.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia;
- rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- pomoc mieszkaniowa;
- zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
w wyjątkowych przypadkach
jeżeli nie mają dostępu do zajęć
o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej;
- prowadzenie pracy socjalnej z osobą i rodziną ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania metody kontraktu socjalnego oraz w oparciu o założenia metodologiczne standardu pracy socjalnej z różnymi grupami odbiorców;
- realizacja zadań z zakresu pracy socjalnej ukierunkowanych na środowisko lokalne we współdziałaniu z organizacjami
grupami i społecznością lokalną w celu zapobiegania procesowi marginalizacji osób i rodzin;
- dobór form pomocy i metod pracy socjalnej w oparciu o m.in. diagnozę indywidualnego przypadku oraz pracę z grupą;
- opracowywanie i realizacja projektów socjalnych i systemowych;-
- udzielanie informacji
wskazówek
porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
rodzinom
grupom i społecznościom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną ich trudnej sytuacji lub zaspokajać niezbędne potrzeby życiowe;
- pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa
terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe;
- współdziałanie z organizacjami społecznymi
Kościołem katolickim
innymi kościołami
związkami wyznaniowymi
fundacjami
stowarzyszeniami
pracodawcami oraz osobami fizycznymi i prawnymi
mając na celu rozwijanie w osobach i rodzinach zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów;
- wszczynanie procedury "Niebieskiej karty"
udział w procedurze;
- ustalanie uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej oraz innych źródeł zabezpieczenia społecznego
ich rodzaju i wysokości
po wnikliwej analizie zgromadzonej dokumentacji;
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Realizator specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Skawina
Wygasła: 10.01.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
- pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia;
- rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- pomoc mieszkaniowa;
- zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
w wyjątkowych przypadkach
jeżeli nie mają dostępu do zajęć
o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego
- dowożenie i odwożenie uczestników do/z Placówki dziennej opieki i aktywizacji osób starszych w formie dla osób niesamodzielnych w Skawinie
ul. Rynek 24;
- udzielanie pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pasażerów do i z pojazdu;
- przestrzeganie godzin dowozu i odwozu;
- dbanie o powierzone mienie
polegające na pomocy lub wykonywaniu następujących czynności:-usługi związane z utrzymaniem czystości i użytkowaniem pomieszczeń:-utrzymanie czystości pomieszczeń i urządzeń santarnych użytkowych przez osobę korzystającą z pomocy
- utrzymanie czystości naczyń stołowych
kuchennych i innego sprzeętu gospodarstwa domowego
dbanie o higienę żywności
- pranie bielizny osobistej i odzieży ( pod warunkiem posiadania pralki) lub zanoszenia bielizny pościelowej do pralni
zmiana bielizny pościelowej
- palenie w piecu i przynoszenie opału
- usługi związane z żywieniem; - zakup podstawowych artykułów spożywczych oraz artykułów gospodarstwa domowego ( w sklepie najbliższym miejsca zamieszkania osoby objętej usługami)
- informowanie o cenach towarów
- towarzyszenie podczas robienia zakupów
- przygotowanie lub pomoc w przygotowaniu posiłków ( śniadania
obiadu
kolacji) - dostarczenie jednego gorącego posiłku dziennie
-inne
niezbędne do realizacji czynności
o których mowa wyżej. Pozostałe usługi gospodarcze: -załatwianie spraw urzędowych lub towarzyszenie przy ich załatwieniu
- pomoc w opłacaniu rachunków - na życzenie klienta
-organizowanie spracerów
podtrzymywanie kontaków ze środowiskiem
-zgłaszanie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych
- realizacja recept
- pomoc w opiece nad zwierzętami domowymi. Usługi pielęgnacyjne polegające na pomocy lub na wykonywaniu następujących czynności: - mycie
w tym całego ciała
czesanie
ubieranie
kąpiel -oklepywanie
-zmiana pampersów
-prześcielanie łóżka
układanie chorego na łóżku
-zmiana bielizny osobistej i pościelowej chorego
- zamawianie wizyt lekarskich
kontakty z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia osoby objętej opieką
1. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego dla uczestnika projektu zgodne z założeniami organizacyjnymi CWO;
2. Współpraca z innymi pracownikami CWO;
3. Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży odpowiednich ze względu na ich indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne
w szczególności zajęcia rewalidacyjne
resocjalizacyjne i socjoterapeutyczne;
4. Realizowanie działań wspierających opiekunów osób niesamodzielnych w kształtowaniu prawidłowych postaw rodzicielskich wobec własnego dziecka
udzielanie instruktaży dotyczących odrabiania przez dziecko pracy domowej
udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy specjalistów czy instytucji społecznych;
5. Udzielanie wsparcia rodzicom poprzez tworzone przez CWO grupy wsparcia i warsztaty;
6. Współpraca z instytucjami np. poradniami psychologiczno-pedagogicznymi
specjalistycznymi
organizacjami pozarządowymi
placówkami kształcenia specjalnego i innymi dotycząca ujednolicenia oddziaływań edukacyjno-rozwojowych
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej;
2) prowadzenie pracy socjalnej z osobą i rodziną ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania metody kontraktu socjalnego oraz w oparciu o założenia metodologiczne standardu pracy socjalnej z różnymi grupami odbiorców;
3) realizacja zadań z zakresu pracy socjalnej ukierunkowanych na środowisko lokalne we współdziałaniu z organizacjami
grupami i społecznością lokalną w celu zapobiegania procesowi marginalizacji osób i rodzin;
4) dobór form pomocy i metod pracy socjalnej w oparciu o m.in. diagnozę indywidualnego przypadku oraz pracę z grupą;
5) opracowywanie i realizacja projektów socjalnych i systemowych;
6) udzielanie informacji
wskazówek
porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
rodzinom
grupom i społecznościom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną ich trudnej sytuacji lub zaspokajać niezbędne potrzeby życiowe;
7) pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa
terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe;
8) współdziałanie z organizacjami społecznymi
Kościołem katolickim
innymi kościołami
związkami wyznaniowymi
fundacjami
stowarzyszeniami
pracodawcami oraz osobami fizycznymi i prawnymi
mając na celu rozwijanie w osobach i rodzinach zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów;
9) wszczynanie procedury Niebieskiej karty
udział w procedurze;
10) ustalanie uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej oraz innych źródeł zabezpieczenia społecznego
ich rodzaju i wysokości
po wnikliwej analizie zgromadzonej dokumentacji;
11) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
1. Wykonywanie powierzonych zadań w sposób fachowy
rzetelny
terminowy i zgodny z odpowiednimi dokumentami i wskazówkami przełożonego.
2. Poradnictwo psychologiczne dla podopiecznych placówki.
3. Diagnozowanie problemów i potrzeb podopiecznych placówki.
4. Uczestniczenie w pracach zespołu terapeutycznego.
5. Pomoc w czynnościach związanych z opieką nad podopiecznymi placówki.
6. Współpraca z rodziną i opiekunami prawnymi podopiecznych placówki.
7. Wspieranie podopiecznych placówki w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych.
8. Prowadzenie dokumentacji dla każdego podopiecznego placówki w zakresie świadczonych usług.
9. Kierowanie się w pracy zasadami etyki zawodowej