Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1573)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1573 )
Pracownik restauracji
Koło
Wygasła: 19.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik sprzątający/operator maszyn sprzątających
Wrocław
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Sprzątanie hal produkcyjnych
biur
sanitariatów
obsługa maszyn sprzątających.
Praca w godzinach 5:00/6:00-13:00/14:00
Docelowo umowa na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: 666 055 431 lub michal.chorazy@sodexo.com
Oferta dostępna w sali B
Koordynator Rozwoju Biznesu / Service Development Coordinator
Jutrzenki 137, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie usług sprzątania i usług administracyjno-biurowych
Tworzenie budżetów i kontrola ich realizacji
Procesowanie wszystkich dokumentów związanych ze świadczonymi usługami (tworzenie umów, przedłużanie umów, indeksowanie kontraktów)
Tworzenie prezentacji ofertowych
Regularny kontakt z klientami i dbanie o dobre relacje, ciągłość usług, zachowanie powierzonych kontraktów oraz ich rozwój
Odpowiedzialność za wyniki finansowe, wystawianie faktur, tworzenie zestawienia kosztów, zamykanie wyników pod koniec każdego miesiąca w wewnętrznym systemie
Współpraca z całym zespołem Usług Wsparcia biznesu w celu świadczenia usług na jak najwyższym poziomie, oraz zarządzanie ich pracą
Współpraca z pozostałymi działami firmy: działem finansowym, działem marketingu, działem kadr i HR w procesowaniu bieżących tematów
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Kompleksowe wsparcie HR, proponowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom biznesowym i wspierających realizację strategicznych celów biznesowych dla jednostek w Warszawie i Północnej Polsce
Aktywne wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołami oraz w realizacji procesów HR (oceny okresowe, rozwój, rekrutacja, onboarding, talent management)
Udział w realizowanych w organizacji projektach HR, wdrażanie i koordynowanie centralnych (globalnych i regionalnych) programów, procesów, inicjatyw i narzędzi w obszarze HR
Analizowanie, prognozowanie, raportowanie danych HR i rekomendowanie rozwiązań
Monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie polityki HR
Współpraca z innymi członkami zespołu HR związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań czy realizacją bieżących potrzeb biznesowych
Wsparcie procesów rekrutacyjnych prowadzonych w ramach obszaru działania HRBP
Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój pracowników i wartości Sodexo Polska
Kompleksowe wsparcie HR, proponowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom biznesowym i wspierających realizację strategicznych celów biznesowych dla jednostek
Aktywne wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołami oraz w realizacji procesów HR (oceny okresowe, rozwój, rekrutacja, onboarding, talent management)
Udział w realizowanych w organizacji projektach HR, wdrażanie i koordynowanie centralnych (globalnych i regionalnych) programów, procesów, inicjatyw i narzędzi w obszarze HR
Analizowanie, prognozowanie, raportowanie danych HR i rekomendowanie rozwiązań
Monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie polityki HR
Współpraca z innymi członkami zespołu HR związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań czy realizacją bieżących potrzeb biznesowych
Wsparcie procesów rekrutacyjnych prowadzonych w ramach obszaru działania HRBP
Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój pracowników i wartości Sodexo Polska
Kompleksowe wsparcie HR, proponowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom biznesowym i wspierających realizację strategicznych celów biznesowych dla jednostek
Aktywne wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołami oraz w realizacji procesów HR (oceny okresowe, rozwój, rekrutacja, onboarding, talent management)
Udział w realizowanych w organizacji projektach HR, wdrażanie i koordynowanie centralnych (globalnych i regionalnych) programów, procesów, inicjatyw i narzędzi w obszarze HR
Analizowanie, prognozowanie, raportowanie danych HR i rekomendowanie rozwiązań
Monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie polityki HR
Współpraca z innymi członkami zespołu HR związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań czy realizacją bieżących potrzeb biznesowych
Wsparcie procesów rekrutacyjnych prowadzonych w ramach obszaru działania HRBP
Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój pracowników i wartości Sodexo Polska
Zarządzanie usługami i podwykonawcami usług oferowanych Klientowi, w tym: utrzymanie czystości, elementy obsługi technicznej, utrzymanie terenów zewnętrznych, obsługa recepcji
Zarządzanie podległym zespołem
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
Planowanie i realizowanie założonych rezultatów finansowych,
Zarządzanie usługami i podwykonawcami usług oferowanych Klientowi, w tym: utrzymanie czystości, elementy obsługi technicznej, utrzymanie terenów zewnętrznych, obsługa recepcji
Zarządzanie podległym zespołem
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
Planowanie i realizowanie założonych rezultatów finansowych,
Zarządzanie podległym zespołem serwisantów, w tym: organizacja i koordynacja pracy pracowników działu oraz rozliczanie z powierzonych im zadań
Nadzór nad realizacją harmonogramu prac podstawowych – PPM
Nadzór nad realizacja prac dodatkowych
Nadzór nad finansami działu
Usprawnianie i optymalizacja pracy działu
Przygotowywanie budżetów Capex i Opex z zakresu ochrony ppoż
Sporządzanie ofert i specyfikacji technicznych na naprawy, serwisy, modernizacje systemów ochrony ppoż. (SSP, DSO, SUG, instalacji tryskaczowych i hydrantowych, itp.)
Przygotowywanie, prowadzenie procesu kompletowania i weryfikowania dokumentacji odnośnie przeglądów, napraw, modernizacji urządzeń ochrony ppoż
Bieżący kontakt z managerami technicznymi jednostek w sprawie wycen i realizacji prac
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Wspieranie Community Managera i General Services Managera w inicjowaniu rozwoju oraz wprowadzaniu nowych usług,
Zarządzanie i kontrola procesu rezerwacji sal, monitorowanie terminów rezerwacji oraz maksymalnego wykorzystania powierzchni względem potrzeb,
Przygotowywanie i wdrażanie procedur oraz standardów, które mają na celu optymalne funkcjonowanie obiektu,
Zapewnienie wsparcia przy organizacji eventów oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji tj. kontrola czy został przygotowany niezbędny sprzęt oraz weryfikacja jego sprawności,
Pomoc w konfiguracji AV, ustawienia oświetlenia i inscenizacji,
Współpraca ze wszystkimi serwisami Sodexo w calu zapewnienia najwyżej jakości usług (Catering, Cleaning, Help Desk, Mailing Room)
Prowadzenie regularnych inspekcji obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom
Wspieranie Community Managera i General Services Managera w inicjowaniu rozwoju oraz wprowadzaniu nowych usług,
Zarządzanie i kontrola procesu rezerwacji sal, monitorowanie terminów rezerwacji oraz maksymalnego wykorzystania powierzchni względem potrzeb,
Przygotowywanie i wdrażanie procedur oraz standardów, które mają na celu optymalne funkcjonowanie obiektu,
Zapewnienie wsparcia przy organizacji eventów oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji tj. kontrola czy został przygotowany niezbędny sprzęt oraz weryfikacja jego sprawności,
Pomoc w konfiguracji AV, ustawienia oświetlenia i inscenizacji,
Współpraca ze wszystkimi serwisami Sodexo w calu zapewnienia najwyżej jakości usług (Catering, Cleaning, Help Desk, Mailing Room)
Prowadzenie regularnych inspekcji obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom
Support the regional structures in the proper creation and implementation of HR roadmap as well as the efficient management of the current HR processes
Coordinate Regional HR Business Planning and key initiatives KPIs and monitor performance against targets
Support discussions with the Country HR Directors to facilitate planning, capture strategic initiatives, monitor countries roadmaps
Provide project management expertise for any HR initiatives and programs, ensuring they are delivered on time, managed within acceptable risk and within budget
Develop efficient ways to collect information from the different HR services processes in the region and countries
Support the regional structures in the proper creation and implementation of the HR projects and initiatives, as well as the efficient management of the current HR processes and identified and agreed prioritized projects
Periodic follow-up of HR roadmap and top initiatives per country to support execution and implementation
Plan the HR activities for each fiscal year
Measure HR process efficiency and compliance according to the dimensions needs
Prepare and consolidate HR KPIs reports for business meetings
Dostosowywanie podziału obowiązków poszczególnych członków zespołu pod potrzeby obsługiwanych kontraktów lub odpowiednio do poszerzanego zakresu świadczonych usług na rzecz innych działów/jednostek,
poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań/ modyfikacji procesów mających na celu optymalizację/ standaryzację pracy zespołu,
koordynowanie wdrażania nowych projektów związanych z funkcjonowaniem zespołu
Ścisła współpraca z Działem Zakupów i Działem Finansów
Przygotowanie raportów i analiz niezbędnych do analiz kupieckich (projekty oszczędnościowe, analiza wydatków pod kątem dostawców, analiza atrakcyjności ofert dostawców)
Współpraca z międzynarodowym zespołem Działu Zakupów, Finansów i IT
Wpływanie na ewolucję systemów, narzędzi i procesów, tak aby były one w przyszłości dopasowane do potrzeb biznesowych i klientów
Zapewnienie regionalnej/lokalnej jakości danych wraz z zespołami IT. Wzmocnienie i zapobieganie zanieczyszczeniu danych poprzez wspieranie właściwego wdrażania kontroli
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Zarządzanie usługami i podwykonawcami usług oferowanych Klientowi, w tym: utrzymanie czystości, elementy obsługi technicznej, utrzymanie terenów zewnętrznych,
Zarządzanie podległym zespołem
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
Planowanie i realizowanie założonych rezultatów finansowych,
Zarządzanie podległym zespołem serwisantów, w tym: organizacja i koordynacja pracy pracowników działu oraz rozliczanie z powierzonych im zadań
Nadzór nad realizacją harmonogramu prac podstawowych – PPM
Nadzór nad realizacja prac dodatkowych
Nadzór nad finansami działu
Usprawnianie i optymalizacja pracy działu
Przygotowywanie budżetów Capex i Opex z zakresu ochrony ppoż
Sporządzanie ofert i specyfikacji technicznych na naprawy, serwisy, modernizacje systemów ochrony ppoż. (SSP, DSO, SUG, instalacji tryskaczowych i hydrantowych, itp.)
Przygotowywanie, prowadzenie procesu kompletowania i weryfikowania dokumentacji odnośnie przeglądów, napraw, modernizacji urządzeń ochrony ppoż
Bieżący kontakt z managerami technicznymi jednostek w sprawie wycen i realizacji prac
Zarządzanie podległym zespołem serwisantów, w tym: organizacja i koordynacja pracy pracowników działu oraz rozliczanie z powierzonych im zadań
Nadzór nad realizacją harmonogramu prac podstawowych – PPM
Nadzór nad realizacja prac dodatkowych
Nadzór nad finansami działu
Usprawnianie i optymalizacja pracy działu
Przygotowywanie budżetów Capex i Opex z zakresu ochrony ppoż
Sporządzanie ofert i specyfikacji technicznych na naprawy, serwisy, modernizacje systemów ochrony ppoż. (SSP, DSO, SUG, instalacji tryskaczowych i hydrantowych, itp.)
Przygotowywanie, prowadzenie procesu kompletowania i weryfikowania dokumentacji odnośnie przeglądów, napraw, modernizacji urządzeń ochrony ppoż
Bieżący kontakt z managerami technicznymi jednostek w sprawie wycen i realizacji prac
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Codzienne prace związane z odpowiednim funkcjonowaniem recepcji: odbieranie telefonów, odpisywanie na maile, obsługa i rejestracja gości, obsługa dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Firmy
Organizacja podróży służbowych
Tworzenie prezentacji
Nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, które trafiają do Sekretariatu
Ensuring the continuity and correct functioning of the infrastructure and technical equipment in the office as well as supporting the administration department
First level support for any AV/printer/technical issues and if necessary, escalate tickets accordingly
Answering and monitoring tickets (Service Now) and solving facility/AV/technical issues or tickets
Provide regular AV trainings to employees how to use the equipment
Preparation of conference rooms for meetings (e.g.: arrangement, checking technical condition of furniture and AV equipment, checking air conditioning settings, checking signage in rooms)
Support any larger meetings/townhalls with AV/technology first level support and user experience
Taking care of safety in the office area (tidying up cables, floor boxes, correct positioning of furniture, etc.)
Support of office rearrangement projects, additional renovation, building works and space maintenance
Minor repairs, assistance with work of external companies
Assisting the Facility Manager and Contract Manager with ongoing tasks and projects
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required
Coordinate and support the Total Rewards activities in the country including salary reviews, incentive programs (STI and LTI), make recommendations based on benchmarking data, location differentials, and other processes
Run and maintain consistency in the evaluation of positions in the country, determine levels, grades based on the internal research / comparison and external market data to evaluate management, professional, technical, and administrative roles
Co-create and analyse market salary ranges for the country
Cooperate closely with the Regional Total Rewards Team to implement on the country level C&B policies, processes, and projects in line with the Group strategy
Support in updating policies and procedures regarding incentive systems
Provide C&B expertise and support to the Country HR Director and the country Management
Complete and submit all salary surveys, which include participation in third party and ad hoc surveys (e.g., Korn Ferry Pay surveys)
Provide other HR reports, data analysis, GPG reviews, and presentations based on internal and market data
Participate in internal and cross functional other HR projects as required